Op vakantie gaan naar een warm land,met zon,zee en strand kan ook nog altijd.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:46 schreef Tania18 het volgende:
Zon, zee en strand![]()
Was het maar vast zover![]()
Nee dat kan op zijn vroegst pas in augustus (voor mij dan). Dat is nou juist het probleemquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:48 schreef Nano het volgende:
[..]
Op vakantie gaan naar een warm land,met zon,zee en strand kan ook nog altijd.![]()
O ja, vergeet ik weer te reagerenquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:46 schreef Tania18 het volgende:
Zon, zee en strand![]()
Was het maar vast zover![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:15 schreef ZOWIEE het volgende:
TVP
waarom vraag je dat nu??quote:
Jaquote:
In de buurt is een groot woord, ik denk ongeveer even ver als Barendrecht trouwensquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:57 schreef BVO het volgende:
ZOWIEEEEEE... Zwijndrecht ligt toch wel in de buurt van Puttershoek enzo?
Oh okquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
In de buurt is een groot woord, ik denk ongeveer even ver als Barendrecht trouwens
Hoezo?
Ik wou nog vragen: 'Ga je naar Alcazar?'quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ok.
Nee, daar ging m'n zusje vanavond uit, Alcazar.. Maar ik dacht dat het zowat tegen D'drecht en Z'drecht aan lag, daarom..
Tja, niet mijn soort muziek, niet mijn soort mensen, dat soort dingenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:27 schreef BVO het volgende:
Hoezo niet?? Te jong?? Ja ik weet niet, heb er nog niet veel over gehoord.. ga het morgen maar eens aan mijn zusje vragen (al is haar smaak ook weer heel anders dan mijne)
Ah ok.. nja misschien probeer ik het een keertjequote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tja, niet mijn soort muziek, niet mijn soort mensen, dat soort dingen
Ik ook niet. Ik ben lekker online vanuit Rotterdam.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:52 schreef Tania18 het volgende:
Ik ga ook niet uit. Lekker rustig avondje![]()
En het is toch veel te koud om naar buiten te gaan![]()
Waar opquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:13 schreef bar_rel het volgende:
Ik word geil als ik die topictitel lees...want ik ga in de zomer naar Tenerife![]()
Ik ga niet op vakantie dit jaarquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:13 schreef bar_rel het volgende:
Ik word geil als ik die topictitel lees...want ik ga in de zomer naar Tenerife![]()
Hoiquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar op![]()
Tenerife
![]()
?
Wij hebben er een huis. Ha!.
Ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:18 schreef Airelle het volgende:
Ik ga dit jaar waarschijnlijk drie keer op vakantie!
Playa de las Americasquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar op![]()
Tenerife
![]()
?
Wij hebben er een huis. Ha!.
Wil er gelijk weer heen..
Oh, en waar in Rotterdamm dan Orgi????
Cool.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Playa de las Americas
Ik zal maar niet zeggen waar wij allemaal een huis hebben want dan wordt je jaloers![]()
![]()
Zolang het maar geen Bobby of Bobbie is.quote:
Ja ik vind jou wel een beetje een Zeepdoos..hard als het droog is, maar als je eenmaal nat wordt....quote:
Dan is Bobsiewopsie toch ook goed?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Bobby of Bobbie is..
.
Al heet ik officieel wel Bobby ja.![]()
.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik vind jou wel een beetje een Zeepdoos..hard als het droog is, maar als je eenmaal nat wordt....
You can call me anything you like.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dan is Bobsiewopsie toch ook goed?Wat jij wilt, Bob
Ik kan jou beide gevenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet hard
En ook niet nat
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:34 schreef BVO het volgende:
[..]
You can call me anything you like. [afbeelding].
Hendrick Staetswegquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:31 schreef BVO het volgende:
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿Waar in rotterdam dan Orgi?????????????
Je hoeft alleen maar een datum en een tijd te gevenquote:
Nee, ze zit op dat knakworstje van jou te wachten?!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou ik heb toch echt iets bengelen beneden![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, ze zit op dat knakworstje van jou te wachten?!.
Nou beter dan dat pinkje van jouwquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, ze zit op dat knakworstje van jou te wachten?!.
19 is wel een mooie leeftijd toch?!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hmm, 1986 en 1987
Ik kom uit '82 heren![]()
![]()
![]()
ik ben ouhoud![]()
Ja ik bedoel 17quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:44 schreef BVO het volgende:
[..]
19 is wel een mooie leeftijd toch?! [afbeelding].
Ik ben uit 85quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hmm, 1986 en 1987
Ik kom uit '82 heren![]()
![]()
![]()
ik ben ouhoud![]()
Ik kan het me nauwelijks nog herinnerenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:44 schreef BVO het volgende:
[..]
19 is wel een mooie leeftijd toch?! [afbeelding].
+quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik kan het me nauwelijks nog herinneren![]()
Uuuhm, ik denk eerder andersomquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:49 schreef bar_rel het volgende:
[..]
+
Ik kan jou alle fijne kneepjes uit het vak leren..
seau wat een zelfverzekerdheidquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:49 schreef bar_rel het volgende:
[..]
+
Ik kan jou alle fijne kneepjes uit het vak leren..
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:49 schreef Orginial het volgende:
Heeft er iemand nog een mooie avatar in de aanbieding?![]()
quote:
je hoeft mij iig geen kneepjes te lerenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
misschien dat jij me wat ''bij'' kan leren, maar veel zal het niet zijn![]()
Jáááquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou vertel es wat voor ervaring heb je dan allemaal?
Heb jij al gehoord van de milkshake stand dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
je hoeft mij iig geen kneepjes te leren![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:54 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik hou niet van Angelina Jolie.
Niet slaan, Barrel![]()
Ik heb die van mij van zo'n waardeloos forum gepluktquote:
Dan maak je zelf maar een avatarquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:54 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik hou niet van Angelina Jolie.
Niet slaan, Barrel![]()
Een date regelen tussen die babe van een Zowiee en die hunk van een bar_relquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het spijt me zo.
Hoe kan ik het goedmaken?![]()
Dat forum doet het wel hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb die van mij van zo'n waardeloos forum geplukt
De milkshake stand is zoooooo januari 2005quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:55 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Heb jij al gehoord van de milkshake stand dan?![]()
Zowiee, wil jij met deze gespierde, knappe, sportieve, goedlachse, slimme, inhoudelijke, grootgeschapen hunk op date?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Een date regelen tussen die babe van een Zowiee en die hunk van een bar_rel![]()
![]()
Ja duhquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
De milkshake stand is zoooooo januari 2005
Showchat #95: Orginial,de avatarman!quote:
Hey dat is precies hoe ik in elkaar zitquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zowiee, wil jij met deze gespierde, knappe, sportieve, goedlachse, slimme, inhoudelijke, grootgeschapen hunk op date?![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zowiee, wil jij met deze gespierde, knappe, sportieve, goedlachse, slimme, inhoudelijke, grootgeschapen hunk op date?![]()
Hebben jullie dan nog natte dromen?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
Trouwens, deze wereldqoute doet de laatste weken zijn naam wel eer aan:
ShowChat #13: ZOWIEE, de natte droom van FOK!
Ik heb daar laatst nog gepost toen ik daar wat leuke foto's gespot hadquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat forum doet het wel hoor
Als je eens zou posten zou je het merken
Dat heeftie verteld. Doah, wat denk jij wel niet van mij?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding] Hoe weet jij dat? [afbeelding]
Ow, met 'die ene chick'?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:02 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja duhWat dennk je dat ik dat niet weer, de ketchup stand is in op het moment, vanmidag nog gedaan met die ene chick
![]()
Maar ik ben geen avatarman meer, dat is zooo 2004.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Showchat #95: Orginial,de avatarman!
Trouwens, deze wereldqoute doet de laatste weken zijn naam wel eer aan:
Hehequote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Showchat #95: Orginial,de avatarman!
Mijn eerste naamtopicquote:Trouwens, deze wereldqoute doet de laatste weken zijn naam wel eer aan:
Er staan nieuwequote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb daar laatst nog gepost toen ik daar wat leuke foto's gespot had
Ja die andere chick was een opblaaspop johquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, met 'die ene chick'?
Laat dan maar
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik nog nooit een natte droom heb gehadquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hebben jullie dan nog natte dromen?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik nog nooit een natte droom heb gehad
Ow, dus jullie hebben het op MSN over jullie piklengtes?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat heeftie verteld. Doah, wat denk jij wel niet van mij?
Oh, ik dacht dat je gratis mocht op je nieuwe werkplekquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja die andere chick was een opblaaspop joh
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bullshitquote:
Hey ik ook nietquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Barrel, niet vertellen hé.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, dus jullie hebben het op MSN over jullie piklengtes?![]()
Ik vraag me af wat bar_rel allemaal te vertellen heeft over de jouwe [afbeelding]
En die van mij is nog groterquote:Breakout: Jay-Z zijn genotsknots is net zo groot als een colafles van 1 liter![]()
Ja, ik heb ze gezien toen ik die smilie ging rippen. Alleen toen geaf die computer ineens een error enzo en toen was het scherm weg enne de stroom viel uit en m'n toetsenbord zat ook nog eens vast enzoquote:
Ja mag ik ook..quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je gratis mocht op je nieuwe werkplek![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze gezien toen ik die smilie ging rippen. Alleen toen geaf die computer ineens een error enzo en toen was het scherm weg enne de stroom viel uit en m'n toetsenbord zat ook nog eens vast enzo![]()
Nee, echt niet. Ik ben een van de weinige mensen die deze ervaring niet heeft mogen meemakenquote:
Natte dromen zijn zo passé.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:13 schreef BVO het volgende:
Ik heb er geloof ik ook nog nooit een gehad.
Heb jij al weleens een natte droom gehad?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
Helleeeeeeeeeeuuuuuu
Heyquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:13 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar op MSN vertelde je dat..Ik zeg al niks meer
![]()
Hier stond toch iets anders?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
Helleeeeeeeeeeuuuuuu
Ik ontken alles.quote:
Jij hebt biologieles gehad in de tweede!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ontken alles.
Alles wat ik zei, kan en zal tegen je gebruikt worden.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jij hebt biologieles gehad in de tweede! [afbeelding]
Zal ik helpen zoeken?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
Hee, Bupatih komt binnen en ik ben nu al de kluts kwijt
www.shok.tkquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:24 schreef Orginial het volgende:
Ik heb zin om een gratis forum aan te maken, omdak me verveel en zin heb om zelf iets op te zetten. Heeft iemand een goede website om een forum aan te maken? En geen messageboard.nl![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Euh... [afbeelding]...stotter...[afbeelding] pruttel...[afbeelding][afbeelding]!!
Je doet je naam eer aan!!! Wat een origineel ideequote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:24 schreef Orginial het volgende:
Ik heb zin om een gratis forum aan te maken, omdak me verveel en zin heb om zelf iets op te zetten. Heeft iemand een goede website om een forum aan te maken? En geen messageboard.nl![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan!!! Wat een origineel idee
De biologie-lerares kan nog steeds niet zitten.quote:
Ik heb net twee weken in de Outback gewerkt in een kangaroe-fabriek. Ben nu in Roma om m'n spullen te pakken. Maandag naar Brisbane, van daar naar Surfers en dan naar Sydneyquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:36 schreef babette21 het volgende:
Svennie!!Waar hang je uit, at the mo?!
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De biologie-lerares kan nog steeds niet zitten.
Ze heet Mevrouw Paelus...quote:
Neequote:
School zuigtquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
NeeWat is dat nu weer met biologie
School
Puberquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze heet Mevrouw Paelus...
Dan vraag je er toch gewoon om?![]()
![]()
Paal 'ns...
![]()
![]()
!!!!!11
Nee, de kangaroes waren al dood. Een truck met zo'n 600 dooie, op elkaar gestapelde kangaroes en die moesten dan allemaal naar binnen gebracht wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:43 schreef babette21 het volgende:
wat moest je trouwens in die fabriek? toch geen kangeroetjes slachten he?!?
Maar als je zo'n kangaroe in stukjes snijdt, houd je dan geen Skippyballen over?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, de kangaroes waren al dood. Een truck met zo'n 600 dooie, op elkaar gestapelde kangaroes en die moesten dan allemaal naar binnen gebracht worden
he jakkes.....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:47 schreef Svensational het volgende:
Nee, de kangaroes waren al dood. Een truck met zo'n 600 dooie, op elkaar gestapelde kangaroes en die moesten dan allemaal naar binnen gebracht worden
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:48 schreef Bupatih het volgende:
Maar als je zo'n kangaroe in stukjes snijdt, houd je dan geen Skippyballen over?![]()
![]()
Sorry.. Ik kan er niks aan doen.....quote:
Dat gaat in Surfers gebeurenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
he jakkes.....
oke genoeg small-talk, over naar 't serieuze werk:
hebbie al 'n Australische schone aan de haak geslagen?!![]()
Maar flauwe Bupatih-grapjes wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:50 schreef babette21 het volgende:
ach waarom stoppen, grapjes zijn toch niet erg
Surfers...quote:
Babette-grapjes zijn nog veel erger...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:51 schreef Bupatih het volgende:
Maar flauwe Bupatih-grapjes wel.
ben jij echt familie?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
Babette-grapjes zijn nog veel erger...
aanschouw, mijn favoriete mop [serieus]:
er komt een vis bij de dokter, zegt de dokter:
oh ik zie het al... uit de kom....
hij blijft leuk...
Hans Kazan is overledenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:54 schreef Svensational het volgende:
Die truck uitladen heb ik trouwens maar 2 keer gedaan. De meest tijd werkte ik in de Tannery, waar de kangaroevellen bewerkt werden.
Ja klopt, ik ben naar Australie gekomen om te sletten dus mijn verblijf hier is vrij nutteloosquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
Surfers...
je zit daar dus al 4 maanden en je hebt nog niet geslet?! hm had je net zo goed thuis kunnen blijven![]()
Komt een vis bij de dokter, zegt de dokter:quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
Babette-grapjes zijn nog veel erger...
aanschouw, mijn favoriete mop [serieus]:
er komt een vis bij de dokter, zegt de dokter:
oh ik zie het al... uit de kom....
hij blijft leuk...
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je daar eigenlijk nog? Je bent al een tijdje weg toch?![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hans Kazan is overleden
Overreden door een goocheltruck.![]()
![]()
ook leuk, maar haalt 't niet bij de mijnequote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:57 schreef Bupatih het volgende:
Komt een vis bij de dokter, zegt de dokter:
Ruim je het wel zelf op?![]()
![]()
laten we dat maar een keertje doen ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
tijd voor 'n dna-test?!
ik kan er niks aan doen, vind 'm gewoon geniaal....
Geef toe. Door mij word je gewoon vrolijkquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:59 schreef BVO het volgende:
Je zou maar met Bupatih en zijn humor in één huis leven zeg. Dan ga je toch ook liever dood ofzo..
En mijn vraagquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:00 schreef babette21 het volgende:
valt 't jullie ook op dat Sven mijn vraag ontwijkt?!?!?
Ja, maar 24/7 gaat dat wel vervelen hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geef toe. Door mij word je gewoon vrolijk
Och, dat weet ik niet precies. Na Sydney ga ik naar Cairns en tegen die tijd kom ik jullie kant wel weer eens opquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je daar eigenlijk nog? Je bent al een tijdje weg toch?![]()
3,42857???quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar 24/7 gaat dat wel vervelen hoor..
er zit echt geen logica in jouw reisschema he?!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:02 schreef Svensational het volgende:
Och, dat weet ik niet precies. Na Sydney ga ik naar Cairns en tegen die tijd kom ik jullie kant wel weer eens op
Mijnes is inmiddels beantwoordquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja jouw vraag ook....
maar mijn vraag was [inhoudelijk gezien] beter....![]()
Sorry, welke vraag??quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:00 schreef babette21 het volgende:
valt 't jullie ook op dat Sven mijn vraag ontwijkt?!?!?
Wat je vond van het verstoorde klimaat in de huidige, vaderlandse maatschappij wat betreft de ietwat moeilijke verhoudingen tussen de Marokkanen enerzijds en de autochtonen anderzijds.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
Surfers...
je zit daar dus al 4 maanden en je hebt nog niet geslet?! hm had je net zo goed thuis kunnen blijven![]()
de 'op-wie-lijk-je-het-meest'-test?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb je de r&wl test gedaan, op de site?!
I know.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:06 schreef babette21 het volgende:
He Beev, wist je al dat Hind in Scheveningen komt [stomme vraag]?!
als je erheen gaat moet je 't ff zeggen, dan ga ik naar je zwaaien
uiteraardquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:07 schreef Airelle het volgende:
de 'op-wie-lijk-je-het-meest'-test?
nee... jij wel?
Je moet je lul ook niet in het putje steken, hè?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:09 schreef bar_rel het volgende:
Tering dat was me nog eens een geile douche![]()
Was je nat?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:09 schreef bar_rel het volgende:
Tering dat was me nog eens een geile douche![]()
Tuurlijk antwoord ik jouquote:
Moohh dat jij nou geil bentquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Was je nat?![]()
En zoja, heb je foto's gemaakt?
ik wacht ff op jouw uitslag.....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:11 schreef Airelle het volgende:
ga ik nu even doen.
ik denk trouwens dat jij het meeste op Babette lijkt.
cynisme enzo.
Pffh puberquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet je lul ook niet in het putje steken, hè?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet je lul ook niet in het putje steken, hè?![]()
![]()
Wat is dit? Komt dit uit de nieuwste Libelle?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:14 schreef Airelle het volgende:
Ik lijk het meeste op Type A.
babette dus.
Jij lijkt het meest op Babette. Je bent een echte perfectionist. Je houdt van regelen en organiseren en je bent daar ook heel goed in. Je hebt een hekel aan het niet nakomen van afspraken en het ontbreken van structuur. Je bent ambitieus, maar niet tegen elke prijs. Want je normen en waarden heb je hoog in het vaandel staan. Dit levert wel eens problemen op voor jezelf, maar ook voor anderen. Maar in ieder geval ben je altijd eerlijk en betrouwbaar. Punt om aan te werken is misschien het tonen van emoties. Dit gaat je niet altijd even goed af.
Neehee!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is dit? Komt dit uit de nieuwste Libelle?
www.rtl4.nlquote:
Kutquiz.quote:Ik heb soms de energie niet voor zaken die ik wel belangrijk vindt.
en, klopt 't een beetje?!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:14 schreef Airelle het volgende:
Ik lijk het meeste op Type A.
babette dus.
Jij lijkt het meest op Babette. Je bent een echte perfectionist. Je houdt van regelen en organiseren en je bent daar ook heel goed in. Je hebt een hekel aan het niet nakomen van afspraken en het ontbreken van structuur. Je bent ambitieus, maar niet tegen elke prijs. Want je normen en waarden heb je hoog in het vaandel staan. Dit levert wel eens problemen op voor jezelf, maar ook voor anderen. Maar in ieder geval ben je altijd eerlijk en betrouwbaar. Punt om aan te werken is misschien het tonen van emoties. Dit gaat je niet altijd even goed af.
Uhm nou die puntjes over structuur en tonen van emoties kloppen als een bus.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
en, klopt 't een beetje?!
ik had vorige keer 7-3-3-7 en leek dus én op Babette én op Robin
nu heb ik 6-5-3-7 en zou ik dus 't meest op Robin lijken:
Een echte Robin! Je bent een echte levensgenieter. Je bent avontuurlijk en impulsief. Je houdt je liever niet te veel bezig met de serieuze zaken in het leven. Je bent goed in staat om te relativeren. Af en toe heb je weinig oog voor de problemen van anderen, daar zou je best wat meer aandacht voor mogen hebben zo nu en dan. Maar mensen hebben je graag als vriendin omdat je altijd in bent voor iets nieuws en gezellig bent. Soms raak je een tikkeltje teleurgesteld in het leven en dan kun je sarcastisch reageren. Daar is niets mis mee, als je het maar niet overdrijft. Maar in jouw leven ontbreekt het zonnetje toch nooit echt lang!
't klopt grotendeels, aangevuld door wat Babette-puntjes...
voor de duidelijkheid heb ik "mezelf" even in 't vet gezet...![]()
na al dit psychologisch gelul heb ik ernstig behoefte aan 'n sigaret... beetje jammer dat ik [een soort van] gestopt ben...
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:29 schreef Bupatih het volgende:
Oké, mensen. Ik ben Bupatih, mijn tijd zit erop!!![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:29 schreef Bupatih het volgende:
Oké, mensen. Ik ben Bupatih, mijn tijd zit erop!!![]()
Insinueer je nu dat ik lelijk ben?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat zeggen lelijke mensen [ook] altijd.....![]()
Ik heb het één keer gezien en toen werd die Catherina door twee mannen geneukt. Ofzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
nou dan moet je de serie maar gaan volgen.
knap eigenlijk he: een cynistische levensgenieter....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:29 schreef Airelle het volgende:
Uhm nou die puntjes over structuur en tonen van emoties kloppen als een bus.
Jij bent dus half Robin half Babette.
Als je helemaal een Babette zou zijn, zou je natuurlijk de hele dag doorpaffen.
Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
knap eigenlijk he: een cynistische levensgenieter....
tja paffen doen ze allemaal als 'n schoorsteen [en normaal deed ik op zondagavond gezellig mee]
maar deze Babette paft nu alleen nog maar in de kroeg![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:32 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb het één keer gezien en toen werd die Catherina door twee mannen geneukt. Ofzo.![]()
he bahquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:32 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb het één keer gezien en toen werd die Catherina door twee mannen geneukt. Ofzo.![]()
Oh dit doet me opeens denken aan Desperate HousWives, daar gaat een vrouw vreemd met de tuinnamquote:
ik ook op mezelfquote:
Tuinnam.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh dit doet me opeens denken aan Desperate HousWives, daar gaat een vrouw vreemd met de tuinnam
digitaal kroeggevoelquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook op mezelf![]()
maar nu ik hier zo zit te ouwehoeren - biertje erbij, muziekie aan - heb ik digitaal kroeggevoel
en nu heb ik 't dus 'n beetje zwaar....
Ja, maar het is toch ook zoquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik insinueer helemaal niks, ik constateer... dat lelijke mensen dat [ook] altijd zeggen...![]()
nee joh.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ondertussen zitten haar buurmannen al tussen de benen![]()
![]()
Dat is niets vergeleken bij: ka kok nem s;ppquote:
quote:
zul je altijd zien, geen siggi's in huis...quote:ik houd je niet tegen...
ja als 't witbier of jupiler is wel....quote:trouwens vind jij bier lekker?
Laat jij is snel een vis klaarkomen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is niets vergeleken bij: ka kok nem s;pp
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is niets vergeleken bij: ka kok nem s;pp
Miii iiis n0 bre3zah.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
zul je altijd zien, geen siggi's in huis...
[ik ga gewoon té goed met mijn nieuwe beleid]
[..]
ja als 't witbier of jupiler is wel....
en de sneeuw combineert zo klote met rosé...
oF h@D jeh vErW8 daT k un BreaZahrSLetjuH w@s?!?
de helft fout....quote:Uitslag
Nouja zeg! Heb jij je best wel gedaan? Pak je Rozengeur & Wodka Lime DVD-collectie er nog maar eens bij om je Bob-kennis wat op te vijzelen.
nee dat zeker niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
zul je altijd zien, geen siggi's in huis...
[ik ga gewoon té goed met mijn nieuwe beleid]
[..]
ja als 't witbier of jupiler is wel....
en de sneeuw combineert zo klote met rosé...
oF h@D jeh vErW8 daT k un BreaZahrSLetjuH w@s?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |