Nee, de kangaroes waren al dood. Een truck met zo'n 600 dooie, op elkaar gestapelde kangaroes en die moesten dan allemaal naar binnen gebracht wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:43 schreef babette21 het volgende:
wat moest je trouwens in die fabriek? toch geen kangeroetjes slachten he?!?
Maar als je zo'n kangaroe in stukjes snijdt, houd je dan geen Skippyballen over?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, de kangaroes waren al dood. Een truck met zo'n 600 dooie, op elkaar gestapelde kangaroes en die moesten dan allemaal naar binnen gebracht worden
he jakkes.....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:47 schreef Svensational het volgende:
Nee, de kangaroes waren al dood. Een truck met zo'n 600 dooie, op elkaar gestapelde kangaroes en die moesten dan allemaal naar binnen gebracht worden
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:48 schreef Bupatih het volgende:
Maar als je zo'n kangaroe in stukjes snijdt, houd je dan geen Skippyballen over?![]()
![]()
Sorry.. Ik kan er niks aan doen.....quote:
Dat gaat in Surfers gebeurenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
he jakkes.....
oke genoeg small-talk, over naar 't serieuze werk:
hebbie al 'n Australische schone aan de haak geslagen?!![]()
Maar flauwe Bupatih-grapjes wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:50 schreef babette21 het volgende:
ach waarom stoppen, grapjes zijn toch niet erg
Surfers...quote:
Babette-grapjes zijn nog veel erger...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:51 schreef Bupatih het volgende:
Maar flauwe Bupatih-grapjes wel.
ben jij echt familie?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
Babette-grapjes zijn nog veel erger...
aanschouw, mijn favoriete mop [serieus]:
er komt een vis bij de dokter, zegt de dokter:
oh ik zie het al... uit de kom....
hij blijft leuk...
Hans Kazan is overledenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:54 schreef Svensational het volgende:
Die truck uitladen heb ik trouwens maar 2 keer gedaan. De meest tijd werkte ik in de Tannery, waar de kangaroevellen bewerkt werden.
Ja klopt, ik ben naar Australie gekomen om te sletten dus mijn verblijf hier is vrij nutteloosquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
Surfers...
je zit daar dus al 4 maanden en je hebt nog niet geslet?! hm had je net zo goed thuis kunnen blijven![]()
Komt een vis bij de dokter, zegt de dokter:quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
Babette-grapjes zijn nog veel erger...
aanschouw, mijn favoriete mop [serieus]:
er komt een vis bij de dokter, zegt de dokter:
oh ik zie het al... uit de kom....
hij blijft leuk...
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je daar eigenlijk nog? Je bent al een tijdje weg toch?![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hans Kazan is overleden
Overreden door een goocheltruck.![]()
![]()
ook leuk, maar haalt 't niet bij de mijnequote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:57 schreef Bupatih het volgende:
Komt een vis bij de dokter, zegt de dokter:
Ruim je het wel zelf op?![]()
![]()
laten we dat maar een keertje doen ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
tijd voor 'n dna-test?!
ik kan er niks aan doen, vind 'm gewoon geniaal....
Geef toe. Door mij word je gewoon vrolijkquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:59 schreef BVO het volgende:
Je zou maar met Bupatih en zijn humor in één huis leven zeg. Dan ga je toch ook liever dood ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |