je hoeft mij iig geen kneepjes te lerenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
misschien dat jij me wat ''bij'' kan leren, maar veel zal het niet zijn![]()

Jáááquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou vertel es wat voor ervaring heb je dan allemaal?

Heb jij al gehoord van de milkshake stand dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
je hoeft mij iig geen kneepjes te leren![]()

quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:54 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik hou niet van Angelina Jolie.
Niet slaan, Barrel![]()

Ik heb die van mij van zo'n waardeloos forum gepluktquote:

Dan maak je zelf maar een avatarquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:54 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik hou niet van Angelina Jolie.
Niet slaan, Barrel![]()

Een date regelen tussen die babe van een Zowiee en die hunk van een bar_relquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het spijt me zo.
Hoe kan ik het goedmaken?![]()

Dat forum doet het wel hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb die van mij van zo'n waardeloos forum geplukt

De milkshake stand is zoooooo januari 2005quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:55 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Heb jij al gehoord van de milkshake stand dan?![]()

Zowiee, wil jij met deze gespierde, knappe, sportieve, goedlachse, slimme, inhoudelijke, grootgeschapen hunk op date?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Een date regelen tussen die babe van een Zowiee en die hunk van een bar_rel![]()
![]()

Ja duhquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
De milkshake stand is zoooooo januari 2005

Showchat #95: Orginial,de avatarman!quote:

Hey dat is precies hoe ik in elkaar zitquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zowiee, wil jij met deze gespierde, knappe, sportieve, goedlachse, slimme, inhoudelijke, grootgeschapen hunk op date?![]()

quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zowiee, wil jij met deze gespierde, knappe, sportieve, goedlachse, slimme, inhoudelijke, grootgeschapen hunk op date?![]()
 Hoe weet jij dat?
 Hoe weet jij dat?  

Hebben jullie dan nog natte dromen?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
Trouwens, deze wereldqoute doet de laatste weken zijn naam wel eer aan:
ShowChat #13: ZOWIEE, de natte droom van FOK!

Ik heb daar laatst nog gepost toen ik daar wat leuke foto's gespot hadquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat forum doet het wel hoor
Als je eens zou posten zou je het merken

Dat heeftie verteld. Doah, wat denk jij wel niet van mij?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding] Hoe weet jij dat? [afbeelding]

Ow, met 'die ene chick'?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:02 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja duhWat dennk je dat ik dat niet weer, de ketchup stand is in op het moment, vanmidag nog gedaan met die ene chick
![]()

Maar ik ben geen avatarman meer, dat is zooo 2004.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Showchat #95: Orginial,de avatarman!
Trouwens, deze wereldqoute doet de laatste weken zijn naam wel eer aan:
ShowChat #13: ZOWIEE, de natte droom van FOK!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |