Hehequote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Showchat #95: Orginial,de avatarman!
Mijn eerste naamtopicquote:Trouwens, deze wereldqoute doet de laatste weken zijn naam wel eer aan:
ShowChat #13: ZOWIEE, de natte droom van FOK!
Er staan nieuwequote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb daar laatst nog gepost toen ik daar wat leuke foto's gespot had
Ja die andere chick was een opblaaspop johquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, met 'die ene chick'?
Laat dan maar
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik nog nooit een natte droom heb gehadquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hebben jullie dan nog natte dromen?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik nog nooit een natte droom heb gehad
Ow, dus jullie hebben het op MSN over jullie piklengtes?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat heeftie verteld. Doah, wat denk jij wel niet van mij?
Oh, ik dacht dat je gratis mocht op je nieuwe werkplekquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja die andere chick was een opblaaspop joh
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bullshitquote:
Hey ik ook nietquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Barrel, niet vertellen hé.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, dus jullie hebben het op MSN over jullie piklengtes?![]()
Ik vraag me af wat bar_rel allemaal te vertellen heeft over de jouwe [afbeelding]
En die van mij is nog groterquote:Breakout: Jay-Z zijn genotsknots is net zo groot als een colafles van 1 liter![]()
Ja, ik heb ze gezien toen ik die smilie ging rippen. Alleen toen geaf die computer ineens een error enzo en toen was het scherm weg enne de stroom viel uit en m'n toetsenbord zat ook nog eens vast enzoquote:
Ja mag ik ook..quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je gratis mocht op je nieuwe werkplek![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze gezien toen ik die smilie ging rippen. Alleen toen geaf die computer ineens een error enzo en toen was het scherm weg enne de stroom viel uit en m'n toetsenbord zat ook nog eens vast enzo![]()
Nee, echt niet. Ik ben een van de weinige mensen die deze ervaring niet heeft mogen meemakenquote:
Natte dromen zijn zo passé.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:13 schreef BVO het volgende:
Ik heb er geloof ik ook nog nooit een gehad.
Heb jij al weleens een natte droom gehad?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
Helleeeeeeeeeeuuuuuu
Heyquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:13 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar op MSN vertelde je dat..Ik zeg al niks meer
![]()
Hier stond toch iets anders?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
Helleeeeeeeeeeuuuuuu
Ik ontken alles.quote:
Jij hebt biologieles gehad in de tweede!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ontken alles.
Alles wat ik zei, kan en zal tegen je gebruikt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |