Die spam is niet nodig het staat al in je sigquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:32 schreef BVO het volgende:
knip
Het werkt welquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die spam is niet nodig het staat al in je sig
Zeker, ja het bier smaakte weer lekker na zeker 4 dagen van onthouding.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]![]()
Ja hoor, met jou ook?
Lekker gezopen?
Nee, heb niks spannends gedaanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:58 schreef Timmai het volgende:
[..]
Zeker, ja het bier smaakte weer lekker na zeker 4 dagen van onthouding.
jij ook een spannende avond gehad?![]()
euh.. hier is het al weekend hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, heb niks spannends gedaan
Maar het weekend komt eraan he
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelfs vakantie
Maar morgen gaat denk ik wel leuker worden dan vandaag
Nou ja, dan blijf ik iig niet heel de dag thuis en dat is dus al een verbetering ten opzichte van vandaagquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:09 schreef Timmai het volgende:
[..]
Wat is er morgen voor speciaals dan?![]()
Hele dag thuis.. hoe hou je het volquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja, dan blijf ik iig niet heel de dag thuis en dat is dus al een verbetering ten opzichte van vandaag![]()
Ik moet wel eerst iets voor school doen, maar daarna ga ik het gezellig maken
Nou ja, ik ben wel even naar de koopavond geweest hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:14 schreef Timmai het volgende:
[..]
Hele dag thuis.. hoe hou je het vol
Ow bahquote:Het schijnt morgen weekend te zijn, maar ik moet morgen, zaterdag én zondag werken.![]()
Ik post er, dat is toch reden genoegquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:16 schreef Zhenar het volgende:
En is SHOK de moeite waard? Wat is het eigenlijk precies? Ik wilde net gaan kijken, maar het was down.
Allright! Sign me up!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik post er, dat is toch reden genoeg![]()
Maar nu is het niet meer down hoor, bij mij niet iig
Ja dat moet je dus zelf doenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Allright! Sign me up!
* Zhenar gaat ook slapen.
Heb je er al zo'n tijd opzitten dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:50 schreef babette21 het volgende:
waarom kruipt deze dag voorbij als dikke stront door 'n trechter?!? is 't nationale fok!-dag ofzo...???
Heb ook nie zo'n zin in vandaag, komt ook omdat ik enorm zin heb in morgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:50 schreef babette21 het volgende:
waarom kruipt deze dag voorbij als dikke stront door 'n trechter?!? is 't nationale fok!-dag ofzo...???
de dag is alweer bijna op de helftquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:50 schreef babette21 het volgende:
Door dat forum, gaat het hier zo slecht laatste tijdquote:
sticky???quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:32 schreef Dizer het volgende:
Ooh en ik denk dat we weer sticky moeten
Leonie en Christine zijn als mede-beheerders net zo goed verantwoordelijk hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Door dat forum, gaat het hier zo slecht laatste tijd
Beev, jij bent verantwoordelijk
Ik kan al 2 dagen niet op Shock komenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Leonie en Christine zijn als mede-beheerders net zo goed verantwoordelijk hoor..
.
Shok!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik kan al 2 dagen niet op Shock komen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Leonie en Christine zijn als mede-beheerders net zo goed verantwoordelijk hoor..
.
En anders de link in mijn sigquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:05 schreef BVO het volgende:
Dan doe je al twee dagen iets fout. Via de link in mijn sig moet 'ie het doen hoor.
De Storm in Groningen? Daar woon ik vlakbij namelijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoe was het in de Storm?
Goeiemiddag allemaal!
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoe was het in de Storm?
Goeiemiddag allemaal!
Ik had niet verwacht dat jij een sletterige type wasquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:43 schreef Christine het volgende:
Ja leuk toch?
Iedereen mag mij een bitch noemen hoor
vrouwtjeshond!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:43 schreef Christine het volgende:
Ja leuk toch?
Iedereen mag mij een bitch noemen hoor
Misschien is het wel zoquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:46 schreef Orginial het volgende:
@t BVO: Vandaag wist Lijn4 te melden dat Hind in GTST komt. Wat zo`n roddel van jouw wel niet allemaal aanricht, zelfs RTL4 gaat zich ermee bemoeien.![]()
Volgens mij is het echt een kloonquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:28 schreef BVO het volgende:
Oh Orginial, gelijk je geboortejaar ook twee jaar omlaagd gehaald?.
Naar de WAT?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat een drukte trouwens op Hoog Catherijne zeg....allemaal studenten die hun zelfgemaakte troep aanbieden.
Was trouwens ff naar de Andersom gegaan, jij komt daar zeker nooit?
Nee in Utrechtquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De Storm in Groningen? Daar woon ik vlakbij namelijk.
Van jou tochquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt een kloon
Haha jaquote:
Gelukkig maar, want de Storm in Groningen is een beetje een SM-kelder.quote:
Ik vind het gewoon goor eten.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:58 schreef Christine het volgende:
Plastic en rubber?
Weetik.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja.
Airelle en Nano, jullie boomspeed-avatars doen het niet.
Goede reden om het te etenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Omdat de anderen het wel lekker vinden.. en het is lekker goedkoop.
Mja, oké.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Maar ik was al 40 euro kwijt aan de trein dus.
Argh, dus jij was één van die jonkies die vandaag in grote bossen door de stad zwalkten. Het was veel te druk in de Oude Kijk!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:41 schreef Airelle het volgende:
Pfff een heel dagje groningen... met welgeteld drie (!!) cheeseburgers.
Ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Argh, dus jij was één van die jonkies die vandaag in grote bossen door de stad zwalkten. Het was veel te druk in de Oude Kijk!
Maar je moet wel in Grun gaan studeren; fantastische studentenstad!
Oeh!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Best wel.
Vanavond geprobeerd onze vakantie te regelen.. pff 6 meisjes, 6 andere wensen....
Hey Christinequote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:20 schreef Christine het volgende:
Ja ik ben er weer!
Kon net niet reageren
Heyquote:
Owquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:35 schreef Christine het volgende:
Ik ga slapen nu
Anders ben ik morgen te moe om iemand flink uit te schelden.
Maar hij ziet toch ook wel in dat dit kut is voor jou?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:39 schreef Christine het volgende:
Fuck, "het" topic is nog steeds open, en ik krijg van allerlei kanten reacties
Ook van mensen die ik dus echt al heel lang ken (op fok) die het maar een kutstreek van me vinden
Ik hoop dat ze er morgen een slotje op pleuren.
Hij snapt er niks van. "Je hebt die dingen toch gezegd?"quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar hij ziet toch ook wel in dat dit kut is voor jou?
Ik bedoel: kan hij niet om een slotje vragen dan? Volgens mij is dat topic vreselijk overtrokken...
Om welk topic gaat het?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:39 schreef Christine het volgende:
Fuck, "het" topic is nog steeds open, en ik krijg van allerlei kanten reacties
Ook van mensen die ik dus echt al heel lang ken (op fok) die het maar een kutstreek van me vinden
Ik hoop dat ze er morgen een slotje op pleuren.
Wat een man is het ook zegquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij snapt er niks van. "Je hebt die dingen toch gezegd?"
Nou lekker dan.quote:En ik heb gisteren al de mods gemaild of ze een slotje willen zetten, maar die zijn ook niet bijzonder snel met antwoorden.
huh wat mis ik nu weer?quote:
Dan zullen de secretaresses wel ff een vrije dag hebben gehadquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:44 schreef Christine het volgende:
[..]
En ik heb gisteren al de mods gemaild of ze een slotje willen zetten, maar die zijn ook niet bijzonder snel met antwoorden.
Haal em wel weg.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:05 schreef Christine het volgende:
Haha al mijn pijnlijke topics komen naar boven
Ja dat snap ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:07 schreef Christine het volgende:
Nouja, ik bedoelde Copycat en DarkElf
Doe jij trouwens dan aan vacuumzuigen dat je dat had?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Elke gek kan hem vinden hoor
Maar bedankt
Ehm DEED jaquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Doe jij trouwens dan aan vacuumzuigen dat je dat had?
alle begin is moeilijkquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Ehm DEED ja
Wist ik veel hoe het moest.
Duiveltja de alwettende wijzequote:
Godsmurfquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
God smurf?
Buda smurf?
allah Smurf?
Ik was sprakeloosquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dan moet je wel posten he?! [afbeelding]
Halfnaakte ZOWIEE's zie je niet elke dag hoorquote:
Datzelfde meisje waar je toen zo'n liefdesverdriet over had?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Volgens mij ben ik weer verliefd op een meisje waar ik al eerder op was![]()
yeahquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Datzelfde meisje waar je toen zo'n liefdesverdriet over had?
Jij niet neequote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Halfnaakte ZOWIEE's zie je niet elke dag hoor
Waar is dat forum !quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Halfnaakte ZOWIEE's zie je niet elke dag hoor
Boeit me niet eigelijk maar die ogen stralen gewoon altijdquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Owen is er nu iets veranderd? Heb je het idee dat zij nu wel wil?
Ja, en dan moet je dus posten!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Godver! moet ik alleen als ik in babe en hunks wil kijken me aanmelden!
En een beetje dankzij mijquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:07 schreef Timmai het volgende:
[..]
weer een lid meer, dankzij mij
naja beetje dankzij mij dan![]()
Aaaaaawquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Boeit me niet eigelijk maar die ogen stralen gewoon altijd![]()
quote:
Volgens mij kwam het door mijn opmerkingquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:07 schreef Timmai het volgende:
[..]
weer een lid meer, dankzij mij
naja beetje dankzij mij dan![]()
me2quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Aaaaaaw
Nou ik hoop voor je dat het wat wordt
iddquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij kwam het door mijn opmerking
Ja, maar aan users als jij hebben we niksquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij kwam het door mijn opmerking
Tietjes, kontjes en buikjes deel 2 ofzoquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
iddmaar waar is die foto dan?
Hoe naakt wil je het hebben dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
iddmaar waar is die foto dan?
Frontal female nude is altijd goedquote:
Post dat dan dáárquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mooi lichaam dat wel.
En Pino was een kloonquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
ey dat ben jij helemaal nietdie foto dat is pino ofzo
Oho heeft ze een plaatje van het internet af getrokkenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
ey dat ben jij helemaal nietdie foto dat is pino ofzo
Bij mij is hij helemaal niet downquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:50 schreef BVO het volgende:.
Hoe lang is Shok! al down ZOWIEEEEE?.
Net nu we een link op pekingexpress.startkabel.nl hebben gekregen..
Ik krijg ook een error ja, en nu ook op het forum..quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:56 schreef BVO het volgende:
Ik krijg steeds een heel wit scherm..
Doet de link die op http://pekingexpress.startkabel.nl staat het ook wel bij jou?
Daar krijg ik helemaal een vreemde melding.
Is het zo boeiend dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:01 schreef Tania18 het volgende:
Ik kan niet meer inloggen bij Shok
Lekker forum![]()
Ah, bij mij ook weerquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:21 schreef BVO het volgende:
Hij deed het net wel weer bij mij, ook vanaf startkabel.
Nu is er alleen weer die critical error, die was er gisteren ook een aantal minuten.
Kutserver..
evelien! evelien!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:11 schreef Airelle het volgende:
Oke!
Ik zie vandaag pas dat er een nieuw Shok-forum is.
Goed bezig.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:21 schreef Airelle het volgende:
timmmmmmm![]()
wanneer kom je clowntje bij me spelen?
Ja he.quote:
en de foto'squote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:01 schreef BVO het volgende:
Het is wel vaker gebeurd door, dus hij zal het straks wel weer doen..
Maar dan moeten we zsm een nieuwe server vinden..
Als we het forum dan wel maar mee kunnen nemen..
morgen, als in vannacht?quote:
Je kan ook Fok volspammenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:43 schreef Timmai het volgende:
[..]
morgen, als in vannacht?
dan heb ik in ieder geval nog een plek om vol te spammen als terug kom van stappen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:41 schreef ZOWIEE het volgende:
Daarentegen..
Integendeel..quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:54 schreef Bupatih het volgende:
Daarentegen...
quote:
Met een Idols?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:16 schreef Airelle het volgende:
Okee....
Trouwens.... Vanavond gaat kopspijkers beginnen met een Idols.. hoe fout.
Jim is wel okay.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:28 schreef Tania18 het volgende:
JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM![]()
![]()
Ja!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:25 schreef Tania18 het volgende:
De grote oebiedoebie met het konijn dat immers en daarentegen zegt
Nee.quote:
Ja maar hij vindt Jim niet leukquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee.. Jij en Botox zijn net zo leuk samen.
.
.
Boeiend.quote:
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boeiend.
Boeiend.
Boeiend.
Boeiend.
Interessant.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:45 schreef Tania18 het volgende:
'Kijk pappa zonder handen'
Ja man, is een driewieler, flikker toch op man!
Boom, boom, boooooom, BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boeiend.
Boeiend.
Boeiend.
Boeiend.
Interessant.
Hij komt natuurlijk optreden.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Draaien we dan ook zijn muziek tijdens de bruiloft?![]()
Jij moet met Vliegende Panters-quotes patsenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Boom, boom, boooooom, BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM
Je moet ze gewoon allebei ff helemaal loslaten.quote:
I want you in my roomquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Boom, boom, boooooom, BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM
Neeeee, laat hem nou niet gaan zingen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En dan zingt hij een speciaal voor mij geschreven liedje
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:51 schreef Tania18 het volgende:
Even serieus, jullie zitten altijd maar te zeuren op die mannen, maar misschien moeten jullie ook eens een keertje naar jezelf kijken![]()
Niet slaan ajb
Oke dan, maar hij mag ook wel bij mij op schoot zitten tijdens de ceremonie hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Neeeee, laat hem nou niet gaan zingen.. Alleen daar staan is al goed genoeg.
.
Als ik HT wil quoten, dan quote ik HTquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij moet met Vliegende Panters-quotes patsen
Botox, geef Tania haar account eens terug.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:51 schreef Tania18 het volgende:
Even serieus, jullie zitten altijd maar te zeuren op die mannen, maar misschien moeten jullie ook eens een keertje naar jezelf kijken![]()
Niet slaan ajb
Dus nog voor het ja-woord zit je al met een ander te vozen he?!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oke dan, maar hij mag ook wel bij mij op schoot zitten tijdens de ceremonie hoor![]()
Jullie zijn vrouwen dus zeikerdsquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:51 schreef Tania18 het volgende:
Niet slaan ajb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |