Misschien is het wel zoquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:46 schreef Orginial het volgende:
@t BVO: Vandaag wist Lijn4 te melden dat Hind in GTST komt. Wat zo`n roddel van jouw wel niet allemaal aanricht, zelfs RTL4 gaat zich ermee bemoeien.![]()
Volgens mij is het echt een kloonquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:28 schreef BVO het volgende:
Oh Orginial, gelijk je geboortejaar ook twee jaar omlaagd gehaald?.
Naar de WAT?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat een drukte trouwens op Hoog Catherijne zeg....allemaal studenten die hun zelfgemaakte troep aanbieden.
Was trouwens ff naar de Andersom gegaan, jij komt daar zeker nooit?
Nee in Utrechtquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De Storm in Groningen? Daar woon ik vlakbij namelijk.
Van jou tochquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt een kloon
Haha jaquote:
Gelukkig maar, want de Storm in Groningen is een beetje een SM-kelder.quote:
Ik vind het gewoon goor eten.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:58 schreef Christine het volgende:
Plastic en rubber?
Weetik.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja.
Airelle en Nano, jullie boomspeed-avatars doen het niet.
Goede reden om het te etenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Omdat de anderen het wel lekker vinden.. en het is lekker goedkoop.
Mja, oké.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Maar ik was al 40 euro kwijt aan de trein dus.
Argh, dus jij was één van die jonkies die vandaag in grote bossen door de stad zwalkten. Het was veel te druk in de Oude Kijk!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:41 schreef Airelle het volgende:
Pfff een heel dagje groningen... met welgeteld drie (!!) cheeseburgers.
Ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Argh, dus jij was één van die jonkies die vandaag in grote bossen door de stad zwalkten. Het was veel te druk in de Oude Kijk!
Maar je moet wel in Grun gaan studeren; fantastische studentenstad!
Oeh!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Best wel.
Vanavond geprobeerd onze vakantie te regelen.. pff 6 meisjes, 6 andere wensen....
Hey Christinequote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:20 schreef Christine het volgende:
Ja ik ben er weer!
Kon net niet reageren
Heyquote:
Owquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:35 schreef Christine het volgende:
Ik ga slapen nu
Anders ben ik morgen te moe om iemand flink uit te schelden.
Maar hij ziet toch ook wel in dat dit kut is voor jou?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:39 schreef Christine het volgende:
Fuck, "het" topic is nog steeds open, en ik krijg van allerlei kanten reacties
Ook van mensen die ik dus echt al heel lang ken (op fok) die het maar een kutstreek van me vinden
Ik hoop dat ze er morgen een slotje op pleuren.
Hij snapt er niks van. "Je hebt die dingen toch gezegd?"quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar hij ziet toch ook wel in dat dit kut is voor jou?
Ik bedoel: kan hij niet om een slotje vragen dan? Volgens mij is dat topic vreselijk overtrokken...
Om welk topic gaat het?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:39 schreef Christine het volgende:
Fuck, "het" topic is nog steeds open, en ik krijg van allerlei kanten reacties
Ook van mensen die ik dus echt al heel lang ken (op fok) die het maar een kutstreek van me vinden
Ik hoop dat ze er morgen een slotje op pleuren.
Wat een man is het ook zegquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij snapt er niks van. "Je hebt die dingen toch gezegd?"
Nou lekker dan.quote:En ik heb gisteren al de mods gemaild of ze een slotje willen zetten, maar die zijn ook niet bijzonder snel met antwoorden.
huh wat mis ik nu weer?quote:
Dan zullen de secretaresses wel ff een vrije dag hebben gehadquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:44 schreef Christine het volgende:
[..]
En ik heb gisteren al de mods gemaild of ze een slotje willen zetten, maar die zijn ook niet bijzonder snel met antwoorden.
Haal em wel weg.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:05 schreef Christine het volgende:
Haha al mijn pijnlijke topics komen naar boven
Ja dat snap ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:07 schreef Christine het volgende:
Nouja, ik bedoelde Copycat en DarkElf
Doe jij trouwens dan aan vacuumzuigen dat je dat had?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Elke gek kan hem vinden hoor
Maar bedankt
Ehm DEED jaquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Doe jij trouwens dan aan vacuumzuigen dat je dat had?
alle begin is moeilijkquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Ehm DEED ja
Wist ik veel hoe het moest.
Duiveltja de alwettende wijzequote:
Godsmurfquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
God smurf?
Buda smurf?
allah Smurf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |