Dit alles heeft helemaal niets met jouw haar te maken...quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:49 schreef Rodelion het volgende:
Ze zegt dat ze makkelijker van me kan houden, me makkelijker aantrekkelijk kan vinden, meer verliefd op me zal kunnen zijn, als ik het kort knip.
Idd. Haar probleem. En dat ze dan meer van je gaat houden? Alsjeblieft zeg!quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:53 schreef S-Two het volgende:
Kom op zeg, laat je haar gewoon lekker lang!
Dude, ff serieus...quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:49 schreef Rodelion het volgende:
Ze zegt dat ze makkelijker van me kan houden, me makkelijker aantrekkelijk kan vinden, meer verliefd op me zal kunnen zijn, als ik het kort knip.
We hebben wel zo de nodige crises gehad, maar ik wil haar niet kwijt, in ieder geval niet om zoiets. Natuurlijk vind ik het moeilijk hoe ze erover denkt, ook omdat ik een jeugd van onzekerheid achter de rug heb... ik wil gewoon zooo graag dat ze me neemt en accepteert zoals ik ben. Maar ik weet dat het probleem met kortknippen niet op los; over veertig jaar ben ik kaal, en dan herhaalt de situatie zich. :Squote:Op donderdag 24 februari 2005 19:05 schreef Étoile het volgende:
Misschien moet je jezelf eens afvragen of je wel met iemand wil zijn die jou niet neemt zoals je bent. En wat betreft gemakkelijker houden van en je aantrekkelijk vinden?!?!!! Kon ze dat al die 4 jaar niet, dat ze met tegenzin ondanks je haar toch maar bij je is.
Ik heb dus juist geen zin om ruzie te maken... ik wil dat we elkaar vrijlaten, om onszelf te ontwikkelen, onze eigen dingen te doen, en elkaar niet in de weg te staan... Ik heb ook geen zin in conflict over dit soort onbenulligheden. Dan heb ik bijna zoiets van: *knip* -- maar of ik (of zij) daar gelukkiger van wordt?quote:Zou je eens over iets van haar uiterlijk moeten zeggen, dan heb je vast ruzie
Ik heb het wel enigszins ongenuanceerd gezegd. De meeste dagen zegt ze er niks over; op sommige dagen maakt ze een opmerking over dat ze me mooier zou vinden, zich meer op haar gemak zou voelen bij me, als ik kort haar had; weer andere dagen, als ze toch al niet zo lekker in d'r vel zit en twijfels heeft o.i.d., komen er opmerkingen over de (ver)liefdheids- en aantrekkelijkheidsfactor bij.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:23 schreef Étoile het volgende:
Het gaat niet om het haar, het gaat om de manier hoe ze haar zin probeert te krijgen.
Hier spreekt ook een meid, en ik vind het echt belachelijk wat ze zegt. Zo lang je je haar goed verzorgt, en het er ook gewoon gezond uitziet, zou ik het laten zoals het is. En van haar houden, en dat je het daarom zou doen, ik zou het jammer vinden. Sorry dat ik het zo breng, maar als ze al zo gaat praten over iets onbelangrijks als iemands haar.....de volgende keer is het weer iets anders. Ik vind het echt een beetje chantage....van wat ik zo dan lees. Alsof je iemand perfect kan maken?quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:34 schreef Rodelion het volgende:
[..]
op sommige dagen maakt ze een opmerking over dat ze me mooier zou vinden, zich meer op haar gemak zou voelen bij me, als ik kort haar had; weer andere dagen, als ze toch al niet zo lekker in d'r vel zit en twijfels heeft o.i.d., komen er opmerkingen over de (ver)liefdheids- en aantrekkelijkheidsfactor bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |