abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25236472
Hallo, graag zou ik wat meningen willen hebben over het volgende probleem:

Ik leerde mijn vriendin kennen terwijl mijn haar al lang was. Na een paar maanden begon ze er zo nu en dan over te klagen, dat ze het liever kort zou hebben. Dit is ze tot op heden (kleine vier jaar later) blijven doen. Nu zit ik er niet op te wachten om mijn haar kort te knippen. Ik vind het leuk zoals het is, en veel van mijn vrienden vinden het ook mooi.

Ze zegt dat ze makkelijker van me kan houden, me makkelijker aantrekkelijk kan vinden, meer verliefd op me zal kunnen zijn, als ik het kort knip. Maar ik voel me helemaal niet prettig bij het idee mijn haar kort te hebben! Misschien over een tijdje, maar nu nog niet. Verder ben ik van mening dat ze van mij moet houden om wie ik ben, en me zou moeten accepteren zoals ik ben, met of zonder lang haar. Ik vind het nogal dubieus om mijn haar af te knippen om mijn vriendin een plezier te doen, terwijl ik er zelf niet achtersta.

Wat moet ik hier nu mee? Mag ik het onrechtvaardig vinden dat ze erover door blijft gaan? Moet ik het voor haar over hebben om het kort te knippen? Jullie mening wordt zeer op prijs gesteld.
pi_25236510
Wanneer kappen ze daar nou eens mee, ons mannen proberen te veranderen

Als je hier aan toegeeft ben je natuurlijk de lul voortaan, want dan zal ze ook wel andere eisen gaan stellen. Voor je het weet ben je volledig gestyled door je vriendin.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_25236524
zij moet jou accepteren zoals je bent. het is jou haar, niet het hare. en ze moet kappen met die emotionele chantage.
pi_25236540
Kom op zeg, laat je haar gewoon lekker lang!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_25236543
Vrouwen

Gewoon doen wat je zelf wilt.
pi_25236546
ze is toch verliefd op je geworden toen je lang haar had, wat lult ze nou?
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_25236547
Beetje een vervelend kind. Ze houdt dus meer van je als je je haar afknipt?
Heb jij de eerste keer dat je haar ontmoette een zak op gehad dan?
pi_25236560
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:49 schreef Rodelion het volgende:

Ze zegt dat ze makkelijker van me kan houden, me makkelijker aantrekkelijk kan vinden, meer verliefd op me zal kunnen zijn, als ik het kort knip.
Dit alles heeft helemaal niets met jouw haar te maken...

complete bs dus..
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_25236582
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:53 schreef S-Two het volgende:
Kom op zeg, laat je haar gewoon lekker lang!
Idd. Haar probleem. En dat ze dan meer van je gaat houden? Alsjeblieft zeg!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_25236584
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:49 schreef Rodelion het volgende:

Ze zegt dat ze makkelijker van me kan houden, me makkelijker aantrekkelijk kan vinden, meer verliefd op me zal kunnen zijn, als ik het kort knip.
Dude, ff serieus... .

Het haar op iemands hoofd bepaalt of ze van iemand houdt of niet? En de lengte van dat haar bepaalt of dat makkelijk of moeilijk zal gaan?

....... .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_25236604
ze gaat echt niet meer van je houden als je je haar kort knipt hoor. Ze probeert gewoon haar wil door te drijven. Zeg het onvolwassen kind dat ze haar mond moet houden.

Stel anders een wedervraag: hoe zou jij het vinden als ik je vroeg om je hoofd kaal te scheren? Ik zou dan veel meer van je houden etc.
Bite me!
pi_25236614
hoe kan ze dat weten als je altijd lang haar hebt gehad? das dus complete onzin
lang haar houden gewoon want dat is
Azwethinkweiz
pi_25236631
Dat je hier uberhaupt mee in tweestrijd zit is eigenlijk al te gek voor woorden

Oftwel, als jij je haar lang wilt houden dan blijft dat gewoon lekker zo. Ze heeft het maar te accepteren
pi_25236723
Misschien moet je jezelf eens afvragen of je wel met iemand wil zijn die jou niet neemt zoals je bent. En wat betreft gemakkelijker houden van en je aantrekkelijk vinden?!?!!! Kon ze dat al die 4 jaar niet, dat ze met tegenzin ondanks je haar toch maar bij je is.
Zou je eens over iets van haar uiterlijk moeten zeggen, dan heb je vast ruzie
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:05:21 #15
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_25236724
d'r moeder is aan het zeuren, voor je het weet bepaalt ze ook al de slaapkamer van jullie.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:06:05 #16
115075 TerrorFront
TeRrOR UbEr AlLeS!!
pi_25236738
<----- ajoh ^^ kaalheid = geilheid! doe juh taak en pak de scheermachine
HARDCORE YOU PUSSY MOTHERFUCKERS!!!
pi_25236836
Bedankt voor jullie commentaar tot dusverre. Ik weet dat het een beetje gek is dat ik overweeg mijn haar voor haar kort te knippen, maar ik zou het ook wel weer voor haar over hebben omdat ik van haar houd. Maar dan heb ik het gevoel dat ik mezelf verraad... Het is dan misschien onvriendelijk van haar, ik vind het toch moeilijk.

Ik vind het ook weer geen reden om boos op haar te worden, maar om zo verder te gaan totdat ik zelf behoefte voel het af te knippen, is ook niet plezierig.

En zo maken wij, welvarenden in het westen, ons druk over dingen als lang haar... :S
pi_25236989
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:05 schreef Étoile het volgende:
Misschien moet je jezelf eens afvragen of je wel met iemand wil zijn die jou niet neemt zoals je bent. En wat betreft gemakkelijker houden van en je aantrekkelijk vinden?!?!!! Kon ze dat al die 4 jaar niet, dat ze met tegenzin ondanks je haar toch maar bij je is.
We hebben wel zo de nodige crises gehad, maar ik wil haar niet kwijt, in ieder geval niet om zoiets. Natuurlijk vind ik het moeilijk hoe ze erover denkt, ook omdat ik een jeugd van onzekerheid achter de rug heb... ik wil gewoon zooo graag dat ze me neemt en accepteert zoals ik ben. Maar ik weet dat het probleem met kortknippen niet op los; over veertig jaar ben ik kaal, en dan herhaalt de situatie zich. :S
quote:
Zou je eens over iets van haar uiterlijk moeten zeggen, dan heb je vast ruzie
Ik heb dus juist geen zin om ruzie te maken... ik wil dat we elkaar vrijlaten, om onszelf te ontwikkelen, onze eigen dingen te doen, en elkaar niet in de weg te staan... Ik heb ook geen zin in conflict over dit soort onbenulligheden. Dan heb ik bijna zoiets van: *knip* -- maar of ik (of zij) daar gelukkiger van wordt?
pi_25237027
Idd, ik wou net zeggen, waar mensen zich wel niet druk over kunnen maken.
Scheer je hoofd kaal, doe er een strikje om heen en zeg: 'verrassing, ben jouw paaseitje aankomende jaren'.

pi_25237065
Ik denk dat er trouwens best mensen zijn die dingen voor hun partner veranderen, maar als het iets is waar jij je echt prettig bij voelt (of bij de verandering juist onprettig) dan moet je dat niet doen. Ik val vooral over de manier waarop ze het vraagt, het is gewoon chantage. Het gaat niet om het haar, het gaat om de manier hoe ze haar zin probeert te krijgen.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_25237252
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:23 schreef Étoile het volgende:
Het gaat niet om het haar, het gaat om de manier hoe ze haar zin probeert te krijgen.
Ik heb het wel enigszins ongenuanceerd gezegd. De meeste dagen zegt ze er niks over; op sommige dagen maakt ze een opmerking over dat ze me mooier zou vinden, zich meer op haar gemak zou voelen bij me, als ik kort haar had; weer andere dagen, als ze toch al niet zo lekker in d'r vel zit en twijfels heeft o.i.d., komen er opmerkingen over de (ver)liefdheids- en aantrekkelijkheidsfactor bij.

Ik vind het moeilijk om het haar kwalijk te nemen: ze is ook maar een mens, en ze kan er volgens mij ook weinig aan doen wat ze voelt. Zij is 'slachtoffer' omdat ze bepaalde gevoelens en verlangens heeft m.b.t. mijn lange haar, ik ben 'slachtoffer' omdat ik met deze gevoelens en verlangens geconfronteerd wordt en te maken heb... Ik voel me opgesloten en voor een dilemma gesteld omdat ik haar wil geven wat ze wil (kort haar) maar het zelf lang wil houden. Daardoor voel ik me soms zelfs een egoïst (ben ik natuurlijk ook een beetje, anders zou ik het meteen kort knippen ).

[ Bericht 2% gewijzigd door Rodelion op 24-02-2005 19:47:17 ]
pi_25237389
Nooit iets veranderen voor iemand anders .. en als ze het niet goed vind .. dumpen.
pi_25237712
Ik vind jou en Christine juist zo'n leuk setje zo! Beiden dat haar, jullie lijken echt op elkaar.

Ik zou zeggen, houden zo.
pi_25237720
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:34 schreef Rodelion het volgende:

[..]

op sommige dagen maakt ze een opmerking over dat ze me mooier zou vinden, zich meer op haar gemak zou voelen bij me, als ik kort haar had; weer andere dagen, als ze toch al niet zo lekker in d'r vel zit en twijfels heeft o.i.d., komen er opmerkingen over de (ver)liefdheids- en aantrekkelijkheidsfactor bij.
Hier spreekt ook een meid, en ik vind het echt belachelijk wat ze zegt. Zo lang je je haar goed verzorgt, en het er ook gewoon gezond uitziet, zou ik het laten zoals het is. En van haar houden, en dat je het daarom zou doen, ik zou het jammer vinden. Sorry dat ik het zo breng, maar als ze al zo gaat praten over iets onbelangrijks als iemands haar.....de volgende keer is het weer iets anders. Ik vind het echt een beetje chantage....van wat ik zo dan lees. Alsof je iemand perfect kan maken?
Animals Crossing WW
Name: Droplet
Town: Questo
Code: 0601-9806-8796
pi_25237848
Ik vind die vriendin van jou wel erg brutaal.

Ik zou haar slaan de sloeri
pi_25237888
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:00 schreef Druppeltje het volgende:

[..]

Hier spreekt ook een meid, en ik vind het echt belachelijk wat ze zegt. Zo lang je je haar goed verzorgt, en het er ook gewoon gezond uitziet, zou ik het laten zoals het is. En van haar houden, en dat je het daarom zou doen, ik zou het jammer vinden. Sorry dat ik het zo breng, maar als ze al zo gaat praten over iets onbelangrijks als iemands haar.....de volgende keer is het weer iets anders. Ik vind het echt een beetje chantage....van wat ik zo dan lees. Alsof je iemand perfect kan maken?
Bedankt voor je lieve woorden, druppeltje. Overigens welkom bij Fok!

Ik voel me alweer iets beter nu. Eigenlijk was ik zelfs bang voor reacties in de trant van: "Knip die lelijke drap van je kop, manwijf". Maar mijn houding maakt mij dus gelukkig (nog) niet gek. :p

[ Bericht 2% gewijzigd door Rodelion op 24-02-2005 20:13:44 ]
pi_25238464
Ik val op lang haar, dus wat dat betreft
Mijn vriend is wel kortharig btw...
Animals Crossing WW
Name: Droplet
Town: Questo
Code: 0601-9806-8796
  donderdag 24 februari 2005 @ 20:44:52 #28
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25238499
Hou je lange haar en je zelfrespect! Echt onzin om je haar af te knippen als je dat zelf niet wilt.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 24 februari 2005 @ 20:47:28 #29
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_25238559
duidelijk verhaal... ditch the bitch !!!

als je hier aan toegeeft bedenkt ze daarna wel weer wat anders wat ze wil veranderen aan jou.
geef je er niet aan toe dan krijg je de chantage praktijken waar ze nu al mee bezig is (ik kan meer van je houden als... enz.)

move met die snol... next
Neerkomen wel!
  donderdag 24 februari 2005 @ 20:49:27 #30
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_25238599
Dumpen die kuthoer.
Laatste kans.....
pi_25238632
vriendin heeft gelijk, kort haar staat veeeel beter.
vrouwen houden niet van tekkels met vette manen.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_25240769
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:50 schreef mighty_myte het volgende:
vrouwen houden niet van tekkels met vette manen.
Ik houd wel van ze anders. Mannen met kort haar, beuh...
Anyway, zoals al veel vaker gezegd hier, houd je zelfrespect en je haar lekker. Je vriendin laat je maar lekker zeiken, laat je niet chanteren. Wie weet komt ze hierna weer met iets nieuws aanzetten zeg.
pi_25240789
't is maar wat je meer liefhebt.
keratine of je vriendin...

een beetje verandering is toch ook nooit slecht, het groeit vanzelf weer aan.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:02:27 #34
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_25240854
De antennes van de ziel......
Laat ze zelf lekker de tondeuse pakken als ze geen bereik meer wil hebben.
Klaar?
Ik niet!
pi_25240870
Knip het er gewoon af, dan loop je ook niet zo voor lul als je gaat winkelen. En je vriendin dan ook niet.
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:06:19 #36
24361 Neva
Mania lovin'
pi_25240914
je moet doen waar JIJ je lekker bij voelt.. je vriendin hoort van je te houden om wie je bent van binnen en als de buitenkant egr leuk is is dta mooi mee genomen.. je zal hoe dan ook dezelfde persoon blijven dus vind het bullshit over ik zla meer van je houden.. aantrekkerlijker vinden ja... maar meer houden van is totall bullshit..
Als ze van ej houdt accepteert ze je zoals je bent..
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:08:17 #37
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_25240944
Ik heb kort haar.
Mag ik d'r nummer?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_25241248
Let maar op, dan knip je het kort voor haar, en dan maakt ze het nog geen week later uit met de mededeling: "ik ben niet meer zo verliefd op je". Typisch meisjes.
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:33:31 #39
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_25241406
Theo Maassen had ooit iets in de trant van:

"Accepteer me zou toch zoals ik ben! Ik accepteer jou toch ook zoals je bent"

"Nee want als je mijn zou accepteren zoals ik ben zou je ook accepteren dat ik jou wil veranderen"
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:03:35 #40
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_25241975
Ik zou het nog enigzins kunnen begrijpen als ze bv een nare ex heeft met lang haar... maar ja, .... Zelfs in zo'n geval moet ze je maar gewoon accepteren zoals je bent. Zoals al eerder gezegd, ze is toch ook verliefd op je geworden met lang haar? En als ze jullie relatie op zoiets onbenulligs wil laten hangen, ja dan zit er toch iets raar...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Redactie Games vrijdag 25 februari 2005 @ 00:07:35 #41
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_25242059
Wat een sneue vriendin heb jij zeg... janken over iemands haar...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_25242095
Er is een nieuw tijdschrift op de markt voor mannen zoals jij:

I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:13:25 #43
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_25242193
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:09 schreef kastanova het volgende:
Er is een nieuw tijdschrift op de markt voor mannen zoals jij:

[afbeelding]
Nieuw?

Maart 2003
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_25242235
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Nieuw?

Maart 2003
Da's een typo .
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:23:42 #45
41636 Rodelion
Wereldheerser
pi_25242403
sungaMsunitraM: "Theo Maassen had ooit iets in de trant van (...)" LOL
-- met een beetje speurwerk kan je haar overigens zelf om haar nummer vragen :p

kastanova: "Er is een nieuw tijdschrift op de markt voor mannen zoals jij" LOL
-- eigenlijk ben ik nogal dominant... maar ik heb toch echt een zwak voor vrouwen waar ik verliefd op ben.

Marruk: "(...) dan loop je ook niet zo voor lul als je gaat winkelen"
-- Is je haar mooi is, dan: meer haar=meer mooi. En is je haar lelijk? Waarom zou je dan ook maar een millimeter laten zitten!?
pi_25242453
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:23 schreef Rodelion het volgende:
eigenlijk ben ik nogal dominant... maar ik heb toch echt een zwak voor vrouwen waar ik verliefd op ben.
Oftewel, zodra er een zoogdier is dat zijn/haar benen uit elkaar doet voor je, ben je pussywhipped... .
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:30:29 #47
41636 Rodelion
Wereldheerser
pi_25242534
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:26 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oftewel, zodra er een zoogdier is dat zijn/haar benen uit elkaar doet voor je, ben je pussywhipped... .
Eigenlijk dus juist niet: dan ben ik (te?) respectvol en nederig.
pi_25242558
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:30 schreef Rodelion het volgende:

[..]

Dat zeg ik: pussywhipped .
pi_25242664
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:30 schreef Rodelion het volgende:

[..]

Nederig? Geil zeg
  Redactie Games vrijdag 25 februari 2005 @ 00:41:15 #50
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_25242740
Je bent haar Bitch en helemaal bedwelmd door de liefdeschemie
Respectvol en nederig...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')