quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Leonie en Christine zijn als mede-beheerders net zo goed verantwoordelijk hoor..
.
En anders de link in mijn sigquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:05 schreef BVO het volgende:
Dan doe je al twee dagen iets fout. Via de link in mijn sig moet 'ie het doen hoor.
De Storm in Groningen? Daar woon ik vlakbij namelijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoe was het in de Storm?
Goeiemiddag allemaal!
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoe was het in de Storm?
Goeiemiddag allemaal!
Ik had niet verwacht dat jij een sletterige type wasquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:43 schreef Christine het volgende:
Ja leuk toch?
Iedereen mag mij een bitch noemen hoor
vrouwtjeshond!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:43 schreef Christine het volgende:
Ja leuk toch?
Iedereen mag mij een bitch noemen hoor
Misschien is het wel zoquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:46 schreef Orginial het volgende:
@t BVO: Vandaag wist Lijn4 te melden dat Hind in GTST komt. Wat zo`n roddel van jouw wel niet allemaal aanricht, zelfs RTL4 gaat zich ermee bemoeien.![]()
Volgens mij is het echt een kloonquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:28 schreef BVO het volgende:
Oh Orginial, gelijk je geboortejaar ook twee jaar omlaagd gehaald?.
Naar de WAT?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat een drukte trouwens op Hoog Catherijne zeg....allemaal studenten die hun zelfgemaakte troep aanbieden.
Was trouwens ff naar de Andersom gegaan, jij komt daar zeker nooit?
Nee in Utrechtquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De Storm in Groningen? Daar woon ik vlakbij namelijk.
Van jou tochquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt een kloon
Haha jaquote:
Gelukkig maar, want de Storm in Groningen is een beetje een SM-kelder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |