als je stelt dat intelligente mensen ook meer theoretisch zijn, dan wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:52 schreef VrijeVal het volgende:
Intelligente mensen doen, in het algemeen, langer over hun rijbewijs dan de wat minder begaafden??
Volgens mij zit hier wat in, mee eens??
*meldtquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:21 schreef longinus het volgende:
2x gedaan over afrijden, doordat ik teveel initiatief nam.
Ik vond de OP ongelooflijke onzin, maar jij hebt me zojuist overtuigd, dus:quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:59 schreef multilul het volgende:
ach ja rijbewijs gelukkig heb ik dat gehad... in de 2x dan... maar me vriendin had hem in 1x... en ik wil mezelf dus wel iets hoger inschatten als haar.. dusuuhzij is minder intelligent en haalt hem wel in 1x... ja prima argument helemaal mee eens.... hoppakee
écht, niemand vind het erg dat je het niet in 1 keer haalt, maar het daarna bijvermelden van een smoes, om toch een beetje slim uit te hoek komen is écht niet nodig..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:21 schreef longinus het volgende:
2x gedaan over afrijden, doordat ik teveel initiatief nam.
meestal worden die smoesjes verzonnen door examinators die niet durven te zeggen: je kan best rijden, maar het CBR heeft meer geld nodigquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:38 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
écht, niemand vind het erg dat je het niet in 1 keer haalt, maar het daarna bijvermelden van een smoes, om toch een beetje slim uit te hoek komen is écht niet nodig..![]()
examinator moet nou eenmaal streng zijn.. hij/zij is de enige die ons kan behoeden voor mensen die (nog) niet goed kunnen rijden.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:42 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
meestal worden die smoesjes verzonnen door examinators die niet durven te zeggen: je kan best rijden, maar het CBR heeft meer geld nodig
Mijns inziens leer je nog het meeste van de praktijk, zonder stress van iemand naast je etc...het is een momentopname zo'n examen. Streng zijn is 1 punt, maar ik ken smoesjes van die gasten...om te huilen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
examinator moet nou eenmaal streng zijn.. hij/zij is de enige die ons kan behoeden voor mensen die (nog) niet goed kunnen rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |