Boeiend.quote:
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boeiend.
Boeiend.
Boeiend.
Boeiend.
Interessant.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:45 schreef Tania18 het volgende:
'Kijk pappa zonder handen'
Ja man, is een driewieler, flikker toch op man!
Boom, boom, boooooom, BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boeiend.
Boeiend.
Boeiend.
Boeiend.
Interessant.
Hij komt natuurlijk optreden.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Draaien we dan ook zijn muziek tijdens de bruiloft?![]()
Jij moet met Vliegende Panters-quotes patsenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Boom, boom, boooooom, BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM
Je moet ze gewoon allebei ff helemaal loslaten.quote:
I want you in my roomquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Boom, boom, boooooom, BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM
Neeeee, laat hem nou niet gaan zingen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En dan zingt hij een speciaal voor mij geschreven liedje
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:51 schreef Tania18 het volgende:
Even serieus, jullie zitten altijd maar te zeuren op die mannen, maar misschien moeten jullie ook eens een keertje naar jezelf kijken![]()
Niet slaan ajb
Oke dan, maar hij mag ook wel bij mij op schoot zitten tijdens de ceremonie hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Neeeee, laat hem nou niet gaan zingen.. Alleen daar staan is al goed genoeg.
.
Als ik HT wil quoten, dan quote ik HTquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij moet met Vliegende Panters-quotes patsen
Botox, geef Tania haar account eens terug.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:51 schreef Tania18 het volgende:
Even serieus, jullie zitten altijd maar te zeuren op die mannen, maar misschien moeten jullie ook eens een keertje naar jezelf kijken![]()
Niet slaan ajb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |