quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:41 schreef ZOWIEE het volgende:
Daarentegen..
Integendeel..quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:54 schreef Bupatih het volgende:
Daarentegen...
quote:
Sapristi!
Met een Idols?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:16 schreef Airelle het volgende:
Okee....
Trouwens.... Vanavond gaat kopspijkers beginnen met een Idols.. hoe fout.
Jim is wel okay.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:28 schreef Tania18 het volgende:
JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM JIM![]()
![]()
Ja!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:25 schreef Tania18 het volgende:
De grote oebiedoebie met het konijn dat immers en daarentegen zegt
Nee.quote:
Ja maar hij vindt Jim niet leukquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee.. Jij en Botox zijn net zo leuk samen.
.
.
Boeiend.quote:
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boeiend.
Boeiend.
Boeiend.
Boeiend.
Interessant.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:45 schreef Tania18 het volgende:
'Kijk pappa zonder handen'
Ja man, is een driewieler, flikker toch op man!
Boom, boom, boooooom, BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boeiend.
Boeiend.
Boeiend.
Boeiend.
Interessant.
Hij komt natuurlijk optreden.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Draaien we dan ook zijn muziek tijdens de bruiloft?![]()
Jij moet met Vliegende Panters-quotes patsenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Boom, boom, boooooom, BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM
Je moet ze gewoon allebei ff helemaal loslaten.quote:
I want you in my roomquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Boom, boom, boooooom, BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM
Neeeee, laat hem nou niet gaan zingen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En dan zingt hij een speciaal voor mij geschreven liedje
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:51 schreef Tania18 het volgende:
Even serieus, jullie zitten altijd maar te zeuren op die mannen, maar misschien moeten jullie ook eens een keertje naar jezelf kijken![]()
Niet slaan ajb
Oke dan, maar hij mag ook wel bij mij op schoot zitten tijdens de ceremonie hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Neeeee, laat hem nou niet gaan zingen.. Alleen daar staan is al goed genoeg.
.
Als ik HT wil quoten, dan quote ik HTquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij moet met Vliegende Panters-quotes patsen
Botox, geef Tania haar account eens terug.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:51 schreef Tania18 het volgende:
Even serieus, jullie zitten altijd maar te zeuren op die mannen, maar misschien moeten jullie ook eens een keertje naar jezelf kijken![]()
Niet slaan ajb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |