Is hij niet links genoeg?quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:00 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik wil day Sidekick ophoepelt als omderator.
Post nuchter of post niet M.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Juitsem t rchtes de leoder a k a vulie denodr
quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Post nuchter of post niet M.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:46 schreef Monidique het volgende:
[..], haha!
Srory ik velsrikte mij in een hlealbmoluin,.
Ja, ik vind dat Erwin die link uit zijn onderschrift zou moeten verwijderen. Typisch teken van de verabsinthing van dit forum.quote:
- Het is DrWolffenstein voor jou.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat Erwin die link uit zijn onderschrift zou moeten verwijderen. Typisch teken van de verabsinthing van dit forum.
Dank voor het plaatsen van "Akkersloot pesten is niet cool" in je sigquote:
Alleen als de TS daar om verzoekt. Wel zo eerlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kan sizzler (of SSidekick) de topic titel van slowchat niet wijzigen in "knallende kurken"?
We kunnen hopen dat er inderdaad verkiezingen zullen zijnquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:45 schreef du_ke het volgende:
Zijn er volgend jaar eigenlijk ook iets van verkiezingen ofzo? Anders hebben jullie helaam niets te doen!
Heil! Dem Völke!quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zelfs als dat betekent dat onze hedendaagse A. Mussert met 23 zetels in de kamer komt. Het land kan er nauwelijks slechter van worden...
Ik heb begrepen dat Balkenende er na deze kabinetsperiode nog een termijn aan vastknoopt voordat hij het stokje aan Camiel Eurlings overdraagt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
We kunnen hopen dat er inderdaad verkiezingen zullen zijn
Zelfs als dat betekent dat onze hedendaagse A. Mussert met 23 zetels in de kamer komt. Het land kan er nauwelijks slechter van worden...
Wat naar. Hoe is het intussen met de radicaliteit. Niets van de kers-mis je opgebroken?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:46 schreef Harry_Sack het volgende:
ik voer niets terug.
dankjewel voor de sociale interesse, Sjun. Het wordt een heet jaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:03 schreef sjun het volgende:
[..]
Wat naar. Hoe is het intussen met de radicaliteit. Niets van de kers-mis je opgebroken?
Je bedoelt Aboejahjah ? Zo erg is het toch nog niet. Alleen jij ziet "De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" Koran 5.33 toch gelijk aan de defintie van zelfverdedigingquote:Op vrijdag 31 december 2004 22:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
We kunnen hopen dat er inderdaad verkiezingen zullen zijn
Inderdaad, dat is een vorm van zelfverdediging. HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AKKKERSLOOT HEEFT HET BEGREPEN!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:59 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Je bedoelt Aboejahjah ? Zo erg is het toch nog niet. Alleen jij ziet "De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land" Koran 5.33 toch gelijk aan de defintie van zelfverdediging
Islam: religie van haat
Nog even een klein protestje tegen de zoveelst verwijzing door Mutant01 van mij met de KuKluxKlan.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:07 schreef Mutant01 het volgende:
Inderdaad, dat is een vorm van zelfverdediging. HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AKKKERSLOOT HEEFT HET BEGREPEN!
Dus er bestaan geen zwarte racistenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:27 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nog even een klein protestje tegen de zoveelst verwijzing door Mutant01 van mij met de KuKluxKlan.
(Welke racistische christen zou immers er naar verwijzen dat één van de drie Koningen zwart was, Caspar de Ethiopiër).
Wijzen uit het oosten
Tuurlijk. Er bestaam immers ook witte racisten, arabische racisten, joodse racisten, christelijke racisten en islamitische racisten. Zeer waarschijnlijk is de groep racisten meer pluriform dan zojuist aangegeven. Sommige van die racisten lopen rond met het idee dat enkel hun eigen clan of volk uitverkoren is en de rest hooguit in een dienende rol gedoogd kan worden. Daarbij wordt nietgeschroomd om een beving, een oorlog of andere humanitaire ramp aan te voeren ter onderstreping van de eigen claim van het gelijk...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus er bestaan geen zwarte racisten![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 17:52 schreef Sidekick het volgende:
Het was ook geen echt slechte openingspost, maar waarom vind je het andere topic niet geschikt voor die discussie?
Och, als je er duidelijk bijzet dat het sarcastisch (is dat de juiste term?) is om zodoende een redenering bloot te leggen als discussiepunt. Discussieren over de moraliteit van belastingen is ook welkom alleen merk ik de laatste tijd dat eigenlijk heel veel topics zo'n insteek hebben.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:06 schreef accelerator het volgende:
[..]
Dit had ik niet verwacht. Ik had eigenlijk verwacht dat je hem zou sluiten omdat discusieren op basis van een vals nieuwbericht niet gewenst is.
Mijn verwijzing naar dat andere topic was idd niet zo goed. Hoewel de discussie daar wel aan bod kwam, was dat toch een zijweg in de discussie.quote:Ik heb hem niet in dat andere topic gepost omdat de relatie die er met dat topic is (ramp in Azie) absoluut niet het hoofddiscussie punt is, ik zag in de ramp in azie alleen een mooie aanleiding om mijn eigenlijke punt te maken: dat overheden TEveel geld afpakken van mensen, dat doen ze al 10allen jaren lang.
Nou ja, als je de mongolerij van Compile verwijdert kan het nog best wat worden.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:56 schreef du_ke het volgende:
Moslimbashtopic kan wel pleite vermoed ik Hoog tijd om alle hulp aan bepaalde gebieden te stoppen.
Op zich best een aardig topic maar de meuk en het racisme vieren hoogtij... Hoog tijd om alle hulp aan bepaalde gebieden te stoppenquote:Op maandag 3 januari 2005 22:56 schreef du_ke het volgende:
Moslimbashtopic kan wel pleite vermoed ik Hoog tijd om alle hulp aan bepaalde gebieden te stoppen.
De moderators verzuimen wel eens, maar nooit langer dan een dag.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Is het altijd zo in POL? Zo, eh, frontpage-achtig? Of wordt er ook wel eens gemodereerd?
Amen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:05 schreef Ciurlizza het volgende:
Het is de linkse kerk die begint te bazelen over racisme.
Hm, ik mag aannemen dat dit zo wel goed zit toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Compile, uw zonden zijn vergeven. Haast u naar de moderator voor uw electronische spijtbetuiging.
Ik durf het je niet te zeggen, ik zat ooit dik 4 maanden in de fokkerker. Het was eenzaam en ze gaven me geen eten en drinken. Ik moest leven van mijn eigen pis en muizenlijkjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:11 schreef Compile het volgende:
[..]
Hm, ik mag aannemen dat dit zo wel goed zit toch?
Vind het een beetje jammer dat ik als enige word aangemerkt. Daar waar 2 ruzie hebben, hebben er 2 schuld. Of gewoon niemand straf geven is ook goed.
Wolffenstein![]()
agossiequote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik durf het je niet te zeggen, ik zat ooit dik 4 maanden in de fokkerker. Het was eenzaam en ze gaven me geen eten en drinken. Ik moest leven van mijn eigen pis en muizenlijkjes.![]()
Grappig dat je het zo omschrijft. De realiteit is toch anders dunkt me. Ik zie toch echter meer mensen die in dat bewuste topic de fout zijn ingegaan. Dus om nou mij alleen een ban te geven ?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:21 schreef Monidique het volgende:
Waarom zou Compile een ban moeten krijgen? Ook voor racisme, xenofobie en uitmuntende discussievoerders moet toch plaats zijn op Fok!?
Nee, het kan mij ook niet heugen, doet dat er toe?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:30 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik heb in dat topic geen racisme gezien eigenlijk.
Het is maar wat jij racisme noemt. Doe vooral je best om alles op te gaan quoten en uit zijn context te rukken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:29 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik vind niet dat je een ban moet krijgen, hoor. Racisme viert hoogtij, waarom zou jij dan uitgezonderd moeten worden en een ban krijgen?
Hee hou nou eens op joh. Ik heb al mijn excuses aangeboden, maar ik ben niet de enige die de mist is ingegaan. Wees dan ook eens redelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, het kan mij ook niet heugen, doet dat er toe?
Ja, je beweert dat racisme hoogtij viert en dat Compile een racist is. Maar je hebt jezelf al tegengesproken, dus die uitspraak hoeven we niet al te serieus te nemen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, het kan mij ook niet heugen, doet dat er toe?
Nou, na middernacht op een werkdag is de kans dat er een mod aanwezig is iets kleiner zoals je hopelijk kan begrijpen. Het topic is op slot, ik kijk er later nog naar (of sizzler)quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Is het altijd zo in POL? Zo, eh, frontpage-achtig? Of wordt er ook wel eens gemodereerd?
Ik begrijp het wel, natuurlijk. Ik vroeg het me even af. Omdat ik hier niet zo vaak ben, zeg maar.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 07:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, na middernacht op een werkdag is de kans dat er een mod aanwezig is iets kleiner zoals je hopelijk kan begrijpen. Het topic is op slot, ik kijk er later nog naar (of sizzler)
Te vaak wel jaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Mwoah. Als een topic niet interessant meer is zakt hij vanzelf wel in de lijst.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:04 schreef accelerator het volgende:
Modjes: ik heb nu 2 topics over belastingen open staan. Jullie zullen er wel 1 willen sluiten. [..]
Dat is nog beter. Sizzler, bij deze ben je mijn favourite moderator.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:06 schreef sizzler het volgende:
[..]
Mwoah. Als een topic niet interessant meer is zakt hij vanzelf wel in de lijst.
Soortgelijke daadkracht wens ik Job Cohen toe voor het komende jaarquote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Compile's zonden werden niet vergeven.
Nou, ik vind het maar een onzin-topic. Je mag het best opnieuw posten in een al lopend topic zoals Kapitalisme Index 2005 (USA slechts op #13) of Communistische Partij van Nederlandquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:50 schreef accelerator het volgende:
Sidekick. Kan dit topic Volgens Marx zou ik heel rijk moeten zijn open of mag ik hem anders opnieuw posten.
Waarom toch die drang om 'links op een sneaky manier' terecht te wijzen in elk topic dat dezelfde insteek heeft. Er zijn genoeg topics waarin je je mening over kapitalisme vs communisme kan ventileren. Dat hoeft niet iedere week via een nieuw topic waar je telkens hetzelfde riedeltje naar voren brengt. Ik hoop toch dat je hier bent om te discussieren, en niet om zoveel mogelijk aandacht/reclame/spam te maken in je bekeringsdrift.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:23 schreef accelerator het volgende:
De zin van het topic is dat het, net als mijn topic over het nep-tt-bericht over de Postbank, linkse users op een sneaky manier op hun mening drukt. Iedereen zal het natuurlijk onzin vinden dat die steenroller geen geld krijgt maar linkse mensen vinden dan hun eigen mening onzin. Ik bespeur namelijk een duidelijke mening om niet te belonen naar vraag & aanbod maar naar hoe hard iemand werkt en hoe moeilijk het werk is. Lees de posts van DaveM maar eens na.
Mijn post toont dus aan dat belonen naar hoeveelheid verrichte arbeid en moeilijkheid van de arbeid onzin is.
Hij hoeft niet per se nu op gang te komen hoor. Mischien volgende week of zo. Ik roep dan wel weer.
Nogal simpel: Links wil eerlijk verdiend geld van rechts afpakken en er zelf van profiteren.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:37 schreef du_ke het volgende:
Zijn trouwens alleen linkse mensen voor het heffen van belasting?
Volgens mij is het juist in totaal een zeer minieme minderheid die er tegen is.
Rechts heeft geen eerlijk verdiend geldquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nogal simpel: Links wil eerlijk verdiend geld van rechts afpakken en er zelf van profiteren.
En links verdient geen geld.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Rechts heeft geen eerlijk verdiend geld![]()
Ze krijgen het echter wel.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En links verdient geen geld.![]()
Hoe komen ze er dan aan?quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Rechts heeft geen eerlijk verdiend geld![]()
Ach "sneaky" . . . eerder "vernuftig". Wees maar blij dat comm VS kapt een belangrijk onderwerp hier is Sidekick. Denk je eens in hoe POL in een communistisch land er uit zal zien. Daar wordt over ALLES geklaagd omdat de overheid zich ook met ALLES bezig houdt. Jij zou het daar zwaar hebben als mod.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waarom toch die drang om 'links op een sneaky manier' terecht te wijzen in elk topic dat dezelfde insteek heeft. Er zijn genoeg topics waarin je je mening over kapitalisme vs communisme kan ventileren. Dat hoeft niet iedere week via een nieuw topic waar je telkens hetzelfde riedeltje naar voren brengt. Ik hoop toch dat je hier bent om te discussieren, en niet om zoveel mogelijk aandacht/reclame/spam te maken in je bekeringsdrift.
Dat zeg jij. Dit zegt iets anders: Kapitalisme Index 2005 (USA slechts op #13)quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:45 schreef du_ke het volgende:
Nee het is waar jij druk over maakt. Wereldwijd speelt het sinds halverwege de jaren '80 eigenlijk nog maar nauwelijks
.
Gouden handdrukken, bonussen in tijd van bezuinigingen, afroming van de salarissen van de werkers, witte boorden criminaliteit...quote:
Wat heeft dat met rechts te maken?quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gouden handdrukken, bonussen in tijd van bezuinigingen, afroming van de salarissen van de werkers, witte boorden criminaliteit...
allemaal?quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gouden handdrukken, bonussen in tijd van bezuinigingen, afroming van de salarissen van de werkers, witte boorden criminaliteit...
Dat is de definitie van rechts ondernemersschapquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat heeft dat met rechts te maken?![]()
Yep, allemaal. Misschien een voorvader, maar alle rechtse rijken hebben hun centen (direct of indirect) verkregen door het uitbuiten van de arbeiders / werknemers..quote:
uitˇbuiˇten (ov.ww., ook abs.)quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Yep, allemaal. Misschien een voorvader, maar alle rechtse rijken hebben hun centen (direct of indirect) verkregen door het uitbuiten van de arbeiders / werknemers..![]()
Linkse rijken natuurlijk niet. Vraag maar aan de voormalige medewerkers van Harry de Winter.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Yep, allemaal. Misschien een voorvader, maar alle rechtse rijken hebben hun centen (direct of indirect) verkregen door het uitbuiten van de arbeiders / werknemers..![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 12:17 schreef accelerator het volgende:
zou dit topic gesloten kunnen worden Wat doet het CDA eigenlijk? .
De OP gaat echt helemaal nergens over. SCH komt niet verder dan te zeggen dat het een kut partij is.
Ik pleit ook voor een slotje, SCH wordt met de dag triester. Anderen van racisme beschuldigen, totaal niet inhoudelijk ingaan, totaal off-topic blaten.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:15 schreef sjun het volgende:
[..]
Ik vind dit draadje uitermate nuttig ter bevordering van de vrijheid van meningsuiting en ter vergroting van inzicht in wijze van discussievoering. Laat ons de argumentatie omvatten als middel bij uitstek voor het nuanceren en mogelijk doen kantelen van meningen.
quote:Op zondag 9 januari 2005 13:47 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
[..]
Allemaal goed en wel zakjapannertje en nazi, maar dan gaan jullie er net als mij van uit dat het geen recht is, maar een gunst waarvan in de praktijk de kleinere groepen geen gebruik van zullen kunnen maken. En nazi, met dat aparte schoolsysteem had ik het dus over een apart schoolsysteem binnen dezelfde staat.
En dat zeg jij, met onzin topics over de Postbank, die alleen maar dienen om lekker over links te zeiken? Splinter-> balk verhaaltje..quote:Op zondag 9 januari 2005 15:51 schreef accelerator het volgende:
Het had meteen bij het begin al gesloten moeten worden. De OP slaat gewoon nergens op. Slotje of -> onzin.
Wat een enorme huilebalk ben jij zegquote:Op zondag 9 januari 2005 17:08 schreef accelerator het volgende:
Sizzler, er gaat hier iemand hopeloos over de scheef.
[..]
raar he dat ik het niet pik dat ik voor nazi wordt uitgemaakt.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat een enorme huilebalk ben jij zeg
Wat heeft facisme met separatisme te maken? Leg dat in dat topic nou eens uit.quote:Je propageert zelf de grootse onzin en nu een voorbode van fascisme, namelijk seperatisme
dat heb ik al gedaan adhv (ook) een wikipediaquote.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:20 schreef accelerator het volgende:
[..]
Wat heeft facisme met separatisme te maken? Leg dat in dat topic nou eens uit.
Ik ga er vanuit dat SCH vol goede bedoelingen zit.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:46 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik pleit ook voor een slotje, SCH wordt met de dag triester. Anderen van racisme beschuldigen, totaal niet inhoudelijk ingaan, totaal off-topic blaten.
Slotje!
Misschien is het aardig voor je om kennis te nemen van mijn uitverkiezing alsquote:Op zondag 9 januari 2005 15:46 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik pleit ook voor een slotje, SCH wordt met de dag triester. Anderen van racisme beschuldigen, totaal niet inhoudelijk ingaan, totaal off-topic blaten.
Slotje!
Volgens mij is er geen user uit POL of NWS die daar voor jou gestemd heeft in die categoriequote:Op maandag 10 januari 2005 10:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien is het aardig voor je om kennis te nemen van mijn uitverkiezing als
Beste discussievoerder op Fok - een gedeelde eerste plaats. Felicitaties mogen hier gepost worden: [Fok!awards uitreiking 2004]Categorie: Users!
En de hand mag in eigen boezem gestoken worden
De subfora zijn voor iedereen toegankelijk hoor.quote:Op maandag 10 januari 2005 10:25 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen user uit POL of NWS die daar voor jou gestemd heeft in die categorie
Blijft mijn statement alsnog staanquote:Op maandag 10 januari 2005 10:26 schreef SCH het volgende:
[..]
De subfora zijn voor iedereen toegankelijk hoor.
Statement?quote:Op maandag 10 januari 2005 10:26 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Blijft mijn statement alsnog staan
Ik geloof niet dat we dat in de context van het politiek debat moeten plaatsen gezien je de eerste plaats met Kastanova deelt je wordt gevolgt door Milagro en Xebroziusquote:Op maandag 10 januari 2005 10:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien is het aardig voor je om kennis te nemen van mijn uitverkiezing als
Beste discussievoerder op Fok - een gedeelde eerste plaats. Felicitaties mogen hier gepost worden: [Fok!awards uitreiking 2004]Categorie: Users!
En de hand mag in eigen boezem gestoken worden
Zelfs als je dat vindt is dat nog geen vrijbrief om elkaar maar voor nazi uit te maken op het forum.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Je propageert zelf de grootse onzin [...]
Is dat altijd tegen de policy? Ook als iemand duidelijk van dergelijke sympathieen getuigt?quote:Op maandag 10 januari 2005 13:35 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zelfs als je dat vindt is dat nog geen vrijbrief om elkaar maar voor nazi uit te maken op het forum.
quote:[Verdonk mode]
Laat dat duidelijk zijn.
[/Verdonk mode]
Ik zie een nietszeggende openingspost, maar er zijn users die gelukkig wél serieus een discussie proberen te openen. Hulde aan POLL enquote:Op zondag 9 januari 2005 12:17 schreef accelerator het volgende:
zou dit topic gesloten kunnen worden Wat doet het CDA eigenlijk? .
De OP gaat echt helemaal nergens over. SCH komt niet verder dan te zeggen dat het een kut partij is.
Oh ja, het bevalt onze rechtse moderator weer niet.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:42 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik zie een nietszeggende openingspost, maar er zijn users die gelukkig wél serieus een discussie proberen te openen. Hulde aan POLL ensjun
.
Als iemand hetzelfde onderwerp in een betere vorm opnieuw wilt openen: be my guest. Hier gaat een slot op wegens non-discussies.
Als iemand de policy overschreidt dan mag je dat melden. Maar door iemand voor nazi uit te maken overschreidt je zelf de policy.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat altijd tegen de policy? Ook als iemand duidelijk van dergelijke sympathieen getuigt?
Wat heeft het voor zin om zaken niet benoemen en te verzwijgen, daar is jullie toch zo op tegen? De nieuwe policy is om vooral te doen alsof racisme niet bestaat.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als iemand de policy overschreidt dan mag je dat melden. Maar door iemand voor nazi uit te maken overschreidt je zelf de policy.
Bovendien: wat heeft het voor zin?
Huillie.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Sluit je dan ook de nutteloze PvdA-topics of ben je daar teveel een oprechte klootzak voor?
Racisme op FOK mag uitgebreid gemeld worden per mail en in feedbacktopics. Racisme in Nederland, met een politieke inslag, mag uigebreid besproken worden in POL. Maar in discussies over politieke zaken is het niet nodig persoonlijk te worden door elkaar voor fascist, nazi ed uit te schelden. Nogmaals: wat is daar het nut van?quote:Op maandag 10 januari 2005 13:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin om zaken niet benoemen en te verzwijgen, daar is jullie toch zo op tegen? De nieuwe policy is om vooral te doen alsof racisme niet bestaat.
Hypocrietjequote:Op maandag 10 januari 2005 13:52 schreef sizzler het volgende:
[..]
Huillie.
Als je een topic opent zoder de intentie er een serieuze discussie in te willen voeren moet je ook niet gaan huilen als hij op slot gaat.
Het is goed om alert te zijn op racisme op Fok. Aangezien jij bijvoorbeeld een moderator vindt waarbij de grens van racisme wel erg rekkelijk is, is het goed om dat zelf zo nu en dan aan de kaak te stellen. Het moet niet zo zijn dat het kwalijker is om racisme te benoemen dan de ideeen uit te dragen. Daar lijkt het soms wel op. Jij stopt het zelf het liefst onder het tapijt en daar pas ik voor.quote:Op maandag 10 januari 2005 14:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Racisme op FOK mag uitgebreid gemeld worden per mail en in feedbacktopics. Racisme in Nederland, met een politieke inslag, mag uigebreid besproken worden in POL. Maar in discussies over politieke zaken is het niet nodig persoonlijk te worden door elkaar voor fascist, nazi ed uit te schelden. Nogmaals: wat is daar het nut van?
Neehoor, benoemen kan op meerdere manieren, zoals ik hiervoor al zei. Maar iemand voor nazi uitmaken in een discussie heeft geen toegevoegde waarde en verschuift de discussie van een inhoudelijke naar een persoonlijke. En dat is tegen de policy.quote:Op maandag 10 januari 2005 15:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Het moet niet zo zijn dat het kwalijker is om racisme te benoemen dan de ideeen uit te dragen. Daar lijkt het soms wel op.
Prima. Als je daarbij maar geen mensen gaat uitmaken voor nazi in topics die daar niet over gaan.quote:en daar pas ik voor.
Charmante SCH, sta aan jouw kant v.w.b. openheid van zaken. Meen jouwerzijds, gelet op je ad hominemposts soms enig op de man spelen te bespeuren. Tja,en daar wordt weer persoonlijk op gereageerd. En eerlijk gezegd vind ik topics die verworden tot van-man-tot-man-gevechten thuishoren in mijn, bijkans antieke, topic: Kooivechten voor gallende galbakken.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin om zaken niet benoemen en te verzwijgen, daar is jullie toch zo op tegen? De nieuwe policy is om vooral te doen alsof racisme niet bestaat.
Ik wil je toch vragen dat niet te doen.quote:Op maandag 10 januari 2005 16:41 schreef SCH het volgende:
[...]
Dus meoten we het wel zelf aan de kaak stellen en dat blijf ik natuurlijk ook doen.
Iemand voor nazi uitmaken is wel degelijk op de man spelen. Als iemand "kwalijk" redeneert dan kan je dat toch ook op een inhoudelijke manier oplossen? Waarom wil je zo graag mensen voor nazi of racist uitmaken?quote:Dat is niet op de man spelen maar gewoon mensen wijzen op hun kwalijke manier van redeneren.
Nou nee hoor, ik wil dat helemaal niet graag. En het is ook niet op de persoon spelen. Als iemand heel lovend over Ajax spreekt, noem je hem Ajax-fan. Als iemand heel erg enthousiast is over de VVD dan noem je hem VVD-er en als ie allochtonen basht dan schrijft ie racistische posts of is ie een racist. Het zou je moeten verheugen dat ik de duidelijkheid preek. Wat is er op tegen om te zeggen waar het op staat?quote:Op maandag 10 januari 2005 16:49 schreef sizzler het volgende:
Waarom wil je zo graag mensen voor nazi of racist uitmaken?
Daar zijn imo drie dingen op tegen: 1) iemand die negatief is over (bepaalde) allochtonen hoeft niet meteen een racist te zijn. Zelfs als dat wel zo was dan is het de post die telt. Als die racistisch zijn dan doen mods er iets aan. Zoniet, dan is het niet de bedoeling dat je voor eigen rechter gaat spelen en zelf een anti-racisme campagne gaat beginnen. 2) Iemand een racist noemen heeft in het topic zelf geen waarde. Je hebt het dan namelijk over de persoon ipv zijn of haar mening. Als je iets tegen VVD'ers hebt dan kom je toch ook met inhoudelijke argumenten ipv een "jamaar jij bent een VVD'er"? 3) De manier waarop. Ik kan "Nog meer extreem-rechtse prietpraat, stinkdoos?" niet echt constructief noemen, laat staan dat het ik blij ben dat je het zo "serieus neemt".quote:Op maandag 10 januari 2005 17:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik wil dat helemaal niet graag. En het is ook niet op de persoon spelen. Als iemand heel lovend over Ajax spreekt, noem je hem Ajax-fan. Als iemand heel erg enthousiast is over de VVD dan noem je hem VVD-er en als ie allochtonen basht dan schrijft ie racistische posts of is ie een racist. Het zou je moeten verheugen dat ik de duidelijkheid preek. Wat is er op tegen om te zeggen waar het op staat?
Mensen voor nazi uitmaken heeft imo weinig met het redden van sponsors te maken. De paar uitlatingen op de frontpage ten tijde van de moord op Van Gogh zijn daardoor niet te nuanceren. Of wel?quote:Bovendien ben ik het slappe beleid in dezen al tijden meer dan zat, dat weet je. Fok begint ook last te krijgen van het rechtse imago, er zijn sponsors die problemen maken. Dus wees blij dat ik het zo serieus neem.
Vriendelijk wuiven we het kliertje van de achterste bank uit.quote:
Zei hij gedecideerd.quote:Op maandag 10 januari 2005 17:42 schreef SCH het volgende:
Jouw probleem sizzler, ik heb echt geen boodschap meer aan je mooipraterij. Dat begrijp je toch hopelijk wel.
Al dat goedpraten van wat fout is. Het is mooi geweest!
Mooi ga je weg en kom je nooit meer terug?quote:Op maandag 10 januari 2005 17:42 schreef SCH het volgende:
Jouw probleem sizzler, ik heb echt geen boodschap meer aan je mooipraterij. Dat begrijp je toch hopelijk wel.
Al dat goedpraten van wat fout is. Het is mooi geweest!
Origineel hoor.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:55 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Mooi ga je weg en kom je nooit meer terug?![]()
Ik open een wegzwaai-topic voor je!![]()
Ik waardeer de bijdragen van SCH doorgaans wel degelijk. Soms gaan zijn goede bedoelingen wel eens met hem op de loop en op zulke momenten wil het voorkomen dat hij een recalcitrant weerwoord over zich afroept. Dit gebeurt nogal eens op momenten dat er een absolute uitspraak wordt gedaan over materie waarop nogal wat af te dingen blijft omdat geen van ons daaromtrent de wijsheid in pacht heeft. Op zulke momenten mag ik dan graag even toegeven aan opkomende recalcitrantie. Vanaf dat moment lijkt het wel alsof de luiken bij SCH neer gaan en een bezweringsformule moet worden ingezet om het grote kwaad in te tomen. SCH is hierin overigens niet de enige. Er zijn meer mensen die zichzelf de heilige opdracht verstrekt hebben om overal racisme, godsdienstwaanzin, complotten enzovoort... in te ontwaren. Deze verzuchting wil overigens weer niet zeggen dat alles maar gebagatalliseerd hoeft te worden. Er kan een bepaald evenwicht gevonden worden door bijvoorbeeld bij vermoedens van racisme eens door te vragen in plaats van direct een veroordeling uit te spreken jegens degene die je van racisme verdenkt.quote:Op maandag 10 januari 2005 10:25 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen user uit POL of NWS die daar voor jou gestemd heeft in die categorie
Kan ik hieruit halen dat je erin heb gepost?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:00 schreef PJORourke het volgende:
Eensch.
Dat kan je zeker. het geheel was hopeloos off-topic, maar niet minder gezellig.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:42 schreef JAM het volgende:
Kan ik hieruit halen dat je erin heb gepost?.
Na ongeveer 30 posts ging het idd mis. Zou je het gewoon op kunnen schonen en weer kunnen openen. Ik weet dat de OP je niet aanstaat maar dat is dan ook een alg. politiek discussie forum.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:58 schreef Sidekick het volgende:
Het topic is reddeloos verloren.
Wist ik niet .. wie zijn die Fok sponsors die'problemen maken vanwege 'het rechtse imago ?quote:Op maandag 10 januari 2005 17:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Fok begint ook last te krijgen van het rechtse imago, er zijn sponsors die problemen maken.
Ja, het forum is traag:quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:41 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Wist ik niet .. wie zijn die Fok sponsors die'problemen maken vanwege 'het rechtse imago ?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:22 schreef Sidekick het volgende:
Ehm, je kan toch gewoon de tekst selecteren en copy-pasten?
hoe zat het ook alweer, ik heb eens dit topic geopent waarin ik exact hetzelfde verkondigde en toen werd ik gebanned: Hoe gaan we verder met de buitenlanders + keiharde feitenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Vraag me toch af waar dat beeld vandaan komt dat problemen niet simpel op te lossen zijn. Zoals criminele allochtonen. Gewoon uitzetten, klaar. Simpel? Ja, dat is het inderdaad. Maar daarom kan het nog wel uitgevoerd worden.
OF crim allocht.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:47 schreef Sidekick het volgende:
Je had het over werkloze allochtonen, niet criminele allochtonen.
Linkquote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 18:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nu kan ik veel hebben van Meki, maar kan dit achterwege blijven?
[..]
Link
quote:Op zondag 6 februari 2005 18:55 schreef Sidekick het volgende:
Het feedbacktopic trekt veel meer bekijks dan het slowchattopic, dus Meki zal wel blij zijn met jouw reclameboodschap dat Meki weer een aantal nieuwe aanbiedingen heeft in zijn Meki Shop Aaahikwordgek.
Ssssst, het is niet de bedoeling dat je de commissie van meki aan mij gaat verklappen.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:55 schreef Sidekick het volgende:
Het feedbacktopic trekt veel meer bekijks dan het slowchattopic, dus Meki zal wel blij zijn met jouw reclameboodschap dat hij weer een aantal nieuwe aanbiedingen heeft in Meki Shop, Aaahikwordgek.
Owke wat hebben we nu ?quote:Bierbrouwer Duvel is rechts imago beu
De Belgische brouwerij Duvel Moortgat, bekend van onder andere de biermerken Duvel, Steendonk en Maredsous, heeft aangifte gedaan bij justitie wegens laster. De brouwer doet dit om de telkens terugkerende geruchten over vermeende steun aan de extreem-rechtse partij Vlaams Belang voor eens en voor altijd de kop in te drukken. Deze geruchten bestaan al vele jaren, maar worden al die tijd al met klem door de brouwer ontkend. De bekende druppel was een Franstalige e-mail die de laatste maanden op internet circuleerde, waarin andermaal gewag werd gemaakt van de vermeende politieke voorkeur van Duvel.
Directeur Michel Moortgat verklaarde gisteren tegenover dagblad De Morgen dat deze geruchten zeer schadelijk zijn voor de reputatie en de omzet van de brouwerij. Sommige consumenten boycotten hierom het bier van de brouwerij. Het e-mail bericht waar nu tegen wordt opgetreden wordt vooral verspreid in Wallonië en Brussel, maar heeft inmiddels ook Frankrijk, een belangrijke exportmarkt voor het bedrijf, bereikt.
Moortgat vermoedt dat de geruchten mogelijk terug te voeren zijn op het feit dat de brouwerij vlak bij Breendonk ligt, een vroeger doorgangskamp in de Tweede Wereldoorlog. Daarbij was de broer van de grootvader van de huidige directeur in die tijd burgemeester van deze plaats.
Het staat je volkomen vrij een deel twee aangaande het gelijk van Ayaan Hirsi Ali te openen.quote:Op maandag 7 februari 2005 08:06 schreef Sater het volgende:
Hoogervorst [volksgezondheid] verkondigt dat vrouwenbesnijdenis voor de wet strafbaar is.
Strafbaar zijn: degene die de operatie [illegaal] uitvoert. Ouders, familieleden en andere betrokkenen. Het slachtoffer uiteraard niet. Het gelijk van Ayaan Hirsi Ali ondersteunt.
De OP had beter gekund ja. Gelukkig wordt er wel inhoudelijk over doorgegaan, waardoor een slotje de discussie kan frustreren. Maar het gaat nu wel de goede kant op.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:14 schreef du_ke het volgende:
Wederom kansloos PvdA bashen met een openingspost die nog minder inhoud heeft dan de graanschuren in Darfur. Paul Scheffer wil strijd Wouter Bos aan
opgelostquote:Op vrijdag 11 februari 2005 07:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Melkert op homotoer Nutteloze topickick
Maar als iemand dood is geldt dat niet meer?quote:Politiek
Discussies en diepgaande gesprekken over de politiek in de breedste zin van het woord kun je hier voeren
Omdat de discussie geen politieke insteek had. Dan hoort het meer in SHO of NWS. Als een topic over de geaardheid van Bos wordt geopend gaat dat ook naar SHO. Ik had hem kunnen verplaatsen, maar wilde de keuze aan IR overlaten: ofwel copy-pasten in een nieuw POL-topic met wél een politieke insteek, of copy-pasten in een ander subforum.quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:43 schreef du_ke het volgende:
Wat moet iemand in z'n leven nog meer voor de politiek in Nederland betekend hebben voor hij bij z'n dood een topic verdient?
En waarom is elke scheet van een (ex) lpf adept dan wel een topic waard?
Waarom maak ik er een drama van? Het gaat om jouw argumentatie - en je doet nu weer erg vervelend door er een flauw dingetje van te maken met je "als er zoveel vraag naar is". Waarom lukt het je toch niet gewoon serieus op de klachten in te gaan.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:30 schreef sizzler het volgende:
Als er hier zoveel vraag naar is dan wil ik hem met alle liefde weer openen hoor du_ke.![]()
SCH moet er meteen weer een drama van maken dus daar ga ik niet serieus meer op in
Die rooie en dooie gast hoort inderdaad in POL, maar SCH moet ook eens afvragen of die niet zelf eens moet aftaaien, zijn geloofwaardigheid is tot een eeuwig vriespunt gekomen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:30 schreef sizzler het volgende:
Als er hier zoveel vraag naar is dan wil ik hem met alle liefde weer openen hoor du_ke.![]()
SCH moet er meteen weer een drama van maken dus daar ga ik niet serieus meer op in
In graden Celcius of Kelvin?quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die rooie en dooie gast hoort inderdaad in POL, maar SCH moet ook eens afvragen of die niet zelf eens moet aftaaien, zijn geloofwaardigheid is tot een eeuwig vriespunt gekomen.
En daarom vind jij het nodig om zo te reageren? Maar op het moment dat iemand iets over Wilders of Fortuyn roept ben jij de eerste die op de kast zit, enge hypocriet dat je bent!quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:21 schreef PJORourke het volgende:
Wat een gejammer over iemand die politiek al vijftig jaar dood is.
Ach, het is een links politicus, he? De moord op PF-topics moeten ook maar even met terugwerkende kracht naar SHO, denk ik dan.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:18 schreef SCH het volgende:
Dit is het dieptepunt: een overleden politicus van 104, waar echt alleen mensen in zijn geinteresseerd die in POLITIEK zijn geinteresseerd van hebben gehoord of van willen horen, wordt verwezen naar een subforum waar hij tussen Lucille Werner en Marco Borsato mag staan.
Wat wil je dan met dit subforum? Het zou zo leuk zijn als je nou eens een vergissing toegaf wnat het wordt wel erg moeilijk de moderatie nog serieus te nemen op deze manier. Welke redacties hebben het im van deze man gemaakt denk je? De show-redacties? Kom op man, een topic rond zijn overlijden heeft automatisch een politieke insteek. Een historische politieke insteek in dit geval.
Wolfie!!!quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
In graden Celcius of Kelvin?
Net zoals jij zou reageren op Fortuyn en Wilders. Enge meneer die jij bent!quote:Op donderdag 17 februari 2005 07:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En daarom vind jij het nodig om zo te reageren? Maar op het moment dat iemand iets over Wilders of Fortuyn roept ben jij de eerste die op de kast zit, enge hypocriet dat je bent!
geniaal topic, niet wissen hoor, censuur is namelijk nog nooit iemand beter van geworden.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:04 schreef SCH het volgende:
Lemmeb in het Verdonk-topic. Als dit allemaal kan, is er blijkbaar echt geen grens meer.
Done.quote:Op donderdag 17 februari 2005 07:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
PvdA: Voor de gewone man of van overheidsfetistjisten?
Dubbeltopic
PvdA wil vliegen tegen stuntprijzen aanpakken
De afgelopen dagen was fok down of traag waardoor ik weinig heb kunnen modden; ik zal weer wat inlezen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:04 schreef SCH het volgende:
Lemmeb in het Verdonk-topic. Als dit allemaal kan, is er blijkbaar echt geen grens meer.
Wat ben jij een huilebalk zegquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:04 schreef SCH het volgende:
Maak daar maar maanden van.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De afgelopen dagen was fok down of traag waardoor ik weinig heb kunnen modden; ik zal weer wat inlezen.
Ik zou er niet iets over zeggen als ik niet vond dat ze over de schreef waren.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat ben jij een huilebalk zeg. Ik mag toch gewoon een mening hebben, ook al is die een beetje controversieel? Zolang ik maar niet over de schreef ga.
Dat jij dat vindt, wil helemaal nog niet zeggen dat het ook werkelijk zo is. Daar heb jij helemaal niks over te zeggen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zou er niet iets over zeggen als ik niet vond dat ze over de schreef waren.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat jij dat vindt, wil helemaal nog niet zeggen dat het ook werkelijk zo is. Daar heb jij helemaal niks over te zeggen.
Je controversiele mening is dan ook blijven staan (alle vluchtelingen zijn criminelen etc), maar het op de man spelen is wel over de schreef en is daarom ook weggehaald. En ja, dan wordt doorgaans de hele post weggehaald. Soms is de vervolgdiscussie op het 'normale deel' wel een reden om een post gedeeltelijk te editten, maar die was nu ook niet je-van-het en zelfs offtopic.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat ben jij een huilebalk zeg. Ik mag toch gewoon een mening hebben, ook al is die een beetje controversieel? Zolang ik maar niet over de schreef ga.
In plaats van janken in dit feedbacktopic, zou je me ook gewoon eens kunnen vertellen wat er zo 'mis' is aan mijn redenaties. Mijn redenaties komen echt niet uit de lucht vallen ofzo, maar worden juist bevestigd door de praktijk.
En mijn zogenaamde 'flame' richting Mwanatabu, als logische reactie op zijn gezeur dat hij in de bijstand zit, lijkt me nog geen reden om vervolgens mijn hele post maar weg te editten.
Ej, dat zeg ik niet. Dat zou niet mogen namelijkquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:09 schreef Sidekick het volgende:
Je controversiele mening is dan ook blijven staan (alle vluchtelingen zijn criminelen etc),
Ook goed, whatever.quote:maar het op de man spelen is wel over de schreef en is daarom ook weggehaald. En ja, dan wordt doorgaans de hele post weggehaald. Soms is de vervolgdiscussie op het 'normale deel' wel een reden om een post gedeeltelijk te editten, maar die was nu ook niet je-van-het en zelfs offtopic.
Ja ik mis een post... wel je bril opzetten voordat je gaat 'snoeien ', nu moet ik alles wederom posten en Fok is toch al niet vooruit te branden.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:22 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb even gesnoeid in het topic. Dus als iemand posts mist, dan weet diegene de reden.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:34 schreef Lemmeb het volgende:
Het gaat mij er vooral om vraagtekens te plaatsen bij het feit dat dat eeuwige gezeur van SCH blijkbaar z'n vruchten afwerpt. Ben je niet bang dat je op den duur een precedent schept? Stel je voor dat iedereen om elke post die hem niet aanstaat een bericht in dit feedbacktopic plaatst.
quote:
Waarop?quote:Op donderdag 17 februari 2005 08:48 schreef SCH het volgende:
sizzler, reageer je nog even?
Bij een oud VVD'er had ik het ook gedaan. Maar dat geloof je vast niet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 07:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ach, het is een links politicus, he?
Een moord is wel wat anders dan iemand die op hoogbejaarde leeftijd een natuurlijke dood sterft. De moord op PF zou ik liever in NWS zien, waar het Van der Goes-topic eik ook in had gekund. Maar hij was alweer open hoor.quote:De moord op PF-topics moeten ook maar even met terugwerkende kracht naar SHO, denk ik dan.
Inderdaad. Verbaast je dat dan, na alle acties die je in dit forum hebt uitgehaald?quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
Bij een oud VVD'er had ik het ook gedaan. Maar dat geloof je vast niet.
Waarom? Het gaat allebei over een politicus die dood is.quote:[..]
Een moord is wel wat anders dan iemand die op hoogbejaarde leeftijd een natuurlijke dood sterft.
Wat een gebrek aan inzicht.quote:De moord op PF zou ik liever in NWS zien, waar het Van der Goes-topic eik ook in had gekund.
Ja, maar de onbeschofte posts erin laat je gewoon staan.quote:Maar hij was alweer open hoor.
Welke acties?quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Inderdaad. Verbaast je dat dan, na alle acties die je in dit forum hebt uitgehaald?
quote:Wat een gebrek aan inzicht. verschil van mening.
Gisteravond was mijn vriendin jarig dus na de opening was ik er niet meer, ben net weer thuis. Maar ik zal even kijken.quote:Ja, maar de onbeschofte posts erin laat je gewoon staan.
Check.quote:
Jonkheer Marinus van der Goes van Naters (104) overleden.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:51 schreef sizzler het volgende:
[..]
Check.
Welke onbeschofte posts bedoel je precies?
Mwoah, die opmerking wordt serieus onderbouwd en er wordt een serieuze en inhoudelijke discussie gevoerd wanneer iets onbeschofd is en of een politicus dat mag zijn, zelfs door de TS.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jonkheer Marinus van der Goes van Naters (104) overleden.
Ja hoor, knullemans, het is goed met je. Uiteraard mag je vriendje Rourke gewoon een kreet loslaten in een dergelijk topic en zich vervolgens niet meer laten zien. Het zijn anderen die vervolgens de discussie aangaan, niet de blater zelf, die een verregaand gebrek aan respect toont voor een zojuist overleden iemand die vele jaren lang een betrokken politicus is geweest. Of zou vriendje Rourke het ook accepteren als ik zoiets over zijn oma zou roepen, vlak na haar dood?quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:04 schreef sizzler het volgende:
[..]
Mwoah, die opmerking wordt serieus onderbouwd en er wordt een serieuze en inhoudelijke discussie gevoerd wanneer iets onbeschofd is en of een politicus dat mag zijn, zelfs door de TS.
Ja ja. En heb je ook de reacties in die topics geteld over 'de kogel kwam van links' en linkse politici? Of in vervolgtopics over 'linkse kerk, linkse landverraders' enzovoort?quote:Mag ik je er overigens op wijzen dat de reacties in de Fortuyndiscussies (een rechtse politicus) vele malen erger waren? "opgeruimd staat netjes" enzo. Die zijn ook blijven staan.
Yeah, right. Ik ga nog meer oefeningen in futiliteit uitvoeren hierquote:Heb je nog een voorbeeld, want je had het over posts.
Iedereen mag een kreet loslaten en vervolgens wegblijven. Als het topic er maar niet door ontwricht wordt, als het maar binnen de policy blijft etc. In dit geval is er serieus op ingegaan dus ga ik de opmerking niet weghalen. Ten eerste omdat het een prima te onderbouwen opmerking is en ten tweede omdat ik dan de hele discussie erna ook weg zou moeten halen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja hoor, knullemans, het is goed met je. Uiteraard mag je vriendje Rourke gewoon een kreet loslaten in een dergelijk topic[...]
Die stonden er ook ja. Maar je suggestie dat ik expres een opmerking over een oud PvdA'er zou laten staan omdat hij links is slaat nergens op.quote:Ja ja. En heb je ook de reacties in die topics geteld over 'de kogel kwam van links' en linkse politici? Of in vervolgtopics over 'linkse kerk, linkse landverraders' enzovoort?
Kom dan met voorbeelden. Je hebt het over "mijn acties" en "onbeschofte reacties in dat topic". Laat ze maar zien.quote:Yeah, right. Ik ga nog meer oefeningen in futiliteit uitvoeren hier
Misschien dat je het kan onderbouwen. "Je hebt er duidelijk geen zin in" en "voor iedereen beter" daar kan ik natuurlijk niks mee.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:42 schreef SCH het volgende:
De vraag was sizzler, of je serieus wil overwegen er mee te stoppen. Je hebt er duidelijk geen zin in en je kan het gewoon niet aan dus dat is voor iedereen beter.
Tnx.quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:00 schreef Lemmeb het volgende:
Ej sizzler, onthoud wel dat jij hier de baas bent. Je hoeft niet te reageren op dat gezanik van die linkse etterbakjes.
Niks mis met een beetje autoriteit.
Sizzler doet het prima, voornamelijk op het gebied van geduld uitoefenen op jouw eeuwige gezuig zou die best wat wreder naar jou mogen optreden.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:42 schreef SCH het volgende:
De vraag was sizzler, of je serieus wil overwegen er mee te stoppen. Je hebt er duidelijk geen zin in en je kan het gewoon niet aan dus dat is voor iedereen beter.
Baas zijn is geen vaststaand gegeven. Dat bewijst sizzler dagelijksquote:Op donderdag 17 februari 2005 16:00 schreef Lemmeb het volgende:
Ej sizzler, onthoud wel dat jij hier de baas bent. Je hoeft niet te reageren op dat gezanik van die linkse etterbakjes.
Niks mis met een beetje autoriteit.
We weten natuurlijk allemaal dat jij hier graag de lakens uit zou willen delen en er een links geitewollensokkenforum van zou willen maken. Helaas ben je daarin een behoorlijk buitenbeentje en ligt dat niet binnen de mogelijkhedenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Baas zijn is geen vaststaand gegeven. Dat bewijst sizzler dagelijks![]()
Politiek-correct was tegenwoordig toch iets van rechtsquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:21 schreef Monidique het volgende:
Als ík de macht krijg, straks, dan zal er inderdaad even een politiek-correcte zuivering uitvoeren...
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:25 schreef Monidique het volgende:
Dat klopt, ik gebruik het woord als een soort lokeend om mijn zwarte lijst een beetje up to date te houden.
Ik heb het in de krant ook niet bepaald tussen de politieke analyses zien staan. Eerder tussen de andere smeuīgheid, waar sommige uitspraken van de beste man prima tussen passenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:30 schreef SCH het volgende:
[...]
maar dat over sizzler is serieus, zoals nu ook weer: hij beantwoordt vragen altijd met tegenvragen uit een soort onmacht. Hij is niet capabel: iemand die een topic over het overlijden van een politicus in SHO wil zetten.........![]()
Zeg, dit is geen SEX.....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:30 schreef SCH het volgende:
[...], al wordt er van alle kanten aan me getrokken, [...]
Iemand die openstaat voor de argumenten van users lijkt mij zeer capabel. Hij is nu toch weer open? Ik begrijp niet waarom van 1 topic zo'n drama moet worden gemaakt. "niet capabel" "hij moet aftreden". Waar gáát het over?quote:maar dat over sizzler is serieus, zoals nu ook weer: hij beantwoordt vragen altijd met tegenvragen uit een soort onmacht. Hij is niet capabel: iemand die een topic over het overlijden van een politicus in SHO wil zetten.........![]()
Dank je.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:56 schreef Landmass het volgende:
sizzler, ik vind dat je je werk goed doet. Ga zo door.
Met alle respect, maar je bent niet neutraal genoeg om moderator te worden van POL of NWS mijns inziens.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:30 schreef SCH het volgende:
Ik heb het nog steeds af kunnen houden om hier moderator te worden, al wordt er van alle kanten aan me getrokken, begrijpelijjk natuurlijk
maar dat over sizzler is serieus, zoals nu ook weer: hij beantwoordt vragen altijd met tegenvragen uit een soort onmacht. Hij is niet capabel: iemand die een topic over het overlijden van een politicus in SHO wil zetten.........![]()
Ik sta al op de zwarte lijst.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:25 schreef Monidique het volgende:
Dat klopt, ik gebruik het woord als een soort lokeend om mijn zwarte lijst een beetje up to date te houden.
Ik kan me toch heel aardig beheersen hoor, dat blijkt wel uit de fora waar ik modereer(de). Maar ik heb hier echt geen ambitie, om bij het fokkliekje te horen. Dan is de oppositie weg.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Met alle respect, maar je bent niet neutraal genoeg om moderator te worden van POL of NWS mijns inziens.
Niet dat dat een absolute vereiste is, maar je laat je te makkelijk op de kast jagen.
Volgens mij wordt het met de dag moeilijker om moderator van dergelijke topics te zijn/worden, ik vind de huidige verdeling redelijk ok.
Macht erotiseertquote:
Punt is dat je niet echt openstaat, je gaat zelden op argumenten in en reageert vrijwel altijd uit de hoogte en met dooddoeners. Het is een patroontje, een maniertje. Ik maag geen drama van 1 topic, het is alleen een voorbeeld van hoe weinig feeling jij feitelijk met het onderwerp hebt en de argumenten die jij in deze discussie gaf, behoren tot de slechtse ever op Fok! Het gaat dan wel weer open maar zonder dat je toegeeft dat je het verkeerd hebt gezien maar met een arrogante opmerking in de sfeer van: als jullie het willen, vooruit dan maar. Kom op zeg, neem anderen gewoon serieus dat communiceert echt een stuk prettiger.quote:Iemand die openstaat voor de argumenten van users lijkt mij zeer capabel. Hij is nu toch weer open? Ik begrijp niet waarom van 1 topic zo'n drama moet worden gemaakt. "niet capabel" "hij moet aftreden". Waar gáát het over?
Dat komt door jouw tactiek sizzler. Als je ergens wordt tegengesproken of bekritiseert dan ga je dat maniertje hanteren. Vier tegenvragen stellen, de boel tot op de vierkante centimeter uitkauwen enzovoorts. En daar heb ik geen zin natuurlijk, en het is ook niet redelijk. Mijn opmerking over jouw moderatie komt voort uit een half jaar ergernis. Sinds afgelopen zomer ben je de weg kwijt, ben je rechtser dan ooit in je moderatie en reageer je vervelend en arrogant. Misschien doe je het gewoon te lang en kan je het zelf niet goed meer zien. Dat is wel een plausibele verklaring.quote:Ik heb je hier al gevraagd om een onderbouwing -en 1 topic is géén onderbouwing om meteen iemand als compleet incapabel te bestempelen- maar op dat verzoek ga je niet in. Alleen weer dat getroll. Lord_V laat het helaas ook al afweten als er om een inhoudelijke discussie wordt gevraagd....
Het is jouw standaardantwoord: dat je ergens niks mee kan. Leer dat eens af en doe er wat aan.quote:En achteraf zeker zeggen dat ik niet met kritiek om kan gaan.... Nee, zo niet nee want hier kan ik niks mee. Dus onderbouw het eens or stop bitchin!
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Macht erotiseert
[..]
Punt is dat je niet echt openstaat, je gaat zelden op argumenten in en reageert vrijwel altijd uit de hoogte en met dooddoeners. Het is een patroontje, een maniertje. Ik maag geen drama van 1 topic, het is alleen een voorbeeld van hoe weinig feeling jij feitelijk met het onderwerp hebt en de argumenten die jij in deze discussie gaf, behoren tot de slechtse ever op Fok! Het gaat dan wel weer open maar zonder dat je toegeeft dat je het verkeerd hebt gezien maar met een arrogante opmerking in de sfeer van: als jullie het willen, vooruit dan maar. Kom op zeg, neem anderen gewoon serieus dat communiceert echt een stuk prettiger.
[..]
Dat komt door jouw tactiek sizzler. Als je ergens wordt tegengesproken of bekritiseert dan ga je dat maniertje hanteren. Vier tegenvragen stellen, de boel tot op de vierkante centimeter uitkauwen enzovoorts. En daar heb ik geen zin natuurlijk, en het is ook niet redelijk. Mijn opmerking over jouw moderatie komt voort uit een half jaar ergernis. Sinds afgelopen zomer ben je de weg kwijt, ben je rechtser dan ooit in je moderatie en reageer je vervelend en arrogant. Misschien doe je het gewoon te lang en kan je het zelf niet goed meer zien. Dat is wel een plausibele verklaring.
[..]
Het is jouw standaardantwoord: dat je ergens niks mee kan. Leer dat eens af en doe er wat aan.
Maar liever nog: stop met modereren, je kan je politieke voorkeur niet verbloemen en je bent er mede voor verantwoordelijk dat racisme en xenofobie in POL sluipenderwijs gemeengoed zijn geworden en heel normaal worden gevonden. Dat neem ik je nog het meest kwalijk. Dat slinkse relativisme van alles wat naar racisme neigt, jij kaatst voortdurend de bal terug naar degenen die er opmerkingen over maken. Jammer. Je tijd is geweest.
Oneens. Het ene topic ging over vliegen, het andere topic ging over de elitaire arrogantie van de PvdA met dat vliegen als voorbeeld. Die nuance kan jij toch wel inzien?quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:55 schreef Sidekick het volgende:
Done.
Vriendje Rourke heeft een baan, zeikerd, en kan niet elk moment van de dag posten in nutteloze topics over rode mummies.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja hoor, knullemans, het is goed met je. Uiteraard mag je vriendje Rourke gewoon een kreet loslaten in een dergelijk topic en zich vervolgens niet meer laten zien. Het zijn anderen die vervolgens de discussie aangaan, niet de blater zelf, die een verregaand gebrek aan respect toont voor een zojuist overleden iemand die vele jaren lang een betrokken politicus is geweest. Of zou vriendje Rourke het ook accepteren als ik zoiets over zijn oma zou roepen, vlak na haar dood?
Je geeft gewoon een reactie naar aanleiding van het nieuwsbericht. Die reactie past gewoon in het topic over het goedkoop vliegen wat al liep.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oneens. Het ene topic ging over vliegen, het andere topic ging over de elitaire arrogantie van de PvdA met dat vliegen als voorbeeld. Die nuance kan jij toch wel inzien?
We zijn het over bepaalde punten niet eens. Dat is wat anders dan er niet op ingaan. Kom maar met voorbeelden wanneer ik ergens niet op inga.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Punt is dat je niet echt openstaat, je gaat zelden op argumenten in
quote:Mijn opmerking over jouw moderatie komt voort uit een half jaar ergernis.
En ik vroeg nog meer voorbeelden om mijn onvermogen aan te tonen. Die heb je nog niet gegeven.quote:het is alleen een voorbeeld
Waarom is dat arrogant?quote:als jullie het willen, vooruit dan maar.
Ik vind het eisen van mijn aftreden, alleen maar omdat jij je aan mij ergert, anders ook behoorlijk arrogant. Je bent alleen maar gefrustreert omdat ik het op bepaalde punten niet eens ben met jouw mening. Er zijn honderden users, en je kan ze niet allemaal hun zin geven, maar nee, omdat jij je zin niet krijgt moet ik maar aftreden. En dan nog volhouden dat ik arrogant ben....quote:Sinds afgelopen zomer ben je de weg kwijt, ben je rechtser dan ooit in je moderatie en reageer je vervelend en arrogant.
Ik heb toch ook aangegeven waarom ik er niets mee kan? Waarom ga je daar niet op in?quote:Het is jouw standaardantwoord: dat je ergens niks mee kan. Leer dat eens af en doe er wat aan.
Geen enkele POL-mod verbloemt zijn politieke voorkeur. Waarom zou ik dat wel doen?quote:je kan je politieke voorkeur niet verbloemen
kritiek op de mcs afdoen als racismequote:Maar liever nog: stop met modereren, je kan je politieke voorkeur niet verbloemen en je bent er mede voor verantwoordelijk dat racisme en xenofobie in POL sluipenderwijs gemeengoed zijn geworden en heel normaal worden gevonden. Dat neem ik je nog het meest kwalijk. Dat slinkse relativisme van alles wat naar racisme neigt, jij kaatst voortdurend de bal terug naar degenen die er opmerkingen over maken. Jammer. Je tijd is geweest.
Ah joh, die heeft wat gebruikt, dat is wel duidelijk. Maar het zou inderdaad niet gek zijn als ze eventjes de mond gesnoerd wordt.quote:Op maandag 21 februari 2005 00:56 schreef PJORourke het volgende:
Topicvervuilende spam van Monidique. Kan daar eens tegen opgetreden worden?
Broeikas dogmas deel 2
Dat lijkt me geen onrealistische vraag. )quote:Op maandag 21 februari 2005 01:02 schreef PJORourke het volgende:
Sizzler is er ook nog. Ik vraag ook niet om sancties, maar om fatsoenlijke posts.
IK zal er vanmiddag eens naar kijken.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:03 schreef Kaalhei het volgende:
Is het misschien een goed idee om alle broeikas/Kyoto-topics in een topic te stoppen. Er zijn er nu een paar actief.
Deze drie kunnen best samen:quote:Op maandag 21 februari 2005 09:38 schreef sizzler het volgende:
[..]
IK zal er vanmiddag eens naar kijken.
Ik heb verzocht het POL-topic onder een NWS topic te plakken. Dan staan er dus twee in Nws. Het is aan de NWS-mods wat ze daar mee doen. Ik heb het iig doorgegeven.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:27 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Deze drie kunnen best samen:
Kyoto-waanzin
Klimaatcycli
Broeikas dogmas deel 2
Ach in 3 topics door elkaar heen discussiëren geeft best een aardig en schizofreen gevoel :p.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:03 schreef Kaalhei het volgende:
Is het misschien een goed idee om alle broeikas/Kyoto-topics in een topic te stoppen. Er zijn er nu een paar actief.
Dat gevoel hebben hier al genoeg mensen zonder dat het nodig is dat daaraan extra wordt bijgedragen...quote:Op maandag 21 februari 2005 22:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach in 3 topics door elkaar heen discussiëren geeft best een aardig en schizofreen gevoel :p.
Maar kom op zeg, heb je ooit zo'n zwak figuur gezien? Als het even regent, dan dreigt er gevaar. Dat is een beetje de Wilbers mentaliteit. Zijn antagoon, Hirsi Ali blijft maar dingen roepen om expres mensen tegen zich in het harnas te jagen, onnodig beledigen. Dit soort mensen is helemaal niet van plan om samen te werken, dat is de bedoeling ook helemaal niet; stuurloos brabbelen over aanpakken en uitwassen is het enige dat je hoort. Over een paar jaar zijn ze gewoon 'op' als ze nog leven. Het zijn dure reklamemensen die varen op de LPF succesformule.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als zijn politieke carričre mislukt kan hij dat idd nog altijd overwegen
Maar om iemand te veroordelen op zijn haar slaat natuurlijk kant noch wal. Ik vind dat haar ook niets maar ja als hij er gelukkig mee is
Het lijkt erop dat je nogal suggestief overgaat tot naamsverbastering en ridiculisering van hetgeen Geert Wilders en Ayaan Hirsi Ali te berde brengen. Nu zelfs Darwin reeds achterhaald is door kennis van twee soorten prokaryoten, simpele levensvormen, zonder kern om hun DNA vast te houden maar met honderden DNA strengen in zich en de unieke mogelijkheid om zuurstof te produceren als gevolg van hun stofwisselingsprocessen, is het niet zo'n probleem om ook de socialistische waarheidsclaims te weerleggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:53 schreef Harry_Sack het volgende:
nou ja, als het niet van sizzler daar mag, dan doe ik het maar hier, ik weet niet in welk wilbers/ali h topic het anders moet :
[..]
Maar kom op zeg, heb je ooit zo'n zwak figuur gezien? Als het even regent, dan dreigt er gevaar. Dat is een beetje de Wilbers mentaliteit. Zijn antagoon, Hirsi Ali blijft maar dingen roepen om expres mensen tegen zich in het harnas te jagen, onnodig beledigen. Dit soort mensen is helemaal niet van plan om samen te werken, dat is de bedoeling ook helemaal niet; stuurloos brabbelen over aanpakken en uitwassen is het enige dat je hoort. Over een paar jaar zijn ze gewoon 'op' als ze nog leven. Het zijn dure reklamemensen die varen op de LPF succesformule.
Er staat inmiddels een soort statement-tvpquote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:16 schreef sjun het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je nogal suggestief overgaat tot naamsverbastering en ridiculisering van hetgeen Geert Wilders en Ayaan Hirsi Ali te berde brengen. Nu zelfs Darwin reeds achterhaald is door kennis van twee soorten prokaryoten, simpele levensvormen, zonder kern om hun DNA vast te houden maar met honderden DNA strengen in zich en de unieke mogelijkheid om zuurstof te produceren als gevolg van hun stofwisselingsprocessen, is het niet zo'n probleem om ook de socialistische waarheidsclaims te weerleggen.
Zeker als zelfbenoemde vertegenwoordigers menen dat zij de tegenpartij dienen te diskwalificeren door het doen van toeschrijvingen aan dengenen die hun opvattingen weerspreken om hen vervolgens op die eigen toeschrijvingen te gaan veroordelen.
Wilders merkt op dat er gevaar is en zijn eigen bedreigde positie, de bedreigde positie van Hirsi Ali en de moord op Theo van Gogh onderstrepen zijn aanname in de praktijk. Nastreven van vrijheid van meningsuiting blijkt vooralsnog levensgevaarlijk omdat wat minder op vrijheden gestelde individuen menen dat slechts de eigen gedachten en beweringen voor zuiver gehouden kunnen worden. Wat daarmee in strijd is dient te worden bedreigd en desnoods verwijderd uit het leven
Verder valt er ook het nodige af te dingen op de door jou verwoorde aanname dat Hirsi Ali slechts mensen tegen zich in het harnas wenst te jagen We kunnen daarover best verder gaan in de draad: Het gelijk van Ayaan Hirsi Ali 2. Doorlezen van deel 1 en 2 voorkomt vast een nodeloze al te uitgebreide herhaling van het voorgaande.
Oppositie is in ieder systeem enorm belangrijk, derhalve steun ik je.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kan me toch heel aardig beheersen hoor, dat blijkt wel uit de fora waar ik modereer(de). Maar ik heb hier echt geen ambitie, om bij het fokkliekje te horen. Dan is de oppositie weg.![]()
Wie had gedacht dat Aaah zich zoiu bekennen tot Femke Halsema, kampioene discuzeuren...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Modereren is toch anders geen oppositie-voeren, maar regeren. Derhalve steun ik SCH maar niet, hoewel oppositie nodig is voor de leukste discussies.
Het brengt leven in de brouwerij, ik zeg niet dat het bijdraagt aan kennis.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:51 schreef sjun het volgende:
[..]
Wie had gedacht dat Aaah zich zoiu bekennen tot Femke Halsema, kampioene discuzeuren...![]()
Zeg, ben jij van de gedachtenpolitie? Of is het een wens van je dat het uit de hand loopt? Je doet me denken aan Mart Smeets die in Kerkrade vlak voor een wedstrijd Oranje-Duitsland verslag deed van een grimmige sfeer en dat er iets ging gebeuren. Op dat bericht kwamen vervolgens "hulpvaardigen" af die de boel even in beeld zetten zoals Mart het wilde...quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Marokkanen bewuster maken van veranderende cultuur.
Potentieel uit-de-hand-loop-topic.
Ik hoop ook dat er iets tegen racistische opmerkingen wordt gedaan. De laatste keer dat ik feedback gaf over racisme (dat was in NWS, niet in POL) werd tot mijn stomme verbazing er niets aan gedaan omdat het in dat geval een 'mening' was.
Nee ik ben niet van de gedachtepolitie, oetpenis. Het gaat me er om dat ik iemand doodleuk zie vertellen dat alle niet-westerse allochtonen, en ieder geval alle moslims gedeporteerd dienen te worden. Als je in plaats daarvan zegt 'Ausländer raus' dan ben je een openlijke racist. Als je het in wat andere woorden verpakt verandert er niets aan de boodschap, maar is het opeens kennelijk een 'mening'? Alsof meningen niet racistisch kunnen zijn?quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg, ben jij van de gedachtenpolitie? Of is het een wens van je dat het uit de hand loopt? Je doet me denken aan Mart Smeets die in Kerkrade vlak voor een wedstrijd Oranje-Duitsland verslag deed van een grimmige sfeer en dat er iets ging gebeuren. Op dat bericht kwamen vervolgens "hulpvaardigen" af die de boel even in beeld zetten zoals Mart het wilde...
Schelden gaat je in elk geval goed af. Je hebt er toch ook geen probleem mee als Pronk het woord deporteren gebruikt bij het uitzetbeleid van Verdonk?quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee ik ben niet van de gedachtepolitie, oetpenis. Het gaat me er om dat ik iemand doodleuk zie vertellen dat alle niet-westerse allochtonen, en ieder geval alle moslims gedeporteerd dienen te worden. Als je in plaats daarvan zegt 'Ausländer raus' dan ben je een openlijke racist. Als je het in wat andere woorden verpakt verandert er niets aan de boodschap, maar is het opeens kennelijk een 'mening'? Alsof meningen niet racistisch kunnen zijn?
Hey blijf eens ontopic! We hebben het hier niet over Pronk.Verder vraag ik me toch af hoe je er bij komt dat ik geen problemen met Pronks uitspraken zou hebben. Hoezo vooroordelen!quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Schelden gaat je in elk geval goed af. Je hebt er toch ook geen probleem mee als Pronk het woord deporteren gebruikt bij het uitzetbeleid van Verdonk?![]()
Ik wel! En die gaf toch ook gewoon een "mening"?quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hey blijf eens ontopic! We hebben het hier niet over Pronk.
Waarom die subtekst? Schaam je je? En over die vooroordelen: Wie begon als een ware Mart Smeets bij voorbaat al over uit de hand lopen te spreken? Het topic loopt voortreffelijk!quote:Verder vraag ik me toch af hoe je er bij komt dat ik geen problemen met Pronks uitspraken zou hebben. Hoezo vooroordelen!
Zei de aanstichter zelf.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Geen SC hier Aaah.
Fijn, daar geeft fok je alle ruimte voor, ook voor mijn mening, Stalin.quote:Ik beperk me tot de kern: Ik vind de opmerking dat alle niet-westerse allochtonen en zeker alle moslims gedeporteerd dienen te worden gelijk staan met een kreet als 'Ausländer raus'. Wat jij er van vindt moet jezelf weten Aaah, maar accepteer nou maar gewoon dat ik dat vind.
Tsja, het blijft natuurlijk even wennen aan de teloorgang van de sociaal-democratische doctrines die werden bewaakt door middel van taboeīsering van diverse maatschappelijke problematieken. Tegenwoordig kunnen meningen worden gegeven en naast elkaar bestaan zonder dat er meteen iemand met het oordeel van goed of fout zwaait.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Marokkanen bewuster maken van veranderende cultuur.
Potentieel uit-de-hand-loop-topic.
Ik hoop ook dat er iets tegen racistische opmerkingen wordt gedaan. De laatste keer dat ik feedback gaf over racisme (dat was in NWS, niet in POL) werd tot mijn stomme verbazing er niets aan gedaan omdat het in dat geval een 'mening' was.
Beste Sjun, je kan er van alles bijhalen, maar dit heeft niets met doctrines te maken, van welke politieke kleur dan ook. Het heeft evenmin iets met taboes te maken. Ik wil gewoon weten, van de Fok!-crew, of het roepen dat alle niet-westerse allochtonen en in ieder geval alle moslims gedeporteerd dienen te worden in strijd is met de volgende quote (zie vetgemaakte passage) uit de Fok! Policy:quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:35 schreef sjun het volgende:
[..]
Tsja, het blijft natuurlijk even wennen aan de teloorgang van de sociaal-democratische doctrines die werden bewaakt door middel van taboeīsering van diverse maatschappelijke problematieken. Tegenwoordig kunnen meningen worden gegeven en naast elkaar bestaan zonder dat er meteen iemand met het oordeel van goed of fout zwaait.
...
Me dunkt dat "Ausländer raus" als een racistische uitlating gezien kan worden, en dat de hierboven genoemde deportatie-uitspraak op hetzelfde neerkomt.quote:Wat niet mag:
Pornografisch materiaal of links daarnaar.
Uit erotisch oogpunt genomen beeldtenissen van minderjarigen of links daarnaar (wettelijk momenteel jonger dan 18 jaar).
Geen materiaal van PEII (Playboy Enterprises International Inc.).
Geen hentai / pornografische manga / toonsex.
Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen. Licht-erotische foto's of tekeningen zijn slechts toegestaan in het Babes & Hunks forum.
Het plaatsen van al te onsmakelijke of gewelddadige foto's of tekeningen of links daarnaar.
Een licht-erotisch userplaatje mag, maar userplaatjes met pornografische of gewelddadige afbeeldingen zijn niet toegestaan. (Note: voor seksualiteit gelden iets andere regels mbt het gebruik van plaatjes. Voor de regels omtrent plaatjes in seksualiteit verwijzen we je door naar de FAQ van het Seksualiteit forum).
Racistische of discriminerende uitlatingen of links daarnaar.
Onnodig schokkend materiaal (bv. faces of death, rotten) of links daarnaar.
Het plaatsen van links naar illegale zaken als warez, mp3's, simlocks etc of links daarnaar.
Het gebruik van scripttalen en het linken naar zaken die op de computer van medegebruikers tot ongewenste effecten kunnen leiden.
Mooi, dan kan Pronk ook gedeporteerd worden.quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Beste Sjun, je kan er van alles bijhalen, maar dit heeft niets met doctrines te maken, van welke politieke kleur dan ook. Het heeft evenmin iets met taboes te maken. Ik wil gewoon weten, van de Fok!-crew, of het roepen dat alle niet-westerse allochtonen en in ieder geval alle moslims gedeporteerd dienen te worden in strijd is met de volgende quote (zie vetgemaakte passage) uit de Fok! Policy:
[..]
Me dunkt dat "Ausländer raus" als een racistische uitlating gezien kan worden, en dat de hierboven genoemde deportatie-uitspraak op hetzelfde neerkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |