Is hij niet links genoeg?quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:00 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik wil day Sidekick ophoepelt als omderator.
Post nuchter of post niet M.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Juitsem t rchtes de leoder a k a vulie denodr
quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Post nuchter of post niet M.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:46 schreef Monidique het volgende:
[..], haha!
Srory ik velsrikte mij in een hlealbmoluin,.
Ja, ik vind dat Erwin die link uit zijn onderschrift zou moeten verwijderen. Typisch teken van de verabsinthing van dit forum.quote:
- Het is DrWolffenstein voor jou.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat Erwin die link uit zijn onderschrift zou moeten verwijderen. Typisch teken van de verabsinthing van dit forum.
Dank voor het plaatsen van "Akkersloot pesten is niet cool" in je sigquote:
Alleen als de TS daar om verzoekt. Wel zo eerlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kan sizzler (of SSidekick) de topic titel van slowchat niet wijzigen in "knallende kurken"?
We kunnen hopen dat er inderdaad verkiezingen zullen zijnquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:45 schreef du_ke het volgende:
Zijn er volgend jaar eigenlijk ook iets van verkiezingen ofzo? Anders hebben jullie helaam niets te doen!
Heil! Dem Völke!quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zelfs als dat betekent dat onze hedendaagse A. Mussert met 23 zetels in de kamer komt. Het land kan er nauwelijks slechter van worden...
Ik heb begrepen dat Balkenende er na deze kabinetsperiode nog een termijn aan vastknoopt voordat hij het stokje aan Camiel Eurlings overdraagt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
We kunnen hopen dat er inderdaad verkiezingen zullen zijn
Zelfs als dat betekent dat onze hedendaagse A. Mussert met 23 zetels in de kamer komt. Het land kan er nauwelijks slechter van worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |