Is hij niet links genoeg?quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:00 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik wil day Sidekick ophoepelt als omderator.
Post nuchter of post niet M.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Juitsem t rchtes de leoder a k a vulie denodr
quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Post nuchter of post niet M.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:46 schreef Monidique het volgende:
[..], haha!
Srory ik velsrikte mij in een hlealbmoluin,.
Ja, ik vind dat Erwin die link uit zijn onderschrift zou moeten verwijderen. Typisch teken van de verabsinthing van dit forum.quote:
- Het is DrWolffenstein voor jou.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat Erwin die link uit zijn onderschrift zou moeten verwijderen. Typisch teken van de verabsinthing van dit forum.
Dank voor het plaatsen van "Akkersloot pesten is niet cool" in je sigquote:
Alleen als de TS daar om verzoekt. Wel zo eerlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kan sizzler (of SSidekick) de topic titel van slowchat niet wijzigen in "knallende kurken"?
We kunnen hopen dat er inderdaad verkiezingen zullen zijnquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:45 schreef du_ke het volgende:
Zijn er volgend jaar eigenlijk ook iets van verkiezingen ofzo? Anders hebben jullie helaam niets te doen!
Heil! Dem Völke!quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zelfs als dat betekent dat onze hedendaagse A. Mussert met 23 zetels in de kamer komt. Het land kan er nauwelijks slechter van worden...
Ik heb begrepen dat Balkenende er na deze kabinetsperiode nog een termijn aan vastknoopt voordat hij het stokje aan Camiel Eurlings overdraagt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
We kunnen hopen dat er inderdaad verkiezingen zullen zijn
Zelfs als dat betekent dat onze hedendaagse A. Mussert met 23 zetels in de kamer komt. Het land kan er nauwelijks slechter van worden...
Wat naar. Hoe is het intussen met de radicaliteit. Niets van de kers-mis je opgebroken?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:46 schreef Harry_Sack het volgende:
ik voer niets terug.
dankjewel voor de sociale interesse, Sjun. Het wordt een heet jaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:03 schreef sjun het volgende:
[..]
Wat naar. Hoe is het intussen met de radicaliteit. Niets van de kers-mis je opgebroken?
Je bedoelt Aboejahjah ? Zo erg is het toch nog niet. Alleen jij ziet "De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" Koran 5.33 toch gelijk aan de defintie van zelfverdedigingquote:Op vrijdag 31 december 2004 22:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
We kunnen hopen dat er inderdaad verkiezingen zullen zijn
Inderdaad, dat is een vorm van zelfverdediging. HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AKKKERSLOOT HEEFT HET BEGREPEN!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:59 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Je bedoelt Aboejahjah ? Zo erg is het toch nog niet. Alleen jij ziet "De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land" Koran 5.33 toch gelijk aan de defintie van zelfverdediging
Islam: religie van haat
Nog even een klein protestje tegen de zoveelst verwijzing door Mutant01 van mij met de KuKluxKlan.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:07 schreef Mutant01 het volgende:
Inderdaad, dat is een vorm van zelfverdediging. HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AKKKERSLOOT HEEFT HET BEGREPEN!
Dus er bestaan geen zwarte racistenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:27 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nog even een klein protestje tegen de zoveelst verwijzing door Mutant01 van mij met de KuKluxKlan.
(Welke racistische christen zou immers er naar verwijzen dat één van de drie Koningen zwart was, Caspar de Ethiopiër).
Wijzen uit het oosten
Tuurlijk. Er bestaam immers ook witte racisten, arabische racisten, joodse racisten, christelijke racisten en islamitische racisten. Zeer waarschijnlijk is de groep racisten meer pluriform dan zojuist aangegeven. Sommige van die racisten lopen rond met het idee dat enkel hun eigen clan of volk uitverkoren is en de rest hooguit in een dienende rol gedoogd kan worden. Daarbij wordt nietgeschroomd om een beving, een oorlog of andere humanitaire ramp aan te voeren ter onderstreping van de eigen claim van het gelijk...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus er bestaan geen zwarte racisten![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 17:52 schreef Sidekick het volgende:
Het was ook geen echt slechte openingspost, maar waarom vind je het andere topic niet geschikt voor die discussie?
Och, als je er duidelijk bijzet dat het sarcastisch (is dat de juiste term?) is om zodoende een redenering bloot te leggen als discussiepunt. Discussieren over de moraliteit van belastingen is ook welkom alleen merk ik de laatste tijd dat eigenlijk heel veel topics zo'n insteek hebben.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:06 schreef accelerator het volgende:
[..]
Dit had ik niet verwacht. Ik had eigenlijk verwacht dat je hem zou sluiten omdat discusieren op basis van een vals nieuwbericht niet gewenst is.
Mijn verwijzing naar dat andere topic was idd niet zo goed. Hoewel de discussie daar wel aan bod kwam, was dat toch een zijweg in de discussie.quote:Ik heb hem niet in dat andere topic gepost omdat de relatie die er met dat topic is (ramp in Azie) absoluut niet het hoofddiscussie punt is, ik zag in de ramp in azie alleen een mooie aanleiding om mijn eigenlijke punt te maken: dat overheden TEveel geld afpakken van mensen, dat doen ze al 10allen jaren lang.
Nou ja, als je de mongolerij van Compile verwijdert kan het nog best wat worden.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:56 schreef du_ke het volgende:
Moslimbashtopic kan wel pleite vermoed ik Hoog tijd om alle hulp aan bepaalde gebieden te stoppen.
Op zich best een aardig topic maar de meuk en het racisme vieren hoogtij... Hoog tijd om alle hulp aan bepaalde gebieden te stoppenquote:Op maandag 3 januari 2005 22:56 schreef du_ke het volgende:
Moslimbashtopic kan wel pleite vermoed ik Hoog tijd om alle hulp aan bepaalde gebieden te stoppen.
De moderators verzuimen wel eens, maar nooit langer dan een dag.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Is het altijd zo in POL? Zo, eh, frontpage-achtig? Of wordt er ook wel eens gemodereerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |