abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22560837
DEN HAAG - De Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) en de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging (DKDB) gaan onderzoek doen naar een nieuwe doodsbedreiging aan het adres van Tweede-Kamerlid Wilders. Dat hebben bronnen maandag gemeld.

Op de msn-website Jama'at Al-Tawheed Wal Jihaad is maandag een videofilmpje gezet waarin opgeroepen wordt Wilders te onthoofden omdat hij zou spotten met de islam. Voor de dader is als beloning "het paradijs" in het vooruitzicht gesteld. De video, die begeleid wordt door Arabische liederen, laat ook enkele foto's van Wilders zien.

Wilders reageerde maandag vol afschuw op de nieuwe bedreiging. Hij heeft opnieuw aangifte gedaan. "Blijkbaar moet dat tegenwoordig wekelijks gebeuren." Vorige week was er ook een oproep op internet hem te doden.

Het Kamerlid van de eenmansfractie Groep Wilders zegt inmiddels wel een "unheimisch gevoel" te krijgen van de vele bedreigingen aan zijn adres. Daarentegen wil hij van geen wijken weten. "Ik zie dit als een verdere aansporing met volle kracht verder te gaan."

Oppakken die beheerder en opsluiten ... en site verwijderen !!

Wat denken jullie ervan ?
  maandag 11 oktober 2004 @ 21:00:41 #2
572 Sniper
Gull Catcher
pi_22561449
Moraal van het verhaal: over de Islam mag je NIETS zeggen, maar Joden en Homo's mogen van de hoogste toren. En maar respect eisen. LOL Stelletje achterlijke tribalen.

Sterkte, Wilders.
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2004 @ 21:07:02 #3
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_22563265
Deze video is professioneel in elkaar gezet. Dat kun je met name zien aan het rustige beeld, de overgangen en de kwaliteit van het geluid. Wie ook die video in elkaar geknutseld heeft, had in ieder geval wel verstand van zaken over videobewerken.

Dat in schil contrast met de grimme boodschap van de video. De muzelmannen hebben het beeld opnieuw uitgevonden als propagandahulpmiddel. Met deze tot in het extreme ophitsende video's raken de fundi's de potentiële onnozele moordenaar van Wilders in het hart door in te spelen wat heilig is voor hun. Het paradijs na de dood.
  maandag 11 oktober 2004 @ 23:28:52 #5
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_22565155
Ik ben waarschijnlijk niet de eerste met de gedachte, maar ik denk toch echt dat de welse Wilders hier zelf achter zit, hij heeft hier nl. meer profijt dan nadeel van als je het pr-standpunt in ogenschouw neemt

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 11 oktober 2004 @ 23:30:53 #6
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_22565218
tvp

als iemand een mirror heeft van dat filmpje, dan zou ik dat graag zien.

het is immers geen onthoofding of een filmpje waar een of andere bekende nederlander naakt op te zien is, dus ik zie niet in waarom dit filmpje tegen de policy zou kunnen zijn.
pi_22565221
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben waarschijnlijk niet de eerste met de gedachte, maar ik denk toch echt dat de welse Wilders hier zelf achter zit, hij heeft hier nl. meer profijt dan nadeel van als je het pr-standpunt in ogenschouw neemt

Eens.
Ieder z'n fase.
pi_22565225
quote:

Ik mag hopen dat de AIVD daar snel genoeg achter komt dan.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_22565362
Weet je wat het is met Geertje W. mensen?
Eerlijk gezegd is het ook niet het type man die ik aan de macht wil zien, maar alle partijen die nu in het kamertje zitten die vind ik ook zwaar verrot, dus daarom stemmen we op Geertje w.

Maar om even on topic te blijven: Dreigen is voor mietjes.
En als er een politicus naar ze moer wordt geschoten of wat dan ook, dan zijn we allemaal los in nederland(ik stond ook na de dood van Fortuyn het binnenhof onveilig te maken, heb daar geen spijt van ook. Mensen stonden helemaal te kijken dat we helemaal naar den haag waren afgereisd om het binnenhof onveilig te maken. We hadden lichtelijk status daar ). De CNN gaan we dus ook halen.
JohnD live @ CNN met op de achtergrond allemaal brandendetorens "Hi i wanna say hello to my momma ".
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 01:32:32 #10
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_22567500
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 23:30 schreef Tiemie het volgende:
tvp

als iemand een mirror heeft van dat filmpje, dan zou ik dat graag zien.

het is immers geen onthoofding of een filmpje waar een of andere bekende nederlander naakt op te zien is, dus ik zie niet in waarom dit filmpje tegen de policy zou kunnen zijn.
Hiero Save as enzo.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 01:37:28 #11
6941 APK
Factual, I think.
pi_22567548
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 01:32 schreef AchJa het volgende:
Hiero Save as enzo.
rar.
Doet het niet bij mij.
Anyways, ik gun die man een lang en gelukkig leven, maar ik ga écht niet de straat op als hem iets overkomt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:00:05 #12
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_22569585
quote:

[..]

Hiero Save as enzo.
thnx
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:01:28 #13
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_22569601
quote:
de welse Wilders
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  † In Memoriam † dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:03:25 #14
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:24:42 #15
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_22569871
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 22:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
Deze video is professioneel in elkaar gezet. Dat kun je met name zien aan het rustige beeld, de overgangen en de kwaliteit van het geluid. Wie ook die video in elkaar geknutseld heeft, had in ieder geval wel verstand van zaken over videobewerken.
Dat filmpje is zowat in vijf minuten na te maken met Pinnacle Studio, daar was echt niets professioneels aan, hoor. Het enige wat er nog een beetje gelikt uit ziet, is de animatie in het begin, maar die is, denk ik, geript van andere islamitische filmpjes.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:26:44 #17
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_22569886
quote:
Hiero Save as enzo.
Filmpje, zit er netjes gemaakt uit.
Heel rustig qua schermopnouw en Intro , zelf de muziekkeuze lijkt gepast.
IK had eigenlijk een rapper verwacht maar dat terzijde.
pi_22570040
Rofl
Allah Al Watan Al Malik
pi_22570686
Goeie film
pi_22570736
Ergens krijg ik zo'n idee van die scene uit 'Wag the Dog', waar dustin Hoffman die actrice die een treurige vrouw in een oost-europees land moet voorstellen neerzet met het katje in haar arm, dat Katje is belangrijk om het medelijden van het publiek op te wekken...

Wilders is natuurlijk dat katje
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_22571624
Nou wat een goeie film :s
Ik vind die film alleen relaxt vanwege die muziek, daar kan ik me buren mee terroriseren, die hebben de schurft aan moslims
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 12:38:17 #22
28033 Pek
je moet wat
pi_22572213
"Word vervolgd"
Slecht taalgebruik maakt het wel authentiek natuurlijk
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_22572279
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 12:38 schreef Pek het volgende:
"Word vervolgd"
Slecht taalgebruik maakt het wel authentiek natuurlijk
Volgens mij klopt dat hoor, dat is gebiedende wijs.
pi_22572310
Maar goed, we willen met ons allen dat Wilders blijft leven. Met Fortuyn hadden we 'mazzel' dat het een nederlander was die hem gesloopt had en geen moslim.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 12:49:22 #25
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_22572406
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 12:41 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Volgens mij klopt dat hoor, dat is gebiedende wijs.

Wat is er gebiedend aan een aankondiging? "(het) wordt vervolgd"
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')