abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:37:31 #1
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25104352
quote:
PvdA tegen goedkope vakantie

Mensen die niet al te veel geld hebben om ook eens in het buitenland op vakantie te gaan, zullen dit in de toekomst nog moeilijker kunnen als de PvdA haar zin krijgt.

Mensen die niet al te veel geld hebben om ook eens in het buitenland op vakantie te gaan, zullen dit in de toekomst nog moeilijker kunnen als de PvdA haar zin krijgt.

PvdA-kamerlid Verdaas vindt dat de overheid paal en perk moet stellen aan kleine luchtvaartmaatschappijen die tegen stuntprijzen vluchten aanbieden. De overheid heeft namelijk te weinig greep op de luchtvaartsector, en dat moet veranderen!

Dit zijn dezelfde jongens en meisjes die in 2010 de EU tot de sterkste wereldeconomie willen maken. Maar als ondernemers met nieuwe ontwikkelingen komen, is kennelijk de belangrijkste voorwaarde dat de overheid er een grote greep op heeft.
Belangen en genot van de kleine man spelen dan een ondergeschikte rol.
Bron: www.vrijspreker.nl

Ik vind dit typisch PvdA. Roepen dat ze er voor de gewone man zijn, de "zwakkerene in de samenleving", en hen ondertussen het leven onmogelijk maken door overal regels, bureaucratie en politiek op los te willen laten.

De mythe van "de partij voor het volk" moet maar eens flink worden doorgeprikt.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_25108316
Lekkere onderbouwing....
Dus omdat ze, omwille van het milieu en geluidsoverlast op schiphol (weer 2x zoveel als toegestaan dit jaar), het aantal vluchten willen verminderen door de prijs te verhogen, zijn ze opeens niet meer een partij voor de 'gewone man'.
Daarnaast maakt elke politieke partij sommige burgers het leven zuur met bureaucratie en een overvloed aan regels.
Het huidige kabinet heeft een tijd terug belooft de regelzucht aan te pakken. Wat heb jij hier al van gemerkt? En dan wil je nog steeds je vingertje naar de PvdA wijzen? De ongefundeerde antipathie van sommige mensen richting de PvdA is echt aandoenlijk om te zien.
Tuurlijk hebben ze dingen fout gedaan, maar ze hebben ook veel goeds gedaan. Net zoals alle andere partijen die ooit plaats hebben genomen in de regering.
  woensdag 16 februari 2005 @ 08:27:41 #4
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_25108531
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 07:34 schreef rayteon het volgende:
Lekkere onderbouwing....
Dus omdat ze, omwille van het milieu en geluidsoverlast op schiphol (weer 2x zoveel als toegestaan dit jaar), het aantal vluchten willen verminderen door de prijs te verhogen, zijn ze opeens niet meer een partij voor de 'gewone man'.
Dat is niet de reden hoor. Probeer eens iets te lezen, is misschien een goed idee.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_25108629
Zesdubbeltopic.
  woensdag 16 februari 2005 @ 13:04:02 #6
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_25112139
quote:
Lekkere onderbouwing....
Daarnaast maakt elke politieke partij sommige burgers het leven zuur met bureaucratie en een overvloed aan regels.
Het huidige kabinet heeft een tijd terug belooft de regelzucht aan te pakken. Wat heb jij hier al van gemerkt? En dan wil je nog steeds je vingertje naar de PvdA wijzen? De ongefundeerde antipathie van sommige mensen richting de PvdA is echt aandoenlijk om te zien.
Tuurlijk hebben ze dingen fout gedaan, maar ze hebben ook veel goeds gedaan. Net zoals alle andere partijen die ooit plaats hebben genomen in de regering.
  • noem eens iets goeds. En dan niet een klein detail puntje van een lokale afdeling maar iets groots.
  • VVD is nou net een partij die juist NIET zoveel wilt doen en dus ook niet zoveel fout kan doen.
  • Fok! presents
    GOOD MOD, BAD MOD
    starring Sizzler & Sidekick
    nu in POL
      woensdag 16 februari 2005 @ 13:12:08 #7
    106056 Landmass
    pi_25112277
    PvdA een aprtij van het volk?
    Een partij van zelfingenomen betweters die pretenderen voor de gewone man te zijn (het grootste deel van het electoraat!!!) maar in werkelijkheid totaal andere belangen hebben.

PvdA belast niet alleen de rijke mensen (die zijn namelijk rijk geworden door armen te bestelen, toch?) maar ook arme mensen in hevige mate en houd ze dus arm. Daarvoor terug krijg je diensten van slechte kwaliteit waar je niet eens om gevraagd hebt.

Ook met allerlei "beschermingsmaatregelen" is de gewone man de klos. Zo is er in NL een grote vraag naar eenvoudig It werk maar vanwege allerlei ingewikkelde minimumlonen wordt het uitbesteed aan india met als gevolg werkloosheid. De PvdA verbiedt het dus om te werken.

buitenlanders is nog zoiets leuks. Die buitenlanders komen niet te wonen in Aerdenhout of het gooi, nee, die komen te wonen in de wijk van de gewone man die alle hinder er van ondervindt.

als de PvdA nu uit het niets als nieuwe partij op zou duiken zouden ze nog geen 0.1% van de stemmen halen. Zo zielig is die club.

PvdA
    Fok! presents
    GOOD MOD, BAD MOD
    nu in POL
      woensdag 16 februari 2005 @ 13:15:12 #8
    106056 Landmass
    pi_25112311
    Deze gast heeft meer vlieguren dan menig KLM piloot (en ondanks dat is afrika nog steeds arm )

Ontwikkelingshulp is een geldstroom van arme menen in rijke landen naar rijke mensen in arme landen.
    Fok! presents
    GOOD MOD, BAD MOD
    nu in POL
    pi_25112341
    quote:
    Op woensdag 16 februari 2005 13:04 schreef Landmass het volgende:

[..]

• noem eens iets goeds. En dan niet een klein detail puntje van een lokale afdeling maar iets groots.
  • Werkgelegenheid, opbouwen van sociale zekerheid en algemeen toegankelijk onderwijs zijn toch wel dingen die we aan de PvdA te danken hebben.
  • VVD is nou net een partij die juist NIET zoveel wilt doen en dus ook niet zoveel fout kan doen.
    [/quote]
    Traditioneel ja...maar zie jij de VVD nu echt als een liberale partij die overheidsbemoeienis tot een minimum wil beperken?
  •   woensdag 16 februari 2005 @ 13:23:10 #10
    106056 Landmass
    pi_25112403
    op foute gequote berichten wordt niet gereageerd
    Fok! presents
    GOOD MOD, BAD MOD
    nu in POL
      woensdag 16 februari 2005 @ 13:29:35 #11
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_25112506
    quote:
    Lekkere onderbouwing....
    Het gaat niet zo zeer om dit voorbeeld, maar eerder om het elitaire gedrag van die partij. "Het linkse levensgevoel" noemt H.J. Schoo dat. Ondertussen profileren ze zich wel als de partij voor de gewone man, maar wa hebben ze nu voor de gewone man bereikt?
    quote:
    Drogreden.
    quote:
    Drogreden.
    quote:
    Wat hebben ze dan zoal goed gedaan?
    pi_25112548
    @ Landmass: Dan snap ik niet waarom je me dat uberhaupt wel wilt mededelen.
    Het is overigens 'fout gequote' berichten.

@ PJORourke: lezen....en als je al mijn argumenten simpel afdoet als drogreden, heeft het verder geen zin.
      woensdag 16 februari 2005 @ 13:34:47 #13
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_25112588
    quote:
    Op woensdag 16 februari 2005 13:18 schreef rayteon het volgende:
    Werkgelegenheid,
    Dat was er altijd wel hoor. De PvdA maakt werken eerder onaantrekkelijk.
    quote:
    opbouwen van sociale zekerheid
    Ik zou dat een blunder noemen.
    quote:
    en algemeen toegankelijk onderwijs zijn toch wel dingen die we aan de PvdA te danken hebben.
    Het VMBO is idd aan de PvdA te danken. 60 % van de scholieren krijgt zo slecht onderwijs dat ze niet veel meer kunnen dan lezen en schrijven. Aan de andere kant is elitair onderwijs voor toppers kapot gemaakt.
    quote:
    Traditioneel ja...maar zie jij de VVD nu echt als een liberale partij die overheidsbemoeienis tot een minimum wil beperken?
    Ze zijn iig wat minder enthousiast in het vergroten van de overheidsbemoeienis.
      woensdag 16 februari 2005 @ 13:37:26 #14
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_25112632
    quote:
    Op woensdag 16 februari 2005 13:32 schreef rayteon het volgende:
    @ PJORourke: lezen....en als je al mijn argumenten simpel afdoet als drogreden, heeft het verder geen zin.
    Het is een erkende drogreden om de fouten van een partij goed te parten door te wijzen op de fouten van een andere. Daar verwijs ik naar.
    pi_25112836
    quote:
    Op woensdag 16 februari 2005 13:34 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat was er altijd wel hoor. De PvdA maakt werken eerder onaantrekkelijk.
    [..]
    Toch raar dan dat tijdens de periode dat de PvdA min of meer regeerde, de werkgelegenheid altijd toenam en de werkloosheidscijfers daalde. Als jij meent dat de PvdA werken onaantrekkelijk maakt moet je dit ongetwijfeld ook kunnen onderbouwen met werkloosheids-cijfers?
    quote:
    Ik zou dat een blunder noemen.
    Omdat? En bespaar me je drogredenen over eigen verantwoordelijkheid van mensen...
    quote:
    Het VMBO is idd aan de PvdA te danken. 60 % van de scholieren krijgt zo slecht onderwijs dat ze niet veel meer kunnen dan lezen en schrijven. Aan de andere kant is elitair onderwijs voor toppers kapot gemaakt.
    En de PvdA was natuurlijk de enige partij tijdens Paars? Hermans was gewoon een VVD'er...
    quote:
    Ze zijn iig wat minder enthousiast in het vergroten van de overheidsbemoeienis.
    Onzin. Ze houden de illusie op ja...
    quote:
    Op woensdag 16 februari 2005 13:37 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het is een erkende drogreden om de fouten van een partij goed te parten door te wijzen op de fouten van een andere. Daar verwijs ik naar.
    Ik praat ze niet goed, ik nuanceer het alleen door aan te geven dat de PvdA niet de enige zijn geweest die fouten hebben gemaakt.
      woensdag 16 februari 2005 @ 14:01:00 #16
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_25112969
    quote:
    Op woensdag 16 februari 2005 13:50 schreef rayteon het volgende:
    Toch raar dan dat tijdens de periode dat de PvdA min of meer regeerde, de werkgelegenheid altijd toenam en de werkloosheidscijfers daalde. Als jij meent dat de PvdA werken onaantrekkelijk maakt moet je dit ongetwijfeld ook kunnen onderbouwen met werkloosheids-cijfers?
    Paars is het enige voorbeeld hiervan. Onder Den Uyl, Van Agt-2 en Lubbers-3 ging het erg slecht.
    quote:
    Omdat? En bespaar me je drogredenen over eigen verantwoordelijkheid van mensen...
    Kost veel geld, en zorgt ervoor dat de abeidsparticipatie daalt. Men zoekt permanent een smoes om niet te werken.
    quote:
    En de PvdA was natuurlijk de enige partij tijdens Paars? Hermans was gewoon een VVD'er...
    VMBO viel onder Adelmund en Netelenbos. Verder heb ik het ook over het destructieve beleid dat ingezet is door Van Kemenade: de democratiseringsgolf, die ten koste ging van de kwaliteit.
    quote:
    Onzin. Ze houden de illusie op ja...
    Ze komen niet met dit soort vrijheidsbeperkende of economisch destructieve proefballonnetjes zoals de PvdA doet. Dus doen ze het beter.
    quote:
    Ik praat ze niet goed, ik nuanceer het alleen door aan te geven dat de PvdA niet de enige zijn geweest die fouten hebben gemaakt.
    Dat klopt. Helaas staat de PvdA vaak vooraan om die fouten te maken. En gaan coalitiepartners helaas vaak mee.
      donderdag 17 februari 2005 @ 11:55:16 #17
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_25124983
    Dubbeltopic, PvdA wil vliegen tegen stuntprijzen aanpakken daar verder graag.
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')