Bron: www.vrijspreker.nlquote:PvdA tegen goedkope vakantie
Mensen die niet al te veel geld hebben om ook eens in het buitenland op vakantie te gaan, zullen dit in de toekomst nog moeilijker kunnen als de PvdA haar zin krijgt.
Mensen die niet al te veel geld hebben om ook eens in het buitenland op vakantie te gaan, zullen dit in de toekomst nog moeilijker kunnen als de PvdA haar zin krijgt.
PvdA-kamerlid Verdaas vindt dat de overheid paal en perk moet stellen aan kleine luchtvaartmaatschappijen die tegen stuntprijzen vluchten aanbieden. De overheid heeft namelijk te weinig greep op de luchtvaartsector, en dat moet veranderen!
Dit zijn dezelfde jongens en meisjes die in 2010 de EU tot de sterkste wereldeconomie willen maken. Maar als ondernemers met nieuwe ontwikkelingen komen, is kennelijk de belangrijkste voorwaarde dat de overheid er een grote greep op heeft.
Belangen en genot van de kleine man spelen dan een ondergeschikte rol.
Dat is niet de reden hoor. Probeer eens iets te lezen, is misschien een goed idee.quote:Op woensdag 16 februari 2005 07:34 schreef rayteon het volgende:
Lekkere onderbouwing....
Dus omdat ze, omwille van het milieu en geluidsoverlast op schiphol (weer 2x zoveel als toegestaan dit jaar), het aantal vluchten willen verminderen door de prijs te verhogen, zijn ze opeens niet meer een partij voor de 'gewone man'.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 07:34 schreef rayteon het volgende:
Lekkere onderbouwing....
Dus omdat ze, omwille van het milieu en geluidsoverlast op schiphol (weer 2x zoveel als toegestaan dit jaar), het aantal vluchten willen verminderen door de prijs te verhogen, zijn ze opeens niet meer een partij voor de 'gewone man'.
Daarnaast maakt elke politieke partij sommige burgers het leven zuur met bureaucratie en een overvloed aan regels.
Het huidige kabinet heeft een tijd terug belooft de regelzucht aan te pakken. Wat heb jij hier al van gemerkt? En dan wil je nog steeds je vingertje naar de PvdA wijzen? De ongefundeerde antipathie van sommige mensen richting de PvdA is echt aandoenlijk om te zien.
Tuurlijk hebben ze dingen fout gedaan, maar ze hebben ook veel goeds gedaan. Net zoals alle andere partijen die ooit plaats hebben genomen in de regering.
Werkgelegenheid, opbouwen van sociale zekerheid en algemeen toegankelijk onderwijs zijn toch wel dingen die we aan de PvdA te danken hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:04 schreef Landmass het volgende:
[..]noem eens iets goeds. En dan niet een klein detail puntje van een lokale afdeling maar iets groots.
Het gaat niet zo zeer om dit voorbeeld, maar eerder om het elitaire gedrag van die partij. "Het linkse levensgevoel" noemt H.J. Schoo dat. Ondertussen profileren ze zich wel als de partij voor de gewone man, maar wa hebben ze nu voor de gewone man bereikt?quote:Op woensdag 16 februari 2005 07:34 schreef rayteon het volgende:
Lekkere onderbouwing....
Drogreden.quote:Daarnaast maakt elke politieke partij sommige burgers het leven zuur met bureaucratie en een overvloed aan regels.
Drogreden.quote:Het huidige kabinet heeft een tijd terug belooft de regelzucht aan te pakken. Wat heb jij hier al van gemerkt? En dan wil je nog steeds je vingertje naar de PvdA wijzen? De ongefundeerde antipathie van sommige mensen richting de PvdA is echt aandoenlijk om te zien.
Wat hebben ze dan zoal goed gedaan?quote:Tuurlijk hebben ze dingen fout gedaan, maar ze hebben ook veel goeds gedaan. Net zoals alle andere partijen die ooit plaats hebben genomen in de regering.
Dat was er altijd wel hoor. De PvdA maakt werken eerder onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:18 schreef rayteon het volgende:
Werkgelegenheid,
Ik zou dat een blunder noemen.quote:opbouwen van sociale zekerheid
Het VMBO is idd aan de PvdA te danken. 60 % van de scholieren krijgt zo slecht onderwijs dat ze niet veel meer kunnen dan lezen en schrijven. Aan de andere kant is elitair onderwijs voor toppers kapot gemaakt.quote:en algemeen toegankelijk onderwijs zijn toch wel dingen die we aan de PvdA te danken hebben.
Ze zijn iig wat minder enthousiast in het vergroten van de overheidsbemoeienis.quote:Traditioneel ja...maar zie jij de VVD nu echt als een liberale partij die overheidsbemoeienis tot een minimum wil beperken?![]()
Het is een erkende drogreden om de fouten van een partij goed te parten door te wijzen op de fouten van een andere. Daar verwijs ik naar.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:32 schreef rayteon het volgende:
@ PJORourke: lezen....en als je al mijn argumenten simpel afdoet als drogreden, heeft het verder geen zin.
Toch raar dan dat tijdens de periode dat de PvdA min of meer regeerde, de werkgelegenheid altijd toenam en de werkloosheidscijfers daalde. Als jij meent dat de PvdA werken onaantrekkelijk maakt moet je dit ongetwijfeld ook kunnen onderbouwen met werkloosheids-cijfers?quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat was er altijd wel hoor. De PvdA maakt werken eerder onaantrekkelijk.
[..]
Omdat? En bespaar me je drogredenen over eigen verantwoordelijkheid van mensen...quote:Ik zou dat een blunder noemen.
En de PvdA was natuurlijk de enige partij tijdens Paars? Hermans was gewoon een VVD'er...quote:Het VMBO is idd aan de PvdA te danken. 60 % van de scholieren krijgt zo slecht onderwijs dat ze niet veel meer kunnen dan lezen en schrijven. Aan de andere kant is elitair onderwijs voor toppers kapot gemaakt.
Onzin. Ze houden de illusie op ja...quote:Ze zijn iig wat minder enthousiast in het vergroten van de overheidsbemoeienis.
Ik praat ze niet goed, ik nuanceer het alleen door aan te geven dat de PvdA niet de enige zijn geweest die fouten hebben gemaakt.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is een erkende drogreden om de fouten van een partij goed te parten door te wijzen op de fouten van een andere. Daar verwijs ik naar.
Paars is het enige voorbeeld hiervan. Onder Den Uyl, Van Agt-2 en Lubbers-3 ging het erg slecht.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:50 schreef rayteon het volgende:
Toch raar dan dat tijdens de periode dat de PvdA min of meer regeerde, de werkgelegenheid altijd toenam en de werkloosheidscijfers daalde. Als jij meent dat de PvdA werken onaantrekkelijk maakt moet je dit ongetwijfeld ook kunnen onderbouwen met werkloosheids-cijfers?
Kost veel geld, en zorgt ervoor dat de abeidsparticipatie daalt. Men zoekt permanent een smoes om niet te werken.quote:Omdat? En bespaar me je drogredenen over eigen verantwoordelijkheid van mensen...
VMBO viel onder Adelmund en Netelenbos. Verder heb ik het ook over het destructieve beleid dat ingezet is door Van Kemenade: de democratiseringsgolf, die ten koste ging van de kwaliteit.quote:En de PvdA was natuurlijk de enige partij tijdens Paars? Hermans was gewoon een VVD'er...
Ze komen niet met dit soort vrijheidsbeperkende of economisch destructieve proefballonnetjes zoals de PvdA doet. Dus doen ze het beter.quote:Onzin. Ze houden de illusie op ja...
Dat klopt. Helaas staat de PvdA vaak vooraan om die fouten te maken. En gaan coalitiepartners helaas vaak mee.quote:Ik praat ze niet goed, ik nuanceer het alleen door aan te geven dat de PvdA niet de enige zijn geweest die fouten hebben gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |