ps heb het bericht nog aangevuldquote:nee we moeten vrolijk doorgaan zoals we het al 30 jaar doen, nee dat lost lekker veel op![]()
reintegratie, is ALLES behalve wat het moet zijn werkloosheid: torenhoog in vergelijking tot de autochtonen ondanks het positieve dicrimineren AIVD zei dat er 50.000 moslims zijn met extremistische gedachten, die overigens makkelijk overgaan op daden zie Mohammed B 150 extremistische moslims die door de AIVD in de gaten gehouden en was het genoeg ? nee 10 tot 25 extremistische moskeeen 21.000 extremistische sites gehost door een moslim met nederlandse nationaliteit moord op Theo van Gogh blijf van mijn lijf huizen 60% allochtoon, terwijl ze wel degelijk de minderheid zijn qua bevolking en daar steekt de islam dan weer met kop en schouders bovenuit misdaad staan ze ook bovenaan (antilianen en marokkanen) moord op conrector hans van wieren door Murat Hirshi Ali en Geert Wilders met de dood bedreigd en al tijden ondergedoken door die moslims PKK trainingskamp in nederland christelijke gebouwen in de fik gestoken allochtonen vormen ook de meerderheid in groepsverkrachtingen terwijl ze in de minderheid zijn qua bevolking imaam die roept dat homo`s lager zijn dan honden en van een flat afgegooid moet worden (of iets in die strekking)
enz. enz. enz.
en ja ik weet dat er ook moskeeen in de fik zijn gestoken, maar dat valt simpel te verklaren (wat het natuurlijk niet goed praat)
en dan vind je het gek dat er na 30 jaar eindelijk iemand zijn bek opentrekt? en dan nog doen alsof het fout is ook![]()
Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat je lijst niet klopt of dat de gemiddelde nederlander niet mag klagen maar de wijze waarom de gemiddelde onderontwikkelde frontpage puper z'n bek opentrekt is toch echt wel degelijk fout hoor.quote:
Een maand geleden.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:20 schreef evert het volgende:
Directeur Bart Jan Spruyt van de conservatieve Burkestichting beweert dat hij wel degelijk te horen heeft gekregen dat hij voorlopig beter geen uitspraken kan doen ten gunste van Geert Wilders.
Vind je het gek gezien de omstandigheden van dat moment?quote:Spruyt zegt in NRC Handelsblad dat hij op 8 november, zes dagen na de moord op Theo van Gogh, gewaarschuwd is door een medewerker van de Nationaal Coördinator Bewaking en Beveiliging (NCBB) op het ministerie van Binnenlandse Zaken.
Dezelfde avond kreeg Spruyt thuis medewerkders van het Korps Landelijke Politiediensten op bezoek, die hetzelfde te melden hadden.
Justitie zegt nu dat Spruyt slechts in algemene zin is geadviseerd voorzichtig te zijn.
Wat is eraan verloren gegaan dat Spruyt zich low-profile heeft gehouden gedurende 4 wekenquote:Spruyt heeft na de waarschuwingen gekozen voor een "laag profiel in de media". Daar heeft hij nu spijt van. "Ik heb me gewoon zwaar laten intimideren, ik ben weggedoken", aldus Spruyt in NRC.
Ik dacht hem gisteren een aantal malen waar te nemen maar dat waren lakeien van het Koninklijk Huis met pruiken opquote:Op zondag 12 december 2004 04:31 schreef gelly het volgende:
iemand Wilders gezien ?
we wachten af... hij moet morgen er wel zijn, aangezien zijn reden tot breken met de VVD ter sprake komt, wel of niet de toetreding van Turkije bij de EUquote:104 Teletekst wo 15 dec
Wilders mogelijk morgen al in Kamer
DEN HAAG Geert Wilders heeft vanmiddag
een naar eigen zeggen prettig gesprek
gehad met premier Balkenende.Vanavond
spreekt hij ook met minister Donner.Als
dat goed verloopt,keert hij morgen al
terug in Kamer.Dat zei hij in Netwerk.
Wilders wil vooral de garantie dat hij
niet wordt tegengewerkt bij de vorming
van een politieke partij.Geestverwanten
zouden te horen hebben gekregen dat ze
voor hun veiligheid beter niet met hem