abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23888425
en weer verder nog even een zeer duidelijke post die wat mij betreft herhaald mag worden!
quote:
nee we moeten vrolijk doorgaan zoals we het al 30 jaar doen, nee dat lost lekker veel op

• reintegratie, is ALLES behalve wat het moet zijn
  • werkloosheid: torenhoog in vergelijking tot de autochtonen ondanks het positieve dicrimineren
  • AIVD zei dat er 50.000 moslims zijn met extremistische gedachten, die overigens makkelijk overgaan op daden zie Mohammed B
  • 150 extremistische moslims die door de AIVD in de gaten gehouden en was het genoeg ? nee
  • 10 tot 25 extremistische moskeeen
  • 21.000 extremistische sites gehost door een moslim met nederlandse nationaliteit
  • moord op Theo van Gogh
  • blijf van mijn lijf huizen 60% allochtoon, terwijl ze wel degelijk de minderheid zijn qua bevolking en daar steekt de islam dan weer met kop en schouders bovenuit
  • misdaad staan ze ook bovenaan (antilianen en marokkanen)
  • moord op conrector hans van wieren door Murat
  • Hirshi Ali en Geert Wilders met de dood bedreigd en al tijden ondergedoken door die moslims
  • PKK trainingskamp in nederland
  • christelijke gebouwen in de fik gestoken
  • allochtonen vormen ook de meerderheid in groepsverkrachtingen terwijl ze in de minderheid zijn qua bevolking
  • imaam die roept dat homo`s lager zijn dan honden en van een flat afgegooid moet worden (of iets in die strekking)

enz. enz. enz.

en ja ik weet dat er ook moskeeen in de fik zijn gestoken, maar dat valt simpel te verklaren (wat het natuurlijk niet goed praat)

en dan vind je het gek dat er na 30 jaar eindelijk iemand zijn bek opentrekt? en dan nog doen alsof het fout is ook
  • ps heb het bericht nog aangevuld
    When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
    pi_23893495
    ow ja nog ff een linkje naar het vorige deel:
    Wilders duikt nu geheel onder. deeltje 3
    When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
    pi_23893525
    Het blijft een discussieforum hè?
    Uit betrouwbare geheime bron heb ik vernomen dat Ayaan en Geert binnenkort een nieuwe partij gaan oprichten...
    pi_23894752
    quote:
    Op vrijdag 10 december 2004 22:34 schreef GewoneMan het volgende:

.. flinke waslijst..
    Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat je lijst niet klopt of dat de gemiddelde nederlander niet mag klagen maar de wijze waarom de gemiddelde onderontwikkelde frontpage puper z'n bek opentrekt is toch echt wel degelijk fout hoor.
      zaterdag 11 december 2004 @ 15:04:49 #5
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_23898756
    Volgens de peilingen is Wilders weer flink aan het verliezen, dus dat ziet er goed uit.

Of het onderduiken er iets mee te maken heeft is onduidelijk.
    My soul is painted like the wings of butterflies
      zaterdag 11 december 2004 @ 15:20:59 #6
    1611 evert
    Happiness is the Road!
    pi_23899030
    Directeur Bart Jan Spruyt van de conservatieve Burkestichting beweert dat hij wel degelijk te horen heeft gekregen dat hij voorlopig beter geen uitspraken kan doen ten gunste van Geert Wilders.

Spruyt zegt in NRC Handelsblad dat hij op 8 november, zes dagen na de moord op Theo van Gogh, gewaarschuwd is door een medewerker van de Nationaal Coördinator Bewaking en Beveiliging (NCBB) op het ministerie van Binnenlandse Zaken.

Dezelfde avond kreeg Spruyt thuis medewerkders van het Korps Landelijke Politiediensten op bezoek, die hetzelfde te melden hadden.

Volgens een woordvoerder van het ministerie van Justitie wijst de NCBB mensen op mogelijke risico's, maar worden er nooit suggesties gedaan over wat iemand wel of niet moet doen.

Schandelijk
    Wilders vindt de waarschuwing schandelijk. Gisteren zeiden de ministers Donner en Remkes dat zij geen aanwijzingen hebben dat sympathisanten van Wilders is ontraden zich met hem te associëren.

Het ondergedoken Kamerlid had schriftelijke vragen gesteld over de kwestie. Hij klaagde dat hij wordt tegengewerkt in de oprichting van een eigen partij. Justitie zegt nu dat Spruyt slechts in algemene zin is geadviseerd voorzichtig te zijn.

Spruyt heeft na de waarschuwingen gekozen voor een "laag profiel in de media". Daar heeft hij nu spijt van. "Ik heb me gewoon zwaar laten intimideren, ik ben weggedoken", aldus Spruyt in NRC.

Hij sluit niet uit dat hij over twee jaar als kandidaat-Kamerlid op de lijst van Wilders komt te staan. Op dit moment zijn de Burkestichting en de groep Wilders niet gelieerd.

-------

kortom, zou wilders het helemaal verkeerd gehad hebben met zijn uitspraken?
    wat moet ik hier nu neerzetten?
    pi_23914654
    quote:
    Op zaterdag 11 december 2004 15:20 schreef evert het volgende:
    Directeur Bart Jan Spruyt van de conservatieve Burkestichting beweert dat hij wel degelijk te horen heeft gekregen dat hij voorlopig beter geen uitspraken kan doen ten gunste van Geert Wilders.
    Een maand geleden.
    quote:
    Spruyt zegt in NRC Handelsblad dat hij op 8 november, zes dagen na de moord op Theo van Gogh, gewaarschuwd is door een medewerker van de Nationaal Coördinator Bewaking en Beveiliging (NCBB) op het ministerie van Binnenlandse Zaken.
    Dezelfde avond kreeg Spruyt thuis medewerkders van het Korps Landelijke Politiediensten op bezoek, die hetzelfde te melden hadden.
    Justitie zegt nu dat Spruyt slechts in algemene zin is geadviseerd voorzichtig te zijn.
    Vind je het gek gezien de omstandigheden van dat moment?
    quote:
    Spruyt heeft na de waarschuwingen gekozen voor een "laag profiel in de media". Daar heeft hij nu spijt van. "Ik heb me gewoon zwaar laten intimideren, ik ben weggedoken", aldus Spruyt in NRC.
    Wat is eraan verloren gegaan dat Spruyt zich low-profile heeft gehouden gedurende 4 weken

Hij kan nu toch alsnog zijn bek opentrekken en overal zijn zegje gaan doen? Of moet er dan eerst een gepantserde wagen komen voorrijden?
    Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
    pi_23914661
    dit is allemaal te lang om te lezen! GAAAAAP!
    Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
    rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
    Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
    Rudedeltatoedeloe :W
    pi_23914696
    iemand Wilders gezien ?
    pi_23915074
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 04:31 schreef gelly het volgende:
    iemand Wilders gezien ?
    Ik dacht hem gisteren een aantal malen waar te nemen maar dat waren lakeien van het Koninklijk Huis met pruiken op
    pi_23998564
    en hij komt zeer waarschijnelijk weer boven
    quote:
    104 Teletekst wo 15 dec
    Wilders mogelijk morgen al in Kamer

DEN HAAG Geert Wilders heeft vanmiddag
    een naar eigen zeggen prettig gesprek
    gehad met premier Balkenende.Vanavond
    spreekt hij ook met minister Donner.Als
    dat goed verloopt,keert hij morgen al
    terug in Kamer.Dat zei hij in Netwerk.

Wilders wil vooral de garantie dat hij
    niet wordt tegengewerkt bij de vorming
    van een politieke partij.Geestverwanten
    zouden te horen hebben gekregen dat ze
    voor hun veiligheid beter niet met hem
    in zee kunnen gaan.Wilders wil dat ze
    zich bij hem veilig kunnen voelen.

Wilders verwacht van Donner dat hij de
    uitspraak terugneemt dat beveiliging
    een statussymbool dreigt te worden.
    we wachten af... hij moet morgen er wel zijn, aangezien zijn reden tot breken met de VVD ter sprake komt, wel of niet de toetreding van Turkije bij de EU
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')