abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16911909
Als Fortuyn-aanhanger walg ik van Geert Wilders.

Hij zegt helemaal niks nieuws met z'n aanval op de islam. En denkt ook nog dat hij stoer is door 2 jaar na Pim Fortuyn dezelfde dingen te roepen om LPF-stemmers naar z'n eigen rijkeluispartijtje te lokken. Als Wilders echt flink was had hij dit soort dingen al veel eerder geroepen. Pas nu de linkse gedachtenpolitie geen invloed meer heeft durft hij pas.

Bovendien is hij zelf achterlijk om hoofddoeken te willen verbieden. Ik vind die dingen ook lelijk, maar mensen moeten zelf bepalen hoe ze erbij willen lopen (behalve dan als ambtenaar maar dat is een ander verhaal). Hij is toch van de partij die toch altijd de mond vol heeft over vrijheid?

Straks moeten we nog allemaal het 18e eeuws kapsel van Wilders overnemen.

donderdag 5 februari 2004 @ 14:38:27 #2
61846 neversleeper
I don't sleep I dream
pi_16911989
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:35 schreef DaveM het volgende:

Hij zegt helemaal niks nieuws met z'n aanval op de islam. En denkt ook nog dat hij stoer is door 2 jaar na Pim Fortuyn dezelfde dingen te roepen om LPF-stemmers naar z'n eigen rijkeluispartijtje te lokken. Als Wilders echt flink was had hij dit soort dingen al veel eerder geroepen. Pas nu de linkse gedachtenpolitie geen invloed meer heeft durft hij pas.

Bovendien is hij zelf achterlijk om hoofddoeken te willen verbieden. Ik vind die dingen ook lelijk, maar mensen moeten zelf bepalen hoe ze erbij willen lopen (behalve dan als ambtenaar maar dat is een ander verhaal). Hij is toch van de partij die toch altijd de mond vol heeft over vrijheid?

Ik ben geen Fortuyn aanhanger (zelfs enigszins links) maar ben het helemaal met je eens
So why so sad?
pi_16912014
Ik weet niet eens wie het is dus ik maak me geen zorgen
Trois Pistoles
pi_16912062
quote:
Hip.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_16912067
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:39 schreef Rosnesda het volgende:
Ik weet niet eens wie het is dus ik maak me geen zorgen
Die met dat haar.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_16912081
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:41 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Die met dat haar.
[afbeelding]

. . .
pi_16912109
quote:

Die met dat haar.
[afbeelding]

Die man heeft echt een serieus restyling nodig

Nog erger dan de Harry Potter look van Balkenende.

pi_16912128
quote:

[..]

Die met dat haar.
[afbeelding]

Ik vind 'm heel slecht lijken

(om over z'n uitspraken nog maar te zwijgen)

Lurf is the message and the message is Lurf
pi_16912170
quote:
dat haar.
Zo'n achtiende eeuws magistratenpruikje.
Vlecht met strik aan de achterkant en hij is klaar.
  donderdag 5 februari 2004 @ 14:46:13 #10
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_16912224
Jammer dat dat haar nota bene nog één van z'n positieve kanten is.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_16912228
Die gozer met zijn ongenuanceerde uitspraken moet worden ontslagen en afgevoerd worden naar het eerste het beste gesticht.
quote:
''Fortuyn sprak van een achterlijke cultuur en kreeg half Nederland over zich heen. Maar hij had gelijk. Het gaat mij om de politieke cultuur van de islam. Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan óns moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn?''
Nederland is een VRIJ land is. Als hij terug wil naar Nazi duitsland moet ie maar lekker in Noord Korea gaan wonen, die achterlijke dombo.
  donderdag 5 februari 2004 @ 14:48:30 #12
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_16912297
quote:

[..]

Die met dat haar.
[afbeelding]

OMG
pi_16912338
quote:

Hij zegt helemaal niks nieuws met z'n aanval op de islam. En denkt ook nog dat hij stoer is door 2 jaar na Pim Fortuyn dezelfde dingen te roepen om LPF-stemmers naar z'n eigen rijkeluispartijtje te lokken. Als Wilders echt flink was had hij dit soort dingen al veel eerder geroepen.

Grappig hoor, al die Pim Fortuyn aanhangers weten niet dat Frits Bolkestijn al jaren voor de opkomst van Pim gelijksoortige dingen zei.
Wie praat (of praatte) wie nu na.......

[Dit bericht is gewijzigd door Greyfox op 05-02-2004 14:51]

pi_16912371
Fortuyn zou hem vierkant uitlachen. Weg met die flapdrol .
pi_16912564
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:46 schreef BloodRayne het volgende:
Die gozer met zijn ongenuanceerde uitspraken moet worden ontslagen en afgevoerd worden naar het eerste het beste gesticht.
[..]

Nederland is een VRIJ land is. Als hij terug wil naar Nazi duitsland moet ie maar lekker in Noord Korea gaan wonen, die achterlijke dombo.

Ach gut...nazi duitsland komt weer om de hoek kijken. Heb je een beetje frustraties dat je niet met je opa in de SS mee hebt mogen doen? Moet je daarom maar te onpas dit soort vergelijkingen maken? Zielig hoor, als je niet anders kunt discusieren dan smijten met totaal onvergelijkbare dingen.
Censuur is een extreme uiting van angst.
pi_16912648
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:49 schreef Greyfox het volgende:

[..]

Grappig hoor, al die Pim Fortuyn aanhangers weten niet dat Frits Bolkestijn al jaren voor de opkomst van Pim gelijksoortige dingen zei.

Ach, de SP was Bolkesteijn weer voor en de koningin had het jaren daarvoor al ervover dat nederland vol was, te vol.
  donderdag 5 februari 2004 @ 15:00:22 #17
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_16912675
quote:

[..]

Vergeet Janmaat niet.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_16912700
Vind die Nazi-vergelijkingen ook erg ongepast, maar zeker is wel dat Wilders met dit soort uitspraken nou niet bepaald bijdraagt aan een oplossing voor de integratie-problematiek. Dom geschreeuw om makkelijk te scoren, ik hoop dat ze 'm de VVD uitknikkeren.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_16912810
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:59 schreef Dr.Stupid het volgende:

[..]

Ach, de SP was Bolkesteijn weer voor en de koningin had het jaren daarvoor al ervover dat nederland vol was, te vol.

Dat lijkt me erg stug, de SP zou asielzoekers het liefst nog een hogere uitkering geven dan de bijstandsmoeders.
Kun je een voorbeeld geven waaruit dat blijkt?
pi_16913001
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 15:05 schreef Greyfox het volgende:

[..]

Dat lijkt me erg stug, de SP zou asielzoekers het liefst nog een hogere uitkering geven dan de bijstandsmoeders.
Kun je een voorbeeld geven waaruit dat blijkt?

Poeh he, dan moet je hun verkiezingsprogramma's eens doorlzen. Maar waar zij het over hadden was dat in hun ogen de integratiepolitiek niet klopte en dat het fout zou aflopen indien daar niet tijdig ingegrepen werd. Zij zijn toch ook weggehoond. Maar ik zal even zien wat ik kan vinden.

--edit

Ik geef het zoeken even op...ik moet weg...misschien dat iemand anders daarmee verder kan.

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Stupid op 05-02-2004 15:25]

pi_16913409
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 15:12 schreef Dr.Stupid het volgende:

[..]

Poeh he, dan moet je hun verkiezingsprogramma's eens doorlzen. Maar waar zij het over hadden was dat in hun ogen de integratiepolitiek niet klopte en dat het fout zou aflopen indien daar niet tijdig ingegrepen werd. Zij zijn toch ook weggehoond. Maar ik zal even zien wat ik kan vinden.

--edit

Ik geef het zoeken even op...ik moet weg...misschien dat iemand anders daarmee verder kan.

Dat is natuurlijk wel waar, de SP is wel een beetje veranderd de afgelopen jaren.
pi_16916453
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:46 schreef BloodRayne het volgende:
[..]

Triesteling, beetje de 2de wereld oorlog erbij halen
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_16916570
Och, voor zo ver ik kan zien is zo'n beetje het enige verschil met Fortuyn dat Wilders een stuk minder charismatisch is en dus niet wegkomt met die onzin.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_16919597
quote:

[..]

Bolkestein begon daar voorzichtig over ja. (Bij de verkiezingen van '94 overigens. Daar haalde hij veel extra kiezers mee voor zijn partij om vervolgens na een paar weken in de Kamer doodleuk naar Brussel te gaan, maar dit terzijde).

Vervolgens ging de VVD uitgerekend op dit verkiezingsthema een heleboel water bij de wijn doen om samen met de Pvda te kunnen regeren. Inplaats van je principes serieus nemen en nog even flink doorgroeien in de oppositie.

En eenmaal in Paars was de Pvda-"aanpak" van allochtonenproblemen ook geen reden om te dreigen met een kabinetscrisis. Juist doordat de VVD het lef niet meer had om Bolkesteins lijn te volgen en tegen de Pvda in te gaan, zijn de allochtonenproblemen verergerd. En daardoor was het hard nodig om deze problemen weer op de agenda te zetten. En dat deed Pim Fortuyn en ook op een hardere toon omdat de voorzichtige manier van Bolkestein te weinig effect had opgeleverd.

Nu is de situatie volkomen anders. Nu is er volop aandacht voor allochtonenproblemen en is het helemaal niet nodig om opnieuw te beginnen over de achterlijkheid van de islam.

Zeker niet als je eigen partij al meeregeert (itt PF die oppositie voerde) en je coaltiegenoten het grotendeels met je eens zijn over de aanpak van allerlei moslim-uitwassen als vrouwenbesnijdenis e.d.

Ik hoop dat deze stunt averechts uitpakt, dus dat mensen van de VVD overstappen naar de LPF ipv andersom.

Wilders:

[Dit bericht is gewijzigd door DaveM op 05-02-2004 18:47]

pi_16919763
Ik walg ook van die geblondeerde nicht.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')