abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24389169
Hemelrijk heeft een belastingstaking voorgesteld en dat lijkt mij een geniaal plan. Als iedereen nou zoveel mogelijk mensen voor dit idee probeert te winnen staan we sterk en kan de overheid ons niks maken. 50.000 mensen die meedoen lijken mij voldoende. Ik heb het er al met mijn ouders over gehad en die zien er op zich wel wat in. Als jullie nou ook even je ouders en andere mensen enthousiast maken voor het idee dan zorgen we voor een ware revolutie.

Links zal zich hier wel tegen willen verzetten. Echter zij hebben geen geld en dus ook geen macht.
Bovendien is het leger pro VVD dus die hebben we in ieder geval aan onze zijde.

dit topic is geen grap maar bloedserieus

* edit: het plan is dus dat we met een hele grote groep mensen (zodat de overheid ons niks kan maken) de belastingaanslag niet gaan invullen voor 't komend jaar. Dat zal de overheid leren.

[ Bericht 6% gewijzigd door accelerator op 04-01-2005 13:33:11 ]
pi_24389285
Juist ja... En waar worden dan openbare werken van betaald? Jouw straatverlichting?
  dinsdag 4 januari 2005 @ 12:09:40 #3
41684 wadgem
Vvvbwleargh.
pi_24389340
Als je het plan nou ook even in je OP zette, weten de mensen die net pas wakker worden ook waar het over gaat.
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 12:11:18 #4
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_24389375
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 12:01 schreef accelerator het volgende:

Echter zij hebben geen geld en dus ook geen macht.
Nadat de belastingdienst de beslaglegging heeft afgerond heb jij ook geen geld, en daar sta je dan met je macht.

Verder vind ik Hemelrijk een stomme gleuf.
quote:
Ik vind het een matige grap.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 4 januari 2005 @ 12:12:22 #5
66825 Reya
Fier Wallon
pi_24389400
Oh, dat zouden we best eens kunnen proberen, maar dan wel in een kas van tien vierkante meter. Zul je zien hoe snel je van dit plan afkomt.
pi_24389510
Haha wat een dom plan.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 12:19:09 #7
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_24389532

Wat een idioot plan. Wat denk je dat onderwijs, gezondheidszorg, infrastructuur etc etc etc kosten?

Ga LPF stemmen ofzo
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_24389582
Prima plan, de overheid moet maar eens een paar monopolies verliezen.
Een reisje met de trein is nu al duurder dan met een goedkoop autotje EN dan hebben we het nog niet eens over de centen die de "geprivatiseerde" NS kreeg/nog steeds ontvangt.
Kijk naar huizenprijzen zorg etc. Alles waar de overheid zich tegenaan bemoeid is als snel erg duur en voorzien van wachtlijsten.
Belastingstaking nu.
pi_24389660
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 12:11 schreef Duvel het volgende:

Verder vind ik Hemelrijk een stomme gleuf.
pi_24389661
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 12:21 schreef donnieD het volgende:
Een reisje met de trein is nu al duurder dan met een goedkoop autotje EN dan hebben we het nog niet eens over de centen die de "geprivatiseerde" NS kreeg/nog steeds ontvangt.
Kijk naar huizenprijzen zorg etc. Alles waar de overheid zich tegenaan bemoeid is als snel erg duur en voorzien van wachtlijsten.
Belastingstaking nu.
Eh, op wat voor manier bemoeit de overheid zich met de huizenprijzen?
  dinsdag 4 januari 2005 @ 12:27:10 #11
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_24389719
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 12:24 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Idd, de hoge huizenprijzen zijn juist ontstaan door die fantastische vrije markt
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_24389778
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 12:07 schreef QOnline het volgende:
Juist ja... En waar worden dan openbare werken van betaald? Jouw straatverlichting?
ik heb geen straatverlichting bij m'n huis meer, vond duisternis is beter .
  dinsdag 4 januari 2005 @ 12:31:22 #13
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_24389799
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 12:21 schreef donnieD het volgende:
OMG weet je wel wat je eigenlijk opschrijft??

Laten we overheid privatiseren, dan kunnen we ieder jaar kiezen welke overheid we willen, en wie overheid is tegen de laagste kosten. Overigens: is er iemand die de overheid kan aanbesteden, of moeten we dat ook privatiseren? En wie besteed dat aan dan?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 januari 2005 @ 12:32:00 #14
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24389807
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 12:01 schreef accelerator het volgende:
Hemelrijk heeft een belastingstaking voorgesteld en dat lijkt mij een geniaal plan. Als iedereen nou zoveel mogelijk mensen voor dit idee probeert te winnen staan we sterk en kan de overheid ons niks maken. 50.000 mensen die meedoen lijken mij voldoende. Ik heb het er al met mijn ouders over gehad en die zien er op zich wel wat in. Als jullie nou ook even je ouders en andere mensen enthousiast maken voor het idee dan zorgen we voor een ware revolutie.

Links zal zich hier wel tegen willen verzetten. Echter zij hebben geen geld en dus ook geen macht.
Bovendien is het leger pro VVD dus die hebben we in ieder geval aan onze zijde.

Prima plan. Wil je dan ondertussen oprotten uit de straten die onderhouden worden, niet om de politie roepen wanneer er iets met je gebeurt, niet invalide raken is ook een aardige tip, en heb je al een aardige priveschool gevonden?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_24389890
ik vind trouwens dat men de zorg 4 jaar moet sluiten.
elke vorm van zorg, behalve de uitvaartdiensten
dan worden de goeie genen van de slechte gescheiden en heeft de mensheid meer toekomstpotentie, want de laagbegaafde hulpbehoevende mislukkingen die er nu zoal rondlopen, zorgen ervoor dat het menselijke niveau van intelligentie en kracht naar beneden gehaald wordt.
als het aan mij ligt flikkeren we gewoon de ziekenhuizen 4 of 5 jaar dicht...
  dinsdag 4 januari 2005 @ 12:39:13 #16
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_24389934
Alleen jammer dat je belasting meestal automatisch door je werkgever wordt ingehouden
En winkels en benzinepompen zullen ook gewoon hun BTW en accijnzen blijven afdragen

Weer eens een totaal onderdacht zinloos plan. Ga buiten spelen ofozo.
So we just called him Fred
  dinsdag 4 januari 2005 @ 12:39:43 #17
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24389941
We kunnen ons beter verzetten tegen die belachelijke privatiseringen en torenhoge verzekeringsgeouwehoer. .

* Posdnous momenteel weer eens bezig is met verzekeringspapieren en vraagt zich toch af hoe het zo ver heeft kunnen komen..
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_24390017
Ga maar je monopoly spel aanpasssen dat er geen huur meer betaald wordt, maar dat je je belasting moet afdragen aan de overheid of zo.

In ieder geval kom eens met iets verassenders dan jou eeuwige klaagzang dat de overheid geen belasting mag heffen.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 12:46:47 #19
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_24390049
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 12:39 schreef Posdnous het volgende:
* Posdnous momenteel weer eens bezig is met verzekeringspapieren en vraagt zich toch af hoe het zo ver heeft kunnen komen..
De wil van het volk! Dat is nou democratie!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 4 januari 2005 @ 12:48:16 #20
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24390076
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 12:46 schreef Duvel het volgende:

[..]

De wil van het volk! Dat is nou democratie!
Misleiding van het volk ja.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_24390088
Iedereen die z'n aanslag weigert keihard aanpakken . Flinke boete eroverheen en de deurwaarder er op af .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 12:54:09 #22
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_24390180
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 12:24 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Die bepaalt hoeveel en waar gebouwd mag worden.
pi_24390182
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 12:27 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Idd, de hoge huizenprijzen zijn juist ontstaan door die fantastische vrije markt
Vrije markt? Probeer eens een huis te bouwen dan. 3 weken bouwen en 30 weken vergunningen e.d. regelen. Oh, ja vergeten ambtenaren om te kopen, ga terug naar af en begin opnieuw.

Ga eens in een ziekenhuis liggen, alleen de verblijfskosten zijn meer dan die van een erg duur hotel MET roomservice.

Politie lost nog maar ~20% van de misdrijven op, zie je een partieculiere bewakingsdienst als zo slecht werk leveren en NIET failliet gaan?
Bedenk zelf ook maar eens een paar dingen waar de overheid zich tegenaan bemoeid en kijk dan naar het prijskaartje.
Vadertje staat is al lang die aardige oude drees niet meer, het is nog wel een zacht pratende oude man maar "hij doet je een aanbod dat je niet kan weigeren"
pi_24390266
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 12:54 schreef donnieD het volgende:

[..]

Vrije markt? Probeer eens een huis te bouwen dan. 3 weken bouwen en 30 weken vergunningen e.d. regelen. Oh, ja vergeten ambtenaren om te kopen, ga terug naar af en begin opnieuw.

Ga eens in een ziekenhuis liggen, alleen de verblijfskosten zijn meer dan die van een erg duur hotel MET roomservice.

Politie lost nog maar ~20% van de misdrijven op, zie je een partieculiere bewakingsdienst als zo slecht werk leveren en NIET failliet gaan?
Bedenk zelf ook maar eens een paar dingen waar de overheid zich tegenaan bemoeid en kijk dan naar het prijskaartje.
Vadertje staat is al lang die aardige oude drees niet meer, het is nog wel een zacht pratende oude man maar "hij doet je een aanbod dat je niet kan weigeren"
Zullen we in ieder geval maar niet de overheid uit het Onderwijs laten terugtrekken?
  dinsdag 4 januari 2005 @ 13:06:48 #25
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_24390379
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:00 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

[..]

Zullen we in ieder geval maar niet de overheid uit het Onderwijs laten terugtrekken?
Misschien, als we alle onderwijsinstituten privatiseren, wordt het door marktwerking en concurrentie allemaal goedkoper en beter!
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')