Nadat de belastingdienst de beslaglegging heeft afgerond heb jij ook geen geld, en daar sta je dan met je macht.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:01 schreef accelerator het volgende:
Echter zij hebben geen geld en dus ook geen macht.
Ik vind het een matige grap.quote:dit topic is geen grap maar bloedserieus
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:11 schreef Duvel het volgende:
Verder vind ik Hemelrijk een stomme gleuf.
Eh, op wat voor manier bemoeit de overheid zich met de huizenprijzen?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:21 schreef donnieD het volgende:
Prima plan, de overheid moet maar eens een paar monopolies verliezen.
Een reisje met de trein is nu al duurder dan met een goedkoop autotje EN dan hebben we het nog niet eens over de centen die de "geprivatiseerde" NS kreeg/nog steeds ontvangt.
Kijk naar huizenprijzen zorg etc. Alles waar de overheid zich tegenaan bemoeid is als snel erg duur en voorzien van wachtlijsten.
Belastingstaking nu.
Idd, de hoge huizenprijzen zijn juist ontstaan door die fantastische vrije marktquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:24 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Eh, op wat voor manier bemoeit de overheid zich met de huizenprijzen?
ik heb geen straatverlichting bij m'n huis meer, vond duisternis is beter .quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:07 schreef QOnline het volgende:
Juist ja... En waar worden dan openbare werken van betaald? Jouw straatverlichting?
OMG weet je wel wat je eigenlijk opschrijft??quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:21 schreef donnieD het volgende:
Prima plan, de overheid moet maar eens een paar monopolies verliezen.
Prima plan. Wil je dan ondertussen oprotten uit de straten die onderhouden worden, niet om de politie roepen wanneer er iets met je gebeurt, niet invalide raken is ook een aardige tip, en heb je al een aardige priveschool gevonden?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:01 schreef accelerator het volgende:
Hemelrijk heeft een belastingstaking voorgesteld en dat lijkt mij een geniaal plan. Als iedereen nou zoveel mogelijk mensen voor dit idee probeert te winnen staan we sterk en kan de overheid ons niks maken. 50.000 mensen die meedoen lijken mij voldoende. Ik heb het er al met mijn ouders over gehad en die zien er op zich wel wat in. Als jullie nou ook even je ouders en andere mensen enthousiast maken voor het idee dan zorgen we voor een ware revolutie.
Links zal zich hier wel tegen willen verzetten. Echter zij hebben geen geld en dus ook geen macht.
Bovendien is het leger pro VVD dus die hebben we in ieder geval aan onze zijde.
dit topic is geen grap maar bloedserieus
De wil van het volk! Dat is nou democratie!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:39 schreef Posdnous het volgende:
* Posdnous momenteel weer eens bezig is met verzekeringspapieren en vraagt zich toch af hoe het zo ver heeft kunnen komen..
Misleiding van het volk ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
De wil van het volk! Dat is nou democratie!
Die bepaalt hoeveel en waar gebouwd mag worden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:24 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Eh, op wat voor manier bemoeit de overheid zich met de huizenprijzen?
Vrije markt? Probeer eens een huis te bouwen dan. 3 weken bouwen en 30 weken vergunningen e.d. regelen. Oh, ja vergeten ambtenaren om te kopen, ga terug naar af en begin opnieuw.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:27 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Idd, de hoge huizenprijzen zijn juist ontstaan door die fantastische vrije markt
Zullen we in ieder geval maar niet de overheid uit het Onderwijs laten terugtrekken?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:54 schreef donnieD het volgende:
[..]
Vrije markt? Probeer eens een huis te bouwen dan. 3 weken bouwen en 30 weken vergunningen e.d. regelen. Oh, ja vergeten ambtenaren om te kopen, ga terug naar af en begin opnieuw.
Ga eens in een ziekenhuis liggen, alleen de verblijfskosten zijn meer dan die van een erg duur hotel MET roomservice.
Politie lost nog maar ~20% van de misdrijven op, zie je een partieculiere bewakingsdienst als zo slecht werk leveren en NIET failliet gaan?
Bedenk zelf ook maar eens een paar dingen waar de overheid zich tegenaan bemoeid en kijk dan naar het prijskaartje.
Vadertje staat is al lang die aardige oude drees niet meer, het is nog wel een zacht pratende oude man maar "hij doet je een aanbod dat je niet kan weigeren"
Misschien, als we alle onderwijsinstituten privatiseren, wordt het door marktwerking en concurrentie allemaal goedkoper en beter!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:00 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Zullen we in ieder geval maar niet de overheid uit het Onderwijs laten terugtrekken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |