Yep, allemaal. Misschien een voorvader, maar alle rechtse rijken hebben hun centen (direct of indirect) verkregen door het uitbuiten van de arbeiders / werknemers..quote:
uit·bui·ten (ov.ww., ook abs.)quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Yep, allemaal. Misschien een voorvader, maar alle rechtse rijken hebben hun centen (direct of indirect) verkregen door het uitbuiten van de arbeiders / werknemers..![]()
Linkse rijken natuurlijk niet. Vraag maar aan de voormalige medewerkers van Harry de Winter.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Yep, allemaal. Misschien een voorvader, maar alle rechtse rijken hebben hun centen (direct of indirect) verkregen door het uitbuiten van de arbeiders / werknemers..![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 12:17 schreef accelerator het volgende:
zou dit topic gesloten kunnen worden Wat doet het CDA eigenlijk? .
De OP gaat echt helemaal nergens over. SCH komt niet verder dan te zeggen dat het een kut partij is.
Ik pleit ook voor een slotje, SCH wordt met de dag triester. Anderen van racisme beschuldigen, totaal niet inhoudelijk ingaan, totaal off-topic blaten.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:15 schreef sjun het volgende:
[..]
Ik vind dit draadje uitermate nuttig ter bevordering van de vrijheid van meningsuiting en ter vergroting van inzicht in wijze van discussievoering. Laat ons de argumentatie omvatten als middel bij uitstek voor het nuanceren en mogelijk doen kantelen van meningen.
quote:Op zondag 9 januari 2005 13:47 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
[..]
Allemaal goed en wel zakjapannertje en nazi, maar dan gaan jullie er net als mij van uit dat het geen recht is, maar een gunst waarvan in de praktijk de kleinere groepen geen gebruik van zullen kunnen maken. En nazi, met dat aparte schoolsysteem had ik het dus over een apart schoolsysteem binnen dezelfde staat.
En dat zeg jij, met onzin topics over de Postbank, die alleen maar dienen om lekker over links te zeiken? Splinter-> balk verhaaltje..quote:Op zondag 9 januari 2005 15:51 schreef accelerator het volgende:
Het had meteen bij het begin al gesloten moeten worden. De OP slaat gewoon nergens op. Slotje of -> onzin.
Wat een enorme huilebalk ben jij zegquote:Op zondag 9 januari 2005 17:08 schreef accelerator het volgende:
Sizzler, er gaat hier iemand hopeloos over de scheef.
[..]
raar he dat ik het niet pik dat ik voor nazi wordt uitgemaakt.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat een enorme huilebalk ben jij zeg
Wat heeft facisme met separatisme te maken? Leg dat in dat topic nou eens uit.quote:Je propageert zelf de grootse onzin en nu een voorbode van fascisme, namelijk seperatisme
dat heb ik al gedaan adhv (ook) een wikipediaquote.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:20 schreef accelerator het volgende:
[..]
Wat heeft facisme met separatisme te maken? Leg dat in dat topic nou eens uit.
Ik ga er vanuit dat SCH vol goede bedoelingen zit.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:46 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik pleit ook voor een slotje, SCH wordt met de dag triester. Anderen van racisme beschuldigen, totaal niet inhoudelijk ingaan, totaal off-topic blaten.
Slotje!
Misschien is het aardig voor je om kennis te nemen van mijn uitverkiezing alsquote:Op zondag 9 januari 2005 15:46 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik pleit ook voor een slotje, SCH wordt met de dag triester. Anderen van racisme beschuldigen, totaal niet inhoudelijk ingaan, totaal off-topic blaten.
Slotje!
Volgens mij is er geen user uit POL of NWS die daar voor jou gestemd heeft in die categoriequote:Op maandag 10 januari 2005 10:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien is het aardig voor je om kennis te nemen van mijn uitverkiezing als
Beste discussievoerder op Fok - een gedeelde eerste plaats. Felicitaties mogen hier gepost worden: [Fok!awards uitreiking 2004]Categorie: Users!
En de hand mag in eigen boezem gestoken worden
De subfora zijn voor iedereen toegankelijk hoor.quote:Op maandag 10 januari 2005 10:25 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen user uit POL of NWS die daar voor jou gestemd heeft in die categorie
Blijft mijn statement alsnog staanquote:Op maandag 10 januari 2005 10:26 schreef SCH het volgende:
[..]
De subfora zijn voor iedereen toegankelijk hoor.
Statement?quote:Op maandag 10 januari 2005 10:26 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Blijft mijn statement alsnog staan
Ik geloof niet dat we dat in de context van het politiek debat moeten plaatsen gezien je de eerste plaats met Kastanova deelt je wordt gevolgt door Milagro en Xebroziusquote:Op maandag 10 januari 2005 10:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien is het aardig voor je om kennis te nemen van mijn uitverkiezing als
Beste discussievoerder op Fok - een gedeelde eerste plaats. Felicitaties mogen hier gepost worden: [Fok!awards uitreiking 2004]Categorie: Users!
En de hand mag in eigen boezem gestoken worden
Zelfs als je dat vindt is dat nog geen vrijbrief om elkaar maar voor nazi uit te maken op het forum.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Je propageert zelf de grootse onzin [...]
Is dat altijd tegen de policy? Ook als iemand duidelijk van dergelijke sympathieen getuigt?quote:Op maandag 10 januari 2005 13:35 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zelfs als je dat vindt is dat nog geen vrijbrief om elkaar maar voor nazi uit te maken op het forum.
quote:[Verdonk mode]
Laat dat duidelijk zijn.
[/Verdonk mode]
Ik zie een nietszeggende openingspost, maar er zijn users die gelukkig wél serieus een discussie proberen te openen. Hulde aan POLL enquote:Op zondag 9 januari 2005 12:17 schreef accelerator het volgende:
zou dit topic gesloten kunnen worden Wat doet het CDA eigenlijk? .
De OP gaat echt helemaal nergens over. SCH komt niet verder dan te zeggen dat het een kut partij is.
Oh ja, het bevalt onze rechtse moderator weer niet.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:42 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik zie een nietszeggende openingspost, maar er zijn users die gelukkig wél serieus een discussie proberen te openen. Hulde aan POLL ensjun
.
Als iemand hetzelfde onderwerp in een betere vorm opnieuw wilt openen: be my guest. Hier gaat een slot op wegens non-discussies.
Als iemand de policy overschreidt dan mag je dat melden. Maar door iemand voor nazi uit te maken overschreidt je zelf de policy.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat altijd tegen de policy? Ook als iemand duidelijk van dergelijke sympathieen getuigt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |