Amen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:05 schreef Ciurlizza het volgende:
Het is de linkse kerk die begint te bazelen over racisme.
Hm, ik mag aannemen dat dit zo wel goed zit toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Compile, uw zonden zijn vergeven. Haast u naar de moderator voor uw electronische spijtbetuiging.
Ik durf het je niet te zeggen, ik zat ooit dik 4 maanden in de fokkerker. Het was eenzaam en ze gaven me geen eten en drinken. Ik moest leven van mijn eigen pis en muizenlijkjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:11 schreef Compile het volgende:
[..]
Hm, ik mag aannemen dat dit zo wel goed zit toch?
Vind het een beetje jammer dat ik als enige word aangemerkt. Daar waar 2 ruzie hebben, hebben er 2 schuld. Of gewoon niemand straf geven is ook goed.
Wolffenstein![]()
agossiequote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik durf het je niet te zeggen, ik zat ooit dik 4 maanden in de fokkerker. Het was eenzaam en ze gaven me geen eten en drinken. Ik moest leven van mijn eigen pis en muizenlijkjes.![]()
Grappig dat je het zo omschrijft. De realiteit is toch anders dunkt me. Ik zie toch echter meer mensen die in dat bewuste topic de fout zijn ingegaan. Dus om nou mij alleen een ban te geven ?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:21 schreef Monidique het volgende:
Waarom zou Compile een ban moeten krijgen? Ook voor racisme, xenofobie en uitmuntende discussievoerders moet toch plaats zijn op Fok!?
Nee, het kan mij ook niet heugen, doet dat er toe?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:30 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik heb in dat topic geen racisme gezien eigenlijk.
Het is maar wat jij racisme noemt. Doe vooral je best om alles op te gaan quoten en uit zijn context te rukken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:29 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik vind niet dat je een ban moet krijgen, hoor. Racisme viert hoogtij, waarom zou jij dan uitgezonderd moeten worden en een ban krijgen?
Hee hou nou eens op joh. Ik heb al mijn excuses aangeboden, maar ik ben niet de enige die de mist is ingegaan. Wees dan ook eens redelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, het kan mij ook niet heugen, doet dat er toe?
Ja, je beweert dat racisme hoogtij viert en dat Compile een racist is. Maar je hebt jezelf al tegengesproken, dus die uitspraak hoeven we niet al te serieus te nemen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, het kan mij ook niet heugen, doet dat er toe?
Nou, na middernacht op een werkdag is de kans dat er een mod aanwezig is iets kleiner zoals je hopelijk kan begrijpen. Het topic is op slot, ik kijk er later nog naar (of sizzler)quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Is het altijd zo in POL? Zo, eh, frontpage-achtig? Of wordt er ook wel eens gemodereerd?
Ik begrijp het wel, natuurlijk. Ik vroeg het me even af. Omdat ik hier niet zo vaak ben, zeg maar.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 07:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, na middernacht op een werkdag is de kans dat er een mod aanwezig is iets kleiner zoals je hopelijk kan begrijpen. Het topic is op slot, ik kijk er later nog naar (of sizzler)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |