abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 november 2004 @ 04:02:52 #1
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_23661750
Hirsi Ali kiest ervoor om verkozen te worden. Hirsi Ali wordt gekozen. En dan wordt het haar te heet onder de voeten en kiest ze ervoor om maar liever aan een Submission 2 te gaan werken.

Ik zeg dan: sorry Hirsai Ali, jij wilt helemaal geen structurele verbetering op bepaalde politiek beladen terreinen, jij wilt louter je persoonlijke frustraties publiekelijk delen.

Ik vind dat je daarvoor een politieke partij niet mag misbruiken. Ik vind dit dus ook een blunder van de VVD.

Wat vinden andere Fokkers hiervan?
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
pi_23661786
Ik weet niet wat ik van "de politiek" moet denken
Allemaal leugens en beloftes die toch niet waargemaakt worden
Alleen al het feit dat Wouter Bos zich nu probeert in te likken bij Geert Wilders getuigt al van zieke politiek...
  dinsdag 30 november 2004 @ 07:13:57 #3
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23662184
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 04:07 schreef ilona-scuderia het volgende:

Alleen al het feit dat Wouter Bos zich nu probeert in te likken bij Geert Wilders getuigt al van zieke politiek...
Tuurlijk joh. Geen cordon-sanitaire is tegenwoordig al inlikken?

Maar ontopic: Ik vind het wel een beetje vreemd dat Hirsi Ali vrijwillig in het safe-house verblijft terwijl je ook naar de Tweede Kamer kan met voldoende beveiliging (zie Wilders). Ok, ze wil even niet in de publiciteit en zit de storm uit zou je denken. Maar haar voornemen voor Submission 2 past niet echt in dat voornemen.

Ik las een tijdje terug een interview over spijt van Hirsi Ali dat ze naar Van Gogh is gegaan met haar script van Submission 1. Dan snap ik haar voornemen al helemaal niet.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_23665081
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 04:02 schreef bofneger het volgende:
Hirsi Ali kiest ervoor om verkozen te worden. Hirsi Ali wordt gekozen. En dan wordt het haar te heet onder de voeten en kiest ze ervoor om maar liever aan een Submission 2 te gaan werken.

Ik zeg dan: sorry Hirsai Ali, jij wilt helemaal geen structurele verbetering op bepaalde politiek beladen terreinen, jij wilt louter je persoonlijke frustraties publiekelijk delen.

Ik vind dat je daarvoor een politieke partij niet mag misbruiken. Ik vind dit dus ook een blunder van de VVD.

Wat vinden andere Fokkers hiervan?
Ik zou dit geen blunder maar eerder een kenmerk van de VVD willen noemen.
  dinsdag 30 november 2004 @ 11:58:48 #5
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_23665358
Ik vindt dat persoonlijke frustraties geen belemmering behoeven te zijn. Ik denk dat veel politici via hun persoonlijke frustraties ontdekten dat er meer mensen zijn met gelijksoortige frustraties. En zich vervolgens in de politiek begaven om iets tegen de oorzaak van de frustraties te ondernemen.
Hieruit blijkt een collectieve frustratie waarop men actie wil ondernemen. Of de wijze waarop men met deze frustratie omgaat wel de juiste is, is vraag 2.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
  dinsdag 30 november 2004 @ 12:05:49 #6
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_23665485
Ik zou verder nog op willen opmerken dat er waarschijnlijk ook een aanzienlijke groep mensen is die de idee van de "vrije wil" niet erkennen. Voor mij bestaat het iig niet en is het slechts een middel ter correctie cq eliminatie van personen die buiten de gestelde normen treden.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')