Ja, ik had ook nog geprobeerd om een nieuwt topic te openen omdat het zo lang duurde.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:31 schreef Kerftminister het volgende:
Reeksproblemen, daarom duurde het zo lang.
Ik had gewoon een nieuw topic geopend zoals het hoort met "open nieuw deel".quote:Op zondag 26 mei 2013 00:35 schreef Norrage het volgende:
Allemaal de schuld van Fela toen (of dat andere topic)
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:08 schreef Felagund het volgende:
[..], of ben je serieus? Singer-songwriter waar Moody een paar topics terug veel reclame voor heeft gemaakt.
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:08 schreef Felagund het volgende:
[..], of ben je serieus? Singer-songwriter waar Moody een paar topics terug veel reclame voor heeft gemaakt.
Je bent dan ook een waardeloze user.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:28 schreef Tchock het volgende:
Het was gister weer afzeikdag zie ik, goed dat ik hier niet was.
Ja. Altijd maar zeiken over de afzeikersquote:Op zondag 26 mei 2013 12:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent dan ook een waardeloze user.
Is tegenwoordig een nieuw trucje van platenmaatschappijen. Ze wachten een paar weken met het plaatsen van een album op Spotify zodat de mensen die niet kunnen wachten/willen downloaden de plaat kopen. Een te begrijpen regeling, maar wel een beetje frustrerendquote:Op zondag 26 mei 2013 00:24 schreef Felagund het volgende:
The National staat nog niet op Spotify, wanneer is de officiele releasedatum? Wordt soms er wel gek van, Marling en Vampire Weekend staan er ook niet op.
Nog eentje voor op de lijst van redenen om geen spotify te gebruikenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Is tegenwoordig een nieuw trucje van platenmaatschappijen. Ze wachten een paar weken met het plaatsen van een album op Spotify zodat de mensen die niet kunnen wachten/willen downloaden de plaat kopen. Een te begrijpen regeling, maar wel een beetje frustrerend
Het is echt zum kotsen. Weet eigenlijk niet welke leuke albums er wel gelijk op staanquote:Op zondag 26 mei 2013 12:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog eentje voor op de lijst van redenen om geen spotify te gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |