Ik vind Django Django laatste tijd allemaal veel van hetzelfde, terwijl ik het eerst echt tof vondquote:Op zondag 26 mei 2013 00:01 schreef Kerftminister het volgende:
Ik luister ook zat Britse bandjes hoor: Blur, Bloc Party, Django Django, Alt-J, Arctic Monkeys, noem het maar op, allemaal zeer sterk.
Ik kan er wel in komen bij Alt-J en Blur bijvoorbeeld. Ik kan me voorstellen dat Britpop wat minder beklijft.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:03 schreef Norrage het volgende:
Ook AltJ en Blur vind ik mooie voorbeelden vanbands waarbij ik een paar nummers luisteren echt helemaal fantastisch vind. En dan gaat het licht uit en wil ik iets anders. Nouja, ik kan een lijstje van wel 50 Britse bandjes bedenken denk ik als ik mijn best doe.
[spoiler]gaat weer goed met de slowchat hier. Gelukkig gaat het over muziek/spoiler]
Django Django vind ik erg leuk, maar ik denk niet dat ik nog een album van ze hoef. Typisch een band die ik na 1 album wel gezien heb, of ze moeten hun stijl wat veranderen.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind Django Django laatste tijd allemaal veel van hetzelfde, terwijl ik het eerst echt tof vond
Ja dat is wel, laatste maand echt helemaal niet meer geluisterd, mja dat is het probleem met die opkomende bandjes die slechts 1 album hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind Django Django laatste tijd allemaal veel van hetzelfde, terwijl ik het eerst echt tof vond
Ja heb ik ook wel. Denk ook dat AltJ echt totaal niet boeiend gaat zijn een 2e album. Maar leuk dat ze lekker origineel warenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Django Django vind ik erg leuk, maar ik denk niet dat ik nog een album van ze hoef. Typisch een band die ik na 1 album wel gezien heb, of ze moeten hun stijl wat veranderen.
Ja dit wel, al denk ik dat ze wel wat meer kunnen zoals ze bij Life's a Beach wel lieten zien.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Django Django vind ik erg leuk, maar ik denk niet dat ik nog een album van ze hoef. Typisch een band die ik na 1 album wel gezien heb, of ze moeten hun stijl wat veranderen.
Ach het is Vampire Weekend ook gelukt. Ik denk dat Alt-J meer kans van slagen heeft dan Django Django.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel. Denk ook dat AltJ echt totaal niet boeiend gaat zijn een 2e album. Maar leuk dat ze lekker origineel waren
Alt-J had ik na een half album wel gezien.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel. Denk ook dat AltJ echt totaal niet boeiend gaat zijn een 2e album. Maar leuk dat ze lekker origineel waren
Ik vond bij VW alleen de debuutplaat wel fijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach het is Vampire Weekend ook gelukt. Ik denk dat Alt-J meer kans van slagen heeft dan Django Django.
Luister bijvoorbeeld nog wel eens The Like; ook echt een leuk album, maar daar kan je ook niet te veel van luisteren.
Nee. Maar mijn mening staat vaak haaks op andere meningen.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alt-J had ik na een half album wel gezien.Nooit echt iets heel speciaals gevonden.
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik AMOK nog niet aandachtig heb geluisterd. Is het de hype waard?
Ik ben nu al een beetje uitgeluisterd met de nieuwe eerlijk gezegdquote:Op zondag 26 mei 2013 00:12 schreef Arn0 het volgende:
Vampire Weekend was een leuk bandje (met alle respect) maar met dit laatste album zijn ze toch wel een klasse beter geworden
Ik ben het wel met je eens deze keerquote:Op zondag 26 mei 2013 00:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee. Maar mijn mening staat vaak haaks op andere meningen.
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens deze keerIk heb het album gewoon niet af kunnen luisteren, omdat het zo saai was.
Haha dat is hier dus ook.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee. Maar mijn mening staat vaak haaks op andere meningen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ik ben erg blij dat je het post, echt een fucking goede singlequote:Op zondag 26 mei 2013 00:19 schreef debeterebob het volgende:
In de categorie britpop vind ik dit nog wel een aanradertjeLekker enthousiast
The National is voor mij ook maar één album leuk. De rest is teveel van hetzelfde idd.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:22 schreef Kerftminister het volgende:
Tja The National is ook niet echt mijn type muziek, gebeurt te weinig, voor een paar nummers kan dat nog wel, maar na een tijdje wordt dat echt vervelend. Don't Swallow the Cap vond ik bijvoorbeeld wel een erg goed nummer.
Ik heb echt hetzelfdequote:Op zondag 26 mei 2013 00:24 schreef Felagund het volgende:
The National staat nog niet op Spotify, wanneer is de officiele releasedatum? Wordt soms er wel gek van, Marling en Vampire Weekend staan er ook niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |