abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127008438
Ik luister ook zat Britse bandjes hoor: Blur, Bloc Party, Django Django, Alt-J, Arctic Monkeys, noem het maar op, allemaal zeer sterk.
pi_127008461
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:01 schreef Kerftminister het volgende:
Ik luister ook zat Britse bandjes hoor: Blur, Bloc Party, Django Django, Alt-J, Arctic Monkeys, noem het maar op, allemaal zeer sterk.
Ik vind Django Django laatste tijd allemaal veel van hetzelfde, terwijl ik het eerst echt tof vond ;(
pi_127008482
Ook AltJ en Blur vind ik mooie voorbeelden vanbands waarbij ik een paar nummers luisteren echt helemaal fantastisch vind. En dan gaat het licht uit en wil ik iets anders. Nouja, ik kan een lijstje van wel 50 Britse bandjes bedenken denk ik als ik mijn best doe.

[spoiler]gaat weer goed met de slowchat hier. Gelukkig gaat het over muziek/spoiler]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_127008534
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:03 schreef Norrage het volgende:
Ook AltJ en Blur vind ik mooie voorbeelden vanbands waarbij ik een paar nummers luisteren echt helemaal fantastisch vind. En dan gaat het licht uit en wil ik iets anders. Nouja, ik kan een lijstje van wel 50 Britse bandjes bedenken denk ik als ik mijn best doe.

[spoiler]gaat weer goed met de slowchat hier. Gelukkig gaat het over muziek/spoiler]
Ik kan er wel in komen bij Alt-J en Blur bijvoorbeeld. Ik kan me voorstellen dat Britpop wat minder beklijft.
pi_127008538
quote:
17s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:02 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik vind Django Django laatste tijd allemaal veel van hetzelfde, terwijl ik het eerst echt tof vond ;(
Django Django vind ik erg leuk, maar ik denk niet dat ik nog een album van ze hoef. Typisch een band die ik na 1 album wel gezien heb, of ze moeten hun stijl wat veranderen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_127008553
quote:
17s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:02 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ja dat is wel, laatste maand echt helemaal niet meer geluisterd, mja dat is het probleem met die opkomende bandjes die slechts 1 album hebben.
pi_127008568
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:04 schreef Felagund het volgende:

[..]

Django Django vind ik erg leuk, maar ik denk niet dat ik nog een album van ze hoef. Typisch een band die ik na 1 album wel gezien heb, of ze moeten hun stijl wat veranderen.
Ja heb ik ook wel. Denk ook dat AltJ echt totaal niet boeiend gaat zijn een 2e album. Maar leuk dat ze lekker origineel waren ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_127008589
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:04 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ja dit wel, al denk ik dat ze wel wat meer kunnen zoals ze bij Life's a Beach wel lieten zien.
pi_127008644
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:05 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja heb ik ook wel. Denk ook dat AltJ echt totaal niet boeiend gaat zijn een 2e album. Maar leuk dat ze lekker origineel waren ^O^
Ach het is Vampire Weekend ook gelukt. Ik denk dat Alt-J meer kans van slagen heeft dan Django Django.

Luister bijvoorbeeld nog wel eens The Like; ook echt een leuk album, maar daar kan je ook niet te veel van luisteren.
pi_127008694
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:05 schreef Norrage het volgende:

[..]

Alt-J had ik na een half album wel gezien. ;) Nooit echt iets heel speciaals gevonden.

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik AMOK nog niet aandachtig heb geluisterd. Is het de hype waard?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_127008811
quote:
17s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:07 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ach het is Vampire Weekend ook gelukt. Ik denk dat Alt-J meer kans van slagen heeft dan Django Django.

Luister bijvoorbeeld nog wel eens The Like; ook echt een leuk album, maar daar kan je ook niet te veel van luisteren.
Ik vond bij VW alleen de debuutplaat wel fijn. ;(
  zondag 26 mei 2013 @ 00:12:55 #287
159761 Arn0
Abbey Road
pi_127008830
Vampire Weekend was een leuk bandje (met alle respect) maar met dit laatste album zijn ze toch wel een klasse beter geworden :P
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_127008906
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:08 schreef Felagund het volgende:

[..]

Alt-J had ik na een half album wel gezien. ;) Nooit echt iets heel speciaals gevonden.

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik AMOK nog niet aandachtig heb geluisterd. Is het de hype waard?
Nee. Maar mijn mening staat vaak haaks op andere meningen.
pi_127008928
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:12 schreef Arn0 het volgende:
Vampire Weekend was een leuk bandje (met alle respect) maar met dit laatste album zijn ze toch wel een klasse beter geworden :P
Ik ben nu al een beetje uitgeluisterd met de nieuwe eerlijk gezegd :@ :@
Maar ik had hem dan ook al 10x geluisterd, beetje veel in korte tijd :P
pi_127008934
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:15 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens deze keer :P Ik heb het album gewoon niet af kunnen luisteren, omdat het zo saai was.
pi_127008956
quote:
17s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:16 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens deze keer :P Ik heb het album gewoon niet af kunnen luisteren, omdat het zo saai was.
O+
pi_127008975
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:15 schreef Norrage het volgende:

[..]

Haha dat is hier dus ook. _O-
Vond de nieuwe VW en National bijvoorbeeld weinig aan terwijl ik de nieuwe Daft Punk en Bombino zeer goed vond.
pi_127009027
In de categorie britpop vind ik dit nog wel een aanradertje :D Lekker enthousiast _O_

pi_127009028
Laten we even zeggen dat we VW en National verschrikkelijk vinden, dan blijft Arn0 nog even wakker vannacht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 26 mei 2013 @ 00:22:55 #295
159761 Arn0
Abbey Road
pi_127009141
quote:
17s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:19 schreef debeterebob het volgende:
In de categorie britpop vind ik dit nog wel een aanradertje :D Lekker enthousiast _O_

Ik ben erg blij dat je het post, echt een fucking goede single _O_ Een van de beste dit jaar, bijzonder catchy maar toch goede tekst (en ja, een repetitief refrein, boeiend). Live ook een aanrader, hij komt sowieso nog naar Nederland dit jaar, ga dat zien, echt een fenomeen.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_127009143
Tja The National is ook niet echt mijn type muziek, gebeurt te weinig, voor een paar nummers kan dat nog wel, maar na een tijdje wordt dat echt vervelend. Don't Swallow the Cap vond ik bijvoorbeeld wel een erg goed nummer.
pi_127009149
quote:
17s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:17 schreef Norrage het volgende:

[..]

O+
O+
pi_127009182
The National staat nog niet op Spotify, wanneer is de officiele releasedatum? Wordt soms er wel gek van, Marling en Vampire Weekend staan er ook niet op.
Album top 100 2024
pi_127009209
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:22 schreef Kerftminister het volgende:
Tja The National is ook niet echt mijn type muziek, gebeurt te weinig, voor een paar nummers kan dat nog wel, maar na een tijdje wordt dat echt vervelend. Don't Swallow the Cap vond ik bijvoorbeeld wel een erg goed nummer.
The National is voor mij ook maar één album leuk. De rest is teveel van hetzelfde idd.
Album top 100 2024
pi_127009213
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:24 schreef Felagund het volgende:
The National staat nog niet op Spotify, wanneer is de officiele releasedatum? Wordt soms er wel gek van, Marling en Vampire Weekend staan er ook niet op.
Ik heb echt hetzelfde ;( + nieuwe van Qotsa ook nog niet ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')