Het nieuwe album is beter dan hun vorige vind ik. Dus ik zou daar mee beginnen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Junip heb ik al echt een jaar op mijn wachtlijst staan denk ik, kom er niet aan toe.
Zelfde voor Jose zijn solowerk, staat allang klaar in mijn iTunes etc.
Haha dan moet je mijn Last.fm eens bekijken, The Kooks zijn mijn overall no. 3.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beetje cool doen met je experimentele jazz en alle mainstream indie afdoen als popie jopie
Het is niet de eerste band die je hebt afgeschoten deze weekquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:53 schreef Norrage het volgende:
The XX mag je ook gewoon afschieten, wat een zaadmuziek. Al kan ik dat 2e album nog wel een heel klein beetje waarderen. En het eerste nummer van het 1e album. Maar dat nummer op repeat zetten volstaat ook om meteen hun hele repertoire gehad te hebben.
Voor zover mijn negativiteit,moest er even uit. had er even zin in vanavond
Zeker. Nieuwe album is best redelijk! Maar het blijft ook onwijze voortkabbel muziek. Maar prima voor deze zomer herfst winter.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het nieuwe album is beter dan hun vorige vind ik. Dus ik zou daar mee beginnen.
Ik dacht dat jij één van de twee albums van the XX wel leuk vond, of verwarik je nu met iemand anders? Ik heb er zelf ook weinig mee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:53 schreef Norrage het volgende:
The XX mag je ook gewoon afschieten, wat een zaadmuziek. Al kan ik dat 2e album nog wel een heel klein beetje waarderen. En het eerste nummer van het 1e album. Maar dat nummer op repeat zetten volstaat ook om meteen hun hele repertoire gehad te hebben.
Voor zover mijn negativiteit,moest er even uit. had er even zin in vanavond
Wat heb ik nog meer afgeschoten deze week? Achja. Ik geef over elke band gewoon mijn uitgesproken meningquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is niet de eerste band die je hebt afgeschoten deze week
Nee die 2e vond ik dus wel redelijk hoor. maar die heb ik ook maar 1 week geluisterd en toen had ik het ook wel weer gehoord.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij één van de twee albums van the XX wel leuk vond, of verwarik je nu met iemand anders? Ik heb er zelf ook weinig mee.
Ah stiekem luister je ook gewoon Bastillequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:54 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Haha dan moet je mijn Last.fm eens bekijken, The Kooks zijn mijn overall no. 3.Kan daar erg graag naar luisteren, Indie is wel een van mijn favo genres hoor, Bloc Party vind ik ook geweldig.
Ja ik begon dus in 2008 al met onderzoek doen naar muziek. Was 13 toen ik Madvillainy op repeat had, dus liep wel een beetje voor denk ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:55 schreef Moody het volgende:
Toen ik 18 was, luisterde ik naar Creed, Matchbox 20 en Sister Hazel
Maar dit topic bestond toen ook nog niet
Bloc Party...tsja...daarmee heb ik hetzelfde als met alle britse bandjes. 1 nummer is leuk, 2 nummers ook. 3 ook. maar dan is het toch snel tijd voor een ander album.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ah stiekem luister je ook gewoon Bastille![]()
Bloc Party vind ik maar een gare band. Veel leuke nummers, maar ook een heel stel echt kutte,
Ja had dat album gehad net, maar vond het niet heel boeiend, daarom zei ik het.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ah stiekem luister je ook gewoon Bastille![]()
Bloc Party vind ik maar een gare band. Veel leuke nummers, maar ook een heel stel echt kutte,
Alle Britse bandjes?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bloc Party...tsja...daarmee heb ik hetzelfde als met alle britse bandjes. 1 nummer is leuk, 2 nummers ook. 3 ook. maar dan is het toch snel tijd voor een ander album.
Low, Mumfordquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat heb ik nog meer afgeschoten deze week? Achja. Ik geef over elke band gewoon mijn uitgesproken mening
Vna de laatste 10 jaar dan.quote:
Britse bandjes --> Britpop --> pop --> anti-indie --> moeten we tegen ageren.quote:
Dat was vandaag, niet deze week. Ik zei toch dat ik vandaag met name aan het afreageren was?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Low, MumfordSons, The xx, Lumineers
Fair enough.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat was vandaag, niet deze week. Ik zei toch dat ik vandaag met name aan het afreageren was?
En Low is een geweldige band, maar ik vond ze live dus oersaai.
Ik vind dat er genoeg leuke Britse bandjes zijn, maar misschien komt dat ik daarmee begonnen ben met muziek te luisteren.quote:
Ik ken om eerlijk te zijn maar weinig Franse bands die echt tof zijn. Laat staan in het Frans.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:00 schreef schurkurk het volgende:
Ben niet echt een frans liefhebber maar dit liedje is gewoon leuk en klinkt goed! Ik ben fan
Nee bandjes als Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, Kasabian, Fratellis etc etc etc. Bloc Party vind ik daar net niet helemaal in het rijtje passen, maar ik heb er iig dezelfde emoties bij als ik het luisterquote:Op zondag 26 mei 2013 00:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk vooral waar waar Morissey en Anderson de vocalen doen
Ik vind Django Django laatste tijd allemaal veel van hetzelfde, terwijl ik het eerst echt tof vondquote:Op zondag 26 mei 2013 00:01 schreef Kerftminister het volgende:
Ik luister ook zat Britse bandjes hoor: Blur, Bloc Party, Django Django, Alt-J, Arctic Monkeys, noem het maar op, allemaal zeer sterk.
Ik kan er wel in komen bij Alt-J en Blur bijvoorbeeld. Ik kan me voorstellen dat Britpop wat minder beklijft.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:03 schreef Norrage het volgende:
Ook AltJ en Blur vind ik mooie voorbeelden vanbands waarbij ik een paar nummers luisteren echt helemaal fantastisch vind. En dan gaat het licht uit en wil ik iets anders. Nouja, ik kan een lijstje van wel 50 Britse bandjes bedenken denk ik als ik mijn best doe.
[spoiler]gaat weer goed met de slowchat hier. Gelukkig gaat het over muziek/spoiler]
Django Django vind ik erg leuk, maar ik denk niet dat ik nog een album van ze hoef. Typisch een band die ik na 1 album wel gezien heb, of ze moeten hun stijl wat veranderen.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind Django Django laatste tijd allemaal veel van hetzelfde, terwijl ik het eerst echt tof vond
Ja dat is wel, laatste maand echt helemaal niet meer geluisterd, mja dat is het probleem met die opkomende bandjes die slechts 1 album hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind Django Django laatste tijd allemaal veel van hetzelfde, terwijl ik het eerst echt tof vond
Ja heb ik ook wel. Denk ook dat AltJ echt totaal niet boeiend gaat zijn een 2e album. Maar leuk dat ze lekker origineel warenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Django Django vind ik erg leuk, maar ik denk niet dat ik nog een album van ze hoef. Typisch een band die ik na 1 album wel gezien heb, of ze moeten hun stijl wat veranderen.
Ja dit wel, al denk ik dat ze wel wat meer kunnen zoals ze bij Life's a Beach wel lieten zien.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Django Django vind ik erg leuk, maar ik denk niet dat ik nog een album van ze hoef. Typisch een band die ik na 1 album wel gezien heb, of ze moeten hun stijl wat veranderen.
Ach het is Vampire Weekend ook gelukt. Ik denk dat Alt-J meer kans van slagen heeft dan Django Django.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel. Denk ook dat AltJ echt totaal niet boeiend gaat zijn een 2e album. Maar leuk dat ze lekker origineel waren
Alt-J had ik na een half album wel gezien.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel. Denk ook dat AltJ echt totaal niet boeiend gaat zijn een 2e album. Maar leuk dat ze lekker origineel waren
Ik vond bij VW alleen de debuutplaat wel fijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach het is Vampire Weekend ook gelukt. Ik denk dat Alt-J meer kans van slagen heeft dan Django Django.
Luister bijvoorbeeld nog wel eens The Like; ook echt een leuk album, maar daar kan je ook niet te veel van luisteren.
Nee. Maar mijn mening staat vaak haaks op andere meningen.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alt-J had ik na een half album wel gezien.Nooit echt iets heel speciaals gevonden.
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik AMOK nog niet aandachtig heb geluisterd. Is het de hype waard?
Ik ben nu al een beetje uitgeluisterd met de nieuwe eerlijk gezegdquote:Op zondag 26 mei 2013 00:12 schreef Arn0 het volgende:
Vampire Weekend was een leuk bandje (met alle respect) maar met dit laatste album zijn ze toch wel een klasse beter geworden
Ik ben het wel met je eens deze keerquote:Op zondag 26 mei 2013 00:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee. Maar mijn mening staat vaak haaks op andere meningen.
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens deze keerIk heb het album gewoon niet af kunnen luisteren, omdat het zo saai was.
Haha dat is hier dus ook.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee. Maar mijn mening staat vaak haaks op andere meningen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ik ben erg blij dat je het post, echt een fucking goede singlequote:Op zondag 26 mei 2013 00:19 schreef debeterebob het volgende:
In de categorie britpop vind ik dit nog wel een aanradertjeLekker enthousiast
The National is voor mij ook maar één album leuk. De rest is teveel van hetzelfde idd.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:22 schreef Kerftminister het volgende:
Tja The National is ook niet echt mijn type muziek, gebeurt te weinig, voor een paar nummers kan dat nog wel, maar na een tijdje wordt dat echt vervelend. Don't Swallow the Cap vond ik bijvoorbeeld wel een erg goed nummer.
Ik heb echt hetzelfdequote:Op zondag 26 mei 2013 00:24 schreef Felagund het volgende:
The National staat nog niet op Spotify, wanneer is de officiele releasedatum? Wordt soms er wel gek van, Marling en Vampire Weekend staan er ook niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |