Na 1 draaibeurt vond ik het ook nog niet slecht hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toen Bastille nog underground was werd het hier ook nog verheerlijkt
Ja dat is wel waar. Ik luisterde net Heaven weer van Depeche Mode. Was me begin dit jaar niet bijzonder opgevallen en vond het nu echt geweldigquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Na 1 draaibeurt vond ik het ook nog niet slecht hoor
Sommige albums groeien, andere hangen je na 4x draaien al de keel uit. Shit happens.
Grappig, ik heb juist het omgekeerde met die plaatquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar. Ik luisterde net Heaven weer van Depeche Mode. Was me begin dit jaar niet bijzonder opgevallen en vond het nu echt geweldig
Nee gewoon zon kut saai cliché folknummer. Nog 2x zo erg als Munfordquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Jawel, leuk festivalnummertje. Bier in de hand en meelallen. Ik zou me er niet aan ergeren denk ik, zo'n zuurpruim ben ik niet
Dat nummer, Heaven and Soothe My Sool zijn denk ik de beste van dat album.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Grappig, ik heb juist het omgekeerde met die plaat
Al blijft Soft Touch / Raw Nerve wel lekker!
Jawel jawel, maar dat zou ik op een festival er nog niet voor weglopen. Wat er is op het podium er naast danquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee gewoon zon kut saai cliché folknummer. Nog 2x zo erg als Munfordsons
Ze hebben ook wel wat betere liedjes. Stubborn Love is stuk beter m.i.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee gewoon zon kut saai cliché folknummer. Nog 2x zo erg als Munfordsons
Ik zou er niet eens bij in de buurt willen komenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Jawel jawel, maar dat zou ik op een festival er nog niet voor weglopen. Wat er is op het podium er naast dan
Live wel goed hoor. Zeker die nieuwe EPquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:36 schreef debeterebob het volgende:
Ik zou nog wel een keer naar Ben Howard gaan. Stiekem wel een baas volgens mij.
Nieuwe EP?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Live wel goed hoor. Zeker die nieuwe EP
Zijn beste nr staat er opquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mweh, zal wel niet op spotify staan dan...
EDIT: Oh toch wel; 2012
Is ook wel een goede trackquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:41 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens ook wel ironisch dat meest beluisterde liedje van The XX 'Intro' is
Junip heb ik al echt een jaar op mijn wachtlijst staan denk ik, kom er niet aan toe.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:18 schreef Moody het volgende:
Maar ik was bezig met Junip. Nog zo'n geweldig nummer:
Wat vinden we er van?
Ben zelfs slechts 18.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:50 schreef debeterebob het volgende:
Zeg Kerfminister je hebt wel erg veel pretenties voor een 19jarige he
Beetje cool doen met je experimentele jazz en alle mainstream indie afdoen als popie jopiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ben zelfs slechts 18.
Maar hoe bedoel je dat precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |