abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:35:36 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_115947302
quote:
Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie

Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.

'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.

Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.

Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.

Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!

Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.

Daarom doen de users het maar zelf
Ook al is het niet deelbaar door elf:

Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.

Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert

Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.

Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.

En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.

De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.

De Modpieten
game on!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:36:47 #2
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_115995162
Kan iemand VVD: Betaal je eigen thuiszorg maar deel 2 reeksen dan kan men indien gewenst teruglezen.
pi_116049981
Ik zie niet in waarom het bovenstaande topic niet in het centrale topic zou kunnen staan en daarnaast dient de TT, zoals die nu is, tussen aanhalingstekens te staan zoals ook op Teletekst is toegepast, immers op deze manier klopt het niet, dat is wel duidelijk.

Israelisch leger mishandelt Palestijnse kinderen
  Moderator zondag 26 augustus 2012 @ 23:38:04 #4
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116050712
vind dat deze wel apart kan
  Moderator zondag 26 augustus 2012 @ 23:43:17 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116050992
vind dat deze best apart kan lopen

wel de OP aangepast met een ander artikel waar ik wel de bron van kon vinden en aanhalingstekens voor de TT
pi_116094983
U.N.: Gaza to be unlivable by 2020 unless serious action taken
Verdict near on activist's Gaza bulldozer death
Israel threatens to attack Lebanon in case of Hezbollah 'provocations'

Drie Engelstalige nieuwsdumps van één en dezelfde TS, zonder enige poging te doen om een discussie op gang te brengen. Dicht ermee graag.

Overigens slaat de passage
quote:
Daarom doen de users het maar zelf
Ook al is het niet deelbaar door elf:
in de OP van dit topic ook nergens op. Die regels horen niet bij de toevoeging op mijn gedicht...
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:34:52 #7
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116118350
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:37 schreef sp3c het volgende:
dicht
Waarom is deze dicht?

Vind het een beetje zwak dat je knielt voor het zionisme.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:37:39 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_116118470
Omdat we een centraal topic hebben voor dat soort zaken. Als we dan eens uit de goedheid van ons hart een uitzondering maken en er eens eentje open laten, en er komen weer TRs, en modwaardige dingen langs, waarom zouden we het dan wél open laten?
Laffe huichelaar
  Moderator dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:38:27 #9
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116118510
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:34 schreef Che_ het volgende:

[..]

Waarom is deze dicht?
zelfde discussie met dezelfde users over hetzelfde onderwerp als in het centrale topic

quote:
Vind het een beetje zwak dat je knielt voor het zionisme.
sorry
  Moderator dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:39:17 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116118553
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 02:32 schreef Elfletterig het volgende:
U.N.: Gaza to be unlivable by 2020 unless serious action taken
Verdict near on activist's Gaza bulldozer death
Israel threatens to attack Lebanon in case of Hezbollah 'provocations'

Drie Engelstalige nieuwsdumps van één en dezelfde TS, zonder enige poging te doen om een discussie op gang te brengen. Dicht ermee graag.

Overigens slaat de passage

[..]

in de OP van dit topic ook nergens op. Die regels horen niet bij de toevoeging op mijn gedicht...
met dat laatste kan ik je niet helpen maar die 3 topics kijk ik ff naar
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:40:00 #11
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116118593
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:37 schreef timmmmm het volgende:
Omdat we een centraal topic hebben voor dat soort zaken. Als we dan eens uit de goedheid van ons hart een uitzondering maken en er eens eentje open laten, en er komen weer TRs, en modwaardige dingen langs, waarom zouden we het dan wél open laten?
Van wie kwamen die TR's dan? Zou me niks verbazen als de meeste van DeParo komen :')
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:42:00 #12
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116118676
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:39 schreef sp3c het volgende:

[..]

met dat laatste kan ik je niet helpen maar die 3 topics kijk ik ff naar
Oh ik merk het al, je bent er zelf ook zo één :')
  Moderator dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:45:14 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116118818
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:42 schreef Che_ het volgende:

[..]

Oh ik merk het al, je bent er zelf ook zo één :')
omg :')
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:02:59 #14
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_116119590
Laffe huichelaar
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:05:54 #15
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_116119728
quote:
_O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Moderator dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:07:24 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116119790
nou nou nou de vlammen waren net aan het smeulen gegaan moet jij er weer een scheutje olie opgooien en een trap na geven!

onc00l timmmmmtimmmmm
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:10:37 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_116119929
Sorry ome sp3c ;(
Laffe huichelaar
pi_116124112
Omg!!!
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_116150909
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:43 schreef sp3c het volgende:
vind dat deze best apart kan lopen

wel de OP aangepast met een ander artikel waar ik wel de bron van kon vinden en aanhalingstekens voor de TT
Dank nog alhoewel het nu alsnog dicht is.
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2012 @ 15:49:13 #20
137949 Disana
pi_116151465
Eerlijk gezegd word ik er wel wat flauw van dat alle Israël-gerelateerde topics overheerst worden door steeds hetzelfde handjevol posters met dezelfde riedels. Ik lees ze amper nog, laat staan dat ik me er nog in meng.

Dat topic over het mishandelen van Palestijnse kinderen was een uitzondering, ik dacht werkelijk dat het daar tot de feiten beperkt zou kunnen blijven. Maar mispoes, ook dat verzandde direct weer in dezelfde discussie die er louter op gericht is alles ten nadele van Israël te ontkrachten - en dus werd het gesloten.

Dat wou ik even kwijt. Feedback, uweets.
pi_116151610
Het is gewoon even wachten op nachtbeelden van raketaanvallen.

Komt er ineens nieuwe aanwas.
pi_116151709
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef Disana het volgende:
Eerlijk gezegd word ik er wel wat flauw van dat alle Israël-gerelateerde topics overheerst worden door steeds hetzelfde handjevol posters met dezelfde riedels. Ik lees ze amper nog, laat staan dat ik me er nog in meng.

Dat topic over het mishandelen van Palestijnse kinderen was een uitzondering, ik dacht werkelijk dat het daar tot de feiten beperkt zou kunnen blijven. Maar mispoes, ook dat verzandde direct weer in dezelfde discussie die er louter op gericht is alles ten nadele van Israël te ontkrachten - en dus werd het gesloten.

Holy shit in a shoebox. Ik ben het met Disana eens. Chill.
pi_116151756
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef Disana het volgende:

Incorrect, het is van twee kanten, de discussie komt toch telkens weer terug op het bestaansrecht van de staat Israel en daarom stelde ik ook al van te voren dat deze beter in het andere topic kon staan. Jij weet zelf ook heel goed dat menig poster bijvoorbeeld het mogelijk mishandelen van Palestijnse kinderen direct weer probeert te verbinden met andere zaken en daar komt jouw frustratie ook uit.
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2012 @ 16:02:01 #24
137949 Disana
pi_116152040
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:55 schreef DeParo het volgende:

[..]

Incorrect, het is van twee kanten, de discussie komt toch telkens weer terug op het bestaansrecht van de staat Israel en daarom stelde ik ook al van te voren dat deze beter in het andere topic kon staan. Jij weet zelf ook heel goed dat menig poster bijvoorbeeld het mogelijk mishandelen van Palestijnse kinderen direct weer probeert te verbinden met andere zaken en daar komt jouw frustratie ook uit.
Het komt regelmatig ook van twee kanten, maar het meest penetrant zijn wat mij betreft toch de gehaaste en veelvuldige pogingen om meningen of feiten die niet per se positief over Israël zijn onschadelijk te maken. Het is alsof het over niets anders mag gaan dan de legitimiteit van het bestaan van de staat en het optreden ervan.

Ik heb verder geen zin om er hier ook al een discussie over aan te gaan, of om mensen aan te wijzen. Ik wilde gewoon eens zeggen dat het zo best vervelend lezen is.
pi_116152237
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:02 schreef Disana het volgende:

[..]

Het komt regelmatig ook van twee kanten, maar het meest penetrant zijn wat mij betreft toch de gehaaste en veelvuldige pogingen om meningen of feiten die niet per se positief over Israël zijn onschadelijk te maken. Het is alsof het over niets anders mag gaan dan de legitimiteit van het bestaan van de staat en het optreden ervan.
Volgens mij ging het topic niet dicht omdat er ontopic werd gereageerd doordat er getwijfeld werd aan het draagvlak van dit onderzoeken dat wil zeggen in hoeverre deze misstanden hebben plaatsgevonden en wie dat heeft geconstateerd? Bleef het een beperkt iets of was het veel breder gedragen, dat werd nauwelijks duidelijk, buiten dat zou nogmaals gewoon ontopic zijn inderdaad!

Het ging er volgens mij om dat de discussie uiteindelijk niet meer ging om die kinderen maar om het bestaansrecht van de staat Israel en dat dat er de hele tijd wordt bijgesleept maar dat zeg je ook.

Alleen heeft het weinig te maken, meen ik, met dat het zou gaan om het ontkrachten van een rapport dat eerst maar eerst uitvoerig onderzocht zou moeten worden.
pi_116155246
Het is niet zo slim om DM;s te openbaren. Verwijderde posts achter neergelegd
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_116155435
Zal ik jouw DM's eens openbaar maken, dat is ook geen kattenpis.
pi_116155606
quote:
9s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:30 schreef Tem het volgende:
Zal ik jouw DM's eens openbaar maken, dat is ook geen kattenpis.
Ik bewaar elke PM naar users. Dus kom maar op. Uiteraard mag dit niet voor de schermen dus stuur ze mij nog maar een keer :+
pi_116155719
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:35 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik bewaar elke PM naar users. Dus kom maar op. Uiteraard mag dit niet voor de schermen dus stuur ze mij nog maar een keer :+
Het is meer iets voor KPD waarschijnlijk.
  Moderator woensdag 29 augustus 2012 @ 18:28:09 #30
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116157164
quote:

[..]

Ik heb verder geen zin om er hier ook al een discussie over aan te gaan, of om mensen aan te wijzen. Ik wilde gewoon eens zeggen dat het zo best vervelend lezen is.
ik ben het hier op zich wel mee eens ja, elk Israel topic loopt uiteindelijk uit op dezelfde discussie tussen dezelfde kampen met dezelfde argumenten van dezelfde users en dat is gewoon heel erg vermoeiend aan het worden maar we kunnen er niet zo heel erg veel aan doen

we kunnen mensen moeilijk verbieden te discussieren over het onderwerp :D
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2012 @ 19:01:58 #31
137949 Disana
pi_116158250
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:28 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik ben het hier op zich wel mee eens ja, elk Israel topic loopt uiteindelijk uit op dezelfde discussie tussen dezelfde kampen met dezelfde argumenten van dezelfde users en dat is gewoon heel erg vermoeiend aan het worden maar we kunnen er niet zo heel erg veel aan doen

we kunnen mensen moeilijk verbieden te discussieren over het onderwerp :D
Ja, snap ik, maar je weet maar nooit of het helpt als het bespreekbaar wordt gemaakt. Nou niet dus. En ik had ook de hoop dat het minder zou zijn bij meerdere topics, want het officiële topic wordt al zo lang bezet - maar ook dat maakte geen verschil.
  Moderator woensdag 29 augustus 2012 @ 20:08:16 #32
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116160852
ja jammer want dat met die kinderen vond ik nog wel interessant eigenlijk, niet per se om het zwart/wit of goed/slecht of Israel/Palestijnen plaatje maar om het menselijke aspect

wat gebeurt er als je jonge militairen in die situatie plaatst of wat gebeurt er als je kinderen in die situatie op laat groeien en dat soort dingen
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2012 @ 20:15:46 #33
137949 Disana
pi_116161090
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:08 schreef sp3c het volgende:
ja jammer want dat met die kinderen vond ik nog wel interessant eigenlijk, niet per se om het zwart/wit of goed/slecht of Israel/Palestijnen plaatje maar om het menselijke aspect

wat gebeurt er als je jonge militairen in die situatie plaatst of wat gebeurt er als je kinderen in die situatie op laat groeien en dat soort dingen
Bijvoorbeeld. Die soldaten zijn daar trouwens vaak zo jong dat ze nogal eens heftig uit onmacht handelen. En het schijnt dat nogal wat kinderen in Gaza psychische problemen hebben.
pi_116182312
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:08 schreef sp3c het volgende:

Mja, jammer idd. Het is niet alleen dat topic. Het is werkelijk elk topic. Zo gauw er een joodse naam of het woord Hamas gaat vallen in het topic.. wordt het een herhaling van zetten uit het Israël/palestina topic. Ook al waarschuw je tig keer. Slotje is dan het enige wat je nog kan doen wanneer sturen ook niet meer lukt.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:59:33 #35
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116200234
wanneer mag Zouzou weer los?

Ik kreeg namelijk een mail van haar, ze is zo digibeet als de pest. Zelfs na uitgebreide handleidingen wist ze het copy/paste niet onder de knie te krijgen.
Ze was dan ook aardig in paniek toen ze opeens niet meer kon reageren, ze heeft eerst een nieuw toetsenbord gekocht en daarna een heel nieuwe laptop aangeschaft om er achter te komen dat het allemaal niet helpt en ze vraagt zich nu af of jullie hier misschien iets tegen de fransen (kranten) hebben.

Ik vind het toch wel een beetje sjielug :{
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_116200323
Van wie ben je dan een kloon, aangezien zouzou langer mee gaat dan jouw registratiedatum?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 20:01:52 #37
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_116200342
quote:
12s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:59 schreef schizovreemd het volgende:

Ik kreeg namelijk een mail van haar, ze is zo digibeet als de pest. Zelfs na uitgebreide handleidingen wist ze het copy/paste niet onder de knie te krijgen.
Ze was dan ook aardig in paniek toen ze opeens niet meer kon reageren, ze heeft eerst een nieuw toetsenbord gekocht en daarna een heel nieuwe laptop aangeschaft om er achter te komen dat het allemaal niet helpt en ze vraagt zich nu af of jullie hier misschien iets tegen de fransen (kranten) hebben.

Ik vind het toch wel een beetje sjielug :{
Moet je haar naar forum@fok.nl laten mailen. Waarom boeit je dat als je 3 dagen geregistreerd bent?
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 30 augustus 2012 @ 20:09:40 #38
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116200729
ik heb haar nog gewoon gesproken die dag en toen wist ze dat ze gebanned was

iemand zit een beetje te jokken hier ...
  donderdag 30 augustus 2012 @ 20:12:27 #39
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_116200871
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:09 schreef sp3c het volgende:
ik heb haar nog gewoon gesproken die dag en toen wist ze dat ze gebanned was

iemand zit een beetje te jokken hier ...
Ow snap
Laffe huichelaar
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 30 augustus 2012 @ 20:13:01 #40
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_116200896
quote:

Als haar ban afgelopen is.
Voor de rest worden bans niet besproken, punt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator donderdag 30 augustus 2012 @ 20:14:22 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116200970
kloonscan gelijk pls O-)
  donderdag 30 augustus 2012 @ 21:19:38 #42
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116204528
_O-
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_116221297
quote:

Vandaag ^O^
pi_116288153
quote:

[..]

Ik heb wel eens voorgesteld om al die vaste riedeltjes in een soort databank op te slaan, compleet met argumenten voor en tegen. Dan kun je gewoon verwijzen naar letters en nummers.
Maar ja, dan moeten mensen dat natuurlijk weer eerst lezen.

Ik probeer nog wel eens iets nieuws te verzinnen of eens door te denken, maar dat is meestal paarlen voor de zwijnen.
Gewone drogredenen en onwaarheden wil ik nog wel eens weerspreken, al is het maar voor de tribune. Maar als het sowieso al duidelijk is dat iemand voortdurend uit zijn of haar nek lult, ga ik die persoon maar negeren. Er zijn er nog genoeg waar wel een mening mee uit te wisselen is.

Het is inderdaad jammer dat serieuze vragen en aparte onderwerpen ondergesneeuwd raken, want zo komt helemaal niemand een stap verder. De lopende discussie over het al dan niet daadwerkelijk uitdelen van straf aan soldaten die over de schreef zijn gegaan is ook al weer platgeslagen bij gebrek aan argumenten van een kant.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 10:16:26 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116297121
het probleem ligt hier echt niet aan enkel aan 1 kant ...
pi_116297309
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:16 schreef sp3c het volgende:
het probleem ligt hier echt niet aan enkel aan 1 kant ...
Diepzinnig weer van je man. Jij kunt beter schoolmeester worden, daar maak je meer indruk met dit soort opmerkingen.
pi_116297323
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2012 10:31 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Diepzinnig weer van je man. Jij kunt beter schoolmeester worden, daar maak je meer indruk met dit soort opmerkingen.
ik wilde zeggen dat je ook normaal kan reageren, maar toen zag ik sp3c dus je hebt gewoon gelijk.
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 10:45:16 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116297517
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2012 10:31 schreef HyperViper het volgende:

[..]

bij jou op het vmbo misschien ...
pi_116297541
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:45 schreef sp3c het volgende:

[..]

Kijk eens aan. Het gaat al steeds beter.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 10:49:04 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116297590
quote:
15s.gif Op zondag 2 september 2012 10:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kijk eens aan. Het gaat al steeds beter.
1 mafkees per keer hoor :{w
pi_116297601
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:49 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja maar waarom ze je mod hebben gemaakt begrijp ik dan weer niet.
pi_116297633
quote:

[..]

Ik heb daar een heel gevat antwoord op, maar dan zal je mij wel weer bannen, gezien je gevoelige teentjes.
Allah Al Watan Al Malik
pi_116297644
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2012 10:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb daar een heel gevat antwoord op, maar dan zal je mij wel weer bannen, gezien je gevoelige teentjes.
omg hij had het niet over zichzelf besef ik nu :X
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 2 september 2012 @ 10:52:36 #55
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_116297646
quote:

[..]

Dit is zooooo'n open deur. :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_116297662
quote:
7s.gif Op zondag 2 september 2012 10:52 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dit is zooooo'n open deur. :')
I know, maar dat verdiende hij ook wel, na de laatste aktie. Waar jij waarschijnlijk ook uitstekend van op de hoogte bent.
Allah Al Watan Al Malik
pi_116297668
Hoe dan ook, tijd om te sporten!
Allah Al Watan Al Malik
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 2 september 2012 @ 10:54:24 #58
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_116297676
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2012 10:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

I know, maar dat verdiende hij ook wel, na de laatste aktie. Waar jij waarschijnlijk ook uitstekend van op de hoogte bent.
Doelde er meer op dat mods niet kunnen bannen. :*
pi_116297696
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:54 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Doelde er meer op dat mods niet kunnen bannen. :*
Je hoeft mij niet te vertellen hoe het werkt. Mods kunnen namelijk allerlei dingetjes noten en vervolgens zelf een ban aanvragen.

Ze laten een ander iemand bannen.
Allah Al Watan Al Malik
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 2 september 2012 @ 10:56:30 #60
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_116297712
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2012 10:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je hoeft mij niet te vertellen hoe het werkt. Mods kunnen namelijk allerlei dingetjes noten en vervolgens zelf een ban aanvragen.
Maar dan kunnen ze nog steeds niet bannen, iets wat jij wel suggereert.
Dus iemand "beschuldigen" van iets wat diegene niet kan is niet slim. :)
pi_116297725
quote:

[..]

Ze laten een ander iemand bannen.
ik heb mijn notes wel eens gelezen maar de meeste notes lijken afkomstig van slecht nederlands begrijpende mongols. ik denk dat een admin niet zomaar luistert naar de meeste modjes. alleen bar slechte admins die mij altijd schijnheilig anoniem bannen zonder duidelijke referentie naar de post waar het om ging en zonder hun naam vrij te geven. maar dat zijn mietjes dus dat maakt niet uit. ^O^
pi_116297729
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:56 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Maar dan kunnen ze nog steeds niet bannen, iets wat jij wel suggereert.
Dus iemand "beschuldigen" van iets wat diegene niet kan is niet slim. :)
Je kan lekker op de details gaan zitten, maar dat heeft geen enkel nut. Ze kunnen als ze willen ervoor zorgen dat iemand geband wordt. Door bijvoorbeeld futiliteiten te melden en een admin ervan te overtuigen dat het een stout persoon betreft. Een admin gaat dat doorgaans niet eens na en drukt lekker op de ban knop.

Anyway -> gone.
Allah Al Watan Al Malik
pi_116297749
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je kan lekker op de details gaan zitten, maar dat heeft geen enkel nut. Ze kunnen als ze willen ervoor zorgen dat iemand geband wordt. Door bijvoorbeeld futiliteiten te melden en een admin ervan te overtuigen dat het een stout persoon betreft. Een admin gaat dat doorgaans niet eens na en drukt lekker op de ban knop.
het was een technocratisch punt wat hij aanvoerde. functioneel kunnen ze natuurlijk wel degelijk iemand (laten) bannen. +1 voor mutant, 0 voor netsplitter. O+
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 2 september 2012 @ 10:59:54 #64
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_116297757
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

quote:

[..]

Je hoeft mij niet te vertellen hoe het werkt.
Euh, dat weet je dus niet. :)
Je kan wel gaan zitten beweren dat je het weet, maar je slaat nu al 2 keer de plank compleet mis.
pi_116297770
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:59 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

[..]

Euh, dat weet je dus niet. :)
Je kan wel gaan zitten beweren dat je het weet, maar je slaat nu al 2 keer de plank compleet mis.
Ik ben ook geen mod geweest he. Nu echt weg. ;(
Allah Al Watan Al Malik
pi_116297789
netsplitter kijk eens na wie die vervelende admin is die mijn laatste 2 bans heeft doorgevoerd aub? kusje :*
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 2 september 2012 @ 11:02:09 #67
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_116297802
quote:
10s.gif Op zondag 2 september 2012 11:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik ben ook jaren geen mod geweest he.
Feit blijft en dat weet jij net zo goed als ik dat wij nooit iemand zo maar zullen bannen omdat iemand de pik op iemand heeft.
Daarbij weet jij ook net zo goed als ik dat notes goed gelezen worden voordat iemand geband wordt, of juist niet omdat de notes daar totaal gaan aanleiding voor geven.
Dus je kan nu wel de verzuurde excrew uithangen, maar gelijk heb je niet. :*
pi_116297813
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:02 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Feit blijft en dat weet jij net zo goed als ik dat wij nooit iemand zo maar zullen bannen omdat iemand de pik op iemand heeft.
Daarbij weet jij ook net zo goed als ik dat notes goed gelezen worden voordat iemand geband wordt, of juist niet omdat de notes daar totaal gaan aanleiding voor geven.
Dus je kan nu wel de verzuurde excrew uithangen, maar gelijk heb je niet. :*
het probleem van notes is dat ze vaak worden gezet zonder dat de mod de hele context tot zich heeft genomen, waardoor er een logboek ontstaat met uit verband gerukte quotes.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 2 september 2012 @ 11:04:29 #69
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_116297833
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

het probleem van notes is dat ze vaak worden gezet zonder dat de mod de hele context tot zich heeft genomen, waardoor er een logboek ontstaat met uit verband gerukte quotes.
Is geen probleem aangezien wij negen van de tien keer nakijken hoe die notes zijn gezet.
En die ene keer dat wij dat niet doen is omdat er porn geplaatst is. :*
pi_116297851
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:04 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Is geen probleem aangezien wij negen van de tien keer nakijken hoe die notes zijn gezet.
het was geen porn het waren hangtieten volledig educatief totaal niet opwindend zelfs voor een puberend jongetje was het nog geen aanleiding geweest om opgewonden te raken verdikkie ;(
pi_116297951
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:45 schreef sp3c het volgende:

[..]

quote:

[..]

_O-
Lekker stampvoeten en schelden, zo ken ik je weer. Mijn punt is gemaakt.
  zondag 2 september 2012 @ 11:20:20 #72
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_116298051
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:03 schreef paddy het volgende:

[..]

Mja, jammer idd. Het is niet alleen dat topic. Het is werkelijk elk topic. Zo gauw er een joodse naam of het woord Hamas gaat vallen in het topic.. wordt het een herhaling van zetten uit het Israël/palestina topic. Ook al waarschuw je tig keer. Slotje is dan het enige wat je nog kan doen wanneer sturen ook niet meer lukt.
Dat is ook een manier om de discussie kapot te maken. Dat is niet jammer, dat is gewoon slecht.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 12:18:00 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116299390
quote:

[..]

ik heb nog nooit iemand laten bannen omdat hij op mijn gevoelige teentjes stond
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 12:18:20 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116299405
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ja maar waarom ze je mod hebben gemaakt begrijp ik dan weer niet.
en nu heb je al die tijd niet kunnen slapen?
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 12:18:42 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116299417
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

omg hij had het niet over zichzelf besef ik nu :X
slow?
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 12:19:07 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116299423
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2012 10:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

dat was bepaald niet de laatste aktie
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 12:20:50 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116299460
quote:
10s.gif Op zondag 2 september 2012 11:11 schreef HyperViper het volgende:

[..]

[..]

_O-
Lekker stampvoeten en schelden, zo ken ik je weer. Mijn punt is gemaakt.
pot/ketel
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 12:21:42 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116299489
iedereen gehad?
  zondag 2 september 2012 @ 12:23:02 #79
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_116299509
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:02 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Gelul natuurlijk maar dat terzijde. Er wordt hier toch een partij met twee maten gemeten, iets wat niet erg is, men kan hier rekening mee houden. Maar het ontkennen is wel jammer. Feit is, dat bepaalde users 'geliefd' zijn bij de mods en die users kunnen gewoon veel verder gaan dan een ander. Als iemand zich verdedigd tegen 'zo'n' persoon, krijgt hij al snel een ban aangenaaid.
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 12:26:41 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116299617
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:23 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Gelul natuurlijk maar dat terzijde. Er wordt hier toch een partij met twee maten gemeten, iets wat niet erg is, men kan hier rekening mee houden. Maar het ontkennen is wel jammer. Feit is, dat bepaalde users 'geliefd' zijn bij de mods en die users kunnen gewoon veel verder gaan dan een ander. Als iemand zich verdedigd tegen 'zo'n' persoon, krijgt hij al snel een ban aangenaaid.
welke user is bv zo geliefd door de NWS mods?
  † In Memoriam † zondag 2 september 2012 @ 12:51:36 #81
137949 Disana
pi_116300364
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:55 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik heb wel eens voorgesteld om al die vaste riedeltjes in een soort databank op te slaan, compleet met argumenten voor en tegen. Dan kun je gewoon verwijzen naar letters en nummers.
Maar ja, dan moeten mensen dat natuurlijk weer eerst lezen.

Ik probeer nog wel eens iets nieuws te verzinnen of eens door te denken, maar dat is meestal paarlen voor de zwijnen.
Gewone drogredenen en onwaarheden wil ik nog wel eens weerspreken, al is het maar voor de tribune. Maar als het sowieso al duidelijk is dat iemand voortdurend uit zijn of haar nek lult, ga ik die persoon maar negeren. Er zijn er nog genoeg waar wel een mening mee uit te wisselen is.

Het is inderdaad jammer dat serieuze vragen en aparte onderwerpen ondergesneeuwd raken, want zo komt helemaal niemand een stap verder. De lopende discussie over het al dan niet daadwerkelijk uitdelen van straf aan soldaten die over de schreef zijn gegaan is ook al weer platgeslagen bij gebrek aan argumenten van een kant.
Ik heb alle respect voor jouw posts, maar zeg je eerlijk dat ik ook die al vrij lang niet meer aandachtig lees. Mijns inziens houd ook jij je teveel bezig met het steeds weer weerleggen van gedram dat er alleen maar op gericht is kritiek onschadelijk en onzichtbaar te maken. Je idee van een database aanleggen is zo gek nog niet.
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 12:59:15 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116300599
imo doet hij er zelf net iets te vaak ook vrolijk aan mee

wmb zijn Kees22 en deParo 2 kanten van dezelfde munt eerlijk gezegd, beiden zeggen ze veel interessants, beiden zijn ze niet vies van het generaliseren en het kleineren van de overkant en beiden zijn eigenlijk al veel te lang bezig met dit eindeloze welles/nietes spelletje om het interessant te houden

ik snap niet dat ze er nog lol in hebben maar goed, ik kan zoals gezegd niet mensen verbieden te discussieren ... alleen de scherpe randjes halen we eraf
pi_116300758
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb alle respect voor jouw posts, maar zeg je eerlijk dat ik ook die al vrij lang niet meer aandachtig lees. Mijns inziens houd ook jij je teveel bezig met het steeds weer weerleggen van gedram dat er alleen maar op gericht is kritiek onschadelijk en onzichtbaar te maken. Je idee van een database aanleggen is zo gek nog niet.
Dank. Als ik iemand anders was zou ik mijn berichten ook niet meer lezen.
Vet van mij: dat wordt inderdaad erg vervelend. Vooral ook omdat het niet helpt.
Heel soms komt er even een gesprek op gang met iemand, maar helaas verzandt dat vaak weer in de bagger eromheen.
Er zijn weinig onderwerpen die zoveel emoties oproepen, of het moet het doodslaan van inbrekers zijn.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  † In Memoriam † zondag 2 september 2012 @ 13:10:00 #84
137949 Disana
pi_116300840
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 13:06 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dank. Als ik iemand anders was zou ik mijn berichten ook niet meer lezen.
Vet van mij: dat wordt inderdaad erg vervelend. Vooral ook omdat het niet helpt.
Heel soms komt er even een gesprek op gang met iemand, maar helaas verzandt dat vaak weer in de bagger eromheen.
Er zijn weinig onderwerpen die zoveel emoties oproepen, of het moet het doodslaan van inbrekers zijn.
I.t.t. sp3c zie ik nog wel enkele verschillen in toon en intentie, zo zie ik jou niet in elk Israëltopic duiken om enige discussie te smoren. Maar ik zou het wel waarderen als je de bagger, zoals jij dat noemt, wat vaker zou laten liggen. Als een discussie vruchtbaar is, valt dat echt wel meteen op.
pi_116301086
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:59 schreef sp3c het volgende:

wmb zijn Kees22 en deParo 2 kanten van dezelfde munt eerlijk gezegd, beiden zeggen ze veel interessants, beiden zijn ze niet vies van het generaliseren en het kleineren van de overkant en beiden zijn eigenlijk al veel te lang bezig met dit eindeloze welles/nietes spelletje om het interessant te houden

ik snap niet dat ze er nog lol in hebben maar goed, ik kan zoals gezegd niet mensen verbieden te discussieren ... alleen de scherpe randjes halen we eraf
Ai, geen leuke vergelijking. :N
Al is het meeste wel waar. ;(
Ik maak alleen bezwaar tegen het kleineren. Ik probeer daar tegen te waken en alleen in uiterste gevallen een keer terug te meppen. En dan ook goed, natuurlijk.
Maar misschien zie ik het zelf niet, dat zou heel goed kunnen.

Wat betreft DeParo kun je gerust zijn: ik heb het opgegeven, ik praat niet meer met hem.
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 13:18:18 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116301089
ik zal deParo is dm'en, misschien heeft hij zin in een discussie over de vorm

mits de Israel/Palestijnen discussie erbuiten blijft komen we op die manier misschien nog is ergens
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 13:20:50 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116301175
hmz, dan heeft die dm ook weinig zin :D

iig knap dat je ook de hand in eigen boezem durft te steken _O_
ik verwachtte eigenlijk de zoveelste scheldpartij :@
pi_116301184
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 13:10 schreef Disana het volgende:

[..]

I.t.t. sp3c zie ik nog wel enkele verschillen in toon en intentie, zo zie ik jou niet in elk Israëltopic duiken om enige discussie te smoren. Maar ik zou het wel waarderen als je de bagger, zoals jij dat noemt, wat vaker zou laten liggen. Als een discussie vruchtbaar is, valt dat echt wel meteen op.
Wie met teer (lees: bagger) omgaat, wordt er mee besmet.
Je hebt een goed punt. Ik zal er aan denken.
pi_116301211
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 13:20 schreef sp3c het volgende:
hmz, dan heeft die dm ook weinig zin :D

iig knap dat je ook de hand in eigen boezem durft te steken _O_
ik verwachtte eigenlijk de zoveelste scheldpartij :@
Scheldpartij? Van mij? :?
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 13:27:28 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116301387
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 13:21 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Scheldpartij? Van mij? :?
ja, daar zat ik fout blijkbaar :D

het is iig een ongebruikelijke reactie op kritiek van de mods in deze reeks want meestal pikt men het niet zomaar _O-

maar ik waardeer het wel :Y
  † In Memoriam † zondag 2 september 2012 @ 13:30:31 #91
137949 Disana
pi_116301474
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 13:20 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wie met teer (lees: bagger) omgaat, wordt er mee besmet.
Je hebt een goed punt. Ik zal er aan denken.
Ik snap het wel, en ik zeg ook niet dat je je boekje te buiten gaat. Overigens ook als ik het over het tegengeluid heb, heb ik het niet specifiek over De Paro. Mij ging het gewoon te ver toen zo'n vier Israëlgerelateerde topics door dezelfde spelers en discussie bezet werden. In een ervan postte ik zelf, maar het was geen doen en werd dan ook gesloten.
pi_116301583
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 13:27 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja, daar zat ik fout blijkbaar :D

het is iig een ongebruikelijke reactie op kritiek van de mods in deze reeks want meestal pikt men het niet zomaar _O-

maar ik waardeer het wel :Y
OK, zand erover! c_/

De waardering is wederzijds! :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116301775
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 13:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik snap het wel, en ik zeg ook niet dat je je boekje te buiten gaat. Overigens ook als ik het over het tegengeluid heb, heb ik het niet specifiek over De Paro. Mij ging het gewoon te ver toen zo'n vier Israëlgerelateerde topics door dezelfde spelers en discussie bezet werden. In een ervan postte ik zelf, maar het was geen doen en werd dan ook gesloten.
Er zijn er een paar meer, maar hij is op dit moment het meest actief. En hij speelt agressiever op de man dan bijvoorbeeld C_N.
In de discussie over Rothschildt heb ik me laten verleiden tot onterecht buiten de orde doorgaan.
Al werd de discussie daaropvolgend wel weer interessant, zij het nog verder buiten de orde.
pi_116303582
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:18 schreef sp3c het volgende:

[..]

en nu heb je al die tijd niet kunnen slapen?
nou ik ben in therapie gegaan en kan er nu redelijk mee omgaan. totdat je weer linkse poep begint te verspreiden, dan tel ik tot 10 maar dat werkt niet voldoende :(
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 14:37:07 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116304145
nu ben ik weer links _O-
pi_116304189
Ik was op weg om buiten te gaan spelen, maar kom nog even hier op terug:
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 13:18 schreef sp3c het volgende:
ik zal deParo is dm'en, misschien heeft hij zin in een discussie over de vorm

mits de Israel/Palestijnen discussie erbuiten blijft komen we op die manier misschien nog is ergens
Lijkt me toch wel een goed idee.
Ik kwam hier gisteren even kijken omdat ik me ergerde aan de discussie op ons liefste :+ topic. Moussie is een zeer gewaardeerde collega. Uitstekend op de hoogte van het onderwerp, altijd goede bronnen, goed inlevingsvermogen, kan goed nadenken, blijft bij de les. De manier waarop ze behandeld wordt, vind ik echt stuitend.
Niet dat ze zielig is of zo, want ik denk dat ze heel goed voor zichzelf op kan komen. Maar alles wat ze te berde brengt valt dood in de modder.
Dat is geen discussiëren meer en voor anderen (lees: mij) helemaal niet leuk om te lezen.
pi_116304205
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 14:37 schreef sp3c het volgende:
nu ben ik weer links _O-
dan moet je dringend aan een hobby!
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 14:55:43 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116304822
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 14:38 schreef Kees22 het volgende:
Ik was op weg om buiten te gaan spelen, maar kom nog even hier op terug:

[..]

Lijkt me toch wel een goed idee.
Ik kwam hier gisteren even kijken omdat ik me ergerde aan de discussie op ons liefste :+ topic. Moussie is een zeer gewaardeerde collega. Uitstekend op de hoogte van het onderwerp, altijd goede bronnen, goed inlevingsvermogen, kan goed nadenken, blijft bij de les. De manier waarop ze behandeld wordt, vind ik echt stuitend.
Niet dat ze zielig is of zo, want ik denk dat ze heel goed voor zichzelf op kan komen. Maar alles wat ze te berde brengt valt dood in de modder.
Dat is geen discussiëren meer en voor anderen (lees: mij) helemaal niet leuk om te lezen.
maak ff een TR als Moussie er weer van langs krijgt pls

deParo gedm't of hij even langs komt hier

quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 14:38 schreef Kees22 het volgende:

[..]

dan moet je dringend aan een hobby!
winter is coming *O*

† In Memoriam † zondag 2 september 2012 @ 14:57:16 #99
137949 Disana
pi_116304857
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 13:39 schreef Kees22 het volgende:

Er zijn er een paar meer, maar hij is op dit moment het meest actief. En hij speelt agressiever op de man dan bijvoorbeeld C_N.
Dat is waarschijnlijk een kwestie van perceptie, want ik ervaar het omgekeerde. Maar laten we het erop houden dat alle posts die erop zijn gericht de ander de mond te snoeren, hinderlijk zijn. En als het een aanhoudende stroom is, zijn ze ook nog eens funest voor het topic.
pi_116305325
quote:
Krijg je daar wel genoeg subsidie voor??

Dit wel eens overwogen: http://www.speld.nl/2010/(...)nkse-hobby%E2%80%99/ ?
  zondag 2 september 2012 @ 15:08:27 #101
373754 mossad_agent
pi_116305359
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

moussie
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 15:10:00 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116305450
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:08 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

moussie
dude :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 15:11:08 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116305498
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:07 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Krijg je daar wel genoeg subsidie voor??

Dit wel eens overwogen: http://www.speld.nl/2010/(...)nkse-hobby%E2%80%99/ ?
absoluut niet!

shit is duur :')

en geloof het of niet ik heb heel lang postzegels verzameld _O-
  zondag 2 september 2012 @ 15:13:18 #104
373754 mossad_agent
pi_116305622
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

SPOILER
Als je het antwoord niet wilt lezen, moet je de vraag niet stellen.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2012 @ 15:14:26 #105
137949 Disana
pi_116305688
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:08 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

moussie
Dat is echt lariekoek. Als er iemand is die regelmatig zonder enige hulp van bovenaf tegenover een horde posters staat inzake uitkeringen, buitenlanders, of Israël, dan is het moussie wel.
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 15:14:32 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116305697
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:13 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Als je het antwoord niet wilt lezen, moet je de vraag niet stellen.
ow begrijp me niet verkeerd hoor ik lees het graag maar serieus ...

pi_116313216
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:59 schreef sp3c het volgende:

Zo kan het lijken, zo is het niet, ten eerste vind ik mezelf zeer redelijk en ben ik ook voor een zeer constructieve oplossing met betrekking tot het conflict. Echter heb ik ook wel geleerd als je in dit soort discussies een extreem persoon als Kees22 een teen geeft hij voor je hele voet gaat.

Ik ben liever voor een inhoudelijke discussie met goede argumenten dan een welles nietes verhaal. Ik heb het vaak geprobeerd, en sommige posters kunnen dat ook wel degelijk dan heb je iets interessant, maar andere posters hebben slechts de intentie om elk klein dingetje aan te vallen om vervolgens de rest van het verhaal te negeren en daarmee laten ze blijken maar een heel beperkte kennis van bijvoorbeeld dit conflict te hebben als ze al iets ervan af weten dat is wel duidelijk.

Buiten dat heeft Kees22 inderdaad door dat ik zijn tactiek wel doorheb, dat je hem niet te veel moet vragen om argumenten of enige vorm van onderbouwing, want dan haakt hij af. Dat is de reden dat hij zogenaamd mij besloten heeft te negeren maar af en toe zie je hem nog stiekem wel een sneer uitdelen mijn kant op als ik in een discussie met een andere poster ben bijvoorbeeld.

Het ironische is dan ook, en dat vind ik een belangrijk punt, dat je met dat soort figuren niet kan spreken over een oplossing maar telkens weer bij het bestaansrecht van Israël uitkomt. Als iemand als Kees22 dat al niet accepteert, en elke kleine gebeurtenis in dat licht neerzet, dan zal de discussie vermoedelijk niet heel snel veranderen mocht deze zich nog openlijk hervatten zoals eerst.

Dus ik begrijp de frustratie wel maar ik ben het oneens met het beeld dat je neerzet. Zeker als je ziet dat Kees22 en ik al enige tijd niet direct met elkaar in discussie zijn geweest, niet echt, eigenlijk.
pi_116313774
Ik zie simpelweg te veel extreme standpunten voorbij komen om te negeren, en dan kan je zelf redelijk proberen over te komen, maar dat heeft niet altijd veel zin. Ik ben van mening, en dat is mijn mening doe er mee wat je wilt, dat de vorige discussies zijn gesloten omdat te veel extreme standpunten het hebben overgenomen. Zie bijvoorbeeld het Rothschild topic, en ik zou graag meer reacties hierover willen zien, ik heb hier weinig in gezegd maar ik dacht al van te voren hier gaat over Joden geschreven worden.

Wat gebeurt er, inderdaad het ging op een gegeven moment weer over Joden, en sorry dan kan je mij van alles proberen te verwijten dat ik te extreem zou zijn maar als je dat topic leest kan je mij dat denk ik niet kwalijk nemen. Ik ruik van een afstand wanneer iemand serieus over het onderwerp wil praten, of althans voor rede vatbaar is, en zo ben ik ook bereid de discussie aan te gaan. Neem Viajero, hij had kritiek op mij omdat hij mij net als jullie te extreem vond, ik heb hem mijn standpunt uitgelegd hoe ik genuanceerd tegen het conflict aankijk en dat kon hij al veel beter accepteren volgens mij. Ook met Disana denk ik veel beter een gesprek te kunnen voeren.

Maar als je in een van de centrale topics zo'n Che al post ziet maken dat een mod zou knielen voor de troon van het zionisme dan denk je toch niet echt dat met zo'n figuur makkelijk een redelijke discussie valt te voeren?

Dus ik vind het prima dat we hier van alles afspreken maar ik vrees dat met de consequente terugkeer van een bepaald type poster dat weinig zin zal hebben!

Dat betekent niet dat ik niet bereid ben tot het maken van afspraken maar nogmaals ik denk dat het weinig zin zal hebben. Ik hoor graag jullie standpunten overigens.
pi_116313927
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:04 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ik kreeg een ban voor het plaatsen van dat filmpje waarin een pornosnol niet wil pijpen omdat zijn lul stinkt. Er is geen tiet te zien in dat filmpje :')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 18:23:19 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116313936
ik vind je niet te extreem (Kees22 ook niet trouwens) maar ik vind het vervelend om kilometerslange teksten door te worstelen om tot de conclusie te komen dat ik het al vaker gelezen heb .. gister, een pagina terug en in hetzelfde topic

daar moet een oplossing voor te vinden zijn
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 18:24:16 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116313975
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 18:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik kreeg een ban voor het plaatsen van dat filmpje waarin een pornosnol niet wil pijpen omdat zijn lul stinkt. Er is geen tiet te zien in dat filmpje :')
nou en?
pi_116314117
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou en?
Dat laat zien dat er dus niet goed gekeken wordt bij het bannen
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 18:27:38 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116314152
niet interessant voor NWS FB
pi_116314205
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:23 schreef sp3c het volgende:
ik vind je niet te extreem (Kees22 ook niet trouwens) maar ik vind het vervelend om kilometerslange teksten door te worstelen om tot de conclusie te komen dat ik het al vaker gelezen heb .. gister, een pagina terug en in hetzelfde topic

zeg je baan bij fok op :7
pi_116314242
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 02-09-2012 18:32:17 (onnodig) ]
pi_116314326
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:23 schreef sp3c het volgende:

Je vroeg me eerder af waarom ik me niet verveel maar zoals je misschien weet heb ik Geschiedenis gestudeerd en daar is het toch al eeuwenlang een ogenschijnlijke herhaling van argumenten en theorieën met betrekking tot bijna elk denkbaar onderwerp.

Zonder gekheid, nee ik denk dat daar geen echte oplossing voor is, wat ik wel probeer is wat minder te reageren in dat soort topics om andere posters hun gang te laten gaan maar ook daar zie je een herhaling van punten die al voorbij zijn gekomen. Zolang er inhoudelijk niet kan worden gepraat over de oplossing van het conflict, zolang bepaalde basispunten zoals het bestaansrecht van Israel niet kunnen worden geaccepteerd, vrees ik dat je je nog veel langer zult ergeren want dan zal de discussie toch bijna elke keer weer terugkomen op dat punt. Of het nu gaat om wat militairen doen of zelfmoordterroristen. Elke keer zal het dan weer gaan over die centrale punten als daar geen consensus over gevonden kan worden, sterker nog, dat is niet alleen een probleem op dit forum maar een probleem van een groot deel van de samenleving die hier een mening over heeft.
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 18:31:17 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116314332
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

zeg je baan bij fok op :7
nee dat lost niets op
  † In Memoriam † zondag 2 september 2012 @ 18:33:00 #118
137949 Disana
pi_116314412
DeParo, ik vind je wel extreem. Extreem in die zin dat je vrijwel elke discussie dichttimmert zodat er voor de andere kant geen zuchtje lucht meer te vinden is. Je denkbeelden zijn dan misschien niet extreem, je methodes om ze over het voetlicht te brengen zijn dat in mijn ogen wel.

Iedereen reageert daar anders op. Je zegt dat je met mij mogelijk wel een discussie kunt voeren, maar dat is niet echt hoe het werkt. Na twee lappen tekst ben ik al ontmoedigd en haak ik af, omdat het niet meer gaat over dat waar ík iets over wilde zeggen. Een ander wordt er juist door aangespoord net zo hard met overtuiging zijn kennis en mening te etaleren. In beide gevallen is de discussie dan dood.

In dit licht denk ik dat er best wel iets constructievers te bedenken is dan doorgaan op de oude voet.
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 18:35:04 #119
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116314523
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:31 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je vroeg me eerder af waarom ik me niet verveel maar zoals je misschien weet heb ik Geschiedenis gestudeerd en daar is het toch al eeuwenlang een ogenschijnlijke herhaling van argumenten en theorieën met betrekking tot bijna elk denkbaar onderwerp.

Zonder gekheid, nee ik denk dat daar geen echte oplossing voor is, wat ik wel probeer is wat minder te reageren in dat soort topics om andere posters hun gang te laten gaan maar ook daar zie je een herhaling van punten die al voorbij zijn gekomen. Zolang er inhoudelijk niet kan worden gepraat over de oplossing van het conflict, zolang bepaalde basispunten zoals het bestaansrecht van Israel niet kunnen worden geaccepteerd, vrees ik dat je je nog veel langer zult ergeren want dan zal de discussie toch bijna elke keer weer terugkomen op dat punt. Of het nu gaat om wat militairen doen of zelfmoordterroristen. Elke keer zal het dan weer gaan over die centrale punten als daar geen consensus over gevonden kan worden, sterker nog, dat is niet alleen een probleem van dit forum maar een probleem van een groot deel van de samenleving die hier een mening over heeft.
het zou misschien helpen als 'jullie' (jij, kees22 en nog een rijtje anderen ook) zich wat meer op de achtergrond zouden houden ja of de boel iig beperken tot de Israel/Palestina reeks en niet in elk andere topic over het conflict ook dezelfde discussie gingen voeren

maar das een beetje een sneue oplossing vind ik
pi_116314565
lijkt me een passende oplossing ^O^
pi_116314619
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:33 schreef Disana het volgende:
DeParo, ik vind je wel extreem. Extreem in die zin dat je vrijwel elke discussie dichttimmert zodat er voor de andere kant geen zuchtje lucht meer te vinden is. Je denkbeelden zijn dan misschien niet extreem, je methode om ze over het voetlicht te brengen zijn dat in mijn ogen wel.

Iedereen reageert daar anders op. Je zegt dat je met mij mogelijk wel een discussie kunt voeren, maar dat is niet echt hoe het werkt. Na twee lappen tekst ben ik al ontmoedigd en haak ik af, omdat het niet meer gaat over dat waar ík iets over wilde zeggen. Een ander wordt er juist door aangespoord net zo hard met overtuiging zijn kennis en mening te etaleren. In beide gevallen is de discussie dan dood.

In dit licht denk ik dat er best wel iets constructievers te bedenken is dan doorgaan op de oude voet.
Ik kan me herinneren dat ik meer dan eens inhoudelijk probeerde te reageren met betrekking tot het onderwerp over soldaten en wat ze zouden doen met sommige kinderen. Dat heb ik ook jegens jou geprobeerd maar daar heb ik niet een inhoudelijk antwoord op gekregen. Ik heb een harde stijl van discussiëren, dat klopt maar dat zie ik niet als extreem, maar probeer het inhoudelijke gedeelte dan ook een kans te geven als ik het probeer.
pi_116314680
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:35 schreef sp3c het volgende:

[..]

het zou misschien helpen als 'jullie' (jij, kees22 en nog een rijtje anderen ook) zich wat meer op de achtergrond zouden houden ja of de boel iig beperken tot de Israel/Palestina reeks en niet in elk andere topic over het conflict ook dezelfde discussie gingen voeren

Zoals gezegd heb ik het met Rotschild al geprobeerd, je zal denken wat heeft dat er mee te maken, maar je kon van te voren al weten dat het daar over Joden zou gaan en inderdaad dat topic ontspoorde min of meer. Ik vind het prima als ik mezelf onthoud van bepaalde topics of althans er minder post, dat is ook wat ik probeer, maar nogmaals ik denk niet dat er echt iets zal veranderen desalniettemin wil ik het best een kans geven.
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 18:39:11 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116314707
het is ook heel snel 'ja maar jij bent joods/moslim/groen/kluizenaar en dus vind jij ... ' en dat maakt het ook best vervelend
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 18:40:29 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116314773
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zoals gezegd heb ik het met Rotschild al geprobeerd, je zal denken wat heeft dat er mee te maken, maar je kon van te voren al weten dat het daar over Joden zou gaan en inderdaad dat topic ontspoorde min of meer. Ik vind het prima als ik mezelf onthoud van bepaalde topics of althans er minder post, dat is ook wat ik probeer, maar nogmaals ik denk niet dat er echt iets zal veranderen desalniettemin wil ik het best een kans geven.
probeer iig iets meer open te staan voor de andere kant van het verhaal want daar gaat het in dit conflict al heel snel mis ... en niet alleen op fok! trouwens _O-
  zondag 2 september 2012 @ 18:43:08 #125
pi_116314890
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

IKKE! O+
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 18:43:38 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116314916
quote:
7s.gif Op zondag 2 september 2012 18:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

IKKE! O+
ok granted _O_
pi_116314921
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:40 schreef sp3c het volgende:

[..]

probeer iig iets meer open te staan voor de andere kant van het verhaal want daar gaat het in dit conflict al heel snel mis ... en niet alleen op fok! trouwens _O-
Zoals gezegd, ik sta ook open voor de andere kant van het verhaal en ik heb een zeer genuanceerd standpunt over het conflict, denk maar niet dat ik snel tussen de kolonisten sta te dansen en te springen. Het komt echter niet helemaal goed uit de verf misschien als ik veel reageer op bepaalde extreme standpunten van extreme posters, daarom probeer ik ook minder te reageren, dat klopt.

Buiten het forum geldt hetzelfde alleen hebben mensen vaak wikipedia niet bij de hand waardoor een discussie relatief eenvoudig te winnen is voor mij. Daar hoef ik dus niet altijd hard te zijn.
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 18:44:39 #128
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116314966
je hoeft sowieso niet altijd zo hard te zijn
pi_116315000
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:44 schreef sp3c het volgende:
je hoeft sowieso niet altijd zo hard te zijn
Niet altijd, dat heb ik al gezegd, maar soms wel.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2012 @ 18:46:46 #130
137949 Disana
pi_116315087
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:37 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat ik meer dan eens inhoudelijk probeerde te reageren met betrekking tot het onderwerp over soldaten en wat ze zouden doen met sommige kinderen. Dat heb ik ook jegens jou geprobeerd maar daar heb ik niet een inhoudelijk antwoord op gekregen. Ik heb een harde stijl van discussiëren, dat klopt maar dat zie ik niet als extreem, maar probeer het inhoudelijke gedeelte dan ook een kans te geven als ik het probeer.
Misschien bedoel jij je reacties anders dan ze ontvangen worden, dat kan ook. Ik heb je reacties als nogal eendimensionaal ervaren (steeds opnieuw: 'er komt wel een onderzoek') en vrij dominant ('dus doorlopen, mensen'). Het was, en dat ervaar ik vaker, alsof we het er helemaal niet over mochten hebben omdat jij al wist wat het antwoord en de oplossing waren (hoe eigenlijk?). Het klopt dat je dan geen inhoudelijk antwoord meer van mij krijgt, want je bent dan een weg ingeslagen die ik niet wil volgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Disana op 02-09-2012 18:56:40 ]
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 18:47:04 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116315100
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:45 schreef DeParo het volgende:

[..]

meestal niet :P

je ziet het in dit gesprek ook al, iedereen is extreem, posters zijn extreem, hakken extreem diep in het zand etc. en dit van beide kanten hele topics lang

ik vind het nog wel meevallen wat die extremen betreft, ik zie soms heel redelijk vragen waar veel te fel op gereageert word alsof er voorgesteld word om alle joden maar weer tegen de muur te zetten
  zondag 2 september 2012 @ 18:48:12 #132
pi_116315149
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:04 schreef DeParo het volgende:
een extreem persoon als Kees22
Dit is echt bullshit. Kees22 is de op 1 na redelijkste user op het hele forum. Je maakt jezelf met deze opmerking totaal belachelijk.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2012 @ 18:49:07 #133
137949 Disana
pi_116315181
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:45 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik zou het van o.a. jou zeer waarderen als zaken minder 'op leven en dood' besproken werden. Het onderwerp is al opruiend genoeg.
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 18:49:36 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116315201
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:49 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zou het van o.a. jou zeer waarderen als zaken minder 'op leven en dood' besproken werden. Het onderwerp is al opruiend genoeg.
ik dus ook
pi_116315270
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Misschien bedoel jij je reacties anders dan ze ontvangen worden, dat kan ook. Ik heb je reacties als nogal eendimensionaal ervaren (steeds opnieuw: 'er komt wel een onderzoek') en vrij dominant ('dus doorlopen, mensen). Het was, en dat ervaar ik vaker, alsof we het er helemaal niet over mochten hebben omdat jij al wist wat het antwoord en de oplossing waren (hoe eigenlijk?). Het klopt dat je dan geen inhoudelijk antwoord meer van mij krijgt, want je bent dan een weg ingeslagen die ik niet wil volgen.
Ik heb ook gezegd dat sommige Israëlische militairen ook wel eens fouten hebben gemaakt, misdaden hebben begaan, en dat dient aangepakt te worden maar dat betekent niet dat er geen onderzoek moet plaatsvinden of naar de bron moet worden gekeken die dit allemaal beweert. Uiteraard ben ik wat kritisch als ik dit soort opmerkingen hoor aangezien ze zeer vaak worden gemaakt over Israëlische militairen en ook heel vaak, niet altijd, zeer onterecht. Desalniettemin neemt dat niet weg dat dit soort punten gewoon besproken moeten kunnen worden inderdaad op dit forum en niet dat er dan de hele tijd een lange herhaling van andere punten worden bijgehaald, zoals gezegd ik zal me minder bemoeien met die andere topics, maar ik vrees dat er zo weinig verandert.
  zondag 2 september 2012 @ 18:52:56 #136
pi_116315362
quote:

[..]

Dat kan niet. Het gaat om het bestaansrecht van Israel. Dan zijn alle middelen geoorloofd. Zelfs Dries van Acht is een anti-semiet vanwege zijn (zeer redelijke, kritische) houding tov Israël. Die propaganda oorlog word ook op Fok! gevoerd.

Ik zie geen oplossing omdat te veel mensen geen oplossing willen.
pi_116315624
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:47 schreef sp3c het volgende:

[..]

meestal niet :P

je ziet het in dit gesprek ook al, iedereen is extreem, posters zijn extreem, hakken extreem diep in het zand etc. en dit van beide kanten hele topics lang

ik vind het nog wel meevallen wat die extremen betreft, ik zie soms heel redelijk vragen waar veel te fel op gereageert word alsof er voorgesteld word om alle joden maar weer tegen de muur te zetten
Als ik zulke vragen herken probeer ik ze ook redelijk te beantwoorden maar mijn harde stijl komt toch vaak met een klein groepje duidelijk naar voren misschien dat dat het beeld wat lijkt te vertekenen.
pi_116315706
quote:
13s.gif Op zondag 2 september 2012 18:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dit is echt bullshit. Kees22 is de op 1 na redelijkste user op het hele forum. Je maakt jezelf met deze opmerking totaal belachelijk.
Dat lijkt me niet.
Dat weet je dan ook wel.

quote:

[..]

Voor jou zal ik het proberen ;) ;).
Ik vind het positief dat hier wel over gesproken kan worden kennelijk op een bepaalde manier.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2012 @ 19:08:22 #139
137949 Disana
pi_116315993
quote:
7s.gif Op zondag 2 september 2012 18:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat kan niet. Het gaat om het bestaansrecht van Israel. Dan zijn alle middelen geoorloofd. Zelfs Dries van Acht is een anti-semiet vanwege zijn (zeer redelijke, kritische) houding tov Israël. Die propaganda oorlog word ook op Fok! gevoerd.

Ik zie geen oplossing omdat te veel mensen geen oplossing willen.
Ik wilde daar nog op ingaan, op het punt van DeParo dat bij sommige posters het bestaansrecht van Israël in het geding is, en dat hij daarom met alle middelen mag discussiëren. Ik ben namelijk zo iemand die vraagtekens heeft bij het bestaan van het land op die plek - en dat moet ik ongestoord kunnen vinden.

Mijns inziens is het niet nuttig en niet gerechtvaardigd posters die zo denken met alle mogelijke discussiemiddelen dood te gooien. We zijn allemaal, beide zijden, getuige van een miserabele situatie. Niemand heeft ons aangesteld als rechter over de ander.
pi_116316392
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 19:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik wilde daar nog op ingaan, op het punt van DeParo dat bij sommige posters het bestaansrecht van Israël in het geding is, en dat hij daarom met alle middelen mag discussiëren. Ik ben namelijk zo iemand die vraagtekens heeft bij het bestaan van het land op die plek - en dat moet ik ongestoord kunnen vinden.

Mijns inziens is het niet nuttig en niet gerechtvaardigd posters die zo denken met alle mogelijke discussiemiddelen dood te gooien. We zijn allemaal, beide zijden, getuige van een miserabele situatie. Niemand heeft ons aangesteld als rechter over de ander.
Het gaat er mij niet eens per definitie om dat iemand anders dat moet respecteren of accepteren maar dat het dan wel telkens op dat punt terugkomt, dat zie ik bij jou minder, volgens mij.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2012 @ 19:25:03 #141
137949 Disana
pi_116316659
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 19:18 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het gaat er mij niet eens per definitie om dat iemand anders dat moet respecteren of accepteren maar dat het dan wel telkens op dat punt terugkomt, dat zie ik bij jou minder, volgens mij.
Dit klinkt wel heel dicterend en bindend van jouw kant:

quote:
zolang bepaalde basispunten zoals het bestaansrecht van Israel niet kunnen worden geaccepteerd, vrees ik dat je je nog veel langer zult ergeren want dan zal de discussie toch bijna elke keer weer terugkomen op dat punt.
Het is jouw basispunt en jij vindt dat men dat moet accepteren. Anderen denken daar weer anders over.
pi_116316745
Zelden zo'n duidelijk voorbeeld van projectie gezien zeg.
In lekentaal: pot en ketel. Splinter en balk.
En uiteraard een bekend rijtje drogredenen als daar zijn de stroman en het autoriteitsargument.

Ik rust mijn Kees.
pi_116316748
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 19:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Dit klinkt wel heel dicterend en bindend van jouw kant:
Dat valt volgens mij best mee!

[..]

quote:
Het is jouw basispunt en jij vindt dat men dat moet accepteren. Anderen denken daar weer anders over.
Ik geef het als een oorzaak waarom de discussie ontspoort, jij stelt dat niet te accepteren of althans niet per definitie, toch verval jij niet consequent tot het herhalen van dat punt en zal er met jou misschien wel eerder een redelijke discussie te voeren zijn!
  † In Memoriam † zondag 2 september 2012 @ 19:31:27 #144
137949 Disana
pi_116316908
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 19:27 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat valt volgens mij best mee!

[..]

[..]

Ik geef het als een oorzaak waarom de discussie ontspoort, jij stelt dat niet te accepteren of althans niet per definitie, toch verval jij niet consequent tot het herhalen van dat punt en zal er met jou misschien wel eerder een redelijke discussie te voeren zijn!
Nou, niet om je aan te vallen, maar ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet meevallen. Nogmaals, misschien ben je je niet helemaal bewust van de impact van je woorden... maar wat ik daar zie is een dictaat (ik dicteer dat het bestaansrecht een basispunt is dat geaccepteerd dient te worden) plus een dreigement (en anders post ik gewoon door zoals ik doe ook al vindt niet iedereen dat prettig).

De enige reden dat ik het niet vaak noem is precies deze: het is de grootst denkbare trigger om een discussie lam te leggen.
pi_116317001
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 19:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou, niet om je aan te vallen, maar ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet meevallen. Nogmaals, misschien ben je je niet helemaal bewust van de impact van je woorden... maar wat ik daar zie is een dictaat (ik dicteer dat het bestaansrecht een basispunt is dat geaccepteerd dient te worden) plus een dreigement (en anders post ik gewoon door zoals ik doe ook al vindt niet iedereen dat prettig).

De enige reden dat ik het niet vaak noem is precies deze: het is de grootst denkbare trigger om een discussie lam te leggen.
Volgens mij stond dat niet in de post die je citeerde en vervolgens op reageerde dus ik vind dit eigenlijk een beetje opmerkelijk dat je dit wel zo ervaart.
pi_116317065
Wat een feedback.
pi_116317088
Bij wijze van database: http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden

Kan deze link niet standaard aan de openingspost toegevoegd worden? ;) O-)
  zondag 2 september 2012 @ 19:38:17 #148
pi_116317196
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 19:27 schreef DeParo het volgende:

Ik geef het als een oorzaak waarom de discussie ontspoort,
De discussie ontspoort omdat mensen zich niet aan jouw regeltjes houden, duidelijk.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2012 @ 19:38:48 #149
137949 Disana
pi_116317211
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 19:33 schreef DeParo het volgende:

Volgens mij stond dat niet in de post die je citeerde en vervolgens op reageerde dus ik vind dit eigenlijk een beetje opmerkelijk dat je dit wel zo ervaart.
Het is aan jou aan te nemen dat het zo overkomt - of niet. Ik citeerde je in elk geval letterlijk:

quote:
Op zondag 2 september 2012 18:31 schreef DeParo het volgende:
zolang bepaalde basispunten zoals het bestaansrecht van Israel niet kunnen worden geaccepteerd, vrees ik dat je je nog veel langer zult ergeren want dan zal de discussie toch bijna elke keer weer terugkomen op dat punt.
pi_116317310
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 19:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is aan jou aan te nemen dat het zo overkomt - of niet. Ik citeerde je in elk geval letterlijk:

[..]

Dat is niet wat je citeerde, ik weet dat ik dat punt eerder maakte maar heb het hierboven wel afgezwakt, en toen stelde ik dat het me niet eens per definitie daarom ging ook al zou ik dat graag willen. Evenmin stel ik dat iemand dat moet accepteren of zelfs maar respecteren maar je dient wel verantwoording te nemen voor keuzes die je maakt.
pi_116317358
quote:
7s.gif Op zondag 2 september 2012 19:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De discussie ontspoort omdat mensen zich niet aan jouw regeltjes houden, duidelijk.
Zijn dat jouw woorden?
  † In Memoriam † zondag 2 september 2012 @ 19:50:51 #152
137949 Disana
pi_116317639
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 19:41 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat is niet wat je citeerde, ik weet dat ik dat punt eerder maakte maar heb het hierboven wel afgezwakt, en toen stelde ik dat het me niet eens per definitie daarom ging ook al zou ik dat graag willen. Evenmin stel ik dat iemand dat moet accepteren of zelfs maar respecteren maar je dient wel verantwoording te nemen voor keuzes die je maakt.
Het is toch echt letterlijk wat ik citeerde en wat jij had geschreven. Dit is precies het soort drijfzand waar ik zo'n hekel aan heb, en waardoor potentieel vruchtbare discussies doodlopen.

Ik wil wel aannemen dat de soep niet zo heet wordt gegeten als hij wordt opgediend. We hadden het er al over dat iets minder verbetenheid bij diverse partijen geen kwaad zou kunnen :)
pi_116317749
quote:
13s.gif Op zondag 2 september 2012 18:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ach ja, je doet wat je kunt hè. Maar een heer van stand laat zich daar niet graag op voorstaan, die doet goed in stilte. :+
Maar het is een eer in jou daarin mijn meerdere te mogen erkennen. _O_
pi_116317836
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 19:50 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is toch echt letterlijk wat ik citeerde en wat jij had geschreven. Dit is precies het soort drijfzand waar ik zo'n hekel aan heb, en waardoor potentieel vruchtbare discussies doodlopen.

Ik wil wel aannemen dat de soep niet zo heet wordt gegeten als hij wordt opgediend. We hadden het er al over dat iets minder verbetenheid bij diverse partijen geen kwaad zou kunnen :)
Nu ik het even heb teruggelezen moet ik zeggen dat je inderdaad wel degelijk daar op had gereageerd dus mijn excuses wat dat betreft. Toch stel ik zelfs niet in dat stuk dat je het moet accepteren of respecteren en vervolgens zwak ik het in een andere post (waar ik aanvankelijk dacht dat je op reageerde) zelfs af door te stellen dat dat niet de reden is waarom de discussie in herhaling valt maar dat het consequent terugkomen op zo'n punt daar een reden van is.
pi_116318012
DeParo, ik heb duidelijk laten weten waarom ik niet meer met je wil discussiëren: ik ben veel te veel energie en tijd kwijt met het terzijde schuiven van allerlei niet relevante onzin om tot de kern van wat je wilt beweren te komen. Verder lees je voortdurend niet wat er geschreven wordt of wel wat er niet geschreven wordt, ontbreekt het je aan argumenten en/of gebruik je verkeerde argumenten of argumenten verkeerd.

Wat mij betreft heeft dat dus niks met je standpunt(en) te maken.
Bot gezegd: je lult me te veel uit je nek.

En ik kan best eens iets provocerends zeggen, soms ook wel met opzet, maar inderdaad: ik blijf over het algemeen heel redelijk.
pi_116318112
En nou ga ik wat anders doen.

Schone Schijn kijken, dat lijkt we heel erg hierop.
Moet je Hyacinth of Onslow eens horen redeneren. _O-
  † In Memoriam † zondag 2 september 2012 @ 20:06:37 #157
137949 Disana
pi_116318278
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 19:56 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nu ik het even heb teruggelezen moet ik zeggen dat je inderdaad wel degelijk daar op had gereageerd dus mijn excuses wat dat betreft. Toch stel ik zelfs niet in dat stuk dat je het moet accepteren of respecteren en vervolgens zwak ik het in een andere post (waar ik aanvankelijk dacht dat je op reageerde) zelfs af door te stellen dat dat niet de reden is waarom de discussie in herhaling valt maar dat het consequent terugkomen op zo'n punt daar een reden van is.
Ik ben moe van deze metadiscussie. Aan alle kanten wordt drijfzand opgespoten zodat ik me op geen enkele tekst van jou kan beroepen. Het is jammer dat mijn boodschap is verzopen.
pi_116318870
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:35 schreef sp3c het volgende:

[..]

Gewoon on topic blijven zou al veel helpen.
Ik zal mijn best doen.
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 20:21:41 #159
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116319114
lijkt mij een prima oplossing voor iedereen ^O^

goed gesprekje!

FtKrwhatsitsname kom er maar in, ben reuze benieuwd hoe links ik wel niet ben enzo
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 20:28:57 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116319637
quote:
9s.gif Op zondag 2 september 2012 19:34 schreef Tem het volgende:
Wat een feedback.
goed he ^O^
pi_116319661
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:00 schreef Kees22 het volgende:
DeParo, ik heb duidelijk laten weten waarom ik niet meer met je wil discussiëren: ik ben veel te veel energie en tijd kwijt met het terzijde schuiven van allerlei niet relevante onzin om tot de kern van wat je wilt beweren te komen. Verder lees je voortdurend niet wat er geschreven wordt of wel wat er niet geschreven wordt, ontbreekt het je aan argumenten en/of gebruik je verkeerde argumenten of argumenten verkeerd.

Wat mij betreft heeft dat dus niks met je standpunt(en) te maken.
Bot gezegd: je lult me te veel uit je nek.

En ik kan best eens iets provocerends zeggen, soms ook wel met opzet, maar inderdaad: ik blijf over het algemeen heel redelijk.
Ik heb je volgens mij zeer duidelijk gemaakt, meer dan eens, dat wat je hier schrijft onzin is, incorrect, en dat je het slechts op jezelf kan betrekken. Ik vind het niet zo erg dat je me negeert, ik zou het wel prettig vinden als je dat dan doet, dat je niet de hele tijd van die sneren zit te maken als ik met een andere poster in discussie ben.

quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ben moe van deze metadiscussie. Aan alle kanten wordt drijfzand opgespoten zodat ik me op geen enkele tekst van jou kan beroepen. Het is jammer dat mijn boodschap is verzopen.
Nogmaals, ik stel niet dat je iets moet accepteren of respecteren, ik geef slechts mijn mening waarom ik denk dat de discussie vaak ontspoort.
pi_116322293
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:28 schreef sp3c het volgende:

[..]

goed he ^O^
Misschien kunnen ze er een apart topic van maken?
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 21:04:42 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116322378
quote:
9s.gif Op zondag 2 september 2012 21:03 schreef Tem het volgende:

[..]

Misschien kunnen ze er een apart topic van maken?
ja noemen we het Israel/Palestine deel godweethoeveel

game on!

:')

nee dit is juist een goede plek voor dit gesprekje
pi_116322620
Of, Kees en Paro's knutselhoek Deel1: voor al uw gezaag en gehamer.

Sterkte iig.
pi_116324854
quote:
9s.gif Op zondag 2 september 2012 21:07 schreef Tem het volgende:
Of, Kees en Paro's knutselhoek Deel1: voor al uw gezaag en gehamer.

Sterkte iig.
Je denkt toch niet dat ik in dezelfde hoek ga staan? o|O 8)7
Helemaal aan de andere kant van het gebouw graag! :7
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 22:12:07 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116326953
het jodehoekje!

nihihahahaaaaa
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 22:12:26 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116326966
nee kut dat is die andere!
pi_116329235
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:12 schreef sp3c het volgende:
het jodehoekje!

nihihahahaaaaa
Ik geef niks om voetbal, maar anders zou ik voor PSV zijn.

Jodekoeken, daar bezondig ik me nog wel eens aan.

Trouwens: als ik me bezondig aan denigrerend doen tegen de overkant, mag je me daar op wijzen. Dank.
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 22:50:06 #169
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116329340
is goed!

maar het probleem is toch echt meer het langdraderige van het hele verhaal, zo heel erg onvriendelijk is het nu ook weer niet (is wel eens erger geweest iig)
pi_116329722
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:48 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik geef niks om voetbal, maar anders zou ik voor PSV zijn.

Jodekoeken, daar bezondig ik me nog wel eens aan.

Trouwens: als ik me bezondig aan denigrerend doen tegen de overkant, mag je me daar op wijzen. Dank.
Wat betreft voetbal zouden we dan toch nog iets gemeen hebben.
pi_116331225
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:50 schreef sp3c het volgende:
is goed!

maar het probleem is toch echt meer het langdraderige van het hele verhaal, zo heel erg onvriendelijk is het nu ook weer niet (is wel eens erger geweest iig)
Vandaar ook mijn voorstel tot een databank: je ziet inderdaad steeds dezelfde kul voorbijkomen.
Ik heb eens bijgedragen aan een topic over de term joods-christelijk cultuur. Daaraan droegen allerlei mensen bij en, voor mijn gevoel, bereikten we wel een soort consensus: de term is niet bruikbaar, heeft onvoldoende duidelijke betekenis. Met een zekere bandbreedte, uiteraard.

Zo zouden we over diverse deelonderwerpen of argumenten elk een topic kunnen openen, waar goed nuchter geargumenteerd wordt. Dan kun je ook per onderwerp aangeven in hoeverre je het met een stelling eens of oneens bent. Een soort kieswijzer.
Zou wel eens heel verrassend kunnen zijn!

En inderdaad: het is wel eens erger geweest. Een tijdlang leek het topic wel gekaapt.
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 23:23:31 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116331440
hoe zou je dat moeten maken/starten?

klinkt als het proberen waard
pi_116333037
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 23:23 schreef sp3c het volgende:
hoe zou je dat moeten maken/starten?

klinkt als het proberen waard
Lastig, inderdaad.
Het topic over joods-christelijk is indertijd (2007 alweer }) ) gestart door Floripas.
En, naar ik nu zie, een beetje doodgebloed. Onze joods-christelijke wortels

Men zou, al naar een stelling opkomt in het Israel-Palestina-topic, een onderzoekje kunnen starten.
Bijvoorbeeld de stelling:
Het bouwen van joodse nederzettingen op de bezette westoever is terecht.
Of de lopende discussie:
Israelische soldaten die zich misdragen hebben worden adequaat gestraft door Israel.
Minder actueel, maar ik verzeilde er laatst nog in:
De staat Israel wordt in zijn voortbestaan bedreigd.

Maar ik zie het al: alleen al de titel van een topic zal tot felle discussie (kunnen) leiden.

Daarvoor gebruiken we de eerste 50 berichten van het topic, tot we een goede definitie hebben. En dan de rest voor argumenten.

[ Bericht 23% gewijzigd door Kees22 op 03-09-2012 00:08:21 ]
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 23:59:56 #174
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116333089
maar dat met die joods/christelijke traditie is retarded

verzinsel van Wilders
pi_116333486
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 23:59 schreef sp3c het volgende:

verzinsel van Wilders
Maar indertijd wel levend. Ik wil die discussie niet voortzetten, maar ik vond het wel een aardig voorbeeld. Ik herinner me het als een zoeken naar de betekenis van dat begrip, op verschillende manieren.
pi_116334009
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 23:59 schreef sp3c het volgende:

verzinsel van Wilders
Hoezo is dat retarded juist niet volgens mij.

----

Verder blijf ik het ironisch vinden dat Kees22 meent argumenten te gebruiken want ik heb ze tot dusverre zelden gezien. Dat mag je opvatten als een sneer maar ik wil hem er toch op wijzen dat hij iets moet doen aan zijn kennis over het onderwerp. Tot dusverre heeft hij maar weinig laten zien.
pi_116334615
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden

3.1
4.1
3.1
Althans: het niet kunnen of willen lezen van argumenten staat niet als drogreden vermeld.
Waarschijnlijk wel als bedrog.

Wat ik mis in het wikipedialemma is het argument dat je er voor gestudeerd hebt en het dus beter weet.
Dat is wat ik bedoel met het autoriteitsargument.
Lees ik daar nou overheen, of staat het er echt niet bij?

[ Bericht 13% gewijzigd door Kees22 op 03-09-2012 01:52:45 ]
pi_116334785
quote:
Dat kan je natuurlijk elke keer proberen te herhalen maar dat betekent nog steeds niet dat het een drogredenering is. Misschien kan je met argumenten aangeven waarom jij meent dat het een drogredenering zou zijn, aangezien je daar toch zo vaak mee terugkomt, dien je ook met zeer interessante (niet per definitie correcte) punten te komen.
pi_116337282
Waar is mijn sneer richting Netsplitter gebleven? Doe ik verdomme al die moeite wordt het gewoon weer verdoezelt.
pi_116338853
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 01:09 schreef Kees22 het volgende:

3.1
4.1
3.1
Althans: het niet kunnen of willen lezen van argumenten staat niet als drogreden vermeld.

Wat ik mis in het wikipedialemma is het argument dat je er voor gestudeerd hebt en het dus beter weet.
4.3
pi_116350330
Kan iemand even kijken naar het gescheld van Sexgod vanaf hier?
1 jaar cel en jeugd-tbs voor Facebookmoord
pi_116353964
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:12 schreef Scorpie het volgende:
Kan iemand even kijken naar het gescheld van Sexgod vanaf hier?
1 jaar cel en jeugd-tbs voor Facebookmoord
Ik las het net. Woordgebrek verwijderd
pi_116354170
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 01:09 schreef Kees22 het volgende:

3.1
4.1
3.1

Waarom verwijt jij mij zaken die je zelf toepast?
Nogmaals, kap met dit soort incorrecte en onzinnige argumenten, of beargumenteer het!

Je kan niet van alles roepen zonder het te onderbouwen, als ik er om vraag moet je dat ook kunnen doen en als dan blijkt (zoals het voorbeeld van het bloedbad in Hebron bijvoorbeeld) dat je fout zit mag je ook best jouw fout toegeven! Je mag ook mij om bronnen, argumentatie, en bewijs vragen!

Ik probeer slechts een inhoudelijke discussie te stimuleren en dat lijkt me toch niet veel gevraagd!
  maandag 3 september 2012 @ 20:12:00 #184
pi_116358341
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:49 schreef DeParo het volgende:

Ik probeer slechts een inhoudelijke discussie te stimuleren
Daar geloof ik helemaal niks van. :{w
pi_116358569
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 20:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Daar geloof ik helemaal niks van. :{w
Ik wel.
  maandag 3 september 2012 @ 20:22:12 #186
pi_116358897
De internationaal politieke propaganda oorlog beperkt zich niet tot het Israël topic. Aan het begin van de Arabische lente doken er allerlei nieuwe users op om pro-regime propaganda te spammen. Daar kunnen we nu nog van genieten in de Syrie-reeks o.a. in de vorm van user mr_jack.

Ik reageer daar op door voluit partij te kiezen voor de burgers van de respectievelijke landen die (voor zover mogelijk) ongewapend de straat op bleven en blijven gaan om te demonstreren om door de regimes in elkaar geslagen of plat gebombardeerd te worden. Maar ik ben daar heel open over terwijl DeParo pretendeert eerlijk te discussiëren.
pi_116359536
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 20:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De internationaal politieke propaganda oorlog beperkt zich niet tot het Israël topic. Aan het begin van de Arabische lente doken er allerlei nieuwe users op om pro-regime propaganda te spammen. Daar kunnen we nu nog van genieten in de Syrie-reeks o.a. in de vorm van user mr_jack.

Ik reageer daar op door voluit partij te kiezen voor de burgers van de respectievelijke landen die (voor zover mogelijk) ongewapend de straat op bleven en blijven gaan om te demonstreren om door de regimes in elkaar geslagen of plat gebombardeerd te worden. Maar ik ben daar heel open over terwijl DeParo pretendeert eerlijk te discussiëren.
Volgens mij heb ik zeer genuanceerd uitgelegd dat ik ook aan de kant van de burgers sta maar wel hoop dat er een gematigd regime naar voren komt, die burgers hebben er ook weinig aan als ze vervolgens worden misbruikt door een of andere extremistische partij met een eigen agenda, zoals je ook in Iran kan zien. Verder vraag ik me af waarom je dit nu naar voren brengt wat vrij onduidelijk zo.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 20:36:28 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116359642
we duiken nu wel heel erg ver van het topic af
  maandag 3 september 2012 @ 20:40:05 #189
pi_116359859
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:34 schreef DeParo het volgende:

Volgens mij heb ik zeer genuanceerd uitgelegd dat ik ook aan de kant van de burgers sta maar wel hoop dat er een gematigd regime naar voren komt, die burgers hebben er ook weinig aan als ze vervolgens worden misbruikt door een of andere extremistische partij met een eigen agenda, zoals je ook in Iran kan zien.
Wat interessant dat je je aangesproken voelt.
quote:
Verder vraag ik me af waarom je dit nu naar voren brengt wat vrij onduidelijk zo.
Omdat jij imo gewoon pro-Israel propaganda spammed.

[ Bericht 26% gewijzigd door Papierversnipperaar op 03-09-2012 20:46:36 ]
pi_116360675
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 20:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wat interessant dat je je aangesproken voelt.
Je noemt mijn username toch?

[..]

quote:
Omdat jij imo gewoon pro-Israel propaganda spammed.
Dat zijn dus jouw woorden!
  maandag 3 september 2012 @ 20:58:00 #191
pi_116360981
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:53 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je noemt mijn username toch?

[..]

[..]
Niet in het kader van de Arabische Lente.
quote:
Ik heb genoeg van je gelezen de afgelopen tijd.
  maandag 3 september 2012 @ 21:01:32 #192
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116361198
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:53 schreef DeParo het volgende:
[..]

Ik ben het met hem eens.
Je kunt wel veel weten over de situatie, maar je brengt de dingen duidelijk op een voor de Israëliers zo positief mogelijke manier.
Je bent in ieder geval absoluut niet objectief.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 21:07:11 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116361507
dat zijn er maar heel weinig, zeker in dit conflict niet

het is ook absoluut geen vereiste voor een goede discussie
  maandag 3 september 2012 @ 21:22:35 #194
pi_116362344
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef sp3c het volgende:

het is ook absoluut geen vereiste voor een goede discussie
Dat kan op zich waar zijn, maar als iemand nou niet uit is op een goede discussie maar hem alleen maar kapot wil maken om de belangen van een partij ten dienste te zijn? Dan noem je iedereen die wel een discussie wil gewoon anti-semiet, toch? Dan mag DeParo het iets subtieler doen, maar zijn bedoeling is mij duidelijk. En als je genoeg users hebt van zijn kaliber heb je gewoon geen goede discussie.
pi_116362570
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Jij ook niet, niemand niet.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 21:28:01 #196
8781 crew  Frutsel
pi_116362659
best veel gefrutsel :{
pi_116363122
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik ben het met hem eens.
Je kunt wel veel weten over de situatie, maar je brengt de dingen duidelijk op een voor de Israëliers zo positief mogelijke manier.
Dat zijn jouw woorden. Uiteraard verdedig ik Israel maar zoals gesteld heb ik ook een zeer genuanceerd beeld hoe het daar precies zit en de posters die echt streven naar een oplossing hebben dat genuanceerde beeld ook meer dan eens gezien meen ik.

quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 20:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Niet in het kader van de Arabische Lente.
Ik meende dat je post daar betrekking op had.

[..]

quote:
Ik heb genoeg van je gelezen de afgelopen tijd.
Ik betwijfel het ten zeerste.

quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 21:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat kan op zich waar zijn, maar als iemand nou niet uit is op een goede discussie maar hem alleen maar kapot wil maken om de belangen van een partij ten dienste te zijn? Dan noem je iedereen die wel een discussie wil gewoon anti-semiet, toch? Dan mag DeParo het iets subtieler doen, maar zijn bedoeling is mij duidelijk. En als je genoeg users hebt van zijn kaliber heb je gewoon geen goede discussie.
Kom nou, misschien neem jij gewoon iets te snel zaken aan, ik weet nog in de discussie dat ik jou heel makkelijk vroeg om voorbeelden waarin het vervolgen van Israëlische soldaten onvoldoende of oneerlijk zou plaatsvinden. Je bleef maar zeggen dat de topics er mee vol stonden maar met argumenten of voorbeelden kon je uiteindelijk niet komen. Moussie probeerde het echter nog wel, weliswaar met een incorrect voorbeeld, maar hij probeerde het.

Ik ben het een beetje zat dat posters als jij ongefundeerd dingen roepen maar als er om een onderbouwing wordt gevraagd dan geven ze niet thuis. Zo doet Kees22 dat maar zo doe jij dat ook om vervolgens te roepen dat ik een verkeerde houding zou hebben zo of wat dan ook. Misschien dat dat werkt in de kroeg maar hier niet lijkt mij.
  maandag 3 september 2012 @ 21:57:12 #198
pi_116364467
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:34 schreef DeParo het volgende:

Uiteraard verdedig ik Israel maar zoals gesteld heb ik ook een zeer genuanceerd beeld hoe het daar precies zit en de posters die echt streven naar een oplossing hebben dat genuanceerde beeld ook meer dan eens gezien meen ik.
Dat zijn jouw woorden.
quote:
Ik ben het een beetje zat dat posters als jij ongefundeerd dingen roepen maar als er om een onderbouwing wordt gevraagd dan geven ze niet thuis. Zo doet Kees22 dat
Dat is gewoon onzin. Kees22 is de meest volledige poster die ik ken op dit forum.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 22:24:00 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116365803
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 21:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

een stuk subtieler en als je er maar voor het gemak dat soort dingen bij gaat verzinnen omdat je ervan uit gaat dat de bedoeling je duidelijk is dan krijg je ook gewoon geen goede discussie
  maandag 3 september 2012 @ 22:43:28 #200
pi_116366841
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

een stuk subtieler en als je er maar voor het gemak dat soort dingen bij gaat verzinnen omdat je ervan uit gaat dat de bedoeling je duidelijk is dan krijg je ook gewoon geen goede discussie
Ik ben niet de enige die dat "er bij verzint". En ik "verzin" dat er niet bij voor iedere user die het toevallig niet met me eens is. But if it walks like a duck....
pi_116366994
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 21:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden.
Dat klopt.
Misschien kan ik het nog wel breder neerzetten.

[..]

quote:
Dat is gewoon onzin. Kees22 is de meest volledige poster die ik ken op dit forum.
Die incorrecte opmerking mag je inslikken.
Ik zie ook wel dat je niet probeert serieus te reageren in dit topic maar elders ook niet.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 22:52:04 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116367297
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 22:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige die dat "er bij verzint". En ik "verzin" dat er niet bij voor iedere user die het toevallig niet met me eens is. But if it walks like a duck....
dat zal best wel maar je snapt het probleem toch wel?

iedereen heeft de hakken in het zand omdat iedereen denkt bij iedereen in het hoofd te kunnen kijken en iedereen reageert dan ook als zodanig

en met iedereen bedoel ik de echte vaste stamgasten in die topics, voor diegenen die niet bekend zijn met de verschillende vijandigheden onderling is het gewoon niet leuk om er in te stappen

shit get's old
  maandag 3 september 2012 @ 22:59:04 #204
pi_116367699
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:46 schreef DeParo het volgende:

Die incorrecte opmerking mag je inslikken.
Ik zie ook wel dat je niet probeert serieus te reageren in dit topic maar elders ook niet.
_O-
pi_116368608
quote:
:D :D :D :D
Ik ben blij dat je nu inziet hoe lachwekkend jouw posts zijn om te lezen inderdaad.
  maandag 3 september 2012 @ 23:15:04 #206
pi_116368703
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:13 schreef DeParo het volgende:

[..]

:D :D :D :D
Ik ben blij dat je nu inziet hoe lachwekkend jouw posts zijn om te lezen inderdaad.
En op deze manier help je deze discussie om zeep, bedankt voor het maken van mijn punt.
pi_116368765
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 23:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En op deze manier help je deze discussie om zeep, bedankt voor het maken van mijn punt.
Dus je gaat nu beweren dat jij serieus aan het reageren bent met je smileys en je provocerende posts? Opnieuw erken je jouw eigen ongelijk met dit soort malle fratsen en weer weet je dat best zo!
  maandag 3 september 2012 @ 23:19:19 #208
pi_116368961
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:16 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dus je gaat nu beweren dat jij serieus aan het reageren bent met je smileys en je provocerende posts? Opnieuw erken je jouw eigen ongelijk met dit soort malle fratsen en weer weet je dat best zo!
Ik ben heel serieus, dat weet je donders goed. En jij bewijst in dit topic met al je posts hoe je discussies probeert te slopen. Soms gewoon met keiharde leugens en totaal ongeloofwaardige opmerkingen over Kees22, de meest volledige en voorbeeldige user van dit forum.
pi_116369104
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 23:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik ben heel serieus, dat weet je donders goed. En jij bewijst in dit topic met al je posts hoe je discussies probeert te slopen. Soms gewoon met keiharde leugens en totaal ongeloofwaardige opmerkingen over Kees22, de meest volledige en voorbeeldige user van dit forum.
Je post weer leugens. Ik blijf het toch jammer vinden want ik denk wel dat je potentie hebt om een goede poster te kunnen zijn die inhoudelijk en met de nodige flair een toegevoegde waarde heeft.
  maandag 3 september 2012 @ 23:30:06 #210
pi_116369471
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je post weer leugens. Ik blijf het toch jammer vinden want ik denk wel dat je potentie hebt om een goede poster te kunnen zijn die inhoudelijk en met de nodige flair een toegevoegde waarde heeft.
Don't patronize me :')
pi_116369735
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 23:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Don't patronize me :')
Ik denk oprecht dat je best een lieve knul bent maar dat je uit een soort zelfbescherming zaken roept op dit forum die je eigenlijk helemaal niet meent. Ik wacht wel totdat je dat gaat toegeven.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 23:37:58 #212
8781 crew  Frutsel
pi_116369773
is het al klaar nu|?
pi_116369881
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 10:48 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

4.3
Dat dacht ik eerst ook, maar dat is hem niet.
quote:
Bij de drogreden ad verecundiam gebruikt men de (veronderstelde) autoriteit van een externe persoon of instantie als argument voor de juistheid van een bewering. Op zichzelf is het autoriteitsargument geen drogreden. Het steunt echter op een onderliggende, verborgen aanname, namelijk dat spreker en toehoorders de betreffende autoriteit ook als zodanig erkennen. Klopt die verborgen aanname niet, dan is logischerwijs ook het autoriteitsargument niet correct. In dat geval is sprake van een drogreden.
Het gaat hier om de veronderstelde autoriteit van een derde, niet van jouzelf.

Ik denk eigenlijk dat het gewoon een variant van de ad hominem is: ik heb ergens voor gestudeerd dus weet het beter dan jij.
Ik vind dat een van de zwakste drogredenen: je argumenten zelf moeten een ander overtuigen en als dat niet werkt, moet je betere argumenten zoeken of toegeven dat je je vergist hebt. Je beroepen op een certificaat of zo vind ik echt een lachwekkend zwaktebod.
pi_116370105
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:40 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook, maar dat is hem niet.
Dat dacht je niet.

[..]

quote:
Het gaat hier om de veronderstelde autoriteit van een derde, niet van jouzelf.

Ik denk eigenlijk dat het gewoon een variant van de ad hominem is: ik heb ergens voor gestudeerd dus weet het beter dan jij.
Ik vind dat een van de zwakste drogredenen: je argumenten zelf moeten een ander overtuigen en als dat niet werkt, moet je betere argumenten zoeken of toegeven dat je je vergist hebt. Je beroepen op een certificaat of zo vind ik echt een lachwekkend zwaktebod.
Misschien gewoon eens goed je mening proberen te beargumenteren dan zouden die zogenaamde verwijten die je maakt helemaal niet nodig zijn. Dan zouden we eens een inhoudelijke discussie kunnen hebben. Dan zou die constante troep van jou zonder fundering achterwege blijven.
pi_116370288
Ik heb vandaag geprobeerd een stelling en OP te formuleren voor een discussie per onderwerp. Dat is nog niet helemaal scherp en open gelukt, maar thuiskomend van mijn werk zakte de moed me een beetje in de schoenen. En als ik dit zo lees, vraag ik me af of het gaat werken.

Jaren geleden zat ik ooit fel te discussiëren in het bijzijn van mijn vriendje, die niet alleen biologie maar ook filosofie gestudeerd had. Ik vond mezelf best slim en snel, en vroeg hem wat hij ervan vond. Hij zei dat het niet goed was, omdat ik steeds van niveau veranderde.
Ik snapte geen hout van wat hij zei, maar begrijp nu wel hoe hij zich gevoeld moet hebben.
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 00:02:49 #216
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116370930
waarom eigenlijk VSvA?

snap dat het de letterlijke vertaling is maar ik zie het eigenlijk alleen hier terug, de rest van de wereld gebruikt gewoon VS

US of USA zie je ook wel maar USoA?

edit: oeh die laatste is wel episch
pi_116371457
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 00:02 schreef sp3c het volgende:
waarom eigenlijk VSvA?

snap dat het de letterlijke vertaling is maar ik zie het eigenlijk alleen hier terug, de rest van de wereld gebruikt gewoon VS

US of USA zie je ook wel maar USoA?

edit: oeh die laatste is wel episch
Bij mijn weten zijn er in Amerika drie Verenigde Staten: de VSvA, de VSvM (Mexico) en de VSvB (Brazilië). De VSvA aanduiden met Amerika vind ik heel verwarrend. Zuid-Amerika wordt dan synoniem met de zuidelijke staten van de VSvA. Net zo hinderlijk als Holland gebruiken als je Nederland bedoelt.
Ik bedoel het ook een beetje pesterig, al zal geen van de bewoners van de VSvA zich er iets van aantrekken. 8)7 Heel flauw, eigenlijk. :+
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 00:20:18 #218
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116371625
ah ok :D
pi_116372064
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:49 schreef Kees22 het volgende:
Ik heb vandaag geprobeerd een stelling en OP te formuleren voor een discussie per onderwerp. Dat is nog niet helemaal scherp en open gelukt, maar thuiskomend van mijn werk zakte de moed me een beetje in de schoenen. En als ik dit zo lees, vraag ik me af of het gaat werken.

Jaren geleden zat ik ooit fel te discussiëren in het bijzijn van mijn vriendje, die niet alleen biologie maar ook filosofie gestudeerd had. Ik vond mezelf best slim en snel, en vroeg hem wat hij ervan vond. Hij zei dat het niet goed was, omdat ik steeds van niveau veranderde.
Ik snapte geen hout van wat hij zei, maar begrijp nu wel hoe hij zich gevoeld moet hebben.
Misschien komt het omdat jij telkens doet alsof jou geen enkele blaam treft, steek de hand eens in jouw eigen boezem, erken de fouten die je maakt dan zijn we al een stap verder. Dat lijkt mij althans best handig te noemen.
pi_116373035
SPOILER
SPOILER
En dan heb ik me nog ingehouden.
pi_116373109
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 01:38 schreef Kees22 het volgende:
SPOILER
SPOILER
En dan heb ik me nog ingehouden.
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!

Ik beweer niet dat jij dom bent of dat iemand anders dom is, maar als je dan van jezelf vindt dat je zo verstandig bent, zo slim en zo veel hebt geleerd dan zou het toch de minste moeite moeten zijn om op z'n minst te begrijpen dat je een post dient te onderbouwen en zeker als daar om wordt gevraagd aangezien soms aan de authenticiteit getwijfeld kan worden.

Mijn manier van argumenteren is prima, vraag mij om een onderbouwing, ik geef het. Behandel mij met respect, ik behandel jou met respect, maar wijs niet alleen met het vingertje Kees22 want jij weet heel goed dat het bij jou aan meer dan een beetje ontbreekt. Dat klinkt heel hard maar hoeveel moeite kan het zijn om bijvoorbeeld Hebron te onderbouwen, en als je vervolgens met een Wikipedia-artikel aan komt zetten dat jouw stuk volledig ontkracht, heel zwak. Daarnaast reageer jij ook zelden volledig, jij knipt vaak net die stukjes uit jouw post die jouw bevallen, maar een heel groot gedeelte waar je op een of andere manier niet op wilt reageren die laat jij links liggen en dat is zeer treurig. Nogmaals, je doet net of de schuld bij mij ligt, ik betwijfel dat met jouw discussietechniek ten zeerste, sterker nog, ik denk dat jij niet echt ervaring hebt met een sterk inhoudelijke discussie en dat je tegenstanders normaal gesproken het niveau van kennis ontbeert waardoor het lastig is.

Als iemand zoals ik, met wel een beetje verstand van zaken, jou tegenspreekt dan kan je dat schijnbaar niet zo goed hebben zo. Prima wat mij betreft maar geef dat dan toe en doe niet zo zielig.
pi_116373133
Je hebt echt een heel zielige manier van discussiëren Kees22, ik kan er geen ander woord voor bedenken, je knipt gewoon net datgene uit wat je bevalt en reageert daarop. Als je herhaaldelijk wordt gevraagd een stuk te beargumenteren, en als je dat niet kan, dan ga je schreeuwen dat de andere poster een drogredenering gebruikt, om meer, om vervolgens nog harder te roepen dat je de andere poster gaat negeren, maar dat doe je helemaal niet, nee je gaat sneren geven, je tracht te provoceren door stiekem toch te reageren, en dat is bijzonder zwak.
pi_116373784
En? Zijn jullie er nu uit? Pfffff
pi_116373805
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 07:11 schreef GJonline het volgende:
En? Zijn jullie er nu uit? Pfffff
Normaal duurt zo'n periode drie tot zeven dagen.
pi_116373831
Het leest zo klote en gaat eigenlijk nergens over :)
pi_116373915
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 07:19 schreef GJonline het volgende:
Het leest zo klote en gaat eigenlijk nergens over :)
Welkom op FOK!
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 12:14:45 #227
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116379636
ja terug naar de feedback denk ik want we gaan nu weer op de man en met die kuthakken in het zand }:|

ik hoop dat het voor de betrokkenen iig duidelijk is wat het probleem is hier

SPOILER
pi_116389440
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:14 schreef sp3c het volgende:
ja terug naar de feedback denk ik want we gaan nu weer op de man en met die kuthakken in het zand }:|

SPOILER
Korte samenvatting.....Kees22 snapt dat hij nu niet in elk topic het Israël verhaal erbij moet halen terwijl het in de verste verte niet over Israël gaat. Net als het verhaal van jozef en zijn broers niet van toepassing zijn in topics over een bankdirecteur die een weddenschap aflegt. Als voorbeeld. De rest nog niet?

:P

En al dat persoonlijk geneuzel, onderbuikgevoel over elkaar en tegen elkaar niet in topics dus. een mening is een mening. Met goede tegenargumenten heb je kans dat iemand je mening begrijpt, ook al ben je het niet met die mening eens.
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 18:01:44 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116389588
hoe kan de korte samenvatting nu langer zijn dan wat ik zeg }:|
pi_116389609
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:01 schreef sp3c het volgende:
hoe kan de korte samenvatting nu langer zijn dan wat ik zeg }:|
Heey, mijn post is al korter dan ooit. Ga niet het onmogelijke van me vragen hè
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 18:03:51 #231
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116389632
nou goed we noteren het onder het kopje vooruitgang _O-
pi_116403257
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:55 schreef paddy het volgende:

[..]

Korte samenvatting.....Kees22 snapt dat hij nu niet in elk topic het Israël verhaal erbij moet halen terwijl het in de verste verte niet over Israël gaat. Net als het verhaal van jozef en zijn broers niet van toepassing zijn in topics over een bankdirecteur die een weddenschap aflegt. Als voorbeeld. De rest nog niet?
Dat was inderdaad een foutje, bedankt. :@
Trouwens niet eens zo'n interessant onderwerp, als je het mij vraagt. Maar het leverde wel een paar interessante opmerkingen op.
quote:

En al dat persoonlijk geneuzel, onderbuikgevoel over elkaar en tegen elkaar niet in topics dus. een mening is een mening. Met goede tegenargumenten heb je kans dat iemand je mening begrijpt, ook al ben je het niet met die mening eens.
Ja, dat zou heel leuk zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kees22 op 04-09-2012 22:47:34 ]
pi_116415915
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:55 schreef paddy het volgende:

[..]

Als ik vraag om argumenten hoef ik niet als reactie een geknipt stukje te zien waarin slechts bij hoge uitzondering soms een link staat, vaak verkeerd gebruikt, en anders wel een verwijt van een drogredenering wat nergens op slaat als aan die vorm gewerkt kan worden dan voorspel misschien wel een mooie discussie.
pi_116445956
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:14 schreef sp3c het volgende:

SPOILER
Ik moest er wat op kauwen, maar nu weet ik wat me een beetje dwarszat aan je spoiler: ik vind dat je veel mensen te kort doet. Wat je buiten mij de rest noemt, snapte het grotendeels allang. Zie voorgaande posts, waarin mensen o.a. aangaven het voor gezien te houden vanwege de sfeer.
En dat hangt niet per se van het standpunt af. Ik ken tegenstanders waar ik goed mee overweg kan en heb medestanders gezien die ik liever kwijt was.

Maar misschien bedoelde je dat ook al.
  Moderator donderdag 6 september 2012 @ 04:37:00 #235
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116448130
de rest van de probleemgevallen om het maar is zachtjes te zeggen

doelde eigenlijk gewoon op deParo en nog iemand maar ik weet niet meer wie die tweede was :')
pi_116453293
Dit topic:

Chemotherapie versnelt kanker

Beetje overhaast dichtgegooid misschien, want hetzelfde onderwerp is ook terug te vinden in andere nieuwsbronnen. Bijvoorbeeld:

http://www.c2w.nl/chemokuur-verpest-zichzelf.278956.lynkx
http://science.orf.at/stories/1702830/ (Oostenrijkse publieke omroep)
http://news.discovery.com/tech/chemo-cancer-stronger-120806.html
http://www.nhsinform.co.u(...)ourages-cancer-claim

En de originele wetenschappelijke publicatie:

http://www.nature.com/nm/journal/vaop/ncurrent/full/nm.2890.html

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2012 11:35:36 ]
  † In Memoriam † donderdag 6 september 2012 @ 11:40:52 #237
137949 Disana
pi_116453639
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 00:40 schreef Kees22 het volgende:

[..]
Zie voorgaande posts, waarin mensen o.a. aangaven het voor gezien te houden vanwege de sfeer.
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar dat is niet wat ik heb bedoeld. Ruzie en een slechte sfeer zijn niet plezierig, maar ik had het over posts die erop gericht zijn de discussie lam te leggen o.a. door de ander voortdurend als onwaardige deelnemer neer te zetten. Gisteren zag ik er alweer twee in twee verschillende topics.

quote:
Hoe bedoel je dat?
Dat is een behoorlijk rare vraag!
quote:
Ten eerste weet jij de omstandigheden niet van beide voorvallen dus.
[..]
Ten derde waarom oordeel jij zonder op de hoogte te zijn van die omstandigheden?
Ten vierde, een oordeel ja, door een samenvatting te geven die simpelweg onvoldoende is!
pi_116483270
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar dat is niet wat ik heb bedoeld. Ruzie en een slechte sfeer zijn niet plezierig, maar ik had het over posts die erop gericht zijn de discussie lam te leggen o.a. door de ander voortdurend als onwaardige deelnemer neer te zetten. Gisteren zag ik er alweer twee in twee verschillende topics.

[..]

[..]

Je benoemt het preciezer, maar dat is wat ik schaarde onder het begrip sfeer.

Ik vraag me trouwens af of het de bedoeling is om de discussie lam te leggen. Zo werkt het wel, maar ik denk dat dat ook een beetje terugslaat op de gebruiker van die trucs.
Maar misschien bedoelen we verschillende gebruikers.
  donderdag 6 september 2012 @ 23:10:48 #239
pi_116483545
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 23:04 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Je benoemt het preciezer, maar dat is wat ik schaarde onder het begrip sfeer.

Ik vraag me trouwens af of het de bedoeling is om de discussie lam te leggen. Zo werkt het wel, maar ik denk dat dat ook een beetje terugslaat op de gebruiker van die trucs.
Als iemand belang heeft bij de status quo is geen discussie voor hem gunstiger.
pi_116483848
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2012 23:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als iemand belang heeft bij de status quo is geen discussie voor hem gunstiger.
Goed punt. Je zet me wel aan het denken.
pi_116504665
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 00:40 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik moest er wat op kauwen, maar nu weet ik wat me een beetje dwarszat aan je spoiler: ik vind dat je veel mensen te kort doet. Wat je buiten mij de rest noemt, snapte het grotendeels allang. Zie voorgaande posts, waarin mensen o.a. aangaven het voor gezien te houden vanwege de sfeer.
En dat hangt niet per se van het standpunt af. Ik ken tegenstanders waar ik goed mee overweg kan en heb medestanders gezien die ik liever kwijt was.

Maar misschien bedoelde je dat ook al.
Tegenstanders, hoor jezelf praten, net doen of je ook maar enige kijk op de zaak hebt en nu opeens de volwassen discussiepartner gaan spelen! Kennelijk kan je SP3C voor de gek houden maar mij niet! Ik weet wat je hebt gezegd Kees22, ik weet wat je in het verleden over Joden en Israel hebt geroepen, en dat nog steeds min of meer laat doorschemeren. Ik ga niet mee in dit hypocriete gedoe dat we nu opeens allemaal net gaan doen of die zaken nooit zijn gebeurd en dat jij oh zo objectief zou zijn wat dat ben je niet, jij weet dat, ik weet dat en je moet het allemaal zelf weten maar neem dan ten minste wel de verantwoordelijkheid voor je verwerpelijke gedrag op dit forum. Alles af doen als een drogredenen, zoals jij dat doet, is een drogredenen op zichzelf. Denk daar maar eens over.
pi_116505191
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:40 schreef Disana het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ga je dit nou serieus menen? Jij weet heel erg goed dat Kees22 mij zogenaamd negeert en telkens mengt hij zich toch in een discussie waar ik bezig ben! Met onderwerpen bemoeit hij zich die ik met andere posters bespreek en dan ga je mij nu iets verwijten want je hebt heel, heel erg goed gezien waar ik op heb gereageerd, deze subjectieve kritiek mag je inslikken en gewoon voor je houden dus dat lijkt me erg duidelijk!
  † In Memoriam † vrijdag 7 september 2012 @ 18:06:37 #243
137949 Disana
pi_116506483
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 17:21 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ga je dit nou serieus menen? Jij weet heel erg goed dat Kees22 mij zogenaamd negeert en telkens mengt hij zich toch in een discussie waar ik bezig ben! Met onderwerpen bemoeit hij zich die ik met andere posters bespreek en dan ga je mij nu iets verwijten want je hebt heel, heel erg goed gezien waar ik op heb gereageerd, deze subjectieve kritiek mag je inslikken en gewoon voor je houden dus dat lijkt me erg duidelijk!
Kijk, hier doe je precies waar ik het over heb: de een mag niet meeposten in jouw discussies en over jouw onderwerpen, en de ander moet haar visie daarop maar voor zich houden want die is volgens jou subjectief.

Jij bent de maat der dingen.
pi_116508916
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 18:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Kijk, hier doe je precies waar ik het over heb: de een mag niet meeposten in jouw discussies en over jouw onderwerpen, en de ander moet haar visie daarop maar voor zich houden want die is volgens jou subjectief.

Jij bent de maat der dingen.
Flauwekul, je legt me gewoon woorden in de mond, ik zeg dat Kees22 beweert mij te negeren en vervolgens dat dus helemaal niet doet bijvoorbeeld met een indirecte reactie. Als je dan zogenaamd in deze discussie gaat beweren dat je zo netjes bent, dat je het allemaal beter wilt zien, maar je vervolgens wel zo laag opstelt (ik heb het dus over Kees22) dan lijkt de kritiek me gepast, daarnaast vraag ik me af waarom jij je nou zo overijverig op mij te richten, meten met twee maten noem ik dat.
  † In Memoriam † vrijdag 7 september 2012 @ 19:31:18 #245
137949 Disana
pi_116509429
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:20 schreef DeParo het volgende:

[..]

Flauwekul, je legt me gewoon woorden in de mond, ik zeg dat Kees22 beweert mij te negeren en vervolgens dat dus helemaal niet doet bijvoorbeeld met een indirecte reactie. Als je dan zogenaamd in deze discussie gaat beweren dat je zo netjes bent, dat je het allemaal beter wilt zien, maar je vervolgens wel zo laag opstelt (ik heb het dus over Kees22) dan lijkt de kritiek me gepast, daarnaast vraag ik me af waarom jij je nou zo overijverig op mij te richten, meten met twee maten noem ik dat.
Ik heb mijn klacht steeds blanco gehouden, jij en Kees22 hebben jezelf vrijwillig tot onderwerp gemaakt. Mij maakt het niet uit wíe wat doet, maar dát er topics kapotgeschreven worden.
pi_116510052
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb mijn klacht steeds blanco gehouden, jij en Kees22 hebben jezelf vrijwillig tot onderwerp gemaakt. Mij maakt het niet uit wíe wat doet, maar dát er topics kapotgeschreven worden.
Als ik het schrijf als reactie op Kees22 dan denk ik dat je dat niet als problematisch hoeft te zien. Dan blijft die reactie beperkt tot zijn post die hij dus daarvoor heeft gemaakt en zeer laag is.
  † In Memoriam † vrijdag 7 september 2012 @ 20:37:21 #247
137949 Disana
pi_116512673
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:44 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als ik het schrijf als reactie op Kees22 dan denk ik dat je dat niet als problematisch hoeft te zien. Dan blijft die reactie beperkt tot zijn post die hij dus daarvoor heeft gemaakt en zeer laag is.
Je wilt het maar niet begrijpen. Tegen moussie was je al even onbehoorlijk bezig om haar inbreng teniet te doen (Nogmaals is dit geen reactie). Je doet het bij iedereen die kritiek of zelfs maar afwijkende argumenten heeft. Begrijp me goed, het gaat me niet om jouw persoon of die van de anderen; het gaat me erom dat die manier van posten tot bloedeloze, onleesbare discussies leidt.
pi_116524278
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 20:37 schreef Disana het volgende:
Je wilt het maar niet begrijpen. Tegen moussie was je al even onbehoorlijk bezig om haar inbreng teniet te doen (Nogmaals is dit geen reactie). Je doet het bij iedereen die kritiek of zelfs maar afwijkende argumenten heeft. Begrijp me goed, het gaat me niet om jouw persoon of die van de anderen; het gaat me erom dat die manier van posten tot bloedeloze, onleesbare discussies leidt.
Hmz, dat onleesbaar komt mi meer door het willekeurige gebruik van interpunctie en alinea's, een wat zorgvuldiger gebruik daarvan zou het lezen al een stuk makkelijker maken .. nu is het meer worstelen door een stuk tekst en je best doen om onderweg de draad niet kwijt te raken, want het gaat ook nog eens van de hak op de tak ..
Wie echt geïnteresseerd is doet z'n best, een tijd lang, maar gemakkelijk mee kunnen lezen, de discussie kunnen volgen, is het dus niet. En ja, dat slaat de discussie dood.

Die persoonlijke aanvallen, óf op de integriteit van de poster, óf de gebruikte bronnen, daar is mee te leven vind ik .. ik kan goed relativeren, dat heb ik geleerd in een ver verleden toen ik voor hoer werd uitgemaakt omdat ik vond dat vrouwen een minirok mochten dragen ;) En die aanvallen ga ik dus niet uit de weg, eerder het tegendeel, kom maar op ..

Ik lag dan ook helemaal in een deuk van deze
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:43 schreef DeParo het volgende:
Buiten het forum geldt hetzelfde alleen hebben mensen vaak wikipedia niet bij de hand waardoor een discussie relatief eenvoudig te winnen is voor mij. Daar hoef ik dus niet altijd hard te zijn.
DeParo ten voeten uit, daar gaat het hem om .. de discussie winnen. Uiteraard is dat makkelijk als je discussiepartner niet diep in het onderwerp is gedoken en zich op zijn geheugen kan beroepen, maar google moet gebruiken om een herinnering op te frissen. Bij iemand met ruim 30 jaar praktijkervaring en boekenwijsheid voor wikipedia het leven zag wordt dat denk ik wat moeilijker.

Bottomline, laat hem zeggen wat die wil zeggen, no matter what, vrije meningsuiting, lekker laten gaan .. maar ajb, correcte interpunctie, en als je op een ander tak springt, doe dat dan op een nieuwe alinea .. of is dat teveel gevraagd?
pleased to meet you
pi_116525480
Ik deel je omschrijving grotendeels.
En ook je houding.

Maar voor mij gaat de lol er wel sneller af dan voor jou, blijkbaar.
Het is echt goed zoeken in zijn teksten naar wat hij zou kunnen bedoelen, want ze zitten heel slecht in elkaar. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen, dat ik bij jou ook wel taalfouten zie, maar die zijn meer van de soort spelfouten en die zijn goed te verklaren door je achtergrond. DeParo maakt gewoon grammaticafouten en ook heel vreemde en soms onnavolgbare redeneerfouten. En hij springt van de hak op de tak, inderdaad.

Hij mag vinden wat hij wil en voor ad hominems ben ik ook niet bang. Ik kan ze makkelijk pareren. Al gaan ze wel heel erg vervelen, vind ik. Een klein keffertje dat om de voeten danst neem ik niet serieus, ik krijg alleen wel de neiging om een keer mijn klompen aan te doen en een schop te geven.
Maar hij reageert ook amper op argumenten en dat wordt wel heel vervelend. Dat is gewoon parels voor de zwijnen.

Ik heb de neiging om dit soort posters (hij is de enige niet!) toch antwoord te geven, omdat een onbeantwoorde stelling als waar ervaren wordt. Ik voel dat tegenspreken als een soort verplichting aan??? De rede, het gezond verstand, eerlijkheid? Maar in zijn geval is dat onbegonnen werk en bovendien maakt hij zijn eigen standpunten al ongeloofwaardig. Als ik het al met hem eens was in zijn standpunten, zou ik hem toch zo veel mogelijk vermijden.

Ik heb geen zin meer om steeds opnieuw al die bagger weg te moeten schuiven voor ik aan zijn argument toekom. Om te moeten toekijken hoe hij een tang als hamer en een houtbeitel als schroevendraaier gebruikt.

Respect voor jou, die dat gesprek wel aangaat.
pi_116559400
Kan deze post aangepast worden?

Griekenland: Neo-Nazi's vernielen stalletjes van handelaren

Er worden mij walgelijke geweldsoproepem in de mond gelegd en sowieso even kijken naar een user die zoiets zegt lijkt mij niet onverstandig.

Misschien is de AIVD bellen ook een idee. Gevaarlijke post.

In ieder geval wil ik niet dat zoiets onder mijn naam staat.
  Moderator zondag 9 september 2012 @ 12:56:00 #251
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116560879
weggehaald

de AIVD bellen leek me wat overdreven :')
pi_116568358
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 20:37 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik begrijp je, maar ik ben het daarmee niet eens, desalniettemin heb ik weinig zin om mijn punt te herhalen ik vrees dat we daar ook niet heel snel zullen uitkomen en dat is toch wel jammer.
pi_116568457
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:59 schreef moussie het volgende:

[..]

Hmz, dat onleesbaar komt mi meer door het willekeurige gebruik van interpunctie en alinea's, een wat zorgvuldiger gebruik daarvan zou het lezen al een stuk makkelijker maken .. nu is het meer worstelen door een stuk tekst en je best doen om onderweg de draad niet kwijt te raken, want het gaat ook nog eens van de hak op de tak ..
Wie echt geïnteresseerd is doet z'n best, een tijd lang, maar gemakkelijk mee kunnen lezen, de discussie kunnen volgen, is het dus niet. En ja, dat slaat de discussie dood.

Die persoonlijke aanvallen, óf op de integriteit van de poster, óf de gebruikte bronnen, daar is mee te leven vind ik .. ik kan goed relativeren, dat heb ik geleerd in een ver verleden toen ik voor hoer werd uitgemaakt omdat ik vond dat vrouwen een minirok mochten dragen ;) En die aanvallen ga ik dus niet uit de weg, eerder het tegendeel, kom maar op ..

Ik lag dan ook helemaal in een deuk van deze
Ik zie je anders niet zo relativeren eigenlijk.

[..]

quote:
DeParo ten voeten uit, daar gaat het hem om .. de discussie winnen. Uiteraard is dat makkelijk als je discussiepartner niet diep in het onderwerp is gedoken en zich op zijn geheugen kan beroepen, maar google moet gebruiken om een herinnering op te frissen. Bij iemand met ruim 30 jaar praktijkervaring en boekenwijsheid voor wikipedia het leven zag wordt dat denk ik wat moeilijker.

Bottomline, laat hem zeggen wat die wil zeggen, no matter what, vrije meningsuiting, lekker laten gaan .. maar ajb, correcte interpunctie, en als je op een ander tak springt, doe dat dan op een nieuwe alinea .. of is dat teveel gevraagd?
Ook al is de opponent in een discussie het niet met je eens kan je de discussie nog steeds winnen.
pi_116568589
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 00:35 schreef Kees22 het volgende:
Ik deel je omschrijving grotendeels.
En ook je houding.

Maar voor mij gaat de lol er wel sneller af dan voor jou, blijkbaar.
Het is echt goed zoeken in zijn teksten naar wat hij zou kunnen bedoelen, want ze zitten heel slecht in elkaar. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen, dat ik bij jou ook wel taalfouten zie, maar die zijn meer van de soort spelfouten en die zijn goed te verklaren door je achtergrond. DeParo maakt gewoon grammaticafouten en ook heel vreemde en soms onnavolgbare redeneerfouten. En hij springt van de hak op de tak, inderdaad.

Hij mag vinden wat hij wil en voor ad hominems ben ik ook niet bang. Ik kan ze makkelijk pareren. Al gaan ze wel heel erg vervelen, vind ik. Een klein keffertje dat om de voeten danst neem ik niet serieus, ik krijg alleen wel de neiging om een keer mijn klompen aan te doen en een schop te geven.
Maar hij reageert ook amper op argumenten en dat wordt wel heel vervelend. Dat is gewoon parels voor de zwijnen.

Ik heb de neiging om dit soort posters (hij is de enige niet!) toch antwoord te geven, omdat een onbeantwoorde stelling als waar ervaren wordt. Ik voel dat tegenspreken als een soort verplichting aan??? De rede, het gezond verstand, eerlijkheid? Maar in zijn geval is dat onbegonnen werk en bovendien maakt hij zijn eigen standpunten al ongeloofwaardig. Als ik het al met hem eens was in zijn standpunten, zou ik hem toch zo veel mogelijk vermijden.

Ik heb geen zin meer om steeds opnieuw al die bagger weg te moeten schuiven voor ik aan zijn argument toekom. Om te moeten toekijken hoe hij een tang als hamer en een houtbeitel als schroevendraaier gebruikt.

Respect voor jou, die dat gesprek wel aangaat.
Probeer je een alliantie aan te gaan met Moussie Kees22 want ik denk dat zij (??) daar niet zo in geïnteresseerd is om eerlijk te zijn, met jou dan, want zo verstandig is ze (??) dan toch weer wel. Verder incorrect, jij bent niet degene die hoeft te oordelen of iets fout of goed is, mijn dichterlijke vrijheden behoud ik voorlopig wel waarschijnlijk, desalniettemin denk ik dat je jouw eigen posts ook wat betreft redeneren beter maar onder de loep kan nemen.

Vervolgens is jouw bovenstaande post weer een duidelijke laffe manier dat je niet meer op mijn post zelf durft te regeren maar het op deze slinkse en sneaky manier probeert te doen. Je ondermijnt je eigen geloofwaardigheid slechts maar dat is vrees ik toch echt jouw probleem om dat te verbeteren.
  Moderator zondag 9 september 2012 @ 22:25:58 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116584203
is dit nog steeds bezig?

net Pandorra's box dit }:|

we weten hoe iedereen erover denkt, er veranderd nix, iedereen blij *O*
enkel nog feedback vanaf nu
pi_116591782
Voor de aanstelling van moderators stel ik een stenge ballotage voor waarbij vooral wordt gelet op taal en schrijfvaardigheid.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dr.Nikita op 10-09-2012 07:49:49 (iets duidelijker nu) ]
  maandag 10 september 2012 @ 08:35:00 #257
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_116592261
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 07:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
Voor de aanstelling van moderators stel ik een stenge ballotage voor waarbij vooral wordt gelet op taal en schrijfvaardigheid.
Taalnazi's grijpen de macht.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_116592274
quote:
Bitch please.
  maandag 10 september 2012 @ 08:37:56 #259
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116592292
quote:
Ik begrijp dat jij je expliciet niet kandidaat stelt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_116592310
:D
Op alle vragen c.q. opmerkingen: Niets van dat alles.
  maandag 10 september 2012 @ 08:44:00 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116592336
Je gaat wèl een gooi doen? Na een taalles of wat?
pi_116592531
Een zeer stenge ballotage
pi_116592679
Bericht 1% gewijzigd door Dr.Nikita op 10-09-2012 07:49:49 (iets duidelijker nu)

pi_116593460
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:10 schreef Mylene het volgende:
Bericht 1% gewijzigd door Dr.Nikita op 10-09-2012 07:49:49 (iets duidelijker nu)

En je punt is????????????
pi_116593845
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:49 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

En je punt is????????????
Dat het erg gênant is om jouw eigen berichtje te moeten aanpassen na het maken van zo'n opmerking. Erg gênant
  maandag 10 september 2012 @ 10:09:09 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116593876
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2012 10:07 schreef HyperViper het volgende:
Dat het erg gênant is om jouw eigen berichtje te moeten aanpassen na het maken van zo'n opmerking. Erg gênant
Om er vervolgens nog fouten in te laten staan.
pi_116593899
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2012 10:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Om er vervolgens nog fouten in te laten staan.
Het was mij niet opgevallen, maar een taalextremist als jij geloof ik gelijk. Nogmaals, érg gênant
  maandag 10 september 2012 @ 10:11:38 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116593911
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2012 10:10 schreef HyperViper het volgende:

Het was mij niet opgevallen, maar een taalextremist als jij geloof ik gelijk. Nogmaals, érg gênant
Mijn blik is stenger.
pi_116593969
quote:
18s.gif Op maandag 10 september 2012 10:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mijn blik is stenger.
Scherp zicht en een stenge blik. Dát is onze CC.
  Moderator maandag 10 september 2012 @ 13:28:55 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116599207
waar gaat dit nou weer over }:|
pi_116599291
Over Dr. Chiquita.
  Moderator maandag 10 september 2012 @ 13:43:27 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116599623
heeft die nog steeds gaan naamtopic in KLB ofzo?
  maandag 10 september 2012 @ 13:44:27 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116599644
Neuh, hier zijn de backfires leuker.
  Moderator maandag 10 september 2012 @ 13:45:40 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116599682
probeer ik een keer steng te doen :')
  Moderator maandag 10 september 2012 @ 13:46:40 #275
8781 crew  Frutsel
pi_116599709
steng nog maar ff door dan
  Moderator maandag 10 september 2012 @ 13:48:32 #276
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116599772
dit deel is zonder gefutsel :{w
  Moderator maandag 10 september 2012 @ 13:52:13 #277
8781 crew  Frutsel
  Moderator maandag 10 september 2012 @ 13:58:44 #278
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116600052
feedback verdorre!
pi_116613104
Mag deze dicht: De echte nieuwe wereldorde #2

En kan deze gereekst worden:

De geautomatiseerde maatschappij #2 met deze De echte nieuwe wereldorde

Alvast bedankt :)
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  Moderator maandag 10 september 2012 @ 19:36:56 #280
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116613693
waarom gebruiken jullie niet gewoon dat knopje om een nieuw deel te starten }:|
pi_116613795
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:36 schreef sp3c het volgende:
waarom gebruiken jullie niet gewoon dat knopje om een nieuw deel te starten }:|
Dat deed ik;
- linken met een ander topic werkte niet, omdat dat topic "geen deel van een reeks was" :?
- PCP wilde per se een nieuw topic, zelf gestart, met een andere titel
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator maandag 10 september 2012 @ 19:39:59 #282
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116613875
doe ik het zelf verkeerd :')
  maandag 10 september 2012 @ 19:40:48 #283
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_116613923
Zet anders de reacties uit het gesloten topic naar het huidige topic.

Van deze: De geautomatiseerde maatschappij #2
naar deze: De echte nieuwe wereldorde #2
  maandag 10 september 2012 @ 19:41:41 #284
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_116613968
De geautomatiseerde maatschappij #2 gewoon open laten is ook goed :)
  Moderator maandag 10 september 2012 @ 19:41:52 #285
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116613977
of ik maak het gesloten topic open en het open topic dicht en ik reeks het met het volle topic!!!

wat pcp al zei dus maar dan goed :')
  Moderator maandag 10 september 2012 @ 19:50:34 #286
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116614461
quote:
6s.gif Op maandag 10 september 2012 19:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat deed ik;
- linken met een ander topic werkte niet, omdat dat topic "geen deel van een reeks was" :?
- PCP wilde per se een nieuw topic, zelf gestart, met een andere titel
volgende keer toch het knoppie gebruiken en hier (niet in het topic zelf) vragen of de titel gewijzigd mag worden pls *;
pi_116614484
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

volgende keer toch het knoppie gebruiken en hier (niet in het topic zelf) vragen of de titel gewijzigd mag worden pls *;
Dat knoppie gebruikte ik, maar dat werkte dus niet!! "Error" (kan niet linken met topic).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator maandag 10 september 2012 @ 19:51:47 #288
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116614506
wat een rotwereld -O-
pi_116632368
quote:
Moet je horen wie het zegt!
taal- en schrijfvaardigheid :D
  dinsdag 11 september 2012 @ 04:51:38 #290
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116632707
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

Dat kan niet als het nog geen reeks is. Daar moet je forumcrew voor zijn.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_116633127
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 02:07 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Moet je horen wie het zegt!
Onmogelijk, ik heb het geschreven en niet gezegd.
quote:
taal- en schrijfvaardigheid :D
Normaliter begint een zin met een hoofdletter na een uitroepteken.

Als je al de wijsneus wil uithangen zou het je sieren om zelf correct Nederlands te schrijven voordat je commentaar levert.
  dinsdag 11 september 2012 @ 07:33:07 #292
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_116633135
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 07:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
Als je al de wijsneus wil uithangen zou het je sieren om zelf correct Nederlands te schrijven voordat je commentaar levert.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  Moderator dinsdag 11 september 2012 @ 19:41:01 #293
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116655496
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 07:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

wat kom je nou eigenlijk doen???
pi_116674998
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:41 schreef sp3c het volgende:

[..]

wat kom je nou eigenlijk doen???
Moderators en nitwits op de kast jagen. Eerlijker kan ik niet zijn.
  woensdag 12 september 2012 @ 06:31:52 #295
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_116675027
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 06:21 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wat ben jij voor iemand....serieus. Ik heb jou nog nooit wat vriendelijks zien typen _O-
Leef en Laten Leven
pi_116675042
Houden zo.
  Moderator woensdag 12 september 2012 @ 12:05:56 #298
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116681447
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 06:21 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

lukt niet echt op deze manier _O-
  donderdag 13 september 2012 @ 00:33:01 #299
pi_116724099
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 06:31 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Wat ben jij voor iemand....serieus. Ik heb jou nog nooit wat vriendelijks zien typen _O-
Een ontevreden expat
pi_116727318
Wel een eerlijk antwoord.
Lijkt me een triest leven eigenlijk.
Maar de reacties hoeven we dus niet serieus te nemen, zodat we haar(hem?) verder gewoon kunnen negeren.
  Moderator donderdag 13 september 2012 @ 02:13:23 #301
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116728277
iig in dit topic I suppose
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')