Ik heb alle respect voor jouw posts, maar zeg je eerlijk dat ik ook die al vrij lang niet meer aandachtig lees. Mijns inziens houd ook jij je teveel bezig met het steeds weer weerleggen van gedram dat er alleen maar op gericht is kritiek onschadelijk en onzichtbaar te maken. Je idee van een database aanleggen is zo gek nog niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:55 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens voorgesteld om al die vaste riedeltjes in een soort databank op te slaan, compleet met argumenten voor en tegen. Dan kun je gewoon verwijzen naar letters en nummers.
Maar ja, dan moeten mensen dat natuurlijk weer eerst lezen.
Ik probeer nog wel eens iets nieuws te verzinnen of eens door te denken, maar dat is meestal paarlen voor de zwijnen.
Gewone drogredenen en onwaarheden wil ik nog wel eens weerspreken, al is het maar voor de tribune. Maar als het sowieso al duidelijk is dat iemand voortdurend uit zijn of haar nek lult, ga ik die persoon maar negeren. Er zijn er nog genoeg waar wel een mening mee uit te wisselen is.
Het is inderdaad jammer dat serieuze vragen en aparte onderwerpen ondergesneeuwd raken, want zo komt helemaal niemand een stap verder. De lopende discussie over het al dan niet daadwerkelijk uitdelen van straf aan soldaten die over de schreef zijn gegaan is ook al weer platgeslagen bij gebrek aan argumenten van een kant.
Dank. Als ik iemand anders was zou ik mijn berichten ook niet meer lezen.quote:Op zondag 2 september 2012 12:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb alle respect voor jouw posts, maar zeg je eerlijk dat ik ook die al vrij lang niet meer aandachtig lees. Mijns inziens houd ook jij je teveel bezig met het steeds weer weerleggen van gedram dat er alleen maar op gericht is kritiek onschadelijk en onzichtbaar te maken. Je idee van een database aanleggen is zo gek nog niet.
I.t.t. sp3c zie ik nog wel enkele verschillen in toon en intentie, zo zie ik jou niet in elk Israëltopic duiken om enige discussie te smoren. Maar ik zou het wel waarderen als je de bagger, zoals jij dat noemt, wat vaker zou laten liggen. Als een discussie vruchtbaar is, valt dat echt wel meteen op.quote:Op zondag 2 september 2012 13:06 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dank. Als ik iemand anders was zou ik mijn berichten ook niet meer lezen.
Vet van mij: dat wordt inderdaad erg vervelend. Vooral ook omdat het niet helpt.
Heel soms komt er even een gesprek op gang met iemand, maar helaas verzandt dat vaak weer in de bagger eromheen.
Er zijn weinig onderwerpen die zoveel emoties oproepen, of het moet het doodslaan van inbrekers zijn.
Ai, geen leuke vergelijking.quote:Op zondag 2 september 2012 12:59 schreef sp3c het volgende:
imo doet hij er zelf net iets te vaak ook vrolijk aan mee
wmb zijn Kees22 en deParo 2 kanten van dezelfde munt eerlijk gezegd, beiden zeggen ze veel interessants, beiden zijn ze niet vies van het generaliseren en het kleineren van de overkant en beiden zijn eigenlijk al veel te lang bezig met dit eindeloze welles/nietes spelletje om het interessant te houden
ik snap niet dat ze er nog lol in hebben maar goed, ik kan zoals gezegd niet mensen verbieden te discussieren ... alleen de scherpe randjes halen we eraf
Wie met teer (lees: bagger) omgaat, wordt er mee besmet.quote:Op zondag 2 september 2012 13:10 schreef Disana het volgende:
[..]
I.t.t. sp3c zie ik nog wel enkele verschillen in toon en intentie, zo zie ik jou niet in elk Israëltopic duiken om enige discussie te smoren. Maar ik zou het wel waarderen als je de bagger, zoals jij dat noemt, wat vaker zou laten liggen. Als een discussie vruchtbaar is, valt dat echt wel meteen op.
Scheldpartij? Van mij?quote:Op zondag 2 september 2012 13:20 schreef sp3c het volgende:
hmz, dan heeft die dm ook weinig zin
iig knap dat je ook de hand in eigen boezem durft te steken
ik verwachtte eigenlijk de zoveelste scheldpartij
ja, daar zat ik fout blijkbaarquote:
Ik snap het wel, en ik zeg ook niet dat je je boekje te buiten gaat. Overigens ook als ik het over het tegengeluid heb, heb ik het niet specifiek over De Paro. Mij ging het gewoon te ver toen zo'n vier Israëlgerelateerde topics door dezelfde spelers en discussie bezet werden. In een ervan postte ik zelf, maar het was geen doen en werd dan ook gesloten.quote:Op zondag 2 september 2012 13:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wie met teer (lees: bagger) omgaat, wordt er mee besmet.
Je hebt een goed punt. Ik zal er aan denken.
OK, zand erover!quote:Op zondag 2 september 2012 13:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja, daar zat ik fout blijkbaar
het is iig een ongebruikelijke reactie op kritiek van de mods in deze reeks want meestal pikt men het niet zomaar
maar ik waardeer het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
Er zijn er een paar meer, maar hij is op dit moment het meest actief. En hij speelt agressiever op de man dan bijvoorbeeld C_N.quote:Op zondag 2 september 2012 13:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het wel, en ik zeg ook niet dat je je boekje te buiten gaat. Overigens ook als ik het over het tegengeluid heb, heb ik het niet specifiek over De Paro. Mij ging het gewoon te ver toen zo'n vier Israëlgerelateerde topics door dezelfde spelers en discussie bezet werden. In een ervan postte ik zelf, maar het was geen doen en werd dan ook gesloten.
nou ik ben in therapie gegaan en kan er nu redelijk mee omgaan. totdat je weer linkse poep begint te verspreiden, dan tel ik tot 10 maar dat werkt niet voldoendequote:Op zondag 2 september 2012 12:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
en nu heb je al die tijd niet kunnen slapen?
Lijkt me toch wel een goed idee.quote:Op zondag 2 september 2012 13:18 schreef sp3c het volgende:
ik zal deParo is dm'en, misschien heeft hij zin in een discussie over de vorm
mits de Israel/Palestijnen discussie erbuiten blijft komen we op die manier misschien nog is ergens
dan moet je dringend aan een hobby!quote:
maak ff een TR als Moussie er weer van langs krijgt plsquote:Op zondag 2 september 2012 14:38 schreef Kees22 het volgende:
Ik was op weg om buiten te gaan spelen, maar kom nog even hier op terug:
[..]
Lijkt me toch wel een goed idee.
Ik kwam hier gisteren even kijken omdat ik me ergerde aan de discussie op ons liefstetopic. Moussie is een zeer gewaardeerde collega. Uitstekend op de hoogte van het onderwerp, altijd goede bronnen, goed inlevingsvermogen, kan goed nadenken, blijft bij de les. De manier waarop ze behandeld wordt, vind ik echt stuitend.
Niet dat ze zielig is of zo, want ik denk dat ze heel goed voor zichzelf op kan komen. Maar alles wat ze te berde brengt valt dood in de modder.
Dat is geen discussiëren meer en voor anderen (lees: mij) helemaal niet leuk om te lezen.
winter is comingquote:Op zondag 2 september 2012 14:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
dan moet je dringend aan een hobby!
Dat is waarschijnlijk een kwestie van perceptie, want ik ervaar het omgekeerde. Maar laten we het erop houden dat alle posts die erop zijn gericht de ander de mond te snoeren, hinderlijk zijn. En als het een aanhoudende stroom is, zijn ze ook nog eens funest voor het topic.quote:Op zondag 2 september 2012 13:39 schreef Kees22 het volgende:
Er zijn er een paar meer, maar hij is op dit moment het meest actief. En hij speelt agressiever op de man dan bijvoorbeeld C_N.
Krijg je daar wel genoeg subsidie voor??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |