Ik heb je volgens mij zeer duidelijk gemaakt, meer dan eens, dat wat je hier schrijft onzin is, incorrect, en dat je het slechts op jezelf kan betrekken. Ik vind het niet zo erg dat je me negeert, ik zou het wel prettig vinden als je dat dan doet, dat je niet de hele tijd van die sneren zit te maken als ik met een andere poster in discussie ben.quote:Op zondag 2 september 2012 20:00 schreef Kees22 het volgende:
DeParo, ik heb duidelijk laten weten waarom ik niet meer met je wil discussiëren: ik ben veel te veel energie en tijd kwijt met het terzijde schuiven van allerlei niet relevante onzin om tot de kern van wat je wilt beweren te komen. Verder lees je voortdurend niet wat er geschreven wordt of wel wat er niet geschreven wordt, ontbreekt het je aan argumenten en/of gebruik je verkeerde argumenten of argumenten verkeerd.
Wat mij betreft heeft dat dus niks met je standpunt(en) te maken.
Bot gezegd: je lult me te veel uit je nek.
En ik kan best eens iets provocerends zeggen, soms ook wel met opzet, maar inderdaad: ik blijf over het algemeen heel redelijk.
Nogmaals, ik stel niet dat je iets moet accepteren of respecteren, ik geef slechts mijn mening waarom ik denk dat de discussie vaak ontspoort.quote:Op zondag 2 september 2012 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben moe van deze metadiscussie. Aan alle kanten wordt drijfzand opgespoten zodat ik me op geen enkele tekst van jou kan beroepen. Het is jammer dat mijn boodschap is verzopen.
ja noemen we het Israel/Palestine deel godweethoeveelquote:Op zondag 2 september 2012 21:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze er een apart topic van maken?
Je denkt toch niet dat ik in dezelfde hoek ga staan?quote:Op zondag 2 september 2012 21:07 schreef Tem het volgende:
Of, Kees en Paro's knutselhoek Deel1: voor al uw gezaag en gehamer.
Sterkte iig.
Ik geef niks om voetbal, maar anders zou ik voor PSV zijn.quote:
Wat betreft voetbal zouden we dan toch nog iets gemeen hebben.quote:Op zondag 2 september 2012 22:48 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik geef niks om voetbal, maar anders zou ik voor PSV zijn.
Jodekoeken, daar bezondig ik me nog wel eens aan.
Trouwens: als ik me bezondig aan denigrerend doen tegen de overkant, mag je me daar op wijzen. Dank.
Vandaar ook mijn voorstel tot een databank: je ziet inderdaad steeds dezelfde kul voorbijkomen.quote:Op zondag 2 september 2012 22:50 schreef sp3c het volgende:
is goed!
maar het probleem is toch echt meer het langdraderige van het hele verhaal, zo heel erg onvriendelijk is het nu ook weer niet (is wel eens erger geweest iig)
Lastig, inderdaad.quote:Op zondag 2 september 2012 23:23 schreef sp3c het volgende:
hoe zou je dat moeten maken/starten?
klinkt als het proberen waard
Maar indertijd wel levend. Ik wil die discussie niet voortzetten, maar ik vond het wel een aardig voorbeeld. Ik herinner me het als een zoeken naar de betekenis van dat begrip, op verschillende manieren.quote:Op zondag 2 september 2012 23:59 schreef sp3c het volgende:
maar dat met die joods/christelijke traditie is retarded
verzinsel van Wilders
Hoezo is dat retarded juist niet volgens mij.quote:Op zondag 2 september 2012 23:59 schreef sp3c het volgende:
maar dat met die joods/christelijke traditie is retarded
verzinsel van Wilders
Dat kan je natuurlijk elke keer proberen te herhalen maar dat betekent nog steeds niet dat het een drogredenering is. Misschien kan je met argumenten aangeven waarom jij meent dat het een drogredenering zou zijn, aangezien je daar toch zo vaak mee terugkomt, dien je ook met zeer interessante (niet per definitie correcte) punten te komen.quote:Op maandag 3 september 2012 01:09 schreef Kees22 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden
3.1
4.1
4.3quote:Op maandag 3 september 2012 01:09 schreef Kees22 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden
3.1
4.1
3.1
Althans: het niet kunnen of willen lezen van argumenten staat niet als drogreden vermeld.
Waarschijnlijk wel als bedrog.
Wat ik mis in het wikipedialemma is het argument dat je er voor gestudeerd hebt en het dus beter weet.
Dat is wat ik bedoel met het autoriteitsargument.
Lees ik daar nou overheen, of staat het er echt niet bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |