Dat deed ik;quote:Op maandag 10 september 2012 19:36 schreef sp3c het volgende:
waarom gebruiken jullie niet gewoon dat knopje om een nieuw deel te starten
volgende keer toch het knoppie gebruiken en hier (niet in het topic zelf) vragen of de titel gewijzigd mag worden plsquote:Op maandag 10 september 2012 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat deed ik;
- linken met een ander topic werkte niet, omdat dat topic "geen deel van een reeks was"
- PCP wilde per se een nieuw topic, zelf gestart, met een andere titel
Dat knoppie gebruikte ik, maar dat werkte dus niet!! "Error" (kan niet linken met topic).quote:Op maandag 10 september 2012 19:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgende keer toch het knoppie gebruiken en hier (niet in het topic zelf) vragen of de titel gewijzigd mag worden pls
Moet je horen wie het zegt!quote:Op maandag 10 september 2012 07:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
Voor de aanstelling van moderators stel ik een stenge ballotage voor waarbij vooral wordt gelet op taal en schrijfvaardigheid.
Dat kan niet als het nog geen reeks is. Daar moet je forumcrew voor zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 19:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgende keer toch het knoppie gebruiken en hier (niet in het topic zelf) vragen of de titel gewijzigd mag worden pls
Onmogelijk, ik heb het geschreven en niet gezegd.quote:
Normaliter begint een zin met een hoofdletter na een uitroepteken.quote:taal- en schrijfvaardigheid![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
Als je al de wijsneus wil uithangen zou het je sieren om zelf correct Nederlands te schrijven voordat je commentaar levert.
wat kom je nou eigenlijk doen???quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als je al de wijsneus wil uithangen zou het je sieren om zelf correct Nederlands te schrijven voordat je commentaar levert.
Wat ben jij voor iemand....serieus. Ik heb jou nog nooit wat vriendelijks zien typenquote:Op woensdag 12 september 2012 06:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Moderators en nitwits op de kast jagen. Eerlijker kan ik niet zijn.
lukt niet echt op deze manierquote:Op woensdag 12 september 2012 06:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Moderators en nitwits op de kast jagen. Eerlijker kan ik niet zijn.
Een ontevreden expatquote:Op woensdag 12 september 2012 06:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wat ben jij voor iemand....serieus. Ik heb jou nog nooit wat vriendelijks zien typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |