Dat klopt.quote:Op maandag 3 september 2012 21:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden.
Die incorrecte opmerking mag je inslikken.quote:Dat is gewoon onzin. Kees22 is de meest volledige poster die ik ken op dit forum.
dat zal best wel maar je snapt het probleem toch wel?quote:Op maandag 3 september 2012 22:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die dat "er bij verzint". En ik "verzin" dat er niet bij voor iedere user die het toevallig niet met me eens is. But if it walks like a duck....
quote:Op maandag 3 september 2012 22:46 schreef DeParo het volgende:
Die incorrecte opmerking mag je inslikken.
Ik zie ook wel dat je niet probeert serieus te reageren in dit topic maar elders ook niet.
En op deze manier help je deze discussie om zeep, bedankt voor het maken van mijn punt.quote:Op maandag 3 september 2012 23:13 schreef DeParo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ben blij dat je nu inziet hoe lachwekkend jouw posts zijn om te lezen inderdaad.
Dus je gaat nu beweren dat jij serieus aan het reageren bent met je smileys en je provocerende posts? Opnieuw erken je jouw eigen ongelijk met dit soort malle fratsen en weer weet je dat best zo!quote:Op maandag 3 september 2012 23:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En op deze manier help je deze discussie om zeep, bedankt voor het maken van mijn punt.
Ik ben heel serieus, dat weet je donders goed. En jij bewijst in dit topic met al je posts hoe je discussies probeert te slopen. Soms gewoon met keiharde leugens en totaal ongeloofwaardige opmerkingen over Kees22, de meest volledige en voorbeeldige user van dit forum.quote:Op maandag 3 september 2012 23:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dus je gaat nu beweren dat jij serieus aan het reageren bent met je smileys en je provocerende posts? Opnieuw erken je jouw eigen ongelijk met dit soort malle fratsen en weer weet je dat best zo!
Je post weer leugens. Ik blijf het toch jammer vinden want ik denk wel dat je potentie hebt om een goede poster te kunnen zijn die inhoudelijk en met de nodige flair een toegevoegde waarde heeft.quote:Op maandag 3 september 2012 23:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben heel serieus, dat weet je donders goed. En jij bewijst in dit topic met al je posts hoe je discussies probeert te slopen. Soms gewoon met keiharde leugens en totaal ongeloofwaardige opmerkingen over Kees22, de meest volledige en voorbeeldige user van dit forum.
Don't patronize mequote:Op maandag 3 september 2012 23:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je post weer leugens. Ik blijf het toch jammer vinden want ik denk wel dat je potentie hebt om een goede poster te kunnen zijn die inhoudelijk en met de nodige flair een toegevoegde waarde heeft.
Ik denk oprecht dat je best een lieve knul bent maar dat je uit een soort zelfbescherming zaken roept op dit forum die je eigenlijk helemaal niet meent. Ik wacht wel totdat je dat gaat toegeven.quote:
Dat dacht ik eerst ook, maar dat is hem niet.quote:
Het gaat hier om de veronderstelde autoriteit van een derde, niet van jouzelf.quote:Bij de drogreden ad verecundiam gebruikt men de (veronderstelde) autoriteit van een externe persoon of instantie als argument voor de juistheid van een bewering. Op zichzelf is het autoriteitsargument geen drogreden. Het steunt echter op een onderliggende, verborgen aanname, namelijk dat spreker en toehoorders de betreffende autoriteit ook als zodanig erkennen. Klopt die verborgen aanname niet, dan is logischerwijs ook het autoriteitsargument niet correct. In dat geval is sprake van een drogreden.
Dat dacht je niet.quote:Op maandag 3 september 2012 23:40 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar dat is hem niet.
Misschien gewoon eens goed je mening proberen te beargumenteren dan zouden die zogenaamde verwijten die je maakt helemaal niet nodig zijn. Dan zouden we eens een inhoudelijke discussie kunnen hebben. Dan zou die constante troep van jou zonder fundering achterwege blijven.quote:Het gaat hier om de veronderstelde autoriteit van een derde, niet van jouzelf.
Ik denk eigenlijk dat het gewoon een variant van de ad hominem is: ik heb ergens voor gestudeerd dus weet het beter dan jij.
Ik vind dat een van de zwakste drogredenen: je argumenten zelf moeten een ander overtuigen en als dat niet werkt, moet je betere argumenten zoeken of toegeven dat je je vergist hebt. Je beroepen op een certificaat of zo vind ik echt een lachwekkend zwaktebod.
Bij mijn weten zijn er in Amerika drie Verenigde Staten: de VSvA, de VSvM (Mexico) en de VSvB (Brazilië). De VSvA aanduiden met Amerika vind ik heel verwarrend. Zuid-Amerika wordt dan synoniem met de zuidelijke staten van de VSvA. Net zo hinderlijk als Holland gebruiken als je Nederland bedoelt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:02 schreef sp3c het volgende:
waarom eigenlijk VSvA?
snap dat het de letterlijke vertaling is maar ik zie het eigenlijk alleen hier terug, de rest van de wereld gebruikt gewoon VS
US of USA zie je ook wel maar USoA?
edit: oeh die laatste is wel episch
Misschien komt het omdat jij telkens doet alsof jou geen enkele blaam treft, steek de hand eens in jouw eigen boezem, erken de fouten die je maakt dan zijn we al een stap verder. Dat lijkt mij althans best handig te noemen.quote:Op maandag 3 september 2012 23:49 schreef Kees22 het volgende:
Ik heb vandaag geprobeerd een stelling en OP te formuleren voor een discussie per onderwerp. Dat is nog niet helemaal scherp en open gelukt, maar thuiskomend van mijn werk zakte de moed me een beetje in de schoenen. En als ik dit zo lees, vraag ik me af of het gaat werken.
Jaren geleden zat ik ooit fel te discussiëren in het bijzijn van mijn vriendje, die niet alleen biologie maar ook filosofie gestudeerd had. Ik vond mezelf best slim en snel, en vroeg hem wat hij ervan vond. Hij zei dat het niet goed was, omdat ik steeds van niveau veranderde.
Ik snapte geen hout van wat hij zei, maar begrijp nu wel hoe hij zich gevoeld moet hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan heb ik me nog ingehouden.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:38 schreef Kees22 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NsmGGsonmj!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan heb ik me nog ingehouden.
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
Ik beweer niet dat jij dom bent of dat iemand anders dom is, maar als je dan van jezelf vindt dat je zo verstandig bent, zo slim en zo veel hebt geleerd dan zou het toch de minste moeite moeten zijn om op z'n minst te begrijpen dat je een post dient te onderbouwen en zeker als daar om wordt gevraagd aangezien soms aan de authenticiteit getwijfeld kan worden.
Mijn manier van argumenteren is prima, vraag mij om een onderbouwing, ik geef het. Behandel mij met respect, ik behandel jou met respect, maar wijs niet alleen met het vingertje Kees22 want jij weet heel goed dat het bij jou aan meer dan een beetje ontbreekt. Dat klinkt heel hard maar hoeveel moeite kan het zijn om bijvoorbeeld Hebron te onderbouwen, en als je vervolgens met een Wikipedia-artikel aan komt zetten dat jouw stuk volledig ontkracht, heel zwak. Daarnaast reageer jij ook zelden volledig, jij knipt vaak net die stukjes uit jouw post die jouw bevallen, maar een heel groot gedeelte waar je op een of andere manier niet op wilt reageren die laat jij links liggen en dat is zeer treurig. Nogmaals, je doet net of de schuld bij mij ligt, ik betwijfel dat met jouw discussietechniek ten zeerste, sterker nog, ik denk dat jij niet echt ervaring hebt met een sterk inhoudelijke discussie en dat je tegenstanders normaal gesproken het niveau van kennis ontbeert waardoor het lastig is.
Als iemand zoals ik, met wel een beetje verstand van zaken, jou tegenspreekt dan kan je dat schijnbaar niet zo goed hebben zo. Prima wat mij betreft maar geef dat dan toe en doe niet zo zielig.
Welkom op FOK!quote:Op dinsdag 4 september 2012 07:19 schreef GJonline het volgende:
Het leest zo klote en gaat eigenlijk nergens over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:14 schreef sp3c het volgende:
ja terug naar de feedback denk ik want we gaan nu weer op de man en met die kuthakken in het zand
ik hoop dat het voor de betrokkenen iig duidelijk is wat het probleem is hierKorte samenvatting.....Kees22 snapt dat hij nu niet in elk topic het Israël verhaal erbij moet halen terwijl het in de verste verte niet over Israël gaat. Net als het verhaal van jozef en zijn broers niet van toepassing zijn in topics over een bankdirecteur die een weddenschap aflegt. Als voorbeeld. De rest nog niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En al dat persoonlijk geneuzel, onderbuikgevoel over elkaar en tegen elkaar niet in topics dus. een mening is een mening. Met goede tegenargumenten heb je kans dat iemand je mening begrijpt, ook al ben je het niet met die mening eens.I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
Heey, mijn post is al korter dan ooit. Ga niet het onmogelijke van me vragen hčquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:01 schreef sp3c het volgende:
hoe kan de korte samenvatting nu langer zijn dan wat ik zeg
Dat was inderdaad een foutje, bedankt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:55 schreef paddy het volgende:
[..]
Korte samenvatting.....Kees22 snapt dat hij nu niet in elk topic het Israël verhaal erbij moet halen terwijl het in de verste verte niet over Israël gaat. Net als het verhaal van jozef en zijn broers niet van toepassing zijn in topics over een bankdirecteur die een weddenschap aflegt. Als voorbeeld. De rest nog niet?
Ja, dat zou heel leuk zijn.quote:
En al dat persoonlijk geneuzel, onderbuikgevoel over elkaar en tegen elkaar niet in topics dus. een mening is een mening. Met goede tegenargumenten heb je kans dat iemand je mening begrijpt, ook al ben je het niet met die mening eens.
Als ik vraag om argumenten hoef ik niet als reactie een geknipt stukje te zien waarin slechts bij hoge uitzondering soms een link staat, vaak verkeerd gebruikt, en anders wel een verwijt van een drogredenering wat nergens op slaat als aan die vorm gewerkt kan worden dan voorspel misschien wel een mooie discussie.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:55 schreef paddy het volgende:
[..]
Korte samenvatting.....Kees22 snapt dat hij nu niet in elk topic het Israël verhaal erbij moet halen terwijl het in de verste verte niet over Israël gaat. Net als het verhaal van jozef en zijn broers niet van toepassing zijn in topics over een bankdirecteur die een weddenschap aflegt. Als voorbeeld. De rest nog niet?
En al dat persoonlijk geneuzel, onderbuikgevoel over elkaar en tegen elkaar niet in topics dus. een mening is een mening. Met goede tegenargumenten heb je kans dat iemand je mening begrijpt, ook al ben je het niet met die mening eens.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:14 schreef sp3c het volgende:
ja terug naar de feedback denk ik want we gaan nu weer op de man en met die kuthakken in het zand
ik hoop dat het voor de betrokkenen iig duidelijk is wat het probleem is hierIk moest er wat op kauwen, maar nu weet ik wat me een beetje dwarszat aan je spoiler: ik vind dat je veel mensen te kort doet. Wat je buiten mij de rest noemt, snapte het grotendeels allang. Zie voorgaande posts, waarin mensen o.a. aangaven het voor gezien te houden vanwege de sfeer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat hangt niet per se van het standpunt af. Ik ken tegenstanders waar ik goed mee overweg kan en heb medestanders gezien die ik liever kwijt was.
Maar misschien bedoelde je dat ook al.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar dat is niet wat ik heb bedoeld. Ruzie en een slechte sfeer zijn niet plezierig, maar ik had het over posts die erop gericht zijn de discussie lam te leggen o.a. door de ander voortdurend als onwaardige deelnemer neer te zetten. Gisteren zag ik er alweer twee in twee verschillende topics.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:40 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Zie voorgaande posts, waarin mensen o.a. aangaven het voor gezien te houden vanwege de sfeer.
[..]
quote:Hoe bedoel je dat?
Dat is een behoorlijk rare vraag!
quote:Ten eerste weet jij de omstandigheden niet van beide voorvallen dus.
[..]
Ten derde waarom oordeel jij zonder op de hoogte te zijn van die omstandigheden?
Ten vierde, een oordeel ja, door een samenvatting te geven die simpelweg onvoldoende is!
Je benoemt het preciezer, maar dat is wat ik schaarde onder het begrip sfeer.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar dat is niet wat ik heb bedoeld. Ruzie en een slechte sfeer zijn niet plezierig, maar ik had het over posts die erop gericht zijn de discussie lam te leggen o.a. door de ander voortdurend als onwaardige deelnemer neer te zetten. Gisteren zag ik er alweer twee in twee verschillende topics.
[..]
[..]
Als iemand belang heeft bij de status quo is geen discussie voor hem gunstiger.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:04 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je benoemt het preciezer, maar dat is wat ik schaarde onder het begrip sfeer.
Ik vraag me trouwens af of het de bedoeling is om de discussie lam te leggen. Zo werkt het wel, maar ik denk dat dat ook een beetje terugslaat op de gebruiker van die trucs.
Goed punt. Je zet me wel aan het denken.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als iemand belang heeft bij de status quo is geen discussie voor hem gunstiger.
Tegenstanders, hoor jezelf praten, net doen of je ook maar enige kijk op de zaak hebt en nu opeens de volwassen discussiepartner gaan spelen! Kennelijk kan je SP3C voor de gek houden maar mij niet! Ik weet wat je hebt gezegd Kees22, ik weet wat je in het verleden over Joden en Israel hebt geroepen, en dat nog steeds min of meer laat doorschemeren. Ik ga niet mee in dit hypocriete gedoe dat we nu opeens allemaal net gaan doen of die zaken nooit zijn gebeurd en dat jij oh zo objectief zou zijn wat dat ben je niet, jij weet dat, ik weet dat en je moet het allemaal zelf weten maar neem dan ten minste wel de verantwoordelijkheid voor je verwerpelijke gedrag op dit forum. Alles af doen als een drogredenen, zoals jij dat doet, is een drogredenen op zichzelf. Denk daar maar eens over.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:40 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik moest er wat op kauwen, maar nu weet ik wat me een beetje dwarszat aan je spoiler: ik vind dat je veel mensen te kort doet. Wat je buiten mij de rest noemt, snapte het grotendeels allang. Zie voorgaande posts, waarin mensen o.a. aangaven het voor gezien te houden vanwege de sfeer.
En dat hangt niet per se van het standpunt af. Ik ken tegenstanders waar ik goed mee overweg kan en heb medestanders gezien die ik liever kwijt was.
Maar misschien bedoelde je dat ook al.
Ga je dit nou serieus menen? Jij weet heel erg goed dat Kees22 mij zogenaamd negeert en telkens mengt hij zich toch in een discussie waar ik bezig ben! Met onderwerpen bemoeit hij zich die ik met andere posters bespreek en dan ga je mij nu iets verwijten want je hebt heel, heel erg goed gezien waar ik op heb gereageerd, deze subjectieve kritiek mag je inslikken en gewoon voor je houden dus dat lijkt me erg duidelijk!quote:Op donderdag 6 september 2012 11:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar dat is niet wat ik heb bedoeld. Ruzie en een slechte sfeer zijn niet plezierig, maar ik had het over posts die erop gericht zijn de discussie lam te leggen o.a. door de ander voortdurend als onwaardige deelnemer neer te zetten. Gisteren zag ik er alweer twee in twee verschillende topics.
[..]
[..]
Kijk, hier doe je precies waar ik het over heb: de een mag niet meeposten in jouw discussies en over jouw onderwerpen, en de ander moet haar visie daarop maar voor zich houden want die is volgens jou subjectief.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ga je dit nou serieus menen? Jij weet heel erg goed dat Kees22 mij zogenaamd negeert en telkens mengt hij zich toch in een discussie waar ik bezig ben! Met onderwerpen bemoeit hij zich die ik met andere posters bespreek en dan ga je mij nu iets verwijten want je hebt heel, heel erg goed gezien waar ik op heb gereageerd, deze subjectieve kritiek mag je inslikken en gewoon voor je houden dus dat lijkt me erg duidelijk!
Flauwekul, je legt me gewoon woorden in de mond, ik zeg dat Kees22 beweert mij te negeren en vervolgens dat dus helemaal niet doet bijvoorbeeld met een indirecte reactie. Als je dan zogenaamd in deze discussie gaat beweren dat je zo netjes bent, dat je het allemaal beter wilt zien, maar je vervolgens wel zo laag opstelt (ik heb het dus over Kees22) dan lijkt de kritiek me gepast, daarnaast vraag ik me af waarom jij je nou zo overijverig op mij te richten, meten met twee maten noem ik dat.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, hier doe je precies waar ik het over heb: de een mag niet meeposten in jouw discussies en over jouw onderwerpen, en de ander moet haar visie daarop maar voor zich houden want die is volgens jou subjectief.
Jij bent de maat der dingen.
Ik heb mijn klacht steeds blanco gehouden, jij en Kees22 hebben jezelf vrijwillig tot onderwerp gemaakt. Mij maakt het niet uit wíe wat doet, maar dát er topics kapotgeschreven worden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Flauwekul, je legt me gewoon woorden in de mond, ik zeg dat Kees22 beweert mij te negeren en vervolgens dat dus helemaal niet doet bijvoorbeeld met een indirecte reactie. Als je dan zogenaamd in deze discussie gaat beweren dat je zo netjes bent, dat je het allemaal beter wilt zien, maar je vervolgens wel zo laag opstelt (ik heb het dus over Kees22) dan lijkt de kritiek me gepast, daarnaast vraag ik me af waarom jij je nou zo overijverig op mij te richten, meten met twee maten noem ik dat.
Als ik het schrijf als reactie op Kees22 dan denk ik dat je dat niet als problematisch hoeft te zien. Dan blijft die reactie beperkt tot zijn post die hij dus daarvoor heeft gemaakt en zeer laag is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb mijn klacht steeds blanco gehouden, jij en Kees22 hebben jezelf vrijwillig tot onderwerp gemaakt. Mij maakt het niet uit wíe wat doet, maar dát er topics kapotgeschreven worden.
Je wilt het maar niet begrijpen. Tegen moussie was je al even onbehoorlijk bezig om haar inbreng teniet te doen (Nogmaals is dit geen reactie). Je doet het bij iedereen die kritiek of zelfs maar afwijkende argumenten heeft. Begrijp me goed, het gaat me niet om jouw persoon of die van de anderen; het gaat me erom dat die manier van posten tot bloedeloze, onleesbare discussies leidt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als ik het schrijf als reactie op Kees22 dan denk ik dat je dat niet als problematisch hoeft te zien. Dan blijft die reactie beperkt tot zijn post die hij dus daarvoor heeft gemaakt en zeer laag is.
Hmz, dat onleesbaar komt mi meer door het willekeurige gebruik van interpunctie en alinea's, een wat zorgvuldiger gebruik daarvan zou het lezen al een stuk makkelijker maken .. nu is het meer worstelen door een stuk tekst en je best doen om onderweg de draad niet kwijt te raken, want het gaat ook nog eens van de hak op de tak ..quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:37 schreef Disana het volgende:
Je wilt het maar niet begrijpen. Tegen moussie was je al even onbehoorlijk bezig om haar inbreng teniet te doen (Nogmaals is dit geen reactie). Je doet het bij iedereen die kritiek of zelfs maar afwijkende argumenten heeft. Begrijp me goed, het gaat me niet om jouw persoon of die van de anderen; het gaat me erom dat die manier van posten tot bloedeloze, onleesbare discussies leidt.
DeParo ten voeten uit, daar gaat het hem om .. de discussie winnen. Uiteraard is dat makkelijk als je discussiepartner niet diep in het onderwerp is gedoken en zich op zijn geheugen kan beroepen, maar google moet gebruiken om een herinnering op te frissen. Bij iemand met ruim 30 jaar praktijkervaring en boekenwijsheid voor wikipedia het leven zag wordt dat denk ik wat moeilijker.quote:Op zondag 2 september 2012 18:43 schreef DeParo het volgende:
Buiten het forum geldt hetzelfde alleen hebben mensen vaak wikipedia niet bij de hand waardoor een discussie relatief eenvoudig te winnen is voor mij. Daar hoef ik dus niet altijd hard te zijn.
Ik begrijp je, maar ik ben het daarmee niet eens, desalniettemin heb ik weinig zin om mijn punt te herhalen ik vrees dat we daar ook niet heel snel zullen uitkomen en dat is toch wel jammer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Je wilt het maar niet begrijpen. Tegen moussie was je al even onbehoorlijk bezig om haar inbreng teniet te doen (Nogmaals is dit geen reactie). Je doet het bij iedereen die kritiek of zelfs maar afwijkende argumenten heeft. Begrijp me goed, het gaat me niet om jouw persoon of die van de anderen; het gaat me erom dat die manier van posten tot bloedeloze, onleesbare discussies leidt.
Ik zie je anders niet zo relativeren eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:59 schreef moussie het volgende:
[..]
Hmz, dat onleesbaar komt mi meer door het willekeurige gebruik van interpunctie en alinea's, een wat zorgvuldiger gebruik daarvan zou het lezen al een stuk makkelijker maken .. nu is het meer worstelen door een stuk tekst en je best doen om onderweg de draad niet kwijt te raken, want het gaat ook nog eens van de hak op de tak ..
Wie echt geďnteresseerd is doet z'n best, een tijd lang, maar gemakkelijk mee kunnen lezen, de discussie kunnen volgen, is het dus niet. En ja, dat slaat de discussie dood.
Die persoonlijke aanvallen, óf op de integriteit van de poster, óf de gebruikte bronnen, daar is mee te leven vind ik .. ik kan goed relativeren, dat heb ik geleerd in een ver verleden toen ik voor hoer werd uitgemaakt omdat ik vond dat vrouwen een minirok mochten dragenEn die aanvallen ga ik dus niet uit de weg, eerder het tegendeel, kom maar op ..
Ik lag dan ook helemaal in een deuk van deze
Ook al is de opponent in een discussie het niet met je eens kan je de discussie nog steeds winnen.quote:DeParo ten voeten uit, daar gaat het hem om .. de discussie winnen. Uiteraard is dat makkelijk als je discussiepartner niet diep in het onderwerp is gedoken en zich op zijn geheugen kan beroepen, maar google moet gebruiken om een herinnering op te frissen. Bij iemand met ruim 30 jaar praktijkervaring en boekenwijsheid voor wikipedia het leven zag wordt dat denk ik wat moeilijker.
Bottomline, laat hem zeggen wat die wil zeggen, no matter what, vrije meningsuiting, lekker laten gaan .. maar ajb, correcte interpunctie, en als je op een ander tak springt, doe dat dan op een nieuwe alinea .. of is dat teveel gevraagd?
Probeer je een alliantie aan te gaan met Moussie Kees22 want ik denk dat zij (??) daar niet zo in geďnteresseerd is om eerlijk te zijn, met jou dan, want zo verstandig is ze (??) dan toch weer wel. Verder incorrect, jij bent niet degene die hoeft te oordelen of iets fout of goed is, mijn dichterlijke vrijheden behoud ik voorlopig wel waarschijnlijk, desalniettemin denk ik dat je jouw eigen posts ook wat betreft redeneren beter maar onder de loep kan nemen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:35 schreef Kees22 het volgende:
Ik deel je omschrijving grotendeels.
En ook je houding.
Maar voor mij gaat de lol er wel sneller af dan voor jou, blijkbaar.
Het is echt goed zoeken in zijn teksten naar wat hij zou kunnen bedoelen, want ze zitten heel slecht in elkaar. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen, dat ik bij jou ook wel taalfouten zie, maar die zijn meer van de soort spelfouten en die zijn goed te verklaren door je achtergrond. DeParo maakt gewoon grammaticafouten en ook heel vreemde en soms onnavolgbare redeneerfouten. En hij springt van de hak op de tak, inderdaad.
Hij mag vinden wat hij wil en voor ad hominems ben ik ook niet bang. Ik kan ze makkelijk pareren. Al gaan ze wel heel erg vervelen, vind ik. Een klein keffertje dat om de voeten danst neem ik niet serieus, ik krijg alleen wel de neiging om een keer mijn klompen aan te doen en een schop te geven.
Maar hij reageert ook amper op argumenten en dat wordt wel heel vervelend. Dat is gewoon parels voor de zwijnen.
Ik heb de neiging om dit soort posters (hij is de enige niet!) toch antwoord te geven, omdat een onbeantwoorde stelling als waar ervaren wordt. Ik voel dat tegenspreken als een soort verplichting aan??? De rede, het gezond verstand, eerlijkheid? Maar in zijn geval is dat onbegonnen werk en bovendien maakt hij zijn eigen standpunten al ongeloofwaardig. Als ik het al met hem eens was in zijn standpunten, zou ik hem toch zo veel mogelijk vermijden.
Ik heb geen zin meer om steeds opnieuw al die bagger weg te moeten schuiven voor ik aan zijn argument toekom. Om te moeten toekijken hoe hij een tang als hamer en een houtbeitel als schroevendraaier gebruikt.
Respect voor jou, die dat gesprek wel aangaat.
Taalnazi's grijpen de macht.quote:Op maandag 10 september 2012 07:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
Voor de aanstelling van moderators stel ik een stenge ballotage voor waarbij vooral wordt gelet op taal en schrijfvaardigheid.
Bitch please.quote:Op maandag 10 september 2012 07:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
Voor de aanstelling van moderators stel ik een stenge ballotage voor waarbij vooral wordt gelet op taal en schrijfvaardigheid.
Ik begrijp dat jij je expliciet niet kandidaat stelt?quote:Op maandag 10 september 2012 07:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
En je punt is????????????quote:Op maandag 10 september 2012 09:10 schreef Mylene het volgende:
Bericht 1% gewijzigd door Dr.Nikita op 10-09-2012 07:49:49 (iets duidelijker nu)
Dat het erg gęnant is om jouw eigen berichtje te moeten aanpassen na het maken van zo'n opmerking. Erg gęnantquote:
Om er vervolgens nog fouten in te laten staan.quote:Op maandag 10 september 2012 10:07 schreef HyperViper het volgende:
Dat het erg gęnant is om jouw eigen berichtje te moeten aanpassen na het maken van zo'n opmerking. Erg gęnant
Het was mij niet opgevallen, maar een taalextremist als jij geloof ik gelijk. Nogmaals, érg gęnantquote:Op maandag 10 september 2012 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om er vervolgens nog fouten in te laten staan.
Mijn blik is stenger.quote:Op maandag 10 september 2012 10:10 schreef HyperViper het volgende:
Het was mij niet opgevallen, maar een taalextremist als jij geloof ik gelijk. Nogmaals, érg gęnant
Dat deed ik;quote:Op maandag 10 september 2012 19:36 schreef sp3c het volgende:
waarom gebruiken jullie niet gewoon dat knopje om een nieuw deel te starten
volgende keer toch het knoppie gebruiken en hier (niet in het topic zelf) vragen of de titel gewijzigd mag worden plsquote:Op maandag 10 september 2012 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat deed ik;
- linken met een ander topic werkte niet, omdat dat topic "geen deel van een reeks was"
- PCP wilde per se een nieuw topic, zelf gestart, met een andere titel
Dat knoppie gebruikte ik, maar dat werkte dus niet!! "Error" (kan niet linken met topic).quote:Op maandag 10 september 2012 19:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgende keer toch het knoppie gebruiken en hier (niet in het topic zelf) vragen of de titel gewijzigd mag worden pls
Moet je horen wie het zegt!quote:Op maandag 10 september 2012 07:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
Dat kan niet als het nog geen reeks is. Daar moet je forumcrew voor zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 19:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgende keer toch het knoppie gebruiken en hier (niet in het topic zelf) vragen of de titel gewijzigd mag worden pls
Onmogelijk, ik heb het geschreven en niet gezegd.quote:
Normaliter begint een zin met een hoofdletter na een uitroepteken.quote:taal- en schrijfvaardigheid![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
Als je al de wijsneus wil uithangen zou het je sieren om zelf correct Nederlands te schrijven voordat je commentaar levert.
wat kom je nou eigenlijk doen???quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als je al de wijsneus wil uithangen zou het je sieren om zelf correct Nederlands te schrijven voordat je commentaar levert.
Wat ben jij voor iemand....serieus. Ik heb jou nog nooit wat vriendelijks zien typenquote:Op woensdag 12 september 2012 06:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Moderators en nitwits op de kast jagen. Eerlijker kan ik niet zijn.
lukt niet echt op deze manierquote:Op woensdag 12 september 2012 06:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Moderators en nitwits op de kast jagen. Eerlijker kan ik niet zijn.
Een ontevreden expatquote:Op woensdag 12 september 2012 06:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wat ben jij voor iemand....serieus. Ik heb jou nog nooit wat vriendelijks zien typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |