abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116366994
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 21:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden.
Dat klopt.
Misschien kan ik het nog wel breder neerzetten.

[..]

quote:
Dat is gewoon onzin. Kees22 is de meest volledige poster die ik ken op dit forum.
Die incorrecte opmerking mag je inslikken.
Ik zie ook wel dat je niet probeert serieus te reageren in dit topic maar elders ook niet.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 22:52:04 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116367297
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 22:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige die dat "er bij verzint". En ik "verzin" dat er niet bij voor iedere user die het toevallig niet met me eens is. But if it walks like a duck....
dat zal best wel maar je snapt het probleem toch wel?

iedereen heeft de hakken in het zand omdat iedereen denkt bij iedereen in het hoofd te kunnen kijken en iedereen reageert dan ook als zodanig

en met iedereen bedoel ik de echte vaste stamgasten in die topics, voor diegenen die niet bekend zijn met de verschillende vijandigheden onderling is het gewoon niet leuk om er in te stappen

shit get's old
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 3 september 2012 @ 22:59:04 #204
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_116367699
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:46 schreef DeParo het volgende:

Die incorrecte opmerking mag je inslikken.
Ik zie ook wel dat je niet probeert serieus te reageren in dit topic maar elders ook niet.
_O-
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_116368608
quote:
:D :D :D :D
Ik ben blij dat je nu inziet hoe lachwekkend jouw posts zijn om te lezen inderdaad.
  maandag 3 september 2012 @ 23:15:04 #206
pi_116368703
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:13 schreef DeParo het volgende:

[..]

:D :D :D :D
Ik ben blij dat je nu inziet hoe lachwekkend jouw posts zijn om te lezen inderdaad.
En op deze manier help je deze discussie om zeep, bedankt voor het maken van mijn punt.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_116368765
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 23:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En op deze manier help je deze discussie om zeep, bedankt voor het maken van mijn punt.
Dus je gaat nu beweren dat jij serieus aan het reageren bent met je smileys en je provocerende posts? Opnieuw erken je jouw eigen ongelijk met dit soort malle fratsen en weer weet je dat best zo!
  maandag 3 september 2012 @ 23:19:19 #208
pi_116368961
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:16 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dus je gaat nu beweren dat jij serieus aan het reageren bent met je smileys en je provocerende posts? Opnieuw erken je jouw eigen ongelijk met dit soort malle fratsen en weer weet je dat best zo!
Ik ben heel serieus, dat weet je donders goed. En jij bewijst in dit topic met al je posts hoe je discussies probeert te slopen. Soms gewoon met keiharde leugens en totaal ongeloofwaardige opmerkingen over Kees22, de meest volledige en voorbeeldige user van dit forum.
pi_116369104
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 23:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik ben heel serieus, dat weet je donders goed. En jij bewijst in dit topic met al je posts hoe je discussies probeert te slopen. Soms gewoon met keiharde leugens en totaal ongeloofwaardige opmerkingen over Kees22, de meest volledige en voorbeeldige user van dit forum.
Je post weer leugens. Ik blijf het toch jammer vinden want ik denk wel dat je potentie hebt om een goede poster te kunnen zijn die inhoudelijk en met de nodige flair een toegevoegde waarde heeft.
  maandag 3 september 2012 @ 23:30:06 #210
pi_116369471
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je post weer leugens. Ik blijf het toch jammer vinden want ik denk wel dat je potentie hebt om een goede poster te kunnen zijn die inhoudelijk en met de nodige flair een toegevoegde waarde heeft.
Don't patronize me :')
pi_116369735
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 23:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Don't patronize me :')
Ik denk oprecht dat je best een lieve knul bent maar dat je uit een soort zelfbescherming zaken roept op dit forum die je eigenlijk helemaal niet meent. Ik wacht wel totdat je dat gaat toegeven.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 23:37:58 #212
8781 crew  Frutsel
pi_116369773
is het al klaar nu|?
pi_116369881
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 10:48 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

4.3
Dat dacht ik eerst ook, maar dat is hem niet.
quote:
Bij de drogreden ad verecundiam gebruikt men de (veronderstelde) autoriteit van een externe persoon of instantie als argument voor de juistheid van een bewering. Op zichzelf is het autoriteitsargument geen drogreden. Het steunt echter op een onderliggende, verborgen aanname, namelijk dat spreker en toehoorders de betreffende autoriteit ook als zodanig erkennen. Klopt die verborgen aanname niet, dan is logischerwijs ook het autoriteitsargument niet correct. In dat geval is sprake van een drogreden.
Het gaat hier om de veronderstelde autoriteit van een derde, niet van jouzelf.

Ik denk eigenlijk dat het gewoon een variant van de ad hominem is: ik heb ergens voor gestudeerd dus weet het beter dan jij.
Ik vind dat een van de zwakste drogredenen: je argumenten zelf moeten een ander overtuigen en als dat niet werkt, moet je betere argumenten zoeken of toegeven dat je je vergist hebt. Je beroepen op een certificaat of zo vind ik echt een lachwekkend zwaktebod.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_116370105
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:40 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook, maar dat is hem niet.
Dat dacht je niet.

[..]

quote:
Het gaat hier om de veronderstelde autoriteit van een derde, niet van jouzelf.

Ik denk eigenlijk dat het gewoon een variant van de ad hominem is: ik heb ergens voor gestudeerd dus weet het beter dan jij.
Ik vind dat een van de zwakste drogredenen: je argumenten zelf moeten een ander overtuigen en als dat niet werkt, moet je betere argumenten zoeken of toegeven dat je je vergist hebt. Je beroepen op een certificaat of zo vind ik echt een lachwekkend zwaktebod.
Misschien gewoon eens goed je mening proberen te beargumenteren dan zouden die zogenaamde verwijten die je maakt helemaal niet nodig zijn. Dan zouden we eens een inhoudelijke discussie kunnen hebben. Dan zou die constante troep van jou zonder fundering achterwege blijven.
pi_116370288
Ik heb vandaag geprobeerd een stelling en OP te formuleren voor een discussie per onderwerp. Dat is nog niet helemaal scherp en open gelukt, maar thuiskomend van mijn werk zakte de moed me een beetje in de schoenen. En als ik dit zo lees, vraag ik me af of het gaat werken.

Jaren geleden zat ik ooit fel te discussiëren in het bijzijn van mijn vriendje, die niet alleen biologie maar ook filosofie gestudeerd had. Ik vond mezelf best slim en snel, en vroeg hem wat hij ervan vond. Hij zei dat het niet goed was, omdat ik steeds van niveau veranderde.
Ik snapte geen hout van wat hij zei, maar begrijp nu wel hoe hij zich gevoeld moet hebben.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 00:02:49 #216
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116370930
waarom eigenlijk VSvA?

snap dat het de letterlijke vertaling is maar ik zie het eigenlijk alleen hier terug, de rest van de wereld gebruikt gewoon VS

US of USA zie je ook wel maar USoA?

edit: oeh die laatste is wel episch
pi_116371457
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 00:02 schreef sp3c het volgende:
waarom eigenlijk VSvA?

snap dat het de letterlijke vertaling is maar ik zie het eigenlijk alleen hier terug, de rest van de wereld gebruikt gewoon VS

US of USA zie je ook wel maar USoA?

edit: oeh die laatste is wel episch
Bij mijn weten zijn er in Amerika drie Verenigde Staten: de VSvA, de VSvM (Mexico) en de VSvB (Brazilië). De VSvA aanduiden met Amerika vind ik heel verwarrend. Zuid-Amerika wordt dan synoniem met de zuidelijke staten van de VSvA. Net zo hinderlijk als Holland gebruiken als je Nederland bedoelt.
Ik bedoel het ook een beetje pesterig, al zal geen van de bewoners van de VSvA zich er iets van aantrekken. 8)7 Heel flauw, eigenlijk. :+
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 00:20:18 #218
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116371625
ah ok :D
pi_116372064
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:49 schreef Kees22 het volgende:
Ik heb vandaag geprobeerd een stelling en OP te formuleren voor een discussie per onderwerp. Dat is nog niet helemaal scherp en open gelukt, maar thuiskomend van mijn werk zakte de moed me een beetje in de schoenen. En als ik dit zo lees, vraag ik me af of het gaat werken.

Jaren geleden zat ik ooit fel te discussiëren in het bijzijn van mijn vriendje, die niet alleen biologie maar ook filosofie gestudeerd had. Ik vond mezelf best slim en snel, en vroeg hem wat hij ervan vond. Hij zei dat het niet goed was, omdat ik steeds van niveau veranderde.
Ik snapte geen hout van wat hij zei, maar begrijp nu wel hoe hij zich gevoeld moet hebben.
Misschien komt het omdat jij telkens doet alsof jou geen enkele blaam treft, steek de hand eens in jouw eigen boezem, erken de fouten die je maakt dan zijn we al een stap verder. Dat lijkt mij althans best handig te noemen.
pi_116373035
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan heb ik me nog ingehouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')