abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116350330
Kan iemand even kijken naar het gescheld van Sexgod vanaf hier?
1 jaar cel en jeugd-tbs voor Facebookmoord
pi_116353964
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:12 schreef Scorpie het volgende:
Kan iemand even kijken naar het gescheld van Sexgod vanaf hier?
1 jaar cel en jeugd-tbs voor Facebookmoord
Ik las het net. Woordgebrek verwijderd
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_116354170
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 01:09 schreef Kees22 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden

3.1
4.1
3.1
Althans: het niet kunnen of willen lezen van argumenten staat niet als drogreden vermeld.
Waarschijnlijk wel als bedrog.

Wat ik mis in het wikipedialemma is het argument dat je er voor gestudeerd hebt en het dus beter weet.
Dat is wat ik bedoel met het autoriteitsargument.
Lees ik daar nou overheen, of staat het er echt niet bij?
Waarom verwijt jij mij zaken die je zelf toepast?
Nogmaals, kap met dit soort incorrecte en onzinnige argumenten, of beargumenteer het!

Je kan niet van alles roepen zonder het te onderbouwen, als ik er om vraag moet je dat ook kunnen doen en als dan blijkt (zoals het voorbeeld van het bloedbad in Hebron bijvoorbeeld) dat je fout zit mag je ook best jouw fout toegeven! Je mag ook mij om bronnen, argumentatie, en bewijs vragen!

Ik probeer slechts een inhoudelijke discussie te stimuleren en dat lijkt me toch niet veel gevraagd!
  maandag 3 september 2012 @ 20:12:00 #184
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_116358341
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:49 schreef DeParo het volgende:

Ik probeer slechts een inhoudelijke discussie te stimuleren
Daar geloof ik helemaal niks van. :{w
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_116358569
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 20:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Daar geloof ik helemaal niks van. :{w
Ik wel.
  maandag 3 september 2012 @ 20:22:12 #186
pi_116358897
De internationaal politieke propaganda oorlog beperkt zich niet tot het Israël topic. Aan het begin van de Arabische lente doken er allerlei nieuwe users op om pro-regime propaganda te spammen. Daar kunnen we nu nog van genieten in de Syrie-reeks o.a. in de vorm van user mr_jack.

Ik reageer daar op door voluit partij te kiezen voor de burgers van de respectievelijke landen die (voor zover mogelijk) ongewapend de straat op bleven en blijven gaan om te demonstreren om door de regimes in elkaar geslagen of plat gebombardeerd te worden. Maar ik ben daar heel open over terwijl DeParo pretendeert eerlijk te discussiëren.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_116359536
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 20:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De internationaal politieke propaganda oorlog beperkt zich niet tot het Israël topic. Aan het begin van de Arabische lente doken er allerlei nieuwe users op om pro-regime propaganda te spammen. Daar kunnen we nu nog van genieten in de Syrie-reeks o.a. in de vorm van user mr_jack.

Ik reageer daar op door voluit partij te kiezen voor de burgers van de respectievelijke landen die (voor zover mogelijk) ongewapend de straat op bleven en blijven gaan om te demonstreren om door de regimes in elkaar geslagen of plat gebombardeerd te worden. Maar ik ben daar heel open over terwijl DeParo pretendeert eerlijk te discussiëren.
Volgens mij heb ik zeer genuanceerd uitgelegd dat ik ook aan de kant van de burgers sta maar wel hoop dat er een gematigd regime naar voren komt, die burgers hebben er ook weinig aan als ze vervolgens worden misbruikt door een of andere extremistische partij met een eigen agenda, zoals je ook in Iran kan zien. Verder vraag ik me af waarom je dit nu naar voren brengt wat vrij onduidelijk zo.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 20:36:28 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116359642
we duiken nu wel heel erg ver van het topic af
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 3 september 2012 @ 20:40:05 #189
pi_116359859
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:34 schreef DeParo het volgende:

Volgens mij heb ik zeer genuanceerd uitgelegd dat ik ook aan de kant van de burgers sta maar wel hoop dat er een gematigd regime naar voren komt, die burgers hebben er ook weinig aan als ze vervolgens worden misbruikt door een of andere extremistische partij met een eigen agenda, zoals je ook in Iran kan zien.
Wat interessant dat je je aangesproken voelt.
quote:
Verder vraag ik me af waarom je dit nu naar voren brengt wat vrij onduidelijk zo.
Omdat jij imo gewoon pro-Israel propaganda spammed.

[ Bericht 26% gewijzigd door Papierversnipperaar op 03-09-2012 20:46:36 ]
pi_116360675
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 20:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wat interessant dat je je aangesproken voelt.
Je noemt mijn username toch?

[..]

quote:
Omdat jij imo gewoon pro-Israel propaganda spammed.
Dat zijn dus jouw woorden!
  maandag 3 september 2012 @ 20:58:00 #191
pi_116360981
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:53 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je noemt mijn username toch?

[..]

[..]
Niet in het kader van de Arabische Lente.
quote:
Ik heb genoeg van je gelezen de afgelopen tijd.
  maandag 3 september 2012 @ 21:01:32 #192
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116361198
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:53 schreef DeParo het volgende:
[..]

Ik ben het met hem eens.
Je kunt wel veel weten over de situatie, maar je brengt de dingen duidelijk op een voor de Israëliers zo positief mogelijke manier.
Je bent in ieder geval absoluut niet objectief.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 21:07:11 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116361507
dat zijn er maar heel weinig, zeker in dit conflict niet

het is ook absoluut geen vereiste voor een goede discussie
  maandag 3 september 2012 @ 21:22:35 #194
pi_116362344
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef sp3c het volgende:

het is ook absoluut geen vereiste voor een goede discussie
Dat kan op zich waar zijn, maar als iemand nou niet uit is op een goede discussie maar hem alleen maar kapot wil maken om de belangen van een partij ten dienste te zijn? Dan noem je iedereen die wel een discussie wil gewoon anti-semiet, toch? Dan mag DeParo het iets subtieler doen, maar zijn bedoeling is mij duidelijk. En als je genoeg users hebt van zijn kaliber heb je gewoon geen goede discussie.
pi_116362570
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Jij ook niet, niemand niet.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 21:28:01 #196
8781 crew  Frutsel
pi_116362659
best veel gefrutsel :{
pi_116363122
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik ben het met hem eens.
Je kunt wel veel weten over de situatie, maar je brengt de dingen duidelijk op een voor de Israëliers zo positief mogelijke manier.
Dat zijn jouw woorden. Uiteraard verdedig ik Israel maar zoals gesteld heb ik ook een zeer genuanceerd beeld hoe het daar precies zit en de posters die echt streven naar een oplossing hebben dat genuanceerde beeld ook meer dan eens gezien meen ik.

quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 20:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Niet in het kader van de Arabische Lente.
Ik meende dat je post daar betrekking op had.

[..]

quote:
Ik heb genoeg van je gelezen de afgelopen tijd.
Ik betwijfel het ten zeerste.

quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 21:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat kan op zich waar zijn, maar als iemand nou niet uit is op een goede discussie maar hem alleen maar kapot wil maken om de belangen van een partij ten dienste te zijn? Dan noem je iedereen die wel een discussie wil gewoon anti-semiet, toch? Dan mag DeParo het iets subtieler doen, maar zijn bedoeling is mij duidelijk. En als je genoeg users hebt van zijn kaliber heb je gewoon geen goede discussie.
Kom nou, misschien neem jij gewoon iets te snel zaken aan, ik weet nog in de discussie dat ik jou heel makkelijk vroeg om voorbeelden waarin het vervolgen van Israëlische soldaten onvoldoende of oneerlijk zou plaatsvinden. Je bleef maar zeggen dat de topics er mee vol stonden maar met argumenten of voorbeelden kon je uiteindelijk niet komen. Moussie probeerde het echter nog wel, weliswaar met een incorrect voorbeeld, maar hij probeerde het.

Ik ben het een beetje zat dat posters als jij ongefundeerd dingen roepen maar als er om een onderbouwing wordt gevraagd dan geven ze niet thuis. Zo doet Kees22 dat maar zo doe jij dat ook om vervolgens te roepen dat ik een verkeerde houding zou hebben zo of wat dan ook. Misschien dat dat werkt in de kroeg maar hier niet lijkt mij.
  maandag 3 september 2012 @ 21:57:12 #198
pi_116364467
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:34 schreef DeParo het volgende:

Uiteraard verdedig ik Israel maar zoals gesteld heb ik ook een zeer genuanceerd beeld hoe het daar precies zit en de posters die echt streven naar een oplossing hebben dat genuanceerde beeld ook meer dan eens gezien meen ik.
Dat zijn jouw woorden.
quote:
Ik ben het een beetje zat dat posters als jij ongefundeerd dingen roepen maar als er om een onderbouwing wordt gevraagd dan geven ze niet thuis. Zo doet Kees22 dat
Dat is gewoon onzin. Kees22 is de meest volledige poster die ik ken op dit forum.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 22:24:00 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116365803
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 21:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

een stuk subtieler en als je er maar voor het gemak dat soort dingen bij gaat verzinnen omdat je ervan uit gaat dat de bedoeling je duidelijk is dan krijg je ook gewoon geen goede discussie
  maandag 3 september 2012 @ 22:43:28 #200
pi_116366841
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

een stuk subtieler en als je er maar voor het gemak dat soort dingen bij gaat verzinnen omdat je ervan uit gaat dat de bedoeling je duidelijk is dan krijg je ook gewoon geen goede discussie
Ik ben niet de enige die dat "er bij verzint". En ik "verzin" dat er niet bij voor iedere user die het toevallig niet met me eens is. But if it walks like a duck....
pi_116366994
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 21:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden.
Dat klopt.
Misschien kan ik het nog wel breder neerzetten.

[..]

quote:
Dat is gewoon onzin. Kees22 is de meest volledige poster die ik ken op dit forum.
Die incorrecte opmerking mag je inslikken.
Ik zie ook wel dat je niet probeert serieus te reageren in dit topic maar elders ook niet.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 22:52:04 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116367297
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 22:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige die dat "er bij verzint". En ik "verzin" dat er niet bij voor iedere user die het toevallig niet met me eens is. But if it walks like a duck....
dat zal best wel maar je snapt het probleem toch wel?

iedereen heeft de hakken in het zand omdat iedereen denkt bij iedereen in het hoofd te kunnen kijken en iedereen reageert dan ook als zodanig

en met iedereen bedoel ik de echte vaste stamgasten in die topics, voor diegenen die niet bekend zijn met de verschillende vijandigheden onderling is het gewoon niet leuk om er in te stappen

shit get's old
  maandag 3 september 2012 @ 22:59:04 #204
pi_116367699
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:46 schreef DeParo het volgende:

Die incorrecte opmerking mag je inslikken.
Ik zie ook wel dat je niet probeert serieus te reageren in dit topic maar elders ook niet.
_O-
pi_116368608
quote:
:D :D :D :D
Ik ben blij dat je nu inziet hoe lachwekkend jouw posts zijn om te lezen inderdaad.
  maandag 3 september 2012 @ 23:15:04 #206
pi_116368703
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:13 schreef DeParo het volgende:

[..]

:D :D :D :D
Ik ben blij dat je nu inziet hoe lachwekkend jouw posts zijn om te lezen inderdaad.
En op deze manier help je deze discussie om zeep, bedankt voor het maken van mijn punt.
pi_116368765
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 23:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En op deze manier help je deze discussie om zeep, bedankt voor het maken van mijn punt.
Dus je gaat nu beweren dat jij serieus aan het reageren bent met je smileys en je provocerende posts? Opnieuw erken je jouw eigen ongelijk met dit soort malle fratsen en weer weet je dat best zo!
  maandag 3 september 2012 @ 23:19:19 #208
pi_116368961
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:16 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dus je gaat nu beweren dat jij serieus aan het reageren bent met je smileys en je provocerende posts? Opnieuw erken je jouw eigen ongelijk met dit soort malle fratsen en weer weet je dat best zo!
Ik ben heel serieus, dat weet je donders goed. En jij bewijst in dit topic met al je posts hoe je discussies probeert te slopen. Soms gewoon met keiharde leugens en totaal ongeloofwaardige opmerkingen over Kees22, de meest volledige en voorbeeldige user van dit forum.
pi_116369104
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 23:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik ben heel serieus, dat weet je donders goed. En jij bewijst in dit topic met al je posts hoe je discussies probeert te slopen. Soms gewoon met keiharde leugens en totaal ongeloofwaardige opmerkingen over Kees22, de meest volledige en voorbeeldige user van dit forum.
Je post weer leugens. Ik blijf het toch jammer vinden want ik denk wel dat je potentie hebt om een goede poster te kunnen zijn die inhoudelijk en met de nodige flair een toegevoegde waarde heeft.
  maandag 3 september 2012 @ 23:30:06 #210
pi_116369471
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je post weer leugens. Ik blijf het toch jammer vinden want ik denk wel dat je potentie hebt om een goede poster te kunnen zijn die inhoudelijk en met de nodige flair een toegevoegde waarde heeft.
Don't patronize me :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')