quote:Nieuwe spelers voor seizoen 2010-2011:
• Morten Skoubo (gehuurd van FC Utrecht)
• Mads Junker (transfervrij overgenomen van VItesse (na huurperiode))
• Jimmy Hempte (transfervrij overgenomen van KV Kortrijk)
• Eelco Horsten (Jeugd PSV)
Spelers die vertrokken na/tijdens 2010-2011:
• Marcel de Jong (transfervrij, FC Augsburg)
• Arnold Kruiswijk (gehuurd, SC Heereveen)
• Jan-paul Saeijs (transfervrij)
• Jamaique vandamme (transfervrij)
• Kjell Knops (transfervrij)
• Cliff Mardulier (transfervrij)
• Bram Castro (transfervrij)
• Kris de Wree (optie niet gelicht, transfervrij)
Nieuwe spelers voor seizoen 2009-2010:
• Rihairo Meulens (transfervrij overgenomen van Vitesse);
• Mads Junker (gehuurd van Vitesse);
• Morten Skoubo (gehuurd van FC Utrecht);
• Eric Addo (transfervrij overgenomen van PSV (na huurperiode)).
Spelers terug na verhuurperiode:
• Harrie Gommans (Roeselare);
• Jan-Paul Saeijs (Southampton).
Spelers die vertrokken na/tijdens 2008-2009:
• Andres Oper (Shanghai Shenhua);
• Marcel Meeuwis (Borussia Mönchengladbach);
• Sekou Cissé (Feyenoord)
• Dieter van Tornhout (Enosis Neon Paralimni);
• Wesley Schors (MVV).
Mads wie? hehehe nee geintje natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:16 schreef planethugo het volgende:
NEC de betere kansen, wij de punten. Het was koud, slecht voetbal maar die tank van damascus maakt alles dan weer goed.
[ afbeelding ]
HELD
Denk dat Harm toch vertrekt eind van het seizoen. Hij zal weer kwaliteit moeten gaan inleveren en de beurs is er niet naar om veel versterkingen te halen. En of hij het trekt om nog een seizoen weer van voren af aan te moeten gaan opbouwen. Vormer weg, Junker vraagteken, Malki als ie zo doorgaat, Vukovic, die prima staat te verdedigen de laatste weken, zal wel teruggaan.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:19 schreef Kn0x het volgende:
Nu hopen dat we niet drie belangrijke mensen kwijtraken in de zomer (Junker, Harm, Malki).
quote:Roda vraagt uitstel betaling huur
Roda JC heeft de gemeente Kerkrade om uitstel van betaling gevraagd van twee termijnen stadionhuur. Het gaat dan om een bedrag van 550.000 euro. De Kerkraadse club heeft het verzoek gedaan om op 1 juni voldoende geld in kas te hebben.
Dan is namelijk het eerste meetpunt waarop Roda JC moet voldoen aan de eisen van de licentiecommissie van de KNVB. De club zit voor het derde jaar in categorie I en moet daar uiterlijk in november uit.
Het college van B&W van Kerkrade heeft inmiddels ingestemd met het verzoek, zo laat wethouder Will Terpstra weten. Het is nog niet bekend wanneer Roda JC het geld aan de gemeente moet terugbetalen.
volgens mij zullen ze dit gewoon 2 juni betalen, zodat ze op 1 juni dat geld extra in kas hebben als onze vrienden uit Zeist langskomenquote:
Ik moest lachen om deze reactie.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:36 schreef DohanJerksen het volgende:
Dat de Graafschap maar even lekker degradeert met dit anti-voetbal... Om over de scheids, Prus en de wissels van Harm nog maar te zwijgen...
Zelden dat ik een wedstrijd voortijdig verlaat.
"Superboer"?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik moest lachen om deze reactie.
Erg triest ja... Venlo financiert toch ook hun stadion meen ik gelezen te hebben?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
Slechte wedstrijd (vooral de eerste helft), maar uiteindelijk wel die grossmaulen met hun "fc gemeenteraad" de mond gesnoerd...
Dat je je er zo druk om maakt, wil wel zeggen dat het waar is. Roda JC is gewoon gered door de gemeente. Beetje humor kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
Slechte wedstrijd (vooral de eerste helft), maar uiteindelijk wel die grossmaulen met hun "fc gemeenteraad" de mond gesnoerd...
"D¤ pot v¤rwijt d¤ k¤t¤l dat 'i¤ zwart zi¤t" zou een mooie spreuk zijn voor op een spandoek in het uitvak tijdens VVV - Roda volgend seizoen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:05 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat je je er zo druk om maakt, wil wel zeggen dat het waar is. Roda JC is gewoon gered door de gemeente. Beetje humor kan geen kwaad.
+ Amrabat voor ong. 2/3 miljoen en in de huidige selectie zitten er ook weer een paar die miljoenen gaan opleveren.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:33 schreef Kn0x het volgende:
Meh VVV heeft wel veel geld gekregen van transfers he.
Honda voor 10 en Musa voor 5 volgens mij
Laatste keer dat Roda 15 miljoen zag, was met Monopoly.
Yoshida en Nwofor gaan wel weer wat opleveren en Wildschut ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:13 schreef planethugo het volgende:
dat moeten we nog maar afwachten of die miljoenen gaan opleven. Tot nu toe was alleen cska moskou dat miljoenen op tafel legde. Structureel kan je dat tegenwoordig toch niet meer afdwingen zoals wij ooit deden. Alle clubs zijn een stuk professioneler zodat je gewoon geluk moet hebben. Voor hetzelfde geld degraderen ze en worden die gasten ook veel minder waard.
Hoe dan ook, dat gemeentegedoe... eens kijken over een paar jaar als ze dat nieuwe stadion hebben of ze dan ook netjes de hypotheek kunnen betalen. Al die mooie praatjes van Berden prikt iedereen toch wel doorheen. Wij zijn het niet alleen, zo ongeveer de complete eredivisie heeft steen gehad van de gemeente. Kan me daar ook niet druk over maken, als mijn club maar overeind blijft. Of dat nu door een sjeik, de gemeente of sinterklaas gebeurt boeit me niet. En zo zullen ze in venlo ook vast wel denken. Of zou er ooit één supporter geweest zijn die na gemeentesteun besloot om thuis te blijven?
Yoshida betwijfel ik, die Nwofor vind ik wel aardig maar of CSKA hem al zo snel haalt betwijfel ik (ja ome Hai zegt het maar die zegt wel meer), Wildschut heeft net een paar wedstrijden wat laten zien. Even afwachten of die het volhoudt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Yoshida en Nwofor gaan wel weer wat opleveren en Wildschut ook.
VVV heeft nu gewoon een goede naam en goede connecties, CSKA heeft die Nwofor alweer in het vizier.
En tja gemeentesteun zal VVV idd ook nodig hebben bij het realiseren van dat nieuwe stadion. Was toch ook maar een ludieke actie van de VVV'ers.
Op naar het volgend seizoen ja....Dan wordt het vast beter nadat het halve team is verkocht..quote:Op zondag 18 maart 2012 16:12 schreef Kn0x het volgende:
Slechte wedstrijd, aantal spelers die belabberd spelen.
Het is het Roda-syndroom. Winnen van titelkandidaten en verliezen van de nummer laatst. Ach ja, door naar het volgend seizoen...
Dat dus. En geen gemeentesteun meer. Belachelijk gedoe.quote:
Wat let je? Ik zou zeggen, richt samen met je kloon 'tech4u' een voetbalclub 'FC Limburg' op en maak er wat van. Wel zelf een lap grond voor het sportpark kopen en niet bij de gemeente aankloppen voor subsidie hè! Succes!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:25 schreef blonchi het volgende:
[..]
Dat dus. En geen gemeentesteun meer. Belachelijk gedoe.
En dat handjevol Rodasupporters dat uit principe niet meer wil komen, prima. Mensen blijven toch wel komen.
Waardoor ketste het gedrocht Sporting Limburg opeens af? Juist... door het intrekken van financiële steun van de Provincie. Nu niet meer klagen dat Roda gemeentesteun krijgtquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:25 schreef blonchi het volgende:
[..]
Dat dus. En geen gemeentesteun meer. Belachelijk gedoe.
En dat handjevol Rodasupporters dat uit principe niet meer wil komen, prima. Mensen blijven toch wel komen.
Als Roda slim is (en zo schat ik v/d Bunder wel in), gebruiken ze het geld, dat ze door een evt. terugkeer van Hendriks besparen, in de commerciële afdeling. Hoog tijd dat men het midden- en kleinbedrijf ook aan boord gaat krijgen...quote:
Eerlijk gezegd gun ik Heracles de bekerwinst juist, we weten zelf hoe gaaf het is, als je als provincieclub de beker wint. Voor PSV is het niet meer dan een Europees ticket, voor Heracles (en voor ons bijv. ook) een hoofdprijs waar je het jaren later nog over hebt. En Europees voetbal? Laat ons dat over een paar seizoenen maar, als kers op de taart, bereiken, nadat we stapsgewijs uit de financiële problemen zijn gekomen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:05 schreef planethugo het volgende:
[..]
Klote van heracles gister idd, gun het az ook niet maar kwa eigenbelang was het shit
Vooraf had ik er voor getekend. Achteraf een terechte uitslag.quote:
Ondanks zijn rare acties soms wie ik liever Vuko erop staan dan Wielaert, Wielaert is echt over zijn top heen. Is veel te langzaam geworden. Hier is het kiezen tussen 2 kwaden...quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:59 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Vooraf had ik er voor getekend. Achteraf een terechte uitslag.
Gelukkig hebben ze Guidetti goed onder de duim weten te houden.
Verder snap ik nog steeds niet waarom Vuckovic al weg moet terwijl ze 'm nog een jaar kunnen huren... Papa Wielaert bang dat het zoontje niet meer aan spelen toe komt?
De Roda site zelfquote:Op maandag 16 april 2012 08:52 schreef Kn0x het volgende:
Bron?
Dat is in ieder geval wel goed nieuws. Hopen dat we in de zomerstop wat spelers kunnen verkopen en transfervrij kunnen binnenhalen en dan gaan we langzaam omhoog.
en die andere teams zoals rkc, vitesse en nec wel? Ik wil nogeens een europees tripje. Met een paar honderd man in een verre stad zuipen. Epicquote:Op maandag 16 april 2012 10:26 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Dromen mag altijd maar we hebben toch niks in Europa te zoeken op dit moment..
Laat ons lekker die play-offs halen, en in die laatste ronde eruit vliegen, dan heb je nog twee thuiswedstrijden extra tv geld, en toeschouwers plus catering en dan hebben we de kosten niet van Europees voetbal. wij zouden op dit moment er niets te zoeken hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 10:35 schreef planethugo het volgende:
Van Geel moest wel bezuinigen maar deed echt niet meer dan noodzakelijk was, anders kon hij nooit goede resultaten behalen en terug bij een topclub geraken. Wel mooi dat we eindelijk eens genoeg punten gescoord hebben. Nu in juni nog en we zijn uit die categorie. Maar dat wil dan toch niet zeggen dat het allemaal hosanna is volgens mij.
hoe dan ook, gisteren een waardeloze wedstrijd. De aanval was net zo onmachtig en op zichzelf aangewezen als tegen feyenoord. Gelukkig speelde we tegen een groningen dat nog slechter was.
[..]
en die andere teams zoals rkc, vitesse en nec wel? Ik wil nogeens een europees tripje. Met een paar honderd man in een verre stad zuipen. Epic
Plus alle werknemers die je moet betalen voor thuiswedstrijden inclusief stroom, huur, inkoop van waren enz enz enz. Er komt meer bij kijken dan alleen vlucht en hotel hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:11 schreef planethugo het volgende:
wie weet loot je wel een engelse club en is het stadion uitverkocht. Zo niet dan kost het echt niet meer dan een vriendschappelijk duel. Ja een uitduel voor de vliegkosten en hotel. Maar daar gaan we echt niet failliet door
Klopt en hoever gaan we dan, België en Bekkerveld, veel verder komt Roda in de zomer niet. Ik snap best dat je een europese wedstrijd wilt bezoeken maar voor Roda is het beter van niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:21 schreef planethugo het volgende:
er worden ook altijd een paar oefenwedstrijden in de zomer gespeeld dus dat argument is non-valid
En dat laatste is heel erg belangrijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:18 schreef iehlaak het volgende:
Voor Feyenoord riep ik nog dat Roda dit seizoen nog maar drie punten ging pakken: Thuis tegen Utrecht. Nu hebben we zeven punten uit de laatste drie wedstrijden en zijn er nog drie te gaan. Als Roda het niet te bont maakt en onze concurrenten niet eens gaan excelleren, dan blijven we zowel NEC als RKC voor. Zou betekenen dat we weer play-off halen. Niet dat ik er vertrouwen in heb dat Roda dit jaar wel de play-off wint - daar is ons team niet sterk genoeg voor.
Gisteren heb ik serieus overwogen om de wedstrijd af te zetten na de eerste helft. Qua amusement een van de slechtste helften van een wedstrijd die Roda de afgelopen decennia speelde. NAC raakte de bal kwijt als het tien meter over de middellijn kwam. Roda speelde sneller naar voren, maar was de bal dan ook meteen kwijt.
Toch vind ik dit team heel taai, uitgekookt en volwassen spelen. Geen kansen krijgen, maar weten dat het wel goed komt en er toch eentje in gaat. Geen domme fouten, niet overhaast en een goed besef van wat men (niet!) kan. Want qua individuele kwaliteit is het niet heel best. Vormer steekt er met kop en schouders bovenuit, maar verder is het zeer beperkt. Te veel voetballers die wel meekunnen, maar echt geen hoger niveau (meer) aankunnen. Ik noem een Monteyne, Wielaert, Hempte, Fledderus, De Beule, Delorge, Djoum en Ramzi.
Goed, het belangrijkste is dat we er weer financieel bovenop komen. Ik hoop dat dat deze zomer zo ver is en we weer verder kunnen bouwen.
eigenlijk is het sinds feyenoord thuis al zo dat er best slecht gespeeld wordt, nauwelijks creativiteit in de ploeg zit en de spitsen niet weten wat ze met de bal moeten als ze hem krijgen omdat ze op een eiland staan. Maar wonder boven wonder hebben we die 3 wedstrijden wel gewoon 7 punten gehaald.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:18 schreef iehlaak het volgende:
Gisteren heb ik serieus overwogen om de wedstrijd af te zetten na de eerste helft. Qua amusement een van de slechtste helften van een wedstrijd die Roda de afgelopen decennia speelde. NAC raakte de bal kwijt als het tien meter over de middellijn kwam. Roda speelde sneller naar voren, maar was de bal dan ook meteen kwijt.
Toch vind ik dit team heel taai, uitgekookt en volwassen spelen. Geen kansen krijgen, maar weten dat het wel goed komt en er toch eentje in gaat. Geen domme fouten, niet overhaast en een goed besef van wat men (niet!) kan. Want qua individuele kwaliteit is het niet heel best. Vormer steekt er met kop en schouders bovenuit, maar verder is het zeer beperkt. Te veel voetballers die wel meekunnen, maar echt geen hoger niveau (meer) aankunnen. Ik noem een Monteyne, Wielaert, Hempte, Fledderus, De Beule, Delorge, Djoum en Ramzi.
Goed, het belangrijkste is dat we er weer financieel bovenop komen. Ik hoop dat dat deze zomer zo ver is en we weer verder kunnen bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |