Op naar het volgend seizoen ja....Dan wordt het vast beter nadat het halve team is verkocht..quote:Op zondag 18 maart 2012 16:12 schreef Kn0x het volgende:
Slechte wedstrijd, aantal spelers die belabberd spelen.
Het is het Roda-syndroom. Winnen van titelkandidaten en verliezen van de nummer laatst. Ach ja, door naar het volgend seizoen...
Dat dus. En geen gemeentesteun meer. Belachelijk gedoe.quote:
Wat let je? Ik zou zeggen, richt samen met je kloon 'tech4u' een voetbalclub 'FC Limburg' op en maak er wat van. Wel zelf een lap grond voor het sportpark kopen en niet bij de gemeente aankloppen voor subsidie hè! Succes!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:25 schreef blonchi het volgende:
[..]
Dat dus. En geen gemeentesteun meer. Belachelijk gedoe.
En dat handjevol Rodasupporters dat uit principe niet meer wil komen, prima. Mensen blijven toch wel komen.
Waardoor ketste het gedrocht Sporting Limburg opeens af? Juist... door het intrekken van financiële steun van de Provincie. Nu niet meer klagen dat Roda gemeentesteun krijgtquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:25 schreef blonchi het volgende:
[..]
Dat dus. En geen gemeentesteun meer. Belachelijk gedoe.
En dat handjevol Rodasupporters dat uit principe niet meer wil komen, prima. Mensen blijven toch wel komen.
Als Roda slim is (en zo schat ik v/d Bunder wel in), gebruiken ze het geld, dat ze door een evt. terugkeer van Hendriks besparen, in de commerciële afdeling. Hoog tijd dat men het midden- en kleinbedrijf ook aan boord gaat krijgen...quote:
Eerlijk gezegd gun ik Heracles de bekerwinst juist, we weten zelf hoe gaaf het is, als je als provincieclub de beker wint. Voor PSV is het niet meer dan een Europees ticket, voor Heracles (en voor ons bijv. ook) een hoofdprijs waar je het jaren later nog over hebt. En Europees voetbal? Laat ons dat over een paar seizoenen maar, als kers op de taart, bereiken, nadat we stapsgewijs uit de financiële problemen zijn gekomen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:05 schreef planethugo het volgende:
[..]
Klote van heracles gister idd, gun het az ook niet maar kwa eigenbelang was het shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |