Erg triest ja... Venlo financiert toch ook hun stadion meen ik gelezen te hebben?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
Slechte wedstrijd (vooral de eerste helft), maar uiteindelijk wel die grossmaulen met hun "fc gemeenteraad" de mond gesnoerd...
Dat je je er zo druk om maakt, wil wel zeggen dat het waar is. Roda JC is gewoon gered door de gemeente. Beetje humor kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
Slechte wedstrijd (vooral de eerste helft), maar uiteindelijk wel die grossmaulen met hun "fc gemeenteraad" de mond gesnoerd...
"D¤ pot v¤rwijt d¤ k¤t¤l dat 'i¤ zwart zi¤t" zou een mooie spreuk zijn voor op een spandoek in het uitvak tijdens VVV - Roda volgend seizoen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:05 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat je je er zo druk om maakt, wil wel zeggen dat het waar is. Roda JC is gewoon gered door de gemeente. Beetje humor kan geen kwaad.
+ Amrabat voor ong. 2/3 miljoen en in de huidige selectie zitten er ook weer een paar die miljoenen gaan opleveren.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:33 schreef Kn0x het volgende:
Meh VVV heeft wel veel geld gekregen van transfers he.
Honda voor 10 en Musa voor 5 volgens mij
Laatste keer dat Roda 15 miljoen zag, was met Monopoly.
Yoshida en Nwofor gaan wel weer wat opleveren en Wildschut ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:13 schreef planethugo het volgende:
dat moeten we nog maar afwachten of die miljoenen gaan opleven. Tot nu toe was alleen cska moskou dat miljoenen op tafel legde. Structureel kan je dat tegenwoordig toch niet meer afdwingen zoals wij ooit deden. Alle clubs zijn een stuk professioneler zodat je gewoon geluk moet hebben. Voor hetzelfde geld degraderen ze en worden die gasten ook veel minder waard.
Hoe dan ook, dat gemeentegedoe... eens kijken over een paar jaar als ze dat nieuwe stadion hebben of ze dan ook netjes de hypotheek kunnen betalen. Al die mooie praatjes van Berden prikt iedereen toch wel doorheen. Wij zijn het niet alleen, zo ongeveer de complete eredivisie heeft steen gehad van de gemeente. Kan me daar ook niet druk over maken, als mijn club maar overeind blijft. Of dat nu door een sjeik, de gemeente of sinterklaas gebeurt boeit me niet. En zo zullen ze in venlo ook vast wel denken. Of zou er ooit één supporter geweest zijn die na gemeentesteun besloot om thuis te blijven?
Yoshida betwijfel ik, die Nwofor vind ik wel aardig maar of CSKA hem al zo snel haalt betwijfel ik (ja ome Hai zegt het maar die zegt wel meer), Wildschut heeft net een paar wedstrijden wat laten zien. Even afwachten of die het volhoudt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Yoshida en Nwofor gaan wel weer wat opleveren en Wildschut ook.
VVV heeft nu gewoon een goede naam en goede connecties, CSKA heeft die Nwofor alweer in het vizier.
En tja gemeentesteun zal VVV idd ook nodig hebben bij het realiseren van dat nieuwe stadion. Was toch ook maar een ludieke actie van de VVV'ers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |