Vooraf had ik er voor getekend. Achteraf een terechte uitslag.quote:
Ondanks zijn rare acties soms wie ik liever Vuko erop staan dan Wielaert, Wielaert is echt over zijn top heen. Is veel te langzaam geworden. Hier is het kiezen tussen 2 kwaden...quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:59 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Vooraf had ik er voor getekend. Achteraf een terechte uitslag.
Gelukkig hebben ze Guidetti goed onder de duim weten te houden.
Verder snap ik nog steeds niet waarom Vuckovic al weg moet terwijl ze 'm nog een jaar kunnen huren... Papa Wielaert bang dat het zoontje niet meer aan spelen toe komt?
De Roda site zelfquote:Op maandag 16 april 2012 08:52 schreef Kn0x het volgende:
Bron?
Dat is in ieder geval wel goed nieuws. Hopen dat we in de zomerstop wat spelers kunnen verkopen en transfervrij kunnen binnenhalen en dan gaan we langzaam omhoog.
en die andere teams zoals rkc, vitesse en nec wel? Ik wil nogeens een europees tripje. Met een paar honderd man in een verre stad zuipen. Epicquote:Op maandag 16 april 2012 10:26 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Dromen mag altijd maar we hebben toch niks in Europa te zoeken op dit moment..
Laat ons lekker die play-offs halen, en in die laatste ronde eruit vliegen, dan heb je nog twee thuiswedstrijden extra tv geld, en toeschouwers plus catering en dan hebben we de kosten niet van Europees voetbal. wij zouden op dit moment er niets te zoeken hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 10:35 schreef planethugo het volgende:
Van Geel moest wel bezuinigen maar deed echt niet meer dan noodzakelijk was, anders kon hij nooit goede resultaten behalen en terug bij een topclub geraken. Wel mooi dat we eindelijk eens genoeg punten gescoord hebben. Nu in juni nog en we zijn uit die categorie. Maar dat wil dan toch niet zeggen dat het allemaal hosanna is volgens mij.
hoe dan ook, gisteren een waardeloze wedstrijd. De aanval was net zo onmachtig en op zichzelf aangewezen als tegen feyenoord. Gelukkig speelde we tegen een groningen dat nog slechter was.
[..]
en die andere teams zoals rkc, vitesse en nec wel? Ik wil nogeens een europees tripje. Met een paar honderd man in een verre stad zuipen. Epic
Plus alle werknemers die je moet betalen voor thuiswedstrijden inclusief stroom, huur, inkoop van waren enz enz enz. Er komt meer bij kijken dan alleen vlucht en hotel hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:11 schreef planethugo het volgende:
wie weet loot je wel een engelse club en is het stadion uitverkocht. Zo niet dan kost het echt niet meer dan een vriendschappelijk duel. Ja een uitduel voor de vliegkosten en hotel. Maar daar gaan we echt niet failliet door
Klopt en hoever gaan we dan, België en Bekkerveld, veel verder komt Roda in de zomer niet. Ik snap best dat je een europese wedstrijd wilt bezoeken maar voor Roda is het beter van niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:21 schreef planethugo het volgende:
er worden ook altijd een paar oefenwedstrijden in de zomer gespeeld dus dat argument is non-valid
En dat laatste is heel erg belangrijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:18 schreef iehlaak het volgende:
Voor Feyenoord riep ik nog dat Roda dit seizoen nog maar drie punten ging pakken: Thuis tegen Utrecht. Nu hebben we zeven punten uit de laatste drie wedstrijden en zijn er nog drie te gaan. Als Roda het niet te bont maakt en onze concurrenten niet eens gaan excelleren, dan blijven we zowel NEC als RKC voor. Zou betekenen dat we weer play-off halen. Niet dat ik er vertrouwen in heb dat Roda dit jaar wel de play-off wint - daar is ons team niet sterk genoeg voor.
Gisteren heb ik serieus overwogen om de wedstrijd af te zetten na de eerste helft. Qua amusement een van de slechtste helften van een wedstrijd die Roda de afgelopen decennia speelde. NAC raakte de bal kwijt als het tien meter over de middellijn kwam. Roda speelde sneller naar voren, maar was de bal dan ook meteen kwijt.
Toch vind ik dit team heel taai, uitgekookt en volwassen spelen. Geen kansen krijgen, maar weten dat het wel goed komt en er toch eentje in gaat. Geen domme fouten, niet overhaast en een goed besef van wat men (niet!) kan. Want qua individuele kwaliteit is het niet heel best. Vormer steekt er met kop en schouders bovenuit, maar verder is het zeer beperkt. Te veel voetballers die wel meekunnen, maar echt geen hoger niveau (meer) aankunnen. Ik noem een Monteyne, Wielaert, Hempte, Fledderus, De Beule, Delorge, Djoum en Ramzi.
Goed, het belangrijkste is dat we er weer financieel bovenop komen. Ik hoop dat dat deze zomer zo ver is en we weer verder kunnen bouwen.
eigenlijk is het sinds feyenoord thuis al zo dat er best slecht gespeeld wordt, nauwelijks creativiteit in de ploeg zit en de spitsen niet weten wat ze met de bal moeten als ze hem krijgen omdat ze op een eiland staan. Maar wonder boven wonder hebben we die 3 wedstrijden wel gewoon 7 punten gehaald.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:18 schreef iehlaak het volgende:
Gisteren heb ik serieus overwogen om de wedstrijd af te zetten na de eerste helft. Qua amusement een van de slechtste helften van een wedstrijd die Roda de afgelopen decennia speelde. NAC raakte de bal kwijt als het tien meter over de middellijn kwam. Roda speelde sneller naar voren, maar was de bal dan ook meteen kwijt.
Toch vind ik dit team heel taai, uitgekookt en volwassen spelen. Geen kansen krijgen, maar weten dat het wel goed komt en er toch eentje in gaat. Geen domme fouten, niet overhaast en een goed besef van wat men (niet!) kan. Want qua individuele kwaliteit is het niet heel best. Vormer steekt er met kop en schouders bovenuit, maar verder is het zeer beperkt. Te veel voetballers die wel meekunnen, maar echt geen hoger niveau (meer) aankunnen. Ik noem een Monteyne, Wielaert, Hempte, Fledderus, De Beule, Delorge, Djoum en Ramzi.
Goed, het belangrijkste is dat we er weer financieel bovenop komen. Ik hoop dat dat deze zomer zo ver is en we weer verder kunnen bouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |