Dan mag dat kratje bier wel achterwege blijven...quote:Op zondag 12 juni 2011 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof maar in FHF vragen we geen geld voor producten he?
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:10 schreef PP. het volgende:
[..]
Dan mag dat kratje bier wel achterwege blijven...
Nee, ik zag dit topic ineens in me AT lijst staan, en dacht van wtf heb ik hier gepost?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
Porsche, zat je er op te wachten ofzo?
Vorig deel: FHF Feedback, hulpverzoeken alleen voor FOK!kers onderling
Zal hem even sticky maken.
[..]
Ik ga hem voor je schoppen.
Yep.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:15 schreef Ireth het volgende:
Misschien even TT aanpassen? Datum er in zetten? Voor de duidelijkheid
FHF Buddy bowlingmeet (25-06-2011)
[Aangeboden] Buddy activiteiten per regio dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:44 schreef Sally het volgende:
Bijwgewerkt - Voor in de OP:
Achterhoek - Zuid
...
Alkmaar
...
Almere
...
...
...
Zeist/Doorn/Driebergen
...
Zwolle
...
Zuid-Achterhoek
...
=========
België
Omgeving Antwerpen
...
=========
?? Engeland ??
London
...
Check.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:53 schreef Mark het volgende:
[Aangeboden] Stenen voor in de tuin mag wel dicht
Komt in orde!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:51 schreef JK1982 het volgende:
Mag deze dicht aub: [GRATIS] Ouderwetsche strippenkaart
Strippenkaart is vergeven
Slotje komt eraan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:44 schreef Mama_Mia het volgende:
aangeboden: eftelingspaarkaarten
Mag ook dicht, kaartjes zijn opgestuurd
Dank
quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Slotje komt eraan.Zal ik vast quoten:
[..]
Alstu.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
WOONT ER IEMAND AAN DE VAN LIERSTRAAT GRONINGEN???
deze mag slotje op aub...
Wat fijn!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:08 schreef loecje het volgende:
[gevraagd] damesfiets met terugtraprem *Groningen
mag dicht, ik fiets weer
fiets van SpiekerJozef gebracht door Coastin
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:54 schreef Gallimaufry het volgende:
[Aangeboden] Kaartjes dierentuin Friesland
Mag dicht. heeft iemand zich gemeld via pm
Wat een held die Coastin! Heeft vanavond de tv van SpiekerJozef gebracht!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:08 schreef loecje het volgende:
[gevraagd] damesfiets met terugtraprem *Groningen
mag dicht, ik fiets weer
fiets van SpiekerJozef gebracht door Coastin
Donequote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:50 schreef ayumu het volgende:
deze 2 mogen dicht:
[aangeboden] Kleingoed boeken tv's and more...
[aangeboden] Kleding
Er is wat verdeeld onder fokkers en kringloop
Done. Tip voor de volgende keer: laat je niet zo snel op de kast jagen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:33 schreef Jadusable het volgende:
Kan een lieve mod even mijn topic opschonen heb fok mobile dus kan geen link geven het gaat om de fila schoenen.
Fijn!quote:Op zondag 24 juli 2011 03:36 schreef Jadusable het volgende:
Heb iemand gelukkig gemaakt met de schoenen
Donequote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[Aangeboden] Gratis div. spullen (veel Ikea)
Deze mag dicht, op de bureaulamp na hebben alle spullen een nieuwe bestemming gekregen.
Ik kijk er even naar.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:30 schreef JK1982 het volgende:
[GEZ] wat nettere kleding voor hele familie
Volgens mij hebben we hier te maken met een ordinaire spammer (123marit). Ik heb ook al een report geplaatst van die post, maar doe het voor de zekerheid toch ook hier nog even
Donequote:Op maandag 8 augustus 2011 12:09 schreef Laniboekje het volgende:
Ik kan schijnbaar in dit topic niet meer editten:
[AANGEBODEN] CD's, boeken, pc-game
Kan een modje de volgende dingen doorstrepen?:
PC-Game E.R. (gebaseerd op de ziekenhuisserie E.R.)
en
- Rik Kuiper & Tonie Mudde: Kijk niet naar mooie vrouwen (als je nog moet nadenken) - grappig boekje over mannen & vrouwen
Dan is het topic weer up-to-date. Thanks! weet overigens niet of dit het juiste topic is maar afijn...
Thanks!quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Done
Je kunt inderdaad maar beperkte tijd zelf editten (duur is afhankelijk van of je een abonnement hebt en welke). Dit is het goede topic voor je verzoek en ik heb het aangepast
*kwakt topic dicht*quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:29 schreef JK1982 het volgende:
[GEZ] wat nettere kleding voor hele familie
Mag deze dicht aub? De personen in kwestie zijn geslaagd!
Alvast bedankt!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:56 schreef Rewimo het volgende:
Gel tegen voorover vallend haar
Niet helemaal wat we met FHF op het oog hebben
Donequote:Op maandag 15 augustus 2011 12:13 schreef Laniboekje het volgende:
Kan er een modje in dit topic: [AANGEBODEN] CD's, boeken, pc-game het volgende doorstrepen:
- Richard Matheson: I Am Legend (boek van de gelijknamige film)
Dank!
Check.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:32 schreef Ynske het volgende:
kan iemand even kijken naar [centraal] Boeken >> ruilen, aangeboden en / of gezocht :)
die discussie over geld lijkt me niet echt nodig
Aangeboden: Stapels tijdschriften! (oa VTWonen, 101Woonideeen, ...)quote:VTWonen:
- 2005: september, oktober, november
- 2006: mei, juni, augustus, september, oktober
- 2008: mei, juni, november en december
- 2009: januari, februari, maart, april, mei, juni, juli, augustus, november, december
- 2010: januari, maart, april, mei, juni, juli, augustus, september, oktober, november, december
- 2011: januari, februari, maart, april, mei, juni, juli, augustus
101 Woonideeën:
- 2006: nummer 1,3,5,6
- 2007: nummer 8
- 2008: nummer 5,6,7,8,9,10
- 2009: nummer 1,2,3,4,5,6,7,8,11
- 2010: nummer 1,3,5,6,7,8,9,10,11,12
- 2011: nummer 1,2,3,4,5,6,7,8
Yep.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:00 schreef bl0emetjE het volgende:
Zou een mod in de OP van mijn topic het volgende kunnen doorstrepen:
(Beide rijtjes in zijn geheel)
[..]
Aangeboden: Stapels tijdschriften! (oa VTWonen, 101Woonideeen, ...)
Alvast super bedankt!
Ik zie nu deze edit staan.. en het ergste is... dat ik geen flauwe notie heb van wat ik had gevraagdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef Ireth het volgende:
- edit: nee, daar mag je zelfs op FOK! helemaal niet om vragen -
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:13 schreef Ireth het volgende:
Ik zie nu deze edit staan.. en het ergste is... dat ik geen flauwe notie heb van wat ik had gevraagdDus weet ik nu eigenlijk ook niet wat niet mag
![]()
Zoiets?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:17 schreef Sally het volgende:
Hoi schatten, zou 1 van jullie mods de tekst+lijst in deze post kunnen vervangen: [centraal] AH superdieren kaartjes Deel II
En dan mag er dit komen te staan:
----
Er zijn weer een stel kaartjes weg, dus tijd voor een nieuwe lijst! Voor de bijgewerkte lijst, zie verderop in dit topic.
Ik heb superdierenkaartenzakjes gekregen van iemand die veel boodschappen doet bij Appie Heijn. Omdat ik ze niet spaar maar wel aan dit topic dacht, zijn alle nummers beschikbaar![]()
----
Dank!
U is geweldig!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoiets?
(hopelijk heb ik het goed aangepast)
Done.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:38 schreef ayumu het volgende:
Ben de [aangeboden] tag in dit topic vergeten: [aangeboden] Canvasdoek/schilderij/NY/en meer. kan een mod dit fixen?
Zie PM en mijn post in het topic. Nogmaals excuses; helemaal verkeerd ingeschatquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:38 schreef TC_Artemis het volgende:
[Aangeboden] Huiskamer "concerten" ik ben hier helaas weggemod maar ik was hartstikke serieus! Wij willen huiskamerfeestjes gaan geven. Ik maak deel uit van een collectief wat feesten organiseert, nu al 12 keer achterelkaar met 600 man uitverkocht.
Kleine impressie @ http://www.youtube.com/kaputtdubstep en leidschebreakbeat.nl
Done!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:25 schreef ayumu het volgende:
[aangeboden] Canvasdoek/schilderij/NY/en meer.
[aangeboden] schilderijen modern!
Zijn vergeven en mogen beide dicht![]()
Toch maar even vermelden na lang nadenken wat mijn vorige username wasEcht hard moeten slaan met die hamer om het eruit te krijgen.
[Aangeboden] huisraad; zayuski's pakhuis opruiming
Dit topic mag dus eigenlijk ook dicht
Is ook zo. Maar niets wat TS zelf niet kan oplossen volgens mijquote:Op donderdag 22 september 2011 22:35 schreef Ireth het volgende:
Gezellig topic
Vind het commentaar op TS eigenlijk best wel eehh.... denigrerend en zeikerig... (maar kan ook aan mij liggen..)
Check.quote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef Ireth het volgende:
De jas is naar een buurmeisje van een vriendinnetje gegaan
[aangeboden] meisjeswinterjas maat 104/110
Ik denk het ook.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:45 schreef Mark het volgende:
hulp met transpoort van tomos van groningen naar zwolle kan wel dicht, denk ik
Natuurlijk wordt hier wel gemod! Ik moet je gelijk geven, er stonden inderdaad wat topics die hier niet passen, maar je brengt het wel heel dramatisch gelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:18 schreef PierreBetfair het volgende:
Wordt hier niet gemod?
Het hele subforum staat vol met bull shit topics. Vragen over stagevergoeding, iemand die geld wilt verdienen met Google Adsense, een knul die niet weet waar hij zn horloge kan laten maken, een Word Noob die zn tekst niet krijgt uitgelijnd...............
Wtf is going on here?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:22 schreef Mark het volgende:
[GEZ] Iemand met creditcard, hulp voor Amazon.fr mag dicht van TS
Ik heb hem gesloten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:02 schreef PierreBetfair het volgende:
Weer iemand die de opzet van dit subforum niet begrijpt
plaatjes site..?
En hoort dit niet thuis in WGR?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:14 schreef TheAlex het volgende:
Update: vergeet het juiste onderwerp te typen, moet zijn: "Help: Verplicht een arbeidscontract laten ondertekenen?"
Volgens mij heeft die user al een nieuw topic aangemaakt in WGR over dit onderwerpquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:13 schreef Sally het volgende:
Volgens mij wil deze user dat zijn titel aangepast wordt:
[..]
En hoort dit niet thuis in WGR?
Veranderd naar maat 140.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:38 schreef Ireth het volgende:
Mag de 134 in de titel veranderen in een 140?
[Gezocht] Kinderskibroek mt 140 (of DJMO nog een 86 of hoger zoekt weet ik nie..)
Ik neem het even mee naar achteren en Liesje of ik komen erop terug.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:14 schreef vannelle het volgende:
Het is een inhoudelijke post maar de strekking van mijn mening is er duidelijk uit te halen.
Mag ik in dit topic (dus niet in het topic van Pam) hier een mening/standpunt over?
[Gevraagd] Hulp met tuin onderhoudsvrij maken (Groningen)
Thanks!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:16 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo![]()
ik keek FHF even door en ik denk dat deze dicht kan.
Tafeltje schijnt pleite te zijn
[gratis]klein bureau op wieltjes
We hebben het er even over gehad en ik denk dat ik ook namens Cat spreek als ik zeg dat we geen problemen hebben met je post. We waarderen het juist dat users betrokken zijn. Je hebt je zegje gedaan en dat mag, zolang een topic daardoor niet compleet ontspoort, maar aan je reactie te zien is dat ook totaal niet je intentie. Goed dat je, je verder tot FB wendt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:14 schreef vannelle het volgende:
Het is een inhoudelijke post maar de strekking van mijn mening is er duidelijk uit te halen.
Mag ik in dit topic (dus niet in het topic van Pam) hier een mening/standpunt over?
[Gevraagd] Hulp met tuin onderhoudsvrij maken (Groningen)
helpt het als fokkers de misplaatste topic's rapporteren ("rapporteer dit topic aan een moderator")? of is dat alleen maar vervelend?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
Uiteraard vind je hier wel eens topics die beter elders horen, of soms, helemaal niet op Fok. Users zien FHF vaak erg breed. Dat het niet de bedoeling is dat heel FHF vol staat met dat soort verzoeken en ik denk dat Cat en ik dit ook wel redelijk filteren. Misschien niet gelijk, we hebben ook nog een beetje een leven, maar uiteindelijk meestal wel. Soms is een TS dan al geholpen en dan zakt het topic vanzelf weg.
Zeker doen! TR's vallen meteen op, een melding in FB blijft soms wat langer liggen en aan de TT alleen kunnen we niet altijd zien wat voor topic het is. En zeker als we het druk hebben irl hebben we geen tijd om de nieuwe posts helemaal door te lezen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:48 schreef loecje het volgende:
[..]
helpt het als fokkers de misplaatste topic's rapporteren ("rapporteer dit topic aan een moderator")? of is dat alleen maar vervelend?
Duidelijk antwoord, dank je.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben het er even over gehad en ik denk dat ik ook namens Cat spreek als ik zeg dat we geen problemen hebben met je post. We waarderen het juist dat users betrokken zijn. Je hebt je zegje gedaan en dat mag, zolang een topic daardoor niet compleet ontspoort, maar aan je reactie te zien is dat ook totaal niet je intentie. Goed dat je, je verder tot FB wendt.
Ergens kan ik mij ook wel vinden in je post, alleen reacties als "ik kan je niet helpen" helpen een TS inderdaad niet. Reacties als: "Jee wat vervelend voor je TS, ik zou willen dat ik de mogelijkheid had om je te helpen" liggen wat mij betreft alweer anders. Er wordt ook een stukje medeleven getoond, dat moet kunnen imho. Het is dus niet geheel zwart wit.
Dat je juist je reactie aan Rucky richt is wat ongelukkig maar kon jij ook niet weten. Hij heeft al veel gedaan voor FHF.
Vanaf het begin van FHF hebben we besloten geen potjes of geld inzamelacties te houden in FHF. Dit om de heel duidelijke reden dat we gedonder willen voorkomen. Geld vragen/bieden is in FHF dan ook niet toegestaan. Als een TS met iemand een reiskostenvergoeding afspreekt is dat prima, maar dat gebeurt dan per PM. Stel jij wilt iemand helpen met reiskosten dan verzoeken we je dit niet in het topic te doen. Uiteraard staat je vrij die user op een andere manier te benaderen.
Uiteraard vind je hier wel eens topics die beter elders horen, of soms, helemaal niet op Fok. Users zien FHF vaak erg breed. Dat het niet de bedoeling is dat heel FHF vol staat met dat soort verzoeken en ik denk dat Cat en ik dit ook wel redelijk filteren. Misschien niet gelijk, we hebben ook nog een beetje een leven, maar uiteindelijk meestal wel. Soms is een TS dan al geholpen en dan zakt het topic vanzelf weg.
Inderdaad, thanks!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
dit is meer iets voor in gezondheid / LIF? ofzo
Spier/pees achterkant knie
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Gezocht: Harry Potter boekjes en deze mag een slotje, is opgelost.
quote:Op zondag 13 november 2011 16:07 schreef Lottekoekkie het volgende:
Prachtige aktie, hoewel ik beide winnaars terecht gun wat ze gezien hun situatie meer dan verdienen heb ik wel wat moeite met het feit dat ze en pleine publique met hun ellende moeten komen, hoe prachtig de verhalen ook zijn
Er zijn zo veel FOK!kers met een meer dan schrijnend verhaal welke dat absoluut hier niet openbaar willen maken....
Dus: mooie aanzet voor eventuele opvolgakties![]()
Al vind ik persoonlijk dan wel dat de verhalen achter de schermen mogen blijven en men voor een "prijs" niet met zijn hart, ziel en ellende alhier openbaar moet hoeven/moet zijn.
Net als met de kerstpakkettenaktie hoeft niet alles vol op fok leesbaar te zijn. Feit dat dat blijkbaar hier wel "moest" stoot mij nogal tegen de borst.
Vind het een beetje dwingerig, excuse me if i'm wrong en een beetje náár tov de doelgroep, kortom, beetje pijnlijk.
Vrij vertaald: vertel mij en plein publique je ellende en je krijgt er wat voor...
Sorry maar zo ervaar ik het.
quote:Op zondag 13 november 2011 16:17 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
De drempel kan voor sommigen hoog worden.
Ik bied mij aan om verhalen te lezen in PM als er ooit nog eens een actie komt.
quote:Op zondag 13 november 2011 16:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
De drempel lijkt logisch een stuk lager als het via de modjes of PB kan, je vraagt iemand toch echt niet om met ziel, ellende en zaligheid hier vol op FOK! te posten?
Het raakte me gewoon. Zo van ": ik heb zát, pleur je rotleven even hier neer en je krijgt wat, even bot gezegd maar zo zie ik het.
quote:Op zondag 13 november 2011 16:57 schreef ayumu het volgende:
[..]
Daar ben je niet alleen in, En dank voor het verwoorden ervan want de gang van zaken in dit topic spreken mij verre van aan
Ik gun overigens ''de winnaars'' het van harte![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 17:42 schreef Scorpie het volgende:
Dus dit is een trap na richting Pierre, van alle azijnzeikers? Als je je verhaal niet wilde doen, doe je het niet. Klaar.
quote:Op zondag 13 november 2011 17:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat ik het een hele leuke actie vond, had ook ik zo mijn bedenkingen. Waarom niet per PM? En dan geanonimiseerd geplaatst door Pierre zelf, ofzo?
Ik had mijn eigen verhaal willen doen onder een kloon. Omdat ik gewoon geen zin heb om mijn 'vuile was' met heel FOK! te delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vind ik het wel heeeel erg tof dat er twee winnaars mogen zijn!En het is jullie beide van harte gegund.
quote:Op zondag 13 november 2011 18:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
En dát is een aanname beste Scorpio die kant noch wal raakt. De inzet van TO is súper.
Maar of iemand zijn ziel. zalig- en narigheid hier wil openbaren is diens eigen beslissing.
Echter was Pierre, hoewel op zich lief bedoeld, vást,nadrukkelijk meer tevreden met openbare verklaringen vol óp FOK! waarom hij/zij in aanmerking zou willen komen.
Persoonlijk vind ik niert dat men openbaar op een forum moet gaan verklaren waarom in aanmerking te moeten komen voor iets. Imo een nogal beetje :" kijk mij eens aardig zijn"
Zeker als de "uitslag ook nog eens ten volke kond wordt vermeld.
Je geeft of je geeft niet, maar zo vol "alles openbaar "beats me.
Achter de schermen was veel subtieler en aardiger geweest. Verder gaat het niemand een reet aan wie het geld of de bonnen krijgt. Immers worden de "winnaars" nu door andere FOK!kers al totaal uitgesloten voor bijv. een pakket, ze hebben immers al wat gehad
Ja, sorry hoor.
Ughquote:Op zondag 13 november 2011 18:48 schreef Cat22 het volgende:
Deze actie is een initiatief van een user, niet van FHF als subforum. En binnen FHF is het geen regel dat verhalen/vragen etc. anoniem moeten zijn en dat kunnen en willen we dan ook niet voorschrijven.
Ik kan me voorstellen dat er users zijn die de opzet van Pierre als minder prettig ervaren. Maar het is zijn gift, en dus zijn keuze. Die dinerbonnen zijn een extraatje (heel leuk extraatje,. dat zeker!), maar als je je verhaal echt niet op fok wil, dan hoeft dat uiteraard niet. En ik zie Pierre ook niemand arm omdraaien om toch vooral een verhaal hier neer te zetten. Mensen die dit niet willen kunnen in alle andere topics terecht, er loopt nu een kerstpakkettenactie waarbij je anoniem kunt blijven, opties genoeg dus.
En vind het daarom jammer dat de bezwaren nu komen, nadat de actie voorbij was.Voelt als mosterd na de maaltijd en ik vind het sneu voor iemand die gewoon voor 200 euro weggeeft!
Ik vind het een toffe actie van Pierre en super dat je het kado nu verdubbelt!quote:Op zondag 13 november 2011 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die vetgedrukte tekst mag jij me uitleggen. Want ik snap er niks van. Hoe kom je daar nu bij?
En voor de rest: zie mijn vorige post.quote:Op zondag 13 november 2011 18:50 schreef Lottekoekkie het volgende:
Het is meer dan ook tof-top van Pierre. maar de interactie naar de kerstpakketten voel ik al aankomen, daarom.quote:Op zondag 13 november 2011 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tot dusver ben jij de enige die het benoemt.
Jammer, ik had gedacht dat jij ons als mods wat hoger zou inschatten. Want uiteindelijk maken wij de koppelingen, als users geen voorkeur aangeven. En zoals je kunt zien in dat topic zijn er aanbieders genoeg die het helemaal niks uitmaakt naar wie hun pakket gaat.quote:Op zondag 13 november 2011 18:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
Gevoelskwestie, puur gevoel en géén aanname, nimmer.
Maar goed, als jij zo denkt en jij weet hoe ik het bedoel trek ik nu mijn deelname definitief totaal en geheel in voor FHF
Leg jij het de potentiele ontvangers maar uit.
Stekker is wmb er nu definitief uit. Is mijn man ook blij, die is het al lang beu.quote:Op zondag 13 november 2011 18:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verder in PM, want dit gaat off topic.quote:Op zondag 13 november 2011 18:58 schreef Ireth het volgende:
Jammer dat dit topic zo uit de hand loopt nu
Ik kan me enigzins vinden in wat LK schrijft, de drempel om mee te 'dingen' (en nee het is geen wedstrijd, weet ik, maar kon ff het juiste woord niet vinden) kan te hoog zijn nu mensen publiekelijk moeten reageren. Echter ben ik het ook met Cat eens, het is het topic van Pierre en het is zijn goed recht het te mogen doen op zijn voorwoorden. Ipv nu 1 te kiezen maakt hij 2 mensen blij en dat voelt ook gewoon goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef Miniem het volgende:
Jammer dat zo'n leuke actie weer om zeep geholpen moet worden.
En als users wilde meedoen en hun verhaal anoniem vertellen hadden ze dat best kunnen aangeven dunkt me.
Desondanks nogmaals topactie!quote:Op zondag 13 november 2011 19:21 schreef Abacab het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon een topactie. en die lottekoekie oid zoekt dingen die er niet zijn. Lees en post hier dan niet mee als je het niet aankan ofzo.
men had zelfs gewoon een kloon aan kunnen maken als men echt had gewild om hun verhaal anoniem te vertellen. Voor zover dat het al niet anoniem is, ken die lui toch niet persoonlijk, wel dan?
Zeiken om het zeiken vind ik het.
Dikke![]()
voor PierreBetfair en dat er maar meer acties als deze mogen volgen.
quote:Op zondag 13 november 2011 19:23 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik leg enkel uit hoe ik het zie, heb potdorie al genoeg gezegd dat ik het een topaktie vind van Pierre.
Alleen zeg ik naar mijn mening dat het jammer is dat men dan hier openbaar de billen bloot moet leggen en dát vind ik jammer. Niks meer en niks minder.
Ik geloof absoluut dat Pierre het perfect bedoeld maar waarom moet dan de vraag om bijv. kerstpakketten wel achter de schermen?
Dat is wat ik eigenlijk bedoel. Degenen die graag een pakket willen krijgen en verdienen doen dat liever achter de schermen en die kans wordt ze geboden. Daarom raakte me dit topic, zo in tegenstrijd en te openbaar imo.
Had best via pb's gekund maar Pierre wilde dat niet, en dat stoorde me om hiervoor genoemde redenen.
Dat mag in vinden en dat mag ik zeggen. zeker als ik dan pb's krijg van mensen die er onzeker van worden en dat is triest. Dat dus.
No harm intendedquote:Op zondag 13 november 2011 19:25 schreef Abacab het volgende:
lekker ding () jij bent de enige die de link legt met wel of geen kerstpakketten
Vorig jaar zijn er ook mensen geweest die meerdere dingen vanuit meerdere topics kregen.
waarom zouden ze geen kerstpakket meer mogen, wat een onzin. Je lult simpelweg uit je nek en ziet dingen die er niet zijn.
Zonde, je vergalt met je gemiep het hele topic en ondermijnt elke goede bedoeling van pierre.
en dat jij pb's krijgt van mensen die er onzeker van worden zijn die mensen ook niet slim bezig. die moeten jou dan niet pb-en maar de mods. jij bent geen mod hier.quote:Op zondag 13 november 2011 19:26 schreef Abacab het volgende:
pff, laat maar verder, je bent me de moeite niet waardquote:Op zondag 13 november 2011 19:32 schreef liesje1979 het volgende:
Poeh!
Ik kan niet anders zeggen dat ik het helemaal met Cat eens ben! Het is niet aan ons om zulke voorwaarden voor een actie te stellen. Niet aan ons, en niet aan jullie. Ik merk dat ik echt een beetje verdrietig word als ik dit topic lees. Daarom wil ik ook nadrukkelijk verzoeken dit soort reacties voortaan in ons Feedback topic te posten. Daar zal ik met liefde de discussie aangaan, maar hier niet, ik vind het totaal niet nodig een welles-nietes te gaan doen in een topic met zo'n mooi initiatief en twee hele blije mensen.Hier verder mocht daar behoefte aan zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat MOET niet, dag MAG. TS zijn gift, TS zijn regels. Maak toch niet zoeen drama.
En wat de rest ook al zegt een kloon aanmaken is binnen 3 min gedaan, kun je alsnog anoniem je verhaal doen.
Het gaat helemaal nergens over. En dan dat dramaqueen gedoe over het intrekken van je hulpquote:Op zondag 13 november 2011 20:17 schreef ElisaB het volgende:
Er moest helemaal geen behoefte aan zijn... Wat een gezeik zeg
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:28 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Was wel de bedoeling, al kan ik me voorstellen dat mensen de reden(en) waarom zij de bonnen willen ontvangen, liever prive houden.
Iemand een idee hoe dit aan te pakken. Een hele bulk PM's lezen doe ik liever niet, maar als het niet anders kan, dan moet dat maar.
Suggesties welkom
Staat PB helemaal niet onwelwillend tegenover pm/dm verhalen, maar lijkt het hem niet nodig. En ik zie NIEMAND in het topic vragen of het misschien toch per PB kanquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:19 schreef PierreBetfair het volgende:
RadioSlut![]()
Zonder in detail te treden een goed verhaal, zo kan het dus ook. PM's zijn daarom niet nodig imo.
Zondag zal de winnaar bekend worden gemaakt. RS maakt goede kans
dat dus iddquote:Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef tombolafan het volgende:
Jezus Fuck (hai Q!) wat een gezeik om niks zeg
Echt he, wees gewoon blij met elk aanbod en ga niet eisen stellen aan initiatieven die hartstikke onzelfzuchtig zijn
![]()
En als je het er totaal niet mee eens bent dan organiseer je toch een eigen actie![]()
Cat/andere mods, mochten jullie in de problemen komen doordat LK zich ineens terug denkt te moeten trekken uit de kerstpakkettenactie (veel plezier met je man) dan spring ik (deels) in hoor
Zover had ik het nog niet eens opgeteld!quote:Op zondag 13 november 2011 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
Toch gewoon zijn actie, zijn prijs, zijn geld, en zijn voorwaarden. Veel transparanter op deze manier dan wanneer het per pm gaat. En iemand geeft hier zo even 200 euro weg en dan is het nog niet goed? Zo draai je FHF de nek wel om ja. De volgende met zo'n idee krabt zich wel 2x achter de oren
Helemaal mee eensquote:Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef tombolafan het volgende:
Jezus Fuck (hai Q!) wat een gezeik om niks zeg
Echt he, wees gewoon blij met elk aanbod en ga niet eisen stellen aan initiatieven die hartstikke onzelfzuchtig zijn
![]()
En als je het er totaal niet mee eens bent dan organiseer je toch een eigen actie![]()
Cat/andere mods, mochten jullie in de problemen komen doordat LK zich ineens terug denkt te moeten trekken uit de kerstpakkettenactie (veel plezier met je man) dan spring ik (deels) in hoor
quote:Op zondag 13 november 2011 22:32 schreef JK1982 het volgende:
[GRATIS] 2 tickets voor Live38XXL - VANMIDDAG!!
Wat mij betreft mag die dicht..
Tip: trek je er niets van aan, ga je vooral niet lopen verdedigen, je hebt een meer dan prachtig gebaar gemaaktquote:Op maandag 14 november 2011 01:19 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik ga dit - en de kritiek - morgen eens rustig allemaal doorlezen, duik nu mn bed in.
Morgen (vandaag inmiddels) stuur ik een PM naar RadioSlut en GimmeGore om de boel af te handelen.
Trusten
Dat! En zoals je hier ziet is het aantal mensen wat je actie heel mooi vond een stuk groter dan het aantal mensen wat er hun bedenkingen bij had. Ieder zijn eigen mening natuurlijk, maar wat Liesje en mij betreft past ook deze actie prima in FHF.quote:Op maandag 14 november 2011 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Tip: trek je er niets van aan, ga je vooral niet lopen verdedigen, je hebt een meer dan prachtig gebaar gemaakt
Dit vroeg ik mij ook al af inderdaad want ik zou mijn moeder ook wel overal mee willen helpen maar ik kan dit zelf niet. Ik ben chronisch ziek en zij zelft heeft reumatoide artritis.quote:Op maandag 14 november 2011 20:22 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het 'alleen voor Fok!kers onderling' een beetje raar vind als mensen wel dingen mogen vragen voor een broer etc? (zie topic: Een oproep voor mijn broer; 'uitzet' nodig) Zou ik dan ook iets mogen posten voor een vriendin van mij die wel wat hulp kan gebruiken, ook al is ze geen Fok!ker?
En als ik dus geen geld heb om een vriendin te helpen zou ik hier ook dingen voor mogen vragen? Ik heb niks tegen genoemd topic of andere dingen, ik weet alleen niet zo wat nu de bedoeling is. Ik heb twee hele lieve vrienden die werkelijk NIKS hebben, die zou ik ook zo graag wat geven maar ik nam aan dat dat niet de bedoeling was van FHFquote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef loecje het volgende:
in dat geval zou TS haar broer willen helpen maar kan dat zelf niet.
dus indirect help je TS?
Het is een glijdende schaal-dinges-en-geen-harde-grens. Ergens is het vorig jaar wel een beetje treffend beschreven en ik denk dat de mods het achter de schermen wellicht nog wel kunnen terugvinden.quote:Op maandag 14 november 2011 22:39 schreef Mama_Mia het volgende:
En als ik dus geen geld heb om een vriendin te helpen zou ik hier ook dingen voor mogen vragen? Ik heb niks tegen genoemd topic of andere dingen, ik weet alleen niet zo wat nu de bedoeling is. Ik heb twee hele lieve vrienden die werkelijk NIKS hebben, die zou ik ook zo graag wat geven maar ik nam aan dat dat niet de bedoeling was van FHF
Ja, zo ongeveer. En je zal discussie blijven houden als je (je in het algemeen, zeker niet jij in het bijzonder) dat perse wilt, want zie de glijdende grens:quote:Op maandag 14 november 2011 23:58 schreef loecje het volgende:
stuk duidelijker zo.
er blijft altijd nog een grijs gebied over. een goede onderbouwing van je verhaal is dus belangrijk zeker in het grijze gebied. dus uitleg waarom die persoon hulp nodig heeft, waarom jij of iemand anders in de omgeving dat niet kan geven. zoiets?
klinkt al heel anders dan:quote:Yo, ik wil een PS voor me mattie. PM ff als je wat heb. Wel verzenden.
Kan om precies het zelfde gaan, maar het een klinkt toch een stuk.... uhhh... anders dan het anderequote:Ik zit zelf in een rolstoel en heb een goede vriend (die ook in een rolstoel zit) met wie ik graag en veel op de Playstation speel. Helaas hebben zijn ouders het niet breed, dus hij heeft zelf geen PS; hij komt altijd naar mij om te spelen. Hartstikke leuk en zo, maar ik zou het - voor mij en voor hem - leuk vinden om ook eens daarheen te gaan. Dan ben ik er ook eens uit en kan hij ook oefenen (want nu win ik steeds).
Is er misschien iemand die een Playstation overheeft en daar niets meer mee doet? Ik weet zeker dat ie er onwijs blij mee zou zijn!
Vervoer is wat moeilijk vanwege onze rolstoelen, maar ik wil heel graag de verzendkosten betalen uiteraard.
Owja, alsof ik erover gaquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:45 schreef ElisaB het volgende:
Maar bovenstaande is alleen omdat ik er een beeld bij heb. Ik weet zeker dat jij elke situatie kunt aanvullen met een passend verhaal en elke twijfel bij mij weg is...
Wat mij betreft ga je er nog steeds over, of weer. Ik had het niet beter kunnen verwoorden, kom maar weer snel terug!quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owja, alsof ik erover ga![]()
Lieve mensen; ik ga er niet over! Ik typ alleen maar een beetje in het wilde weg, op basis van wat ik weet van het ontstaan en de bedoeling van FHF
Kom we starten een actie om dr weer de crew in te krijgen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat mij betreft ga je er nog steeds over, of weer. Ik had het niet beter kunnen verwoorden, kom maar weer snel terug!
Goed ideequote:Op dinsdag 15 november 2011 09:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom we starten een actie om dr weer de crew in te krijgen.
Nee, we doen het nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:09 schreef Qwea het volgende:
Kom we starten een actie om dr weer de crew in te krijgen.
Dus dit mag.quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik vind dit stukken duidelijker. Dus ik you bijvoorbeeld wel hulp mogen vragen voor mijn moeder die heel reuma heeft? Ik woon net op mezelf maar we zijn allebei ziek en ik kan haar zelf niet helpen om acht grind tegels aan het begin van de tuin te leggen, zodat ze de auto voor het huis kan zetten. En daardoor op slechte dagen niet naar de parkeerplaats hoeft te lopen aan het begin van de straat. Dit is dus iets wat wel mag?
Dan ga ik er van de week even mee bezig om een duidelijk verhaal te maken dat de situatie duidelijk word. Ben nu eigenlijk te ziek om dat te doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:07 schreef Cat22 het volgende:
Eliesje, we missen je.![]()
![]()
Jij verwoordt waar Liesje en ik achter de schermen weer over aan het debatteren waren nav de opmerking van Mamma_Mia en de reacties daarop.
Het onderbuikgevoel en jullie eigen grenzen bepalen de inhoud van FHF. Op basis van jullie opmerkingen en een paar richtlijnen kunnen de mods daarin ietwat sturen. Maar het is geen exacte wetenschap, en nu we een jaar draaien wordt steeds duidelijker waar de rek zit en wat wel en niet mogelijk is. En dan zullen er nog altijd diverse grijstinten blijven waar je over kunt discussiëren. En dat maakt dit subforum ook weer zo leuk.
[..]
Dus dit mag.En als je de juiste toon weet te treffen zal zich vast iemand melden die jullie kan helpen.
* hug * voor jou pammiequote:Op dinsdag 15 november 2011 17:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dan ga ik er van de week even mee bezig om een duidelijk verhaal te maken dat de situatie duidelijk word. Ben nu eigenlijk te ziek om dat te doen.
thanks
Ik ben helderziendquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:07 schreef Cat22 het volgende:
Eliesje, we missen je.![]()
![]()
Jij verwoordt waar Liesje en ik achter de schermen weer over aan het debatteren waren nav de opmerking van Mamma_Mia en de reacties daarop.
Prima samenvattingquote:Het onderbuikgevoel en jullie eigen grenzen bepalen de inhoud van FHF. Op basis van jullie opmerkingen en een paar richtlijnen kunnen de mods daarin ietwat sturen. Maar het is geen exacte wetenschap, en nu we een jaar draaien wordt steeds duidelijker waar de rek zit en wat wel en niet mogelijk is. En dan zullen er nog altijd diverse grijstinten blijven waar je over kunt discussiëren. En dat maakt dit subforum ook weer zo leuk.
Zoals Mama_Mia zegt: het was absoluut niet persoonlijk naar jou gericht. En jouw topic kan gewoon open blijven.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:16 schreef Laniboekje het volgende:
Hier eigenlijk lange tijd niet gelezen maar ik lees net dat er wat twijfels waren over mijn oproep. Ik begrijp er volgens mij uit dat het nog wel mag, spullen verzamelen voor mijn broer. Ik wil bij deze ook melden dat mocht het toch uit de regels van FHF dreigen te ontsporen; roep me dan even tot orde. Ben hier niet aan begonnen om lekker dwars tegen alles in te gaan natuurlijk.
Het FHF is voor Fokkers of hun directe familie. Laniboekje heeft bij mij wat opgehaald voor haar broer en ik twijfel er niet aan dat die spullen goed zijn terecht gekomen. Haar vraag was een beetje hoog gegrepen maar vragen mag altijd.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoals Mama_Mia zegt: het was absoluut niet persoonlijk naar jou gericht. En jouw topic kan gewoon open blijven.
quote:Op zondag 20 november 2011 17:01 schreef liesje1979 het volgende:
Deze?
[Aangeboden] ¤75,00 Adwords tegoed
Kom ik bij je op terug.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:37 schreef pl4kkie het volgende:
Graties: 2x e-ticket Masters of Hardcore - The Depths of Despair
Ik weet niet zeker of dit toegestaan is
Yep.quote:Op zondag 27 november 2011 17:25 schreef Jill-RMC het volgende:
[Gratis] 2x voucher Wassen, knippen & stylen
Deze mag een slotje. Vouchers zijn inmiddels vergeven.
Oei wat een vervelende situatie! Toch ben ik geneigd dat er altijd hoop blijft.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:32 schreef freakaz13 het volgende:
Zit met het probleem dat ik in un relatiebreuk zit , ongehuwd ben en 3 kinderen heb als man zijnde en mijn jongere vriendin er met een jongere lesbische meid vandoor is en wil breken met alle heissa erom heen .
Heb al een gesprek gehad met een Mediator ,maar nu ?
is er nog hoop voor me
Kort gezegd: wij kunnen daar weinig in sturen. Ik zou in ieder geval niet weten hoe. We kunnen moeilijk vragen of de 'niet rechtmatige' ontvanger het apparaat weer terug wil sturen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:20 schreef loecje het volgende:
er is al een keer eerder een discussie geweest over hoe TS een product aanbied.
bijvoorbeeld een rede naar TS sturen, wie het eerst komt het eerst maalt, TS kiest iemand enz.
daar kwam uit dat TS helemaal zelf mag weten wie.
daar sta ik ook nog steeds achter. maar... na aanleiding van dit topic [Aangeboden] Gratis mediaspeler.
Vraag ik me af wat jullie mening hierover is. het lijkt mij wel logisch dat TS de 'eisen' in de OP vermeld. dus niet dat er opeens 'eisen'(in dit geval een onderbouwd verhaal) worden gesteld die nergens terug te vinden zijn waardoor niet iedereen kan meedingen.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:13 schreef ayumu het volgende:
[aangeboden] Stoel/Schilderijtjes/rustiek setje?
Gooi maar dicht alles is alweer weg
Bewijzen of met de billen bloot moeten is idd nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kort gezegd: wij kunnen daar weinig in sturen. Ik zou in ieder geval niet weten hoe. We kunnen moeilijk vragen of de 'niet rechtmatige' ontvanger het apparaat weer terug wil sturen.
Maar, zoals ik net ook in het topic heb gezet, ik snap je opmerking wel.
En je hebt een goed punt. Liesje en ik zullen er beter op proberen te letten dat, als TS een achtergrond wil weten, de 'voorwaarden' mbt het weggegeven van een voorwerp helder in de OP staan, zodat belangstellenden voor zichzelf kunnen bepalen of ze daar al dan niet in mee gaan.
Ik hoop echter niet dat FHF gaat verworden tot een plek waarin mensen moeten 'bewijzen' hoe moeilijk ze het hebben. Juist het spontane, zonder eisen weggeven van zaken die je toch niet kunt gebruiken maakt dit subforum zo mooi.
Je wilt een gammel bed aanbieden?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:10 schreef ayumu het volgende:
Even polsen hier, Is er nog interesse in een 2persoonbed met nachtkastjes want ben inmiddels op zoek naar een andere bed en niet omdat ik die ik nu heb gammel is, Wil weer eens iets gaan opknappen...
Ik denk zet het hier alvast neer, Heb nog geen opknappers gezien dus... even zoekenquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je wilt een gammel bed aanbieden?
Ik zou gewoon een topic openen hoor! Het is voor ons lastig in te schatten waar op welk moment behoefte aan is, maar als je er iemand blij mee kan maken is dat mooi meegenomen denk ik. Niet geschoten is altijd mis.
Dit soort oproepen worden niet toegestaan op FOK! tenzij je toestemming hebt. Toestemming kan je krijgen door de FA te benaderen FA@fok.nl, maar vaak wordt deze toestemming alleen gegeven aan users die zich hier niet speciaal voor hebben gerigistreerd. Daarnaast zou dit verzoek, als je wél toestemming hebben niet horen in FHF, maar zou het beter passen in SES (School en studie). Succes ermee in ieder geval.quote:Op maandag 12 december 2011 21:05 schreef StudentjeZoektHulp het volgende:
Welke lieve FOK!ker helpt mij?
Alvast heel erg bedankt!
Is een korte enquête, graag even invullen.
Misschien moet je de link ook even uit je eigen post halen?quote:Op maandag 12 december 2011 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit soort topics worden niet toegestaan op OK! tenzij je toestemming hebt. Toestemming kan je krijgen door de FA te benaderen FA@fok.nl, maar vaak wordt deze toestemming alleen gegeven aan users die zich hier niet speciaal voor hebben gerigistreerd. Daarnaast zou dit topic, als je wél toestemming hebben niet horen in FHF, maar zou het beter passen in SES (School en studie). Succes ermee in ieder geval.
Ja! Ik werd er al op gewezen via DM. Thanks voor het meedenken.quote:Op maandag 12 december 2011 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien moet je de link ook even uit je eigen post halen?
Je kan je eigen posts edittenquote:Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef StudentjeZoektHulp het volgende:
Kun je het berichtje ook nog ergens verwijderen?
Verwijderen kan idd sowieso niet, en als een modje de link heeft verwijderd is de reactie idd geslotenquote:Op maandag 12 december 2011 21:37 schreef StudentjeZoektHulp het volgende:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Heb ik al geprobeerd. Verwijderen kan dus niet?
Ja doe ik ook!
Dat viel mij ook al op. Ook zijn er topics die beter in een ander Fok forum passen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:36 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb het idee dat FHF wat meer toezicht nodig heeft. Er duiken steeds vaker lolbroeken op die een topic nog voor het gestart is, om zeep helpen. Ik vind het eiks een beetje jammer van FHF, want er ontstaat zo'n naar sfeertje
Dat ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:39 schreef Rucky het volgende:
Dat viel mij ook al op. Ook zijn er topics die beter in een ander Fok forum passen.
Collegialiteit. Het is niet zo sjiek om een ongewenst topic zomaar bij een ander op zijn / haar bord te schuiven, hoewel het in veel gevallen verder niet echt een probleem zal zijn; topics horen soms overduidelijk ergens anders thuis. Even opschonen en overschoppen is dan geen probleem. Is het twijfelachtig, dan is het charmant het even na te vragen. Maar je kunt dat ook aan de user zelf overlaten (hier past het niet, dus slotje; neem gerust contact op met de mods van X om te informeren of het daar toegestaan is).quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:30 schreef loecje het volgende:
beidemaar ik vraag me vooral af waarom de moderators navraag doen.
Ik zie dat dit topic al opgeschoond is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:05 schreef Sjapoela het volgende:
forum.fok.nl/topic/1752215/1/50#105653229
Of je het over de duvel heb, kan iemand dit topic even schoonmaken?
Mjah, is het niet een beetje hetzelfde onderwerp als mijn topic?? Staat mij iets bij dat Elisa ook eens iemand geholpen had met een creditcardbetaling... volgens mij is dit juist wel FhF-waardig. Iemand helpen met eigenlijk iets heel kleins?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij bestaat er ook zoiets als prepaid creditcards?
TT iets aangepast.
En nee eigenlijk is dit niet echt FHF maar ik weet zo 1,2,3 ook niet waar het beter past, ik denk er even over na.
Sterker nog: met de CC van papsquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:24 schreef Ireth het volgende:
Ik sleep hem ff ook naar hiero....
[..]
Mjah, is het niet een beetje hetzelfde onderwerp als mijn topic?? Staat mij iets bij dat Elisa ook eens iemand geholpen had met een creditcardbetaling... volgens mij is dit juist wel FhF-waardig. Iemand helpen met eigenlijk iets heel kleins?
Ik vind het iig wel heel goed hier passen
Ik begrijp je helemaal! Anders had ik er ook wel een slotje op gedaan. Het was ook meer als signaal naar users die minder op de hoogte zijn van FHF en de doelgroep. In het hele begin was het natuurlijk echt voor de mensen die het diepst zaten. En in die context past een oproep voor een creditcard betaling voor een concert overzee, niet echt in FHF.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:24 schreef Ireth het volgende:
Ik sleep hem ff ook naar hiero....
[..]
Mjah, is het niet een beetje hetzelfde onderwerp als mijn topic?? Staat mij iets bij dat Elisa ook eens iemand geholpen had met een creditcardbetaling... volgens mij is dit juist wel FhF-waardig. Iemand helpen met eigenlijk iets heel kleins?
Ik vind het iig wel heel goed hier passen
Beterschap. Ow, en ga eens naar bedquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:38 schreef liesje1979 het volgende:
ik heb het op het moment ook wat druk en ik kwakkel al een tijdje.
Ja dat zou een beetje mosterd na de maaltijd zijn dan. Ik zal hem sluiten, bedankt voor het melden.quote:Op zondag 25 december 2011 16:03 schreef Mark het volgende:
[AANGEBODEN] 2 kaartjes Roda JC - Excelsior kan wel dicht, want die wedstrijd is al gespeeld
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:53 schreef Ireth het volgende:
Voor Cat en FlyingDutchman_1987. En ze weten zelf wel waarom.
[ afbeelding ]
Wat mij betreft open je nu al een topic.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag dames mods,
Ik ga binnenkort samenwonen met mijn vriend en omdat we allebei al een poosje een eigen huis hebben, hebben we onwijs veel spullen dubbel. Voor dingen als een bank, koelkast en eetkamertafel hoop ik via Marktplaats nog wel wat geld te kunnen krijgen, maar er zijn ook een hoop vooral kleinere dingen waarvan ik denk dat we er zo nog wel iemand blij mee kunnen maken. Bestek, pannen, lampen, dat spul.
Nu mijn vraag: hebben jullie liever dat ik de komende tijd (een maand of twee) alles verzamel en dan één groot topic maak, of mag ik een aanvultopic maken waar ik spullen die we bij het uitzoeken tegenkomen in kan zetten? Dat laatste is voor mij natuurlijk het handigst (er stapelen zich nu al wat dingen op hier...), maar ik weet niet of het dat voor jullie ook is.
Super.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat mij betreft open je nu al een topic.Als het jou in de weg ligt en er wellicht iemand hier is die de spullen goed kan gebruiken is het onzin om ermee te wachten.
![]()
Dan kun je tussentijds eventueel een aanvullijstje naar ons PMmen wat we in de OP kunnen zetten.
Jammer joh. Het was een leuk aanbod.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:29 schreef vannelle het volgende:
Center Parcs cadeaubon 150 euro
Of ik een slotje mag, gaat em helaas niet worden vrees ik.
Loontjah had toch interresse? Het zou jammer zijn als de bon bij het oud papier gaat.quote:
Adres gekregen, bon zit in een envelop en gaat morgen op de post.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:15 schreef vannelle het volgende:
Zag het idd, maar ze heeft nooit haar adres doorgegeven.
Zie dat het topic al dicht is zoals ik vroeg maar zal haar ff een pm sturen.
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Adres gekregen, bon zit in een envelop en gaat morgen op de post.
Fixed. En meteen mijn account gegeven voor webfeud.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:09 schreef Rucky het volgende:
kan de fout ( #8�) in de titel even weggehaald worden?
[SC] #8 FHF waar Ireth, Yska en MoniqueB Webfeud spelen*\
En barbapapamama schreef als reactie (excuses voor de bagger layout, er ging iets verkeerd met quoten):quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef lobelletje het volgende:
Beste Cat,
FHF is verworden tot een vriendenclubje . We spelen lekker wordfeud en laat de rest maar barsten. Er zijn maar een paar mensen die constant geholpen worden en de mods grijpen niet in. Het gaat om DJMO, een volwassen vrouw in de schuldhulpverlening die op alles reageert en altijd alles krijgt, ze kan ook werken ,zie oud waar moeders met twee kinderen werken, maar laat liever de gemeenschap ervoor opdraaien en jullie grijpen nooit in, ireth en jaleesa tegenwoordig haar ouders ook, loona, een eigen huis een werkende man een auto voor de deur en toch een kerstpakket aanvragen, hoe durf je, hoe sta je in het leven als 21 jarige, ik plop een verlanglijst op FHF en ik krijg het. Hoeveel 21 jarigen gaan op kamers en hebben niks, nou ja alles gekregen, dat is de real world en worden ze sterk en bewust van. Kijk naar het koffiepakket waar ging het heen juist en de mods grepen niet in er waren voldoende vragers.
Mijn vriendin heeft op aangeven van mij een topic geplaatst over haar vaatwasser, nou er werd door de mods niet gereageerd op de beschamende reacties.
Jammer,juist om die mensen gaat FHf maar ze speelden liever Wordfeud met de top drie van vragers en aannemers. Ik heb vanavond om te testen een vraag gesteld in het Shell topic nou dat gaat alleen maar naar de top drie hoor.
Ik geef iedere maand een substantieel bedrag van mijn inkomen aan mensen die echt in de ellende zitten en niet kunnen werken en ben daar blij mee, maar ik vind het verkeerd dat Fok een forum start waar alleen de top drie van de mods een kans krijgen. Waar blijft die steun voor Hinkepink nergens en zelfs verkeerde reacties worden niet ondermijnd.
graag je reaktie.
groeten
Belia
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:43 schreef lobelletje het volgende:
Ik zoek ook nog vouchers.Wie helpt me?
Die vraag is pas 3 uur geleden gesteld? Jeetje.. beetje geduld mag ook lijkt mij.. maar zoals ik lees mag ik me uberhaupt nergens mee bemoeien, maar moet ik alleen mijn handje ophouden, daar ben ik goed in? Ook al zit ik niet in dat hele shell topic...quote:Ik heb vanavond om te testen een vraag gesteld in het Shell topic nou dat gaat alleen maar naar de top drie hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik ben het met je eens dat mensen die op kamers gaan vaak beginnen met krijgertjes, maar niet iedereen heeft een kring mensen om zich heen (die dingen kan missen.) dan is het toch fijn dat ook deze mensen dingen kunnen krijgen via FHF?quote:hoe sta je in het leven als 21 jarige, ik plop een verlanglijst op FHF en ik krijg het. Hoeveel 21 jarigen gaan op kamers en hebben niks, nou ja alles gekregen, dat is de real world en worden ze sterk en bewust van
Daar heb ik wel een idee bij. Het idee van Lobelletje was dat afgezien van de top 3 niemand wat zou krijgen, die vraag zou dat moeten gaan bewijzen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:28 schreef Cat22 het volgende:
Wat je bedoelt met die testvraag snap ik niet. Die heb je vanavond geplaatst en ik heb er geen reactie op gezien. Niet van vragers, niet van gevers. Maar kun je dat ook verwachten in zo'n korte tijd?
Ik heb niet het idee dat er mensen worden voorgetrokken. volgens mij worden er ook veel 'nieuwe' mensen geholpen (en gelukkig zijn er ook veel 'nieuwe' gevers). het is wel zo dat die drempel hoog is om iets te vragen. als je eenmaal die drempel over bent om op FHF je hele verhaal neer te zetten is het ook makkelijker omdat een volgende keer te doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
Helemaal mee eens. En ja sommige users zullen nou eenmaal wat sneller reageren omdat ze veel in FHF zitten, maar als dat echt de spuigaten uitloopt dan spreken we die user daar echt wel op aan.
Heeft Lobelletje zich speciaal geregistreerd een jaar geleden om een jaar later 2 posts te plaatsen waarin hij kan afgeven op andere users?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En barbapapamama schreef als reactie (excuses voor de bagger layout, er ging iets verkeerd met quoten):
Bedoel je deze post als steekproef?
[..]
quote:geregistreerd op: woensdag 1 december 2010 @ 22:52
laatste bezoek: 25 seconden geleden.
aantal posts: 2 (gemiddeld 1 per dag)
We zijn wel blij met feedback natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heeft Lobelletje zich speciaal geregistreerd een jaar geleden om een jaar later 2 posts te plaatsen waarin hij kan afgeven op andere users?
[..]
Je hebt inderdaad gewoon recht op feedback.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:56 schreef lobelletje het volgende:
ja je moet er maar de tijd voor hebben om te reageren zoals jij. wie ben jij om dit te zeggen, vergeet je kat en de vaatwasser niet. Ik mag net als jij een bericht sturen wanneer ik dat wil ben lid van fok,waar slaat je reaktie op.. Nee ik werk gewoon en heb het druk dus reageer niet. Iedereen mag op fok regeren wanneer hij het wil.
Dat jij de behoefte hebt om je te verdedigen begrijp ik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:01 schreef DJMO het volgende:
't valt me gewoon op dat die éne post die je plaatst (oke, de tweede) een klaagzang is dat anderen zoveel krijgen en de rest niets. Ik reageer lang niet op alles wat ik wel zou willen hebben , en er zijn ook dingen aan mijn neus voorbij gegaan. Ik heb mijn priveredenen om niet te werken, (en als je goed meeleest in oud, zou je ongeveer wel weten welke dat kunnen zijn) en nee, de gemeenschap draait niet op voor mijn thuiszitten. De vaste lasten etc kunnen "gewoon" betaald worden van het salaris van mijn man, maar wat extra's zit er niet in idd.
en vaatwasser? Die heb ik via gratisoptehalen.nl gekregen dus niet via FOK! ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:04 schreef Ireth het volgende:
Dat is ook bij de meesten het probleem denk ik, de goodwil is er wel, de middelen alleen niet.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:32 schreef Ireth het volgende:
Ik heb overigens na gisterenavond uitgebreid heen en weer zitten pm-en met Lobelletje. De geuitte frustratie kwam dus voort uit het vaatwasser topic voor Hinkepink. Inmiddels ben ik zwaar overtuigd van de noodzaak voor haar om een goed werkende vaatwasser te hebben en ben ik her en der aan het zoeken en lobby-en om te kunnen helpen. Van mijn kant dus even deze melding, dat ik de frustratie van Lobelletje begrijp, de manier van uiten was misschien niet slim, maar Lobelletje is in wezen een goed persoon die ook goed wilt doen.Fijn dat je het hier post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En lobelletje is een lieve vriendin dat ze zo in de bres springt voor Hinkepink. Maar ik denk net als jullie dat er op dit moment simpelweg nog niemand is langsgekomen met kennis van vaatwassers. Er zijn een paar tips gegeven, maar daar is hinkepink natuurlijk niet mee geholpen. FHF heeft echter wel bewezen dat het soms even kan duren maar dat er dan toch hulp komt uit onverwachte hoek. Dus hopelijk gebeurt dat hier ook.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hij geeft niet de norm aan, hij geeft aan hoe het voor hem is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:38 schreef lobelletje het volgende:
Ja je discrimineert . Waarom mogen nieuwe fokkers niets vragen. Dit is een openbaar forum en sommige mensen gaan door het stof om hun problemen op het forum te zetten nieuwe mensen hebben daar evenveel recht toe als de fokkers die het al jaren doen. En waarom niet. Fokkers voor Fokkers is opgericht om mensen met problemen te helpen en daar komen er steeds meer van. Wie ben jij om te bepalen dat alleen de oude hap geholpen wordt.
Een FOK!ker ben je wanneer je je registreerd. En ja er zullen mensen zich speciaal registreren voor FHF en ja een deel daarvan kan misbruik maken van dit forum maar! dat kan een user die hier al jaren lid is natuurlijk ook. Laten we het erop houden dat de het aan de aanbieders is en laten we al helemaal geen labels met wel of niet betrouwbaar aan mensen hangen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:45 schreef DJMO het volgende:
Wanneer ben je een FOK!ker? Natuurlijk mogen ook nieuwe mensen om dingen vragen, op dingen reageren. Maar er zijn mensen bij, no offence, die zich speciaal registreren om alleen hier te reageren. Dat kan door sommigen, wederom no offence, gezien worden als profiteren. Natuurlijk zijn er ook uitzonderingen, maar probeer die eens te filteren? Verhalen van een pas geregistreerde user zijn vrijwel niet na te trekken, die van een user die al jarenlang post kun je nog het e.e.a. terugzoeken in de pohi. maw: ze komen wat betrouwbaarder over dan de eerste de beste nieuweling ... Het forum heet FOK!kers helpen FOK!kers .. en niet voor niets.
Zit daar dan geen eisen of beperken aan? Iemand met 1 post die vraagt om één TV is een fokker? Of zien jullie meteen dat het een kloon is van een ander (die niet onder eigen naam wil posten)?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een FOK!ker ben je wanneer je je registreerd. En ja er zullen mensen zich speciaal registreren voor FHF en ja een deel daarvan kan misbruik maken van dit forum maar! dat kan een user die hier al jaren lid is natuurlijk ook. Laten we het erop houden dat de het aan de aanbieders is en laten we al helemaal geen labels met wel of niet betrouwbaar aan mensen hangen.
ik wil helemaal geen label ophangen, maar de post van JK verklaren. Vandaar ook dat ik NO OFFENCE vetgedrukt neerzette. Ik ben veels te dankbaar dat ik zo gul geholpen ben 't laatste jaar. (getuige ook m'n post op 1 of 2 jan. in dit topic)quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een FOK!ker ben je wanneer je je registreerd. En ja er zullen mensen zich speciaal registreren voor FHF en ja een deel daarvan kan misbruik maken van dit forum maar! dat kan een user die hier al jaren lid is natuurlijk ook. Laten we het erop houden dat de het aan de aanbieders is en laten we al helemaal geen labels met wel of niet betrouwbaar aan mensen hangen.
Als we reden hebben om te twijfelen kunnen we dit laten checken. En nee verder zit daar geen echte beperking aan, dat is niet aan ons maar aan de gevers te bepalen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zit daar dan geen eisen of beperken aan? Iemand met 1 post die vraagt om één TV is een fokker? Of zien jullie meteen dat het een kloon is van een ander (die niet onder eigen naam wil posten)?
Ok omdat je naar de FAQ linkte dacht ik dat je het als norm wilde aandragen. En ja ik weet dat je dankbaar bent maar jij bent dan ook al jaren lid van FOK! dus heeft verder wening met de discussie te maken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik wil helemaal geen label ophangen, maar de post van JK verklaren. Vandaar ook dat ik NO OFFENCE vetgedrukt neerzette. Ik ben veels te dankbaar dat ik zo gul geholpen ben 't laatste jaar. (getuige ook m'n post op 1 of 2 jan. in dit topic)
Zou je op mijn posts willen reageren en die van DJMO even willen negeren? Zoals ik al aangaf op de post van DJMO en op je eigen post is dat iedereen inderdaad dat recht heeft. En ik vermoed dat Cat dat ook vindt en dat is denk ik het belangrijkste.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:02 schreef lobelletje het volgende:
Oja je bent pas een Fokker als je er al jaren zit, dat is niet de bedoeling van Danny, Fok is een dynamisch forum waarop dagelijks zich nieuwe leden aanmelden. En die leden hebbben net zoveel rechten laat dat duidelijk zijn. Hoe durf je te zeggen dat mensen speciaal om dingen vragen.
Waarom moeten verhalen terug te vragen zijn? FOK is voor iedereen en iedereen heeft evenveel rechten en als dat niet zo is dan is het bestaansrecht van FOK ter discussie.
Laten we duidelijk zijn jouw reactie is uit zelfbehoud .
En verder ga ik niet . Is een aardige discussie , die denk ik niet door Danny geambieerd wordt
Zoals Liesje al zegt, beschouw de mening van DJMO als haar eigen mening (net zoals jij de jouwe hebt, zoals iedereen die heeft, en dat is prima). En neem van ons mods aan de FHF in het leven is geroepen voor iedere fokker. Als je als nieuwe user met een vraag komt dan zullen de users net zo snel naar jouw topic kijken als naar een topic van een iemand die al langer op fok zit. En als je duidelijke info geeft, je topic bijhoudt en netjes reageert (dat verwachten we van iedereen trouwens, zowel vrager als gever) dan zal iemand die in de aanbieding heeft wat jij nodig hebt echt wel reageren.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:02 schreef lobelletje het volgende:
Oja je bent pas een Fokker als je er al jaren zit, dat is niet de bedoeling van Danny, Fok is een dynamisch forum waarop dagelijks zich nieuwe leden aanmelden. En die leden hebbben net zoveel rechten laat dat duidelijk zijn. Hoe durf je te zeggen dat mensen speciaal om dingen vragen.
Waarom moeten verhalen terug te vragen zijn? FOK is voor iedereen en iedereen heeft evenveel rechten en als dat niet zo is dan is het bestaansrecht van FOK ter discussie.
Laten we duidelijk zijn jouw reactie is uit zelfbehoud .
En verder ga ik niet . Is een aardige discussie , die denk ik niet door Danny geambieerd wordt
Ik begrijp (uit de toon van je posts) dát je boos en verongelijkt bent. Ik snap alleen nog steeds niet wáárom. Kun je dat uitleggen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:12 schreef lobelletje het volgende:
ach je reageert niet echt op mijn post, strijk DJMO nog even over de bol. het zegt iets over Fok waar danny niet blij over wordt. Iedereen mag zich aan melden bij Fok en gebruik maken van alle mogelijkheden en what the fuck wat interesseert je historie . Het is al knap dat mensen hun achtergrond willen geven, maar kennelijk zijn mensen bang dat ze dan niet kunnen krijgen wat ze willen
Liesje reageert zeer zeker op je posts, alleen jij kiest er telkens voor om alleen op DJMO te reageren.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:12 schreef lobelletje het volgende:
ach je reageert niet echt op mijn post, strijk DJMO nog even over de bol. het zegt iets over Fok waar danny niet blij over wordt. Iedereen mag zich aan melden bij Fok en gebruik maken van alle mogelijkheden en what the fuck wat interesseert je historie . Het is al knap dat mensen hun achtergrond willen geven, maar kennelijk zijn mensen bang dat ze dan niet kunnen krijgen wat ze willen
Dat zeg ik toch ook steeds? Zodra je je registreerd ben je FOK!ker en heb je evenveel recht als anderen wat mij betreft! Alleen kunnen we users moeiijk verplichten aan wie ze iets moeten bieden. En ik zie mezelf DJMO ook niet over de bol strijken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:12 schreef lobelletje het volgende:
Ja, ik wil.quote:
Jij wilt dat ik hier ga roepen dat Lobelletje best wel gelijk heeft?quote:
Dat mag je hier best roepen. Ieder zijn mening.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij wilt dat ik hier ga roepen dat Lobelletje best wel gelijk heeft?
Ik ben het deels met je eens hoor, sommige users krijgen meer dan anderen, zijn hier meer aanwezig dus reageren soms sneller maar er zijn ook een hele hoop onbekende FOK!kers geholpen. Vaak heeft een aanbieder een wie het eerst roept krijgt het idee. Prima. Soms wil een user graag weten wie het in zijn of haar ogen het beste kan gebruiken, prima. Maar! Ook die users hebben hun rechten, precies dezelfde als de pas geriegisteerde users namelijk. Het is alleen niet zo dat welke user hier dan ook wordt voorgetrokken door de mods.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij wilt dat ik hier ga roepen dat Lobelletje best wel gelijk heeft?
Eerste wat me opvalt is het woordje willen. Misschien dat dat het nadeel van internet is (dingen kunnen verkeerd overkomen), maar in FHF heb je te maken met gevers, en ontvangers.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:12 schreef lobelletje het volgende:
Het is al knap dat mensen hun achtergrond willen geven, maar kennelijk zijn mensen bang dat ze dan niet kunnen krijgen wat ze willen
De een is bescheiden, de andere inhalig en daar bedoel ik niemand specifiek mee. Maar er is toch niet echt een dermate scheefgroei dat hier gieren zijn die elke prooi mee naar huis nemen of wat is nu het drama?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben het deels met je eens hoor, sommige users krijgen meer dan anderen, zijn hier meer aanwezig dus reageren soms sneller maar er zijn ook een hele hoop onbekende FOK!kers geholpen. Vaak heeft een aanbieder een wie het eerst roept krijgt het idee. Prima. Soms wil een user graag weten wie het in zijn of haar ogen het beste kan gebruiken, prima. Maar! Ook die users hebben hun rechten, precies dezelfde als de pas geriegisteerde users namelijk. Het is alleen niet zo dat welke user hier dan ook wordt voorgetrokken door de mods.
Nu je ons zolang in spanning hebt gehouden kan ik niet langer wachten tot je je oplossing hierop post!
Ik heb geen oplossing, was het maar zo!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
Nu je ons zolang in spanning hebt gehouden kan ik niet langer wachten tot je je oplossing hierop post!
En daarmee raak je de achtergrond van mijn vraag.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:34 schreef frederik het volgende:
Maar net als dat een aanbieder niet moet denken dat die van zijn "troep" af komt via FHF, moet een vrager niet gaan "eisen" dat zijn vraag opgelost gaat worden binnen FHF.
Ik had gehóópt dat lobelletje vandaag de kans zou nemen om op een rustige manier uit te leggen waar de frustratie van de eerdere posts vandaan komt. Ik zou bijvoorbeeld best kunnen snappen dat je je soms zo machteloos voelt als je ziet dat een vriendin het moeilijk heeft en dat je soms zou willen dat je met hard roepen iets voor elkaar zou kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:14 schreef ElisaB het volgende:
Ik begrijp (uit de toon van je posts) dát je boos en verongelijkt bent. Ik snap alleen nog steeds niet wáárom. Kun je dat uitleggen?
Maar ik zou het raar vinden als Hinkepink wordt aangekeken op de posts van Lobelletje eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En daarmee raak je de achtergrond van mijn vraag. Ik had gehóópt dat lobelletje vandaag de kans zou nemen om op een rustige manier uit te leggen waar de frustratie van de eerdere posts vandaan komt. Ik zou bijvoorbeeld best kunnen snappen dat je je soms zo machteloos voelt als je ziet dat een vriendin het moeilijk heeft en dat je soms zou willen dat je met hard roepen iets voor elkaar zou kunnen krijgen.
Helaas heeft lobelletje dat niet gedaan (in tegendeel) en ik vrees dat hij / zij hiermee meer kwaad dan goed heeft gedaan voor hinkepink. Want helaas is het zo frederik zegt: er is niet veel te eisen in FHF.
Zoals ik het begrijp is lobelletje teleurgesteld dat er nog geen hulp is geboden in het vaatwassertopic van haar vriendin. En heeft ze daardoor het gevoel dat er mensen worden voorgetrokken. Alleen zoals Cat eerder al aangaf is de vraag nogal specifiek en misschien niet zo makkelijk te helpen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De een is bescheiden, de andere inhalig en daar bedoel ik niemand specifiek mee. Maar er is toch niet echt een dermate scheefgroei dat hier gieren zijn die elke prooi mee naar huis nemen of wat is nu het drama?
Dat is het andere uiterste. Maar denk jij dan serieus dat iedereen nu naar het topic van hinkepink gaat hollen, omdat lobelletje hier een grote scheur opentrekt?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:42 schreef tombolafan het volgende:
Maar ik zou het raar vinden als Hinkepink wordt aangekeken op de posts van Lobelletje eigenlijk
Ik heb het niet zo gevolgd eigenlijk. Maar het is hier geen bestel-dienst, afhaal-loket of wensput. Niet iedereen kan altijd geholpen worden en er is niet altijd iemand die net dat kan missen wat een ander zoekt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp is lobelletje teleurgesteld dat er nog geen hulp is geboden in het vaatwassertopic van haar vriendin. En heeft ze daardoor het gevoel dat er mensen worden voorgetrokken. Alleen zoals Cat eerder al aangaf is de vraag nogal specifiek en misschien niet zo makkelijk te helpen.
Nee, maar omdat jij zegt dat lobelletje meer kwaad dan goed doet met die posts dacht ik dat je dat bedoeldequote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is het andere uiterste. Maar denk jij dan serieus dat iedereen nu naar het topic van hinkepink gaat hollen, omdat lobelletje hier een grote scheur opentrekt?
Ik hoop ook heel erg dat dit niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik zou het raar vinden als Hinkepink wordt aangekeken op de posts van Lobelletje eigenlijk
Die post stond in een ander topic (maar had ik ook vanuit het vaatwassertopic hier naartoe gehaald). Omdat het een andere discussie is die de vrager in dat topic niet verder zou helpen. Maar wel een discussie die gerust gevoerd mag worden. Houdt ons ook scherp.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die post was toch hier naar toe gehaald trouwens?
En toch zit die kans er wel in.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar omdat jij zegt dat lobelletje meer kwaad dan goed doet met die peosts dacht ik dat je dat bedoelde
Jammer van die oplossing.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen oplossing, was het maar zo!
Ik zie het zo:
Ik snap best dat het voor nieuwere mensen soms moeilijk is om te zien hoeveel sommigen mensen krijgen. Want JUIST de mensen die zich hier voor aanmelden/ een kloon maken moeten imo een drempel over om om hulp te vragen, itt mensen die op FOK! al vaker hun (verdrietige) verhaal verteld hebben.
En ja, dan lijkt het me lastig als je het idee krijgt dat sommige mensen op alles (of iig veel) snel reageren en daardoor erg veel van het aangebodene krijgen of om dingen vragen in FHF.
En ook ik heb bij sommige dingen dan twijfels, maar gelukkig ben ik in een positie dat ik mezelf kan redden en niet echt iets nodig heb en me daar dus minder druk over maak misschien
Natuurlijk snap ik dat users die het nodig hebben (oud of nieuw) het liefst zoveel mogelijk geholpen wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer van die oplossing.
Wanneer het echt de spuigaten uitloopt bij ontvangers kan je er van uitgaan dat we wel aan de bel trekken. Meer kunnen wij niet doen en ja ik snap dat die drempel hoog is voor nieuwe users en dat die drempel misschien wat meer weg is bij users die hier al even rondlopen maar ook die users hadden natuurlijk in het begin die drempel.
Ik kan alleen maar tegen de nieuwe users zeggen, stap die drempel over en vraag gewoon, en tegen users die al veel hebben mogen krijgen, probeer ook te denken aan de users die die drempel nog overr moeten en gun ze wat tijd.
Kuch!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:47 schreef frederik het volgende:
[..]
En toch zit die kans er wel in.
De drempel om een "asphalt's brommer reparatie" opnieuw te doen (door 1 of meerderen geld voor een andere vaatwasser bij elkaar leggen als reparatie onmogelijk blijkt, veel teveel tijd kost) wordt wel verhoogd
Dat je dat afvraagt snap ik, maar dat is niet aan ons als mods.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik dat users die het nodig hebben (oud of nieuw) het liefst zoveel mogelijk geholpen wordenMaar (ik heb even teruggelezen/-gezocht
) ik snap ook wel dat het je kan ergeren dat iemand die geen geld had voor de operatie van de kat kort daarop wel weer twee andere katten blijkt te hebben, en dan ook nog reageert op een caviakooi-aanbod terwijl diegene geen cavia of wat dan ook heeft en hier nog wel eens dingen claimt nodig te hebben.
Dan vraag ik me toch af waar de prioriteiten van zo iemand liggen
Laat ik het simpel zeggen (en vooral voor mezelf spreken): ik ben gek genoeg om morgen een reparatiedienst te bellen en die bij de betreffende vaatwasser langs te sturen. Ik heb wel gekkere dingen gedaan. Maar het geschreeuw van lobelletje is voor mij absoluut een drempel. Want ik ben een behoorlijke tegenstander van 'buigen voor een grote bek'. Dus ik kijk hinkepink nergens op aan, maar toch...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:47 schreef frederik het volgende:
En toch zit die kans er wel in.
De drempel om een "asphalt's brommer reparatie" opnieuw te doen (door 1 of meerderen geld voor een andere vaatwasser bij elkaar leggen als reparatie onmogelijk blijkt, veel teveel tijd kost) wordt wel verhoogd
Nee dat zouden die users zelf in moeten gaan zien (of de aanbieders zouden daar op in moeten springenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat je dat afvraagt snap ik, maar dat is niet aan ons als mods.
GEEN! inzamelingsacties, alleen deze was zo snel dat ik het te laat zag. n dan kan ik nog wel heel streng roepen van dit mag niet, maar het geld was ongeveer al bij de brommermakert.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:54 schreef tombolafan het volgende:
En dat snap ik sowieso ook niet zo goedwat is de policy nou? Geen geldinzamelingen dacht ik, maar dan is er een brommer stuk en dan wordt het toch wel gedaan? Ik ben het kwijt
Je bent het helemaal niet kwijt, maar je bent nogal rechtlijnig en niet vies van een relletje, maar u vraagt, wij draaien: geld inzamelen mag niet, maar de mods waren er niet snel genoeg bij; het was al gebeurd voor een mod het had gezien (en dat had je zelf kunnen nalezen)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:54 schreef tombolafan het volgende:
En dat snap ik sowieso ook niet zo goedwat is de policy nou? Geen geldinzamelingen dacht ik, maar dan is er een brommer stuk en dan wordt het toch wel gedaan? Ik ben het kwijt
En aanvullend: als het via PM plaatsvindt (en dat kan als een topic een tijdje loopt en een aantal users meegedacht hebben over een non-monetaire oplossing) dan hebben wij er geen zicht op.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
GEEN! inzamelingsacties, alleen deze was zo snel dat ik het te laat zag. n dan kan ik nog wel heel streng roepen van dit mag niet, maar het geld was ongeveer al bij de brommermakert.
Je hebt gelijk, ik reageerde niet zoals ik had moeten doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben heus niet op zoek naar een rel
Maar er postte gewoon een mod mee (okee, geen FHF-mod) en ook genoeg mensen die WISTEN dat het niet de bedoeling wasEn als er dan als eerste reactie van een FHF-mod "zo mooi dit
" staat, en er verder alleen maar "foei" met hartjes staat dan vind ik dat toch een beetje raar.
Ik heb iig niet het idee dat er ook maar één keer echt duidelijk is gezegd dat dit echt niet de bedoeling is. En als mods van andere fora gewoon meedoen geeft dat een rare indruk vind ik.
Want dan ben je imo niet echt duidelijk, ik vind dat er duidelijkheid moet zijn in een forum, want nu lijkt het "als je snel genoeg bent kun je stiekem wel geld inzamelen" en ik vind dat er gewoon één lijn getrokken moet worden
Hoe duidelijk moeten we zijn? Er mag geen geld ingezameld worden voor vragers.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben heus niet op zoek naar een rel
Maar er postte gewoon een mod mee (okee, geen FHF-mod) en ook genoeg mensen die WISTEN dat het niet de bedoeling wasEn als er dan als eerste reactie van een FHF-mod "zo mooi dit
" staat, en er verder alleen maar "foei" met hartjes staat dan vind ik dat toch een beetje raar.
Ik heb iig niet het idee dat er ook maar één keer echt duidelijk is gezegd dat dit echt niet de bedoeling is. En als mods van andere fora gewoon meedoen geeft dat een rare indruk vind ik.
Want dan ben je imo niet echt duidelijk, ik vind dat er duidelijkheid moet zijn in een forum, want nu lijkt het "als je snel genoeg bent kun je stiekem wel geld inzamelen" en ik vind dat er gewoon één lijn getrokken moet worden
En daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:09 schreef tombolafan het volgende:
En nee dat is echt niet om te rellen, het viel me toen al op en ik wilde het toch even feedbacken
Niks ten nadele van elkaar helpen, met goederen of met geld, maar het moet eerlijk en volgens de regels gaan imo
Dat snap ik, maar er mogen ook geen naaktfoto's gepost worden op FOK! en als dat wel gebeurd volgen er sancties, maar dat is in dit geval gewoon totaal niet, en dat viel me op en vond ik apart, that's allquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe duidelijk moeten we zijn? Er mag geen geld ingezameld worden voor vragers.
Punt.
Maar wij zijn niet 24/7 online dus dan glipt een spontane actie er soms doorheen. Volgens mij hebben we het over 2, maximaal 3 'incidenten'. In de 15 maanden dat FHF inmiddels bestaat.
banaanvraag, dus banquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:10 schreef tombolafan het volgende:
Dusssssssssssssssssssssss en ban voor alle mensen die toen geld hebben gegeven aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |