Hmm ja, daar heb je gelijk ik. Ik laat em wel enkele dagen open.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Tof idee man! Maar is het handiger om dit wellicht een paar dagen aan te zien in plaats van een dag?
quote:Op donderdag 10 november 2011 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Tof idee man! Maar is het handiger om dit wellicht een paar dagen aan te zien in plaats van een dag?
Was wel de bedoeling, al kan ik me voorstellen dat mensen de reden(en) waarom zij de bonnen willen ontvangen, liever prive houden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:06 schreef RadioSlut het volgende:
Moet men het 'verhaal' hier neerzetten?
Ik denk dat men hier niet zo snel zal posten met een heel verhaal. En ik denk eigenlijk dat de hoeveelheid pm's ook wel mee zal vallen...quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:28 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Was wel de bedoeling, al kan ik me voorstellen dat mensen de reden(en) waarom zij de bonnen willen ontvangen, liever prive houden.
Iemand een idee hoe dit aan te pakken. Een hele bulk PM's lezen doe ik liever niet, maar als het niet anders kan, dan moet dat maar.
Suggesties welkom
Okquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:28 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Was wel de bedoeling, al kan ik me voorstellen dat mensen de reden(en) waarom zij de bonnen willen ontvangen, liever prive houden.
Iemand een idee hoe dit aan te pakken. Een hele bulk PM's lezen doe ik liever niet, maar als het niet anders kan, dan moet dat maar.
Suggesties welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Congrats !!![]()
ps. We handelen het morgen wel af via PM, want ben zometeen weg en pas in de vroege uurtjes weer thuis.
Ik sluit me bij Indaha aan. Super aktie.quote:Op zondag 13 november 2011 19:52 schreef indaha het volgende:
Ik vind het ook een mooie actie van Pierre die gewoon 2 mensen blij heeft gemaakt, diegenen die kritiek leveren moeten maar eens bewijzen dat zij dat beter kunnen.
quote:Op zondag 13 november 2011 11:39 schreef PierreBetfair het volgende:
En de winnaar is :Ik dacht serieus geen kans meer te maken na dat fantastische verhaal van GG...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Congrats !!![]()
ps. We handelen het morgen wel af via PM, want ben zometeen weg en pas in de vroege uurtjes weer thuis.Echt, super van je
Kaleidoscopiklimax
quote:
Dit dus..quote:Op zondag 13 november 2011 20:50 schreef Cat22 het volgende:
Toffe actie van je Pierre en super dat je je kado verdubbelt!
quote:Op maandag 14 november 2011 12:58 schreef frederik het volgende:
Het lijkt erop dat er mensen wel mee hadden willen doen, maar niet op tijd geweest waren, of wel mee hadden willen doen maar niet zo open en bloot voor iedereen.
Deze mensen geef ik nog een kans, er is nogmaals 100 euro beschikbaar voor 1 persoon. Dit keer is het mogelijk om annoniem te zijn door je bericht naar Elisab te sturen,
Indien gewenst kun je zelfs voor mij annoniem blijven (dan maak ik geld naar Elisab over, en stuurt ze namens mij die bonnen).
over 2 weken (de 28ste) zal ik kijken wie die bonnen krijgt.
Het lijkt erop dat er mensen wel mee hadden willen doen, maar niet op tijd geweest waren, of wel mee hadden willen doen maar niet zo open en bloot voor iedereen.
Deze mensen geef ik nog een kans, er is nogmaals 100 euro beschikbaar voor 1 persoon. Dit keer is het mogelijk om annoniem te zijn door je bericht naar Elisab te sturen,
Indien gewenst kun je zelfs voor mij annoniem blijven (dan maak ik geld naar Elisab over, en stuurt ze namens mij die bonnen).
Geweldig!quote:Op maandag 14 november 2011 12:58 schreef frederik het volgende:
Update:quote:Op maandag 14 november 2011 12:58 schreef frederik het volgende:
Ik ga voor je duimen. Vreselijk k*t ziekte. In ieder geval heel veelsterkte, voor jou en je vriendin. Wel heel fijn dat je er voor haar bent!quote:Op maandag 14 november 2011 16:42 schreef missyB het volgende:
Allereerst wat keilief van jou!!!!
Dan haak ik even in om een stukje van mijn verhaal te vertellen hier.
Of mijn verhaal? meer het verhaal van iemand de me erg lief is.
7 jaar geleden kregen wij een buurvrouw van toendertijd rond de 53 jaar.
Vanaf het begin af aan klikte het enorm tussen ons.
Door de loop der jaren heen is ze een zeer bijzondere vriendin van mij geworden, een vraag en klaagbaak,een lach en een traan.
Ze is als een oma voor mijn kinderen. heeft 2 jaar lang elke ochtend op het kleintje gepast hier als ik oudste naar schoolbus bracht.
Nadat ze net weer hier woonde sloeg het noodlot toe en kreeg zij de ziekte van kahler.Tja dan stort de wereld even in maar vol goede moed het behandeltraject in tot aan stamceltransplantatie aan toe.
dat hielp 2 jaar en daarna was het weer terug.
Nu zijn we zover dat zij uitbehandeld is en dat is hard kan ik je vertellen.
Of ze kerstmis nog haalt? geen idee, we hopen het met zn allen enorm natuurlijk en daarna richten we ons weer op pasen maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat dat welliht iets te hoog gegrepen is.
Dus wat doe je dan?
Je gaat ervaringen maken, leuke dingen doen die nog kunnen.
Veel dingen moeten soms worden afgezegd als ze zich niet fit genoeg voelt.Zo ook het etentje van vorige week.
Met een aantal dames varierend in alle leeftijden zouden we met elkaar uit eten met in het achterhoofd dat dit ws de laatste keer zal zijn in dit gezelschap, helaas had buuf een longontsteking en was niet fit genoeg.
Ik zou dan graag haar willen verrassen maar dat laat mijn eigen portemonnee niet altijd toe.
Uit eten gaan lukt ws niet meer maar met wat extra budget kunnen we wel thuis iets laten komen door bijv een kok te huren en er iets bijzonders van te maken samen!
Ik hoop dat deze inzending mee mag tellen
Dat vind ik nu net het fijne aan FHF, in een veilige, vertrouwdequote:Op maandag 14 november 2011 16:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Update:
Ik heb de eerste binnen
Wat weer leuk; ik ben er gek op dat mensen iets willen doen voor een anderEn ik ben er gek op als die ander de durf heeft om te laten weten: ja, ik zou wel eens een opkikker kunnen gebruiken!
Te uwer informatie en hopelijk haske ten overvloede: ik beloof plechtig dat wat aan mij geschreven wordt, altijd tussen ons blijft. Zoals altijd en zonder uitzondering. Onder geen voorwaarde deel ik de verhalen met wie dan ook.
Dawast
Dat hoort ook wel heel erg bij FHF. En ik snap ontzettend goed dat de drempel voor sommige users immens is. Maar er kan heel veel in FHF, dus als je een kootje van je vinger durft uit te steken, dan pakt iemand je hand wel, zonder meteen op je rug te springenquote:Op maandag 14 november 2011 16:57 schreef Strega het volgende:
Dat vind ik nu net het fijne aan FHF, in een veilige, vertrouwdeomgeving kunnen toegeven dat het soms niet allemaal lukt in je eentje enzo. En dat er dan gelijk een hoop lieve mensen positief reageren
Precies, en zo is het!quote:Op maandag 14 november 2011 17:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat hoort ook wel heel erg bij FHF. En ik snap ontzettend goed dat de drempel voor sommige users immens is. Maar er kan heel veel in FHF, dus als je een kootje van je vinger durft uit te steken, dan pakt iemand je hand wel, zonder meteen op je rug te springen
De wereld zit vol leuke en lieve mensen. Sommigen hebben de bof dat het ze voor de wind gaat en anderen de pech dat ze de wind wel eens een beetje tegen hebben. Geweldig toch om te weten dat - hoewel niet altijd allemaal helemaal zichtbaar voor iedereen - er veel dingen gebeuren waarvan mensen weer even een beetje blijer worden dan ze daarvoor waren
Heel veel sterkte voor je vriendin en ik hoop dat jullie nog veel leuke dingen samen kunnen doen en wat een lief ideequote:Op maandag 14 november 2011 16:42 schreef missyB het volgende:
Allereerst wat keilief van jou!!!!
Dan haak ik even in om een stukje van mijn verhaal te vertellen hier.
Of mijn verhaal? meer het verhaal van iemand de me erg lief is.
7 jaar geleden kregen wij een buurvrouw van toendertijd rond de 53 jaar.
Vanaf het begin af aan klikte het enorm tussen ons.
Door de loop der jaren heen is ze een zeer bijzondere vriendin van mij geworden, een vraag en klaagbaak,een lach en een traan.
Ze is als een oma voor mijn kinderen. heeft 2 jaar lang elke ochtend op het kleintje gepast hier als ik oudste naar schoolbus bracht.
Nadat ze net weer hier woonde sloeg het noodlot toe en kreeg zij de ziekte van kahler.Tja dan stort de wereld even in maar vol goede moed het behandeltraject in tot aan stamceltransplantatie aan toe.
dat hielp 2 jaar en daarna was het weer terug.
Nu zijn we zover dat zij uitbehandeld is en dat is hard kan ik je vertellen.
Of ze kerstmis nog haalt? geen idee, we hopen het met zn allen enorm natuurlijk en daarna richten we ons weer op pasen maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat dat welliht iets te hoog gegrepen is.
Dus wat doe je dan?
Je gaat ervaringen maken, leuke dingen doen die nog kunnen.
Veel dingen moeten soms worden afgezegd als ze zich niet fit genoeg voelt.Zo ook het etentje van vorige week.
Met een aantal dames varierend in alle leeftijden zouden we met elkaar uit eten met in het achterhoofd dat dit ws de laatste keer zal zijn in dit gezelschap, helaas had buuf een longontsteking en was niet fit genoeg.
Ik zou dan graag haar willen verrassen maar dat laat mijn eigen portemonnee niet altijd toe.
Uit eten gaan lukt ws niet meer maar met wat extra budget kunnen we wel thuis iets laten komen door bijv een kok te huren en er iets bijzonders van te maken samen!
Ik hoop dat deze inzending mee mag tellen
Dat vind ik ookquote:Op maandag 14 november 2011 16:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat vind ik nu net het fijne aan FHF, in een veilige, vertrouwdeomgeving kunnen toegeven dat het soms niet allemaal lukt in je eentje enzo. En dat er dan gelijk een hoop lieve mensen positief reageren
dank je..quote:Op woensdag 16 november 2011 13:33 schreef missyB het volgende:
jesis wat heb jij het voor je sokken gehad!
ik wens jou al het goede in het leven! en dat je wensen uit mogen komen!
Dat ja!quote:Op woensdag 16 november 2011 13:33 schreef missyB het volgende:
jesis wat heb jij het voor je sokken gehad!
ik wens jou al het goede in het leven! en dat je wensen uit mogen komen!
Ik kan het niet beter zeggen,dus ik sluit me hier bij aan.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:56 schreef ElisaB het volgende:
Wat is FHF toch mooi!
Super. Nu weet je in elk geval zeker dat je nog op tijd zult zijn om het voor buuv te organiseren. Ik hoop dat jullie er allemaal van gaan genieten en jullie een mooie herinnering maken met elkaar
Wat is FHF toch mooi. Wat mooi
Wat mooi.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:58 schreef missyB het volgende:
andere buuf net gillend aan de lijn gehad hahahahaha
die is ook in voor een uitgebreide chinese maaltijd thuis.
(ik heb zelf nog mooie vuurpijlen liggen van vorig jaar dus na diner schieten we er fijn 1 met wensen de lucht in)
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:08 schreef missyB het volgende:
net even rondgebeld en we gaan 23 nov fijn eten!
Morgen de chinees eens even bellen wat hij voor lekkers te bieden heeft!
goed te zien dat je toch een (kleine) rol hebt dit jaarquote:Op woensdag 16 november 2011 21:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]en
I love it when a plan comes together
Niet doorvertellen hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 21:26 schreef komrad het volgende:
goed te zien dat je toch een (kleine) rol hebt dit jaarjudge ElisaB
my lips are sealedquote:
Jezus meid, dat is een waar horrorverhaal.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:41 schreef zwartedoos het volgende:
Ten eerste wil ik even zeggen: wat een supermooie actie![]()
Ik heb er lang over gedacht of ik zou durven reageren maar ik probeer het toch maar...
3 jaar geleden werkte ik als bedrijfsleidster in een winkel, na een dramatische relatie van 2,5 jaar die me zo veel verdriet heeft gedaan en me heeft gesloopt ben ik in het ziekenhuis beland met hartritme stoornissen. Ik heb diezelfde dag nog een pacemaker gekregen.
Mijn toenmalige vriend vond het niet belangrijk genoeg om te komen. Ook niet na de operatie. Later bleek dat hij biertjes zat te drinken bij de buurman![]()
Maar goed, na 2 maanden revalidatie mocht ik weer beginnen met werken! Ik was hier erg blij om want thuiszitten kwam mijn liefdesverdriet ook niet ten goede. Toen ik eenmaal een week of wat aan het werk was kwam mijn halfjaarlijkse beoordelingsgesprek. Ze konden mij helaas geen verlenging geven. Dit omdat ik te vaak ziek was.
Nou daarbij zou ik ineens niet meer goed functioneren. Ik heb altijd goede beoordelingen gehad totdat ik dus ziek werd. Ok, baan kwijt...
Na vele sollicitaties werd ik aangenomen bij een andere winkel. Ik heb ze daar eerlijk van mijn pacemaker verteld en dat ik verder 100% in staat was om te werken. Een pacemaker geeft totaal geen belemmeringen namelijk.
Afgelopen januari werd ik ziek. Heel erg. Ik ben meerdere keren naar de dokter geweest voor onverklaarbare pijn achter mijn ribben. Ze konden niets vinden. Ik kreeg steeds meer pijnstillers maar ondanks de diclofenac en tramadol werd de pijn alleen maar erger. Ik ben een paar keer op de eerste hulp beland omdat de pijn niet te harden was.
Na meerdere foto's konden ze nog steeds niks vinden en werd ik weer naar huis gestuurd. Toen ik op een gegeven moment kruipend de trap op liep was een vriendin van me het zat en is opnieuw met me naar de 1e hulp gegaan. Na meerdere artsen gezien te hebben kwam een arts met het idee om een echo te maken van het hart. Hieruit bleek dat de draden van mijn pacemaker los waren geraakt en rechtstreeks door mijn hart gegroeid waren. Hier liep ik dus inmiddels al maanden mee...
Ik was op dat moment ZO blij dat er eindelijk een diagnose gesteld werd! Ik verrekte van de pijn en voelde me zo'n aansteller als ze me naar huis stuurden...Maar goed, toen ze er eenmaal achter waren hebben ze me met de ambulance naar Eindhoven gebracht. Hier werd ik met spoed geopereerd want het was zo dermate erg..dat ik blij ben dat ik het nog na kan vertellen!.
Na de operatie heb ik nog een pleuropericarditis gehad, ontsteking van longvliezen en hartzakje. Hiervoor heb ik een ctscan gehad, en daardoor kreeg ik een allergische reactie op de vloeistof waardoor ik dus binnen een paar minuten met bulten en stikverschijnselen aan een prednison infuus lag, weer ziek dus, maandenlang al...
Toen ik weer een uurtje mocht gaan werken werd me doodleuk verteld dat mijn contract niet verlengd werd...zelfde reden dus weer...Leuk als je nog geen vast contract hebt...![]()
Hierdoor kwam ik dus weer in de ww. En dus ook in de geldproblemen. En ik werd weeer ziekNu zijn ze al maandenlang aan het onderzoeken, de uitslag: ik heb een autoimmuun ziekte die allemaal ontstekingen veroorzaakt...vasculitis, maar waarschijnlijk ook die pleuropericarditis. Oja en enorme vermoeidheid. Nu zit ik dus thuis. Al heel lang. En met geen enkel positief vooruitzicht dat dit beter gaat worden.Sterker nog ze verwachten dat er straks alleen nog maar meer klachten bijkomen.
Maar ik mag niet klagen, ik leef nog! En het kan altijd erger![]()
Mij zou het heel leuk lijken om met mijn zus wat te gaan eten, zij heeft me in deze tijd zo enorm gesteund! Ik heb zelf niet het geld om alles te betalen dus dit leek me een hele goede mogelijkheid om haar eens te verwennen (en mezelf ook wel een beetje![]()
![]()
sorrie voor het lange verhaal
Missy, wat fijn! Geniet er van met jullie allen!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:54 schreef missyB het volgende:
ps, ik doe nu natuurlijk verder niet meer mee hoor hier!
das lief, dank jequote:Op donderdag 17 november 2011 00:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Jezus meid, dat is een waar horrorverhaal.
Wat goed dat je desondanks zo positief over komt.![]()
Ik hoop dat 2012 een goed jaar voor je gaat worden en heel veel sterkte
Nou dat dus! Ik vind je altijd zo vrolijk overkomen Doos! En dat 2012 idd maar jou jaar mag worden!quote:Op donderdag 17 november 2011 00:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Jezus meid, dat is een waar horrorverhaal.
Wat goed dat je desondanks zo positief over komt.![]()
Ik hoop dat 2012 een goed jaar voor je gaat worden en heel veel sterkte
Ik ben echt niet altijd vrolijk hoor...maar ik bedenk maar zo, het had ook heel anders kunnen aflopen...dus ik probeer maar te genieten van het leven, mn vrienden etc..ik kan helaas niet meer werken nu zoals ik dat eerst heb gedaan en mn vasculitis en mn vermoeidheid gooien heel vaak roet in het eten maar als ik om me heen kijk en mensen zie van mijn leeftijd die k hebben enzo en blij zijn als ze er nog een jaar zijn dan kan ik alleen maar dankbaar zijn...quote:Op donderdag 17 november 2011 09:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat dus! Ik vind je altijd zo vrolijk overkomen Doos! En dat 2012 idd maar jou jaar mag worden!
Wtf?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:49 schreef PierreBetfair het volgende:
Hallo ik ben Pierre. Kortgeleden heb ik al mijn geld weggegeven aan mensen die het beter konden gebruiken dan ik, althans dat dacht ik op dat moment. Ik was in de verondertselling dat ik een kraslot van 100.000 in mn bezit had. Toen ik de euro's gisteren wilde innnen, vertelde de sigerenboer me dat de 3 getallen op 1 rij moeten staan. Ik kon het niet geloven, dit was de grootste domper in mn leven, en liep huildend de zaak uit. Ik wilde in het kanaal springen, maar dat was drooggelegd. Hoeveel pech kan je hebben op 1 dag. Kortgezegd komt het er op neer dat ik wel een lekker stukje hertenbiefstuk kan gebruiken om deze dramatische ervaring te verwerken.
Vol spanning wacht ik de uitslag af.
Liefs,
Pierre.
Pssttt.... ken je pappenheimers; Pierre doet ff luchtig op z'n Pierre's; nix aan de handquote:Op donderdag 17 november 2011 16:10 schreef seasushi het volgende:
[..]
Dat is dus geen prijs gewonnen, en minus 200 euro voor de 2 dinercheques die je hebt weggegeven. Moet toch wel een gevoel geven he, om gedane beloftes toch waar te maken en anderen niet net als jij met een teleurstelling te laten zitten. Vooral omdat ze zo open en oprecht hun verhaal openbaar hebben neergezet.
Mocht je een troll blijken, verdien je de titel meest sneue FOK!troll van 2011. Heb je toch nog wat gewonnen.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pssttt.... ken je pappenheimers; Pierre doet ff luchtig op z'n Pierre's; nix aan de hand
En datquote:Op donderdag 17 november 2011 16:11 schreef RBWO het volgende:
@seasushi.
Lees even 3 posts naar boven ;-).
quote:
in hoeverre waren die kerst diner cheques die uitgerijkt zijn ?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:05 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Nopes, doodserieus met af en toe wat onzin tussendoor. Helemaal des Foks dus.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:06 schreef utopie het volgende:
in hoeverre waren die kerst diner cheques die uitgerijkt zijn ?
Dus jij was niet die man die ik zag huilen bij de sigarenboer?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:49 schreef PierreBetfair het volgende:
Volgende keer zal ik het verhaal nog iets "sterker" maken zodat er geen twijfels kunnen ontstaan over de waarheid ervan. OMG![]()
Game on.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |