Hmm ja, daar heb je gelijk ik. Ik laat em wel enkele dagen open.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Tof idee man! Maar is het handiger om dit wellicht een paar dagen aan te zien in plaats van een dag?
quote:Op donderdag 10 november 2011 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Tof idee man! Maar is het handiger om dit wellicht een paar dagen aan te zien in plaats van een dag?
Was wel de bedoeling, al kan ik me voorstellen dat mensen de reden(en) waarom zij de bonnen willen ontvangen, liever prive houden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:06 schreef RadioSlut het volgende:
Moet men het 'verhaal' hier neerzetten?
Ik denk dat men hier niet zo snel zal posten met een heel verhaal. En ik denk eigenlijk dat de hoeveelheid pm's ook wel mee zal vallen...quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:28 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Was wel de bedoeling, al kan ik me voorstellen dat mensen de reden(en) waarom zij de bonnen willen ontvangen, liever prive houden.
Iemand een idee hoe dit aan te pakken. Een hele bulk PM's lezen doe ik liever niet, maar als het niet anders kan, dan moet dat maar.
Suggesties welkom
Okquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:28 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Was wel de bedoeling, al kan ik me voorstellen dat mensen de reden(en) waarom zij de bonnen willen ontvangen, liever prive houden.
Iemand een idee hoe dit aan te pakken. Een hele bulk PM's lezen doe ik liever niet, maar als het niet anders kan, dan moet dat maar.
Suggesties welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Congrats !!![]()
ps. We handelen het morgen wel af via PM, want ben zometeen weg en pas in de vroege uurtjes weer thuis.
Ik sluit me bij Indaha aan. Super aktie.quote:Op zondag 13 november 2011 19:52 schreef indaha het volgende:
Ik vind het ook een mooie actie van Pierre die gewoon 2 mensen blij heeft gemaakt, diegenen die kritiek leveren moeten maar eens bewijzen dat zij dat beter kunnen.
quote:Op zondag 13 november 2011 11:39 schreef PierreBetfair het volgende:
En de winnaar is :Ik dacht serieus geen kans meer te maken na dat fantastische verhaal van GG...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Congrats !!![]()
ps. We handelen het morgen wel af via PM, want ben zometeen weg en pas in de vroege uurtjes weer thuis.Echt, super van je
Kaleidoscopiklimax
quote:
Dit dus..quote:Op zondag 13 november 2011 20:50 schreef Cat22 het volgende:
Toffe actie van je Pierre en super dat je je kado verdubbelt!
quote:Op maandag 14 november 2011 12:58 schreef frederik het volgende:
Het lijkt erop dat er mensen wel mee hadden willen doen, maar niet op tijd geweest waren, of wel mee hadden willen doen maar niet zo open en bloot voor iedereen.
Deze mensen geef ik nog een kans, er is nogmaals 100 euro beschikbaar voor 1 persoon. Dit keer is het mogelijk om annoniem te zijn door je bericht naar Elisab te sturen,
Indien gewenst kun je zelfs voor mij annoniem blijven (dan maak ik geld naar Elisab over, en stuurt ze namens mij die bonnen).
over 2 weken (de 28ste) zal ik kijken wie die bonnen krijgt.
Het lijkt erop dat er mensen wel mee hadden willen doen, maar niet op tijd geweest waren, of wel mee hadden willen doen maar niet zo open en bloot voor iedereen.
Deze mensen geef ik nog een kans, er is nogmaals 100 euro beschikbaar voor 1 persoon. Dit keer is het mogelijk om annoniem te zijn door je bericht naar Elisab te sturen,
Indien gewenst kun je zelfs voor mij annoniem blijven (dan maak ik geld naar Elisab over, en stuurt ze namens mij die bonnen).
Geweldig!quote:Op maandag 14 november 2011 12:58 schreef frederik het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |