abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99237575
Aangezien het enigszins zomer is, lijkt het me wel leuk om 3 vrijkaartjes weg te geven voor Aqua Zoo Friesland.

Link

Zelf zat ik te denken aan iemand die bijvoorbeeld kinderen heeft en geen geld heeft voor een dagje weg.

Mocht vervoer een probleem zijn dan kan er waarschijnlijk wel iets geregeld worden.
pi_99237606
Ik zou dat niet aanbieden op Fok! daar zitten allemaal rijke stinkerds. Ga posten bij de voedselbank
Ik vind jou echt GIGA goed als je zelf je Gordel om doeeet
pi_99237710
Zou kunnen :) we merken het wel
pi_99237771
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:03 schreef Gallimaufry het volgende:
Zou kunnen :) we merken het wel
Maar buiten dat, +1 voor jou dat je zo'n initiatief neemt. Kunnen veel mensen wat van leren
Ik vind jou echt GIGA goed als je zelf je Gordel om doeeet
pi_99237818
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:59 schreef Goochemgordeldier het volgende:
Ik zou dat niet aanbieden op Fok! daar zitten allemaal rijke stinkerds. Ga posten bij de voedselbank
Waar ze allemaal met een dikke mercedes hun boodschappen halen je weetz!!!
Even zonder gekheid denk dat jer vast iemand gelukkig mee gaat maken ^O^
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:21:38 #6
71646 Nieuwskijker
Weest wel ?!?!
pi_99238327
Goed initiatief!!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:24:55 #7
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_99238437
Wat een lief en leuk aanbod!! ^O^ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 9 juli 2011 @ 12:46:04 #8
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99239160
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:24 schreef Ireth het volgende:
Wat een lief en leuk aanbod!! ^O^ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit dus!

Als het niet zover weg was geweest had ik zelf wel "ja graag" willen zeggen, maar aangezien de reis me echt te ver is en er dan sowieso al geen tijd overblijft om het park fatsoenlijk te ontdekken hoop ik dat je er iemand heel gelukkig mee kunt maken!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_99239202
Inderdaad een leuk park om te bekijken met kinderen! Goed initiatief.
pi_99239289
quote:
[..]

dit dus!

Als het niet zover weg was geweest had ik zelf wel "ja graag" willen zeggen, maar aangezien de reis me echt te ver is en er dan sowieso al geen tijd overblijft om het park fatsoenlijk te ontdekken hoop ik dat je er iemand heel gelukkig mee kunt maken!!
Dat hoop ik dus ook :) PM'en mag ook...
pi_99297980
Aqua Zoo Friesland is een leuk park. :Y O+ En ze hebben er Ocelotjes. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99315035
Leuk aanbod inderdaad! ^O^
pi_99320934
Erg leuk aanbod zeg, ik wou al een tijdje daarheen, en ik woon zelf in Leeuwarden, maar ik ga niet in op het aanbod, aangezien ik er warmpjes bij zit, en makkelijk zelf een kaartje kan kopen.

Ik hoop dat de kaartjes gaan naar iemand die ze echt kan gebruiken =)
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_99361842
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:59 schreef Goochemgordeldier het volgende:
Volgens mij klopt het echt wat je zegt ;)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:52:56 #15
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_99362444
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:36 schreef Gallimaufry het volgende:

[..]

Volgens mij klopt het echt wat je zegt ;)
Nah! :D Niet zo negatief denken hoor :D Denk dat het een (klein) struikelblokje is dat het in een uithoek van NL ligt. Mij had het namelijk onwijs leuk geleken (zowel het park als de aanbieding) alleen is het vanaf Utrecht een lichte wereldreis om er te komen :D Je moet maar net iemand treffen voor wie het ook afstandtechnisch leuk is. Gewoon je aanbod lekker laten staan, komt er iemand, dan is het goed, komt er niemand is het toch ook goed? :)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_99385310
Wij (vriendlief en ik), gaan deze zomer kamperen in Friesland (laatste week van juli). Het ziet er leuk uit, maar 17 euro is een hoop geld.
Mocht er zich niemand anders melden (die het harder kan gebruiken, hou ik me graag aanbevolen :)
(Zou om 2 kaartjes gaan)
pi_99430360
Crosspost uit FB:
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:54 schreef Gallimaufry het volgende:
[Aangeboden] Kaartjes dierentuin Friesland

Mag dicht. heeft iemand zich gemeld via pm
Dus een slotje. Een (anoniem) verslagje van het dagje uit is altijd leuk. O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')