Maar buiten dat, +1 voor jou dat je zo'n initiatief neemt. Kunnen veel mensen wat van lerenquote:
Waar ze allemaal met een dikke mercedes hun boodschappen halen je weetz!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:59 schreef Goochemgordeldier het volgende:
Ik zou dat niet aanbieden op Fok! daar zitten allemaal rijke stinkerds. Ga posten bij de voedselbank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:24 schreef Ireth het volgende:
Wat een lief en leuk aanbod!!![]()
dit dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het niet zover weg was geweest had ik zelf wel "ja graag" willen zeggen, maar aangezien de reis me echt te ver is en er dan sowieso al geen tijd overblijft om het park fatsoenlijk te ontdekken hoop ik dat je er iemand heel gelukkig mee kunt maken!!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Dat hoop ik dus ookquote:[..]
dit dus!
Als het niet zover weg was geweest had ik zelf wel "ja graag" willen zeggen, maar aangezien de reis me echt te ver is en er dan sowieso al geen tijd overblijft om het park fatsoenlijk te ontdekken hoop ik dat je er iemand heel gelukkig mee kunt maken!!
Volgens mij klopt het echt wat je zegtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:59 schreef Goochemgordeldier het volgende:
Ik zou dat niet aanbieden op Fok! daar zitten allemaal rijke stinkerds. Ga posten bij de voedselbank
Nah!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:36 schreef Gallimaufry het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het echt wat je zegt
Dus een slotje. Een (anoniem) verslagje van het dagje uit is altijd leuk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:54 schreef Gallimaufry het volgende:
[Aangeboden] Kaartjes dierentuin Friesland
Mag dicht. heeft iemand zich gemeld via pm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |