Nee, dat is het probleem juist. Je kunt alleen met creditcard betalen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:41 schreef NemapoAlcharios het volgende:
kan je niet met ideal bestellen?
Duurt een tijdje voordat zoiets is aangevraagd :-)quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij bestaat er ook zoiets als prepaid creditcards?
TT iets aangepast.
En nee eigenlijk is dit niet echt FHF maar ik weet zo 1,2,3 ook niet waar het beter past, ik denk er even over na.
Mjah, is het niet een beetje hetzelfde onderwerp als mijn topic?? Staat mij iets bij dat Elisa ook eens iemand geholpen had met een creditcardbetaling... volgens mij is dit juist wel FhF-waardig. Iemand helpen met eigenlijk iets heel kleins?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij bestaat er ook zoiets als prepaid creditcards?
TT iets aangepast.
En nee eigenlijk is dit niet echt FHF maar ik weet zo 1,2,3 ook niet waar het beter past, ik denk er even over na.
Je bent een heldquote:
Dus ik maak geen verkeerde keuze om ze in Londen te gaan zien?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Edguy is baas
Heb ze één keer live gezien, donders goede band live
Ben ervoor naar België geredenquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:32 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dus ik maak geen verkeerde keuze om ze in Londen te gaan zien?
Ik ben toch 5uur onderweg met de treinquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben ervoor naar België gereden
Toch zo'n 3 uur rijden
Veel plezier in ieder gevalquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:37 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik ben toch 5uur onderweg met de trein
Wel zeker voor over, en een paar dagen Londen er achteraan!
Bedanktquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Veel plezier in ieder geval
Gaat vast goed komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |