Hey heb hier een flinke tijd terug ook al eens wat spullen aangeboden gehad na een tijdje staat mijn pakhuis weer vol met restanten die we dan voor zeer voordelige prijzen aanbieden!!! oude account hier weer eens kwijt geraakt dus bij deze zijn we er weer
Af te halen in de regio Sittard regio limburg ik heb geen passend vervoer dus wil je het hebben zul je zelf voor vervoer moeten regelen, helpen inladen is natuurlijk geen probleem!
Bij deze dus gratis af te halen:
De volgende boeken:
*Weg is weg.. Mooi boek!
* De riolering en het milleu
*Raadsels van het regenwoud
*Ekiben The art of the modern japanese box lunch
![262ljro.jpg]()
Electric goodies:
Een kleine tv zonder controller met gebruikers sporen beeldscherm heeft geen krassen!
![e7ezck.jpg]()
Ook nog een grote breedbeeld met controller maar wel met 2 kleine krasjes op het beeldscherm
nog geen foto's van beschikbaar.
Toshiba satalite laptop van 98 werkt goed helaas een wachtwoord erop en stekker kwijt
2 accu's die beide goed werken ex-waterstaat en eerlijk verkregen leuk voor de hobbyist? Inboedel:
Een kersenhouten tvkastje met uiteraard gebruikers sporen niets storends de beeldbreed past hier perfect op

Had er hier 2 van...

Andere is al weg!
![30wtiiq.jpg]()
2x blauwe zitzak!
![2uh2xsm.jpg]()
Een beukenkleurige vitrinekast in goede staat en kan uit elkaar worden gehaald voor vervoer en dat wil ik best even voor je doen
![qnuy4p.jpg]()
Een aantal schilderijen...
Boot!:
![2vlnsqw.jpg]()
![2ilkiug.jpg]()
Hout met printje:
![nnw2t1.jpg]()
Kleding:
overjas in zeer goede staat grote maat en stijlvol nou ja dat vind ik zelf dan From Italy
![2kngqs.jpg]()
Word mogelijk verwacht:
Herenkleding alle maten maar kan niet met zekerheid zeggen hoe en wat?!? Vorige keer was het een lading merk kleding dus even afwachten... Mocht het hier aangeleverd worden zal ik het even plaatsen.
Opknappers:
Grenen houten tv kastje moet geschuurd worden en een lik verf en het kan weer
mee voor een tijd!
![25848z5.jpg]()
Grenenhouten kastjes +/- 40 kaar oud hout in goede staat maar zal ook geschuurd moeten worden Maar ook mooi met een dikke laag boenwas als je daar van houd?
![2eey88g.jpg]()
Ik krijg vaker van alles aangeleverd hier op het moment van spreken is iedereen om mij heen voorzien van meubels en aan verwante middelen aangezien ik dit een mooi iets vind plaats ik het liever hier dan het mee te geven aan de kringloop of voor een paar euro's te verkopen op marktplaats.
Tenslotte: wie goed doet die goed ontmoet of zo iets
[ Bericht 4% gewijzigd door ayumu op 07-07-2011 15:04:33 ]