Haha, jammer jammer.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:02 schreef eleusis het volgende:
Leuk concept, jammer dat ik niet in Brabant woon.
Pff ja welke stijl, ik cover bv veel van Adele, Ilse de Lange, The Pretty Reckless, Pink, Paramore, NeverShoutNever.. Een heleboel verschillende artiesten eigenlijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Hehe tof!
Ik woon niet in brabant helaas, misschien moet je erbij zetten in welke stijl je speelt.
Haha, waar en wanneerquote:Op donderdag 15 september 2011 15:18 schreef zwartedoos het volgende:
Wat leuk! Kom je op mijn verjaardag?
5 november Sittard(Limburg, geen idee hoe ver je kan reizen?)quote:
Ik kom zelf uit Boxtel (dicht bij Eindhoven) dus dat zou ongv een uur met de auto zijn. Ik ga dan met de trein, ennehh ja ik weet niet. Daar zou ik even over na moeten denken (ivm met prijs van treinkaartjequote:Op donderdag 15 september 2011 15:23 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
5 november Sittard(Limburg, geen idee hoe ver je kan reizen?)
Is dat duur zo'n kaartje? Ben al jaaaren niet meer met de trein geweest. Heb je een kortingskaart of ov?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:36 schreef Bentley. het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit Boxtel (dicht bij Eindhoven) dus dat zou ongv een uur met de auto zijn. Ik ga dan met de trein, ennehh ja ik weet niet. Daar zou ik even over na moeten denken (ivm met prijs van treinkaartje) maar ik zou het wel heel erg leuk vinden!
Inderdaad een goed plan, kan op het moment niet echt iets opnemen tho, aangezien ik op het moment verschrikkelijk verkouden ben. Ofja, zou wel kunnen, maar dat is dan ook weer zoiets.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:40 schreef Bankpasje het volgende:
Misschien leuk om hier wat promo's te posten, zodat mensen een beetje weten wat ze van je kunnen verwachten ?
Haha klinkt erg gezellig. Effe op ns site gekeken, dagretour 2e klas kost 29,60.. heb helaas geen OV of kortingskaart..quote:Op donderdag 15 september 2011 15:44 schreef zwartedoos het volgende:
2 van mn vrienden die komen spelen ook in een band! Kunnen ze misschien meezingen haha
misschien kunnen we fifty fifty doen? Heb zelf ook niet veel te besteden anders zou ik het helemaal betalenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:45 schreef Bentley. het volgende:
[..]
Haha klinkt erg gezellig. Effe op ns site gekeken, dagretour 2e klas kost 29,60.. heb helaas geen OV of kortingskaart..
Haha tja, ik vind het gewoon hartstikke leuk om te doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Een uur heen en een uur terug, om bij iemand anders gratis liedjes te komen spelen. Respect
Ik ga je zo snel mogelijk laten weten wat ik doequote:Op donderdag 15 september 2011 15:47 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
misschien kunnen we fifty fifty doen? Heb zelf ook niet veel te besteden anders zou ik het helemaal betalenen is natuurlijk incl drank en hapjes die avond
Super! Dan hoor ik het nog welquote:Op donderdag 15 september 2011 17:32 schreef Bentley. het volgende:
[..]
Ik ga je zo snel mogelijk laten weten wat ik doehet ligt er voor mij ook helemaal aan of ik dan al iets te doen heb of niet, maar dat moet ik even kijken. Fifty fifty lijkt me een goede deal (vooral als je het over gratis drank begint te hebben
) Lijkt me iig hartstikke gezellig.
Zal trouwens zsm kijken of ik hier iets van een filmpje oid kan plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |