Collegialiteit. Het is niet zo sjiek om een ongewenst topic zomaar bij een ander op zijn / haar bord te schuiven, hoewel het in veel gevallen verder niet echt een probleem zal zijn; topics horen soms overduidelijk ergens anders thuis. Even opschonen en overschoppen is dan geen probleem. Is het twijfelachtig, dan is het charmant het even na te vragen. Maar je kunt dat ook aan de user zelf overlaten (hier past het niet, dus slotje; neem gerust contact op met de mods van X om te informeren of het daar toegestaan is).quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:30 schreef loecje het volgende:
beidemaar ik vraag me vooral af waarom de moderators navraag doen.
Ik zie dat dit topic al opgeschoond is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:05 schreef Sjapoela het volgende:
forum.fok.nl/topic/1752215/1/50#105653229
Of je het over de duvel heb, kan iemand dit topic even schoonmaken?
Mjah, is het niet een beetje hetzelfde onderwerp als mijn topic?? Staat mij iets bij dat Elisa ook eens iemand geholpen had met een creditcardbetaling... volgens mij is dit juist wel FhF-waardig. Iemand helpen met eigenlijk iets heel kleins?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij bestaat er ook zoiets als prepaid creditcards?
TT iets aangepast.
En nee eigenlijk is dit niet echt FHF maar ik weet zo 1,2,3 ook niet waar het beter past, ik denk er even over na.
Sterker nog: met de CC van papsquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:24 schreef Ireth het volgende:
Ik sleep hem ff ook naar hiero....
[..]
Mjah, is het niet een beetje hetzelfde onderwerp als mijn topic?? Staat mij iets bij dat Elisa ook eens iemand geholpen had met een creditcardbetaling... volgens mij is dit juist wel FhF-waardig. Iemand helpen met eigenlijk iets heel kleins?
Ik vind het iig wel heel goed hier passen
Ik begrijp je helemaal! Anders had ik er ook wel een slotje op gedaan. Het was ook meer als signaal naar users die minder op de hoogte zijn van FHF en de doelgroep. In het hele begin was het natuurlijk echt voor de mensen die het diepst zaten. En in die context past een oproep voor een creditcard betaling voor een concert overzee, niet echt in FHF.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:24 schreef Ireth het volgende:
Ik sleep hem ff ook naar hiero....
[..]
Mjah, is het niet een beetje hetzelfde onderwerp als mijn topic?? Staat mij iets bij dat Elisa ook eens iemand geholpen had met een creditcardbetaling... volgens mij is dit juist wel FhF-waardig. Iemand helpen met eigenlijk iets heel kleins?
Ik vind het iig wel heel goed hier passen
Beterschap. Ow, en ga eens naar bedquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:38 schreef liesje1979 het volgende:
ik heb het op het moment ook wat druk en ik kwakkel al een tijdje.
Ja dat zou een beetje mosterd na de maaltijd zijn dan. Ik zal hem sluiten, bedankt voor het melden.quote:Op zondag 25 december 2011 16:03 schreef Mark het volgende:
[AANGEBODEN] 2 kaartjes Roda JC - Excelsior kan wel dicht, want die wedstrijd is al gespeeld
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:53 schreef Ireth het volgende:
Voor Cat en FlyingDutchman_1987. En ze weten zelf wel waarom.
[ afbeelding ]
Wat mij betreft open je nu al een topic.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag dames mods,
Ik ga binnenkort samenwonen met mijn vriend en omdat we allebei al een poosje een eigen huis hebben, hebben we onwijs veel spullen dubbel. Voor dingen als een bank, koelkast en eetkamertafel hoop ik via Marktplaats nog wel wat geld te kunnen krijgen, maar er zijn ook een hoop vooral kleinere dingen waarvan ik denk dat we er zo nog wel iemand blij mee kunnen maken. Bestek, pannen, lampen, dat spul.
Nu mijn vraag: hebben jullie liever dat ik de komende tijd (een maand of twee) alles verzamel en dan één groot topic maak, of mag ik een aanvultopic maken waar ik spullen die we bij het uitzoeken tegenkomen in kan zetten? Dat laatste is voor mij natuurlijk het handigst (er stapelen zich nu al wat dingen op hier...), maar ik weet niet of het dat voor jullie ook is.
Super.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat mij betreft open je nu al een topic.Als het jou in de weg ligt en er wellicht iemand hier is die de spullen goed kan gebruiken is het onzin om ermee te wachten.
![]()
Dan kun je tussentijds eventueel een aanvullijstje naar ons PMmen wat we in de OP kunnen zetten.
Jammer joh. Het was een leuk aanbod.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:29 schreef vannelle het volgende:
Center Parcs cadeaubon 150 euro
Of ik een slotje mag, gaat em helaas niet worden vrees ik.
Loontjah had toch interresse? Het zou jammer zijn als de bon bij het oud papier gaat.quote:
Adres gekregen, bon zit in een envelop en gaat morgen op de post.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:15 schreef vannelle het volgende:
Zag het idd, maar ze heeft nooit haar adres doorgegeven.
Zie dat het topic al dicht is zoals ik vroeg maar zal haar ff een pm sturen.
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Adres gekregen, bon zit in een envelop en gaat morgen op de post.
Fixed. En meteen mijn account gegeven voor webfeud.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:09 schreef Rucky het volgende:
kan de fout ( #8�) in de titel even weggehaald worden?
[SC] #8 FHF waar Ireth, Yska en MoniqueB Webfeud spelen*\
En barbapapamama schreef als reactie (excuses voor de bagger layout, er ging iets verkeerd met quoten):quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef lobelletje het volgende:
Beste Cat,
FHF is verworden tot een vriendenclubje . We spelen lekker wordfeud en laat de rest maar barsten. Er zijn maar een paar mensen die constant geholpen worden en de mods grijpen niet in. Het gaat om DJMO, een volwassen vrouw in de schuldhulpverlening die op alles reageert en altijd alles krijgt, ze kan ook werken ,zie oud waar moeders met twee kinderen werken, maar laat liever de gemeenschap ervoor opdraaien en jullie grijpen nooit in, ireth en jaleesa tegenwoordig haar ouders ook, loona, een eigen huis een werkende man een auto voor de deur en toch een kerstpakket aanvragen, hoe durf je, hoe sta je in het leven als 21 jarige, ik plop een verlanglijst op FHF en ik krijg het. Hoeveel 21 jarigen gaan op kamers en hebben niks, nou ja alles gekregen, dat is de real world en worden ze sterk en bewust van. Kijk naar het koffiepakket waar ging het heen juist en de mods grepen niet in er waren voldoende vragers.
Mijn vriendin heeft op aangeven van mij een topic geplaatst over haar vaatwasser, nou er werd door de mods niet gereageerd op de beschamende reacties.
Jammer,juist om die mensen gaat FHf maar ze speelden liever Wordfeud met de top drie van vragers en aannemers. Ik heb vanavond om te testen een vraag gesteld in het Shell topic nou dat gaat alleen maar naar de top drie hoor.
Ik geef iedere maand een substantieel bedrag van mijn inkomen aan mensen die echt in de ellende zitten en niet kunnen werken en ben daar blij mee, maar ik vind het verkeerd dat Fok een forum start waar alleen de top drie van de mods een kans krijgen. Waar blijft die steun voor Hinkepink nergens en zelfs verkeerde reacties worden niet ondermijnd.
graag je reaktie.
groeten
Belia
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:43 schreef lobelletje het volgende:
Ik zoek ook nog vouchers.Wie helpt me?
Die vraag is pas 3 uur geleden gesteld? Jeetje.. beetje geduld mag ook lijkt mij.. maar zoals ik lees mag ik me uberhaupt nergens mee bemoeien, maar moet ik alleen mijn handje ophouden, daar ben ik goed in? Ook al zit ik niet in dat hele shell topic...quote:Ik heb vanavond om te testen een vraag gesteld in het Shell topic nou dat gaat alleen maar naar de top drie hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik ben het met je eens dat mensen die op kamers gaan vaak beginnen met krijgertjes, maar niet iedereen heeft een kring mensen om zich heen (die dingen kan missen.) dan is het toch fijn dat ook deze mensen dingen kunnen krijgen via FHF?quote:hoe sta je in het leven als 21 jarige, ik plop een verlanglijst op FHF en ik krijg het. Hoeveel 21 jarigen gaan op kamers en hebben niks, nou ja alles gekregen, dat is de real world en worden ze sterk en bewust van
Daar heb ik wel een idee bij. Het idee van Lobelletje was dat afgezien van de top 3 niemand wat zou krijgen, die vraag zou dat moeten gaan bewijzen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:28 schreef Cat22 het volgende:
Wat je bedoelt met die testvraag snap ik niet. Die heb je vanavond geplaatst en ik heb er geen reactie op gezien. Niet van vragers, niet van gevers. Maar kun je dat ook verwachten in zo'n korte tijd?
Ik heb niet het idee dat er mensen worden voorgetrokken. volgens mij worden er ook veel 'nieuwe' mensen geholpen (en gelukkig zijn er ook veel 'nieuwe' gevers). het is wel zo dat die drempel hoog is om iets te vragen. als je eenmaal die drempel over bent om op FHF je hele verhaal neer te zetten is het ook makkelijker omdat een volgende keer te doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
Helemaal mee eens. En ja sommige users zullen nou eenmaal wat sneller reageren omdat ze veel in FHF zitten, maar als dat echt de spuigaten uitloopt dan spreken we die user daar echt wel op aan.
Heeft Lobelletje zich speciaal geregistreerd een jaar geleden om een jaar later 2 posts te plaatsen waarin hij kan afgeven op andere users?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En barbapapamama schreef als reactie (excuses voor de bagger layout, er ging iets verkeerd met quoten):
Bedoel je deze post als steekproef?
[..]
quote:geregistreerd op: woensdag 1 december 2010 @ 22:52
laatste bezoek: 25 seconden geleden.
aantal posts: 2 (gemiddeld 1 per dag)
We zijn wel blij met feedback natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heeft Lobelletje zich speciaal geregistreerd een jaar geleden om een jaar later 2 posts te plaatsen waarin hij kan afgeven op andere users?
[..]
Je hebt inderdaad gewoon recht op feedback.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:56 schreef lobelletje het volgende:
ja je moet er maar de tijd voor hebben om te reageren zoals jij. wie ben jij om dit te zeggen, vergeet je kat en de vaatwasser niet. Ik mag net als jij een bericht sturen wanneer ik dat wil ben lid van fok,waar slaat je reaktie op.. Nee ik werk gewoon en heb het druk dus reageer niet. Iedereen mag op fok regeren wanneer hij het wil.
Dat jij de behoefte hebt om je te verdedigen begrijp ik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:01 schreef DJMO het volgende:
't valt me gewoon op dat die éne post die je plaatst (oke, de tweede) een klaagzang is dat anderen zoveel krijgen en de rest niets. Ik reageer lang niet op alles wat ik wel zou willen hebben , en er zijn ook dingen aan mijn neus voorbij gegaan. Ik heb mijn priveredenen om niet te werken, (en als je goed meeleest in oud, zou je ongeveer wel weten welke dat kunnen zijn) en nee, de gemeenschap draait niet op voor mijn thuiszitten. De vaste lasten etc kunnen "gewoon" betaald worden van het salaris van mijn man, maar wat extra's zit er niet in idd.
en vaatwasser? Die heb ik via gratisoptehalen.nl gekregen dus niet via FOK! ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:04 schreef Ireth het volgende:
Dat is ook bij de meesten het probleem denk ik, de goodwil is er wel, de middelen alleen niet.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:32 schreef Ireth het volgende:
Ik heb overigens na gisterenavond uitgebreid heen en weer zitten pm-en met Lobelletje. De geuitte frustratie kwam dus voort uit het vaatwasser topic voor Hinkepink. Inmiddels ben ik zwaar overtuigd van de noodzaak voor haar om een goed werkende vaatwasser te hebben en ben ik her en der aan het zoeken en lobby-en om te kunnen helpen. Van mijn kant dus even deze melding, dat ik de frustratie van Lobelletje begrijp, de manier van uiten was misschien niet slim, maar Lobelletje is in wezen een goed persoon die ook goed wilt doen.Fijn dat je het hier post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En lobelletje is een lieve vriendin dat ze zo in de bres springt voor Hinkepink. Maar ik denk net als jullie dat er op dit moment simpelweg nog niemand is langsgekomen met kennis van vaatwassers. Er zijn een paar tips gegeven, maar daar is hinkepink natuurlijk niet mee geholpen. FHF heeft echter wel bewezen dat het soms even kan duren maar dat er dan toch hulp komt uit onverwachte hoek. Dus hopelijk gebeurt dat hier ook.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hij geeft niet de norm aan, hij geeft aan hoe het voor hem is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:38 schreef lobelletje het volgende:
Ja je discrimineert . Waarom mogen nieuwe fokkers niets vragen. Dit is een openbaar forum en sommige mensen gaan door het stof om hun problemen op het forum te zetten nieuwe mensen hebben daar evenveel recht toe als de fokkers die het al jaren doen. En waarom niet. Fokkers voor Fokkers is opgericht om mensen met problemen te helpen en daar komen er steeds meer van. Wie ben jij om te bepalen dat alleen de oude hap geholpen wordt.
Een FOK!ker ben je wanneer je je registreerd. En ja er zullen mensen zich speciaal registreren voor FHF en ja een deel daarvan kan misbruik maken van dit forum maar! dat kan een user die hier al jaren lid is natuurlijk ook. Laten we het erop houden dat de het aan de aanbieders is en laten we al helemaal geen labels met wel of niet betrouwbaar aan mensen hangen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:45 schreef DJMO het volgende:
Wanneer ben je een FOK!ker? Natuurlijk mogen ook nieuwe mensen om dingen vragen, op dingen reageren. Maar er zijn mensen bij, no offence, die zich speciaal registreren om alleen hier te reageren. Dat kan door sommigen, wederom no offence, gezien worden als profiteren. Natuurlijk zijn er ook uitzonderingen, maar probeer die eens te filteren? Verhalen van een pas geregistreerde user zijn vrijwel niet na te trekken, die van een user die al jarenlang post kun je nog het e.e.a. terugzoeken in de pohi. maw: ze komen wat betrouwbaarder over dan de eerste de beste nieuweling ... Het forum heet FOK!kers helpen FOK!kers .. en niet voor niets.
Zit daar dan geen eisen of beperken aan? Iemand met 1 post die vraagt om één TV is een fokker? Of zien jullie meteen dat het een kloon is van een ander (die niet onder eigen naam wil posten)?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een FOK!ker ben je wanneer je je registreerd. En ja er zullen mensen zich speciaal registreren voor FHF en ja een deel daarvan kan misbruik maken van dit forum maar! dat kan een user die hier al jaren lid is natuurlijk ook. Laten we het erop houden dat de het aan de aanbieders is en laten we al helemaal geen labels met wel of niet betrouwbaar aan mensen hangen.
ik wil helemaal geen label ophangen, maar de post van JK verklaren. Vandaar ook dat ik NO OFFENCE vetgedrukt neerzette. Ik ben veels te dankbaar dat ik zo gul geholpen ben 't laatste jaar. (getuige ook m'n post op 1 of 2 jan. in dit topic)quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een FOK!ker ben je wanneer je je registreerd. En ja er zullen mensen zich speciaal registreren voor FHF en ja een deel daarvan kan misbruik maken van dit forum maar! dat kan een user die hier al jaren lid is natuurlijk ook. Laten we het erop houden dat de het aan de aanbieders is en laten we al helemaal geen labels met wel of niet betrouwbaar aan mensen hangen.
Als we reden hebben om te twijfelen kunnen we dit laten checken. En nee verder zit daar geen echte beperking aan, dat is niet aan ons maar aan de gevers te bepalen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zit daar dan geen eisen of beperken aan? Iemand met 1 post die vraagt om één TV is een fokker? Of zien jullie meteen dat het een kloon is van een ander (die niet onder eigen naam wil posten)?
Ok omdat je naar de FAQ linkte dacht ik dat je het als norm wilde aandragen. En ja ik weet dat je dankbaar bent maar jij bent dan ook al jaren lid van FOK! dus heeft verder wening met de discussie te maken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik wil helemaal geen label ophangen, maar de post van JK verklaren. Vandaar ook dat ik NO OFFENCE vetgedrukt neerzette. Ik ben veels te dankbaar dat ik zo gul geholpen ben 't laatste jaar. (getuige ook m'n post op 1 of 2 jan. in dit topic)
Zou je op mijn posts willen reageren en die van DJMO even willen negeren? Zoals ik al aangaf op de post van DJMO en op je eigen post is dat iedereen inderdaad dat recht heeft. En ik vermoed dat Cat dat ook vindt en dat is denk ik het belangrijkste.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:02 schreef lobelletje het volgende:
Oja je bent pas een Fokker als je er al jaren zit, dat is niet de bedoeling van Danny, Fok is een dynamisch forum waarop dagelijks zich nieuwe leden aanmelden. En die leden hebbben net zoveel rechten laat dat duidelijk zijn. Hoe durf je te zeggen dat mensen speciaal om dingen vragen.
Waarom moeten verhalen terug te vragen zijn? FOK is voor iedereen en iedereen heeft evenveel rechten en als dat niet zo is dan is het bestaansrecht van FOK ter discussie.
Laten we duidelijk zijn jouw reactie is uit zelfbehoud .
En verder ga ik niet . Is een aardige discussie , die denk ik niet door Danny geambieerd wordt
Zoals Liesje al zegt, beschouw de mening van DJMO als haar eigen mening (net zoals jij de jouwe hebt, zoals iedereen die heeft, en dat is prima). En neem van ons mods aan de FHF in het leven is geroepen voor iedere fokker. Als je als nieuwe user met een vraag komt dan zullen de users net zo snel naar jouw topic kijken als naar een topic van een iemand die al langer op fok zit. En als je duidelijke info geeft, je topic bijhoudt en netjes reageert (dat verwachten we van iedereen trouwens, zowel vrager als gever) dan zal iemand die in de aanbieding heeft wat jij nodig hebt echt wel reageren.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:02 schreef lobelletje het volgende:
Oja je bent pas een Fokker als je er al jaren zit, dat is niet de bedoeling van Danny, Fok is een dynamisch forum waarop dagelijks zich nieuwe leden aanmelden. En die leden hebbben net zoveel rechten laat dat duidelijk zijn. Hoe durf je te zeggen dat mensen speciaal om dingen vragen.
Waarom moeten verhalen terug te vragen zijn? FOK is voor iedereen en iedereen heeft evenveel rechten en als dat niet zo is dan is het bestaansrecht van FOK ter discussie.
Laten we duidelijk zijn jouw reactie is uit zelfbehoud .
En verder ga ik niet . Is een aardige discussie , die denk ik niet door Danny geambieerd wordt
Ik begrijp (uit de toon van je posts) dát je boos en verongelijkt bent. Ik snap alleen nog steeds niet wáárom. Kun je dat uitleggen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:12 schreef lobelletje het volgende:
ach je reageert niet echt op mijn post, strijk DJMO nog even over de bol. het zegt iets over Fok waar danny niet blij over wordt. Iedereen mag zich aan melden bij Fok en gebruik maken van alle mogelijkheden en what the fuck wat interesseert je historie . Het is al knap dat mensen hun achtergrond willen geven, maar kennelijk zijn mensen bang dat ze dan niet kunnen krijgen wat ze willen
Liesje reageert zeer zeker op je posts, alleen jij kiest er telkens voor om alleen op DJMO te reageren.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:12 schreef lobelletje het volgende:
ach je reageert niet echt op mijn post, strijk DJMO nog even over de bol. het zegt iets over Fok waar danny niet blij over wordt. Iedereen mag zich aan melden bij Fok en gebruik maken van alle mogelijkheden en what the fuck wat interesseert je historie . Het is al knap dat mensen hun achtergrond willen geven, maar kennelijk zijn mensen bang dat ze dan niet kunnen krijgen wat ze willen
Dat zeg ik toch ook steeds? Zodra je je registreerd ben je FOK!ker en heb je evenveel recht als anderen wat mij betreft! Alleen kunnen we users moeiijk verplichten aan wie ze iets moeten bieden. En ik zie mezelf DJMO ook niet over de bol strijken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:12 schreef lobelletje het volgende:
Ja, ik wil.quote:
Jij wilt dat ik hier ga roepen dat Lobelletje best wel gelijk heeft?quote:
Dat mag je hier best roepen. Ieder zijn mening.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij wilt dat ik hier ga roepen dat Lobelletje best wel gelijk heeft?
Ik ben het deels met je eens hoor, sommige users krijgen meer dan anderen, zijn hier meer aanwezig dus reageren soms sneller maar er zijn ook een hele hoop onbekende FOK!kers geholpen. Vaak heeft een aanbieder een wie het eerst roept krijgt het idee. Prima. Soms wil een user graag weten wie het in zijn of haar ogen het beste kan gebruiken, prima. Maar! Ook die users hebben hun rechten, precies dezelfde als de pas geriegisteerde users namelijk. Het is alleen niet zo dat welke user hier dan ook wordt voorgetrokken door de mods.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij wilt dat ik hier ga roepen dat Lobelletje best wel gelijk heeft?
Eerste wat me opvalt is het woordje willen. Misschien dat dat het nadeel van internet is (dingen kunnen verkeerd overkomen), maar in FHF heb je te maken met gevers, en ontvangers.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:12 schreef lobelletje het volgende:
Het is al knap dat mensen hun achtergrond willen geven, maar kennelijk zijn mensen bang dat ze dan niet kunnen krijgen wat ze willen
De een is bescheiden, de andere inhalig en daar bedoel ik niemand specifiek mee. Maar er is toch niet echt een dermate scheefgroei dat hier gieren zijn die elke prooi mee naar huis nemen of wat is nu het drama?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben het deels met je eens hoor, sommige users krijgen meer dan anderen, zijn hier meer aanwezig dus reageren soms sneller maar er zijn ook een hele hoop onbekende FOK!kers geholpen. Vaak heeft een aanbieder een wie het eerst roept krijgt het idee. Prima. Soms wil een user graag weten wie het in zijn of haar ogen het beste kan gebruiken, prima. Maar! Ook die users hebben hun rechten, precies dezelfde als de pas geriegisteerde users namelijk. Het is alleen niet zo dat welke user hier dan ook wordt voorgetrokken door de mods.
Nu je ons zolang in spanning hebt gehouden kan ik niet langer wachten tot je je oplossing hierop post!
Ik heb geen oplossing, was het maar zo!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
Nu je ons zolang in spanning hebt gehouden kan ik niet langer wachten tot je je oplossing hierop post!
En daarmee raak je de achtergrond van mijn vraag.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:34 schreef frederik het volgende:
Maar net als dat een aanbieder niet moet denken dat die van zijn "troep" af komt via FHF, moet een vrager niet gaan "eisen" dat zijn vraag opgelost gaat worden binnen FHF.
Ik had gehóópt dat lobelletje vandaag de kans zou nemen om op een rustige manier uit te leggen waar de frustratie van de eerdere posts vandaan komt. Ik zou bijvoorbeeld best kunnen snappen dat je je soms zo machteloos voelt als je ziet dat een vriendin het moeilijk heeft en dat je soms zou willen dat je met hard roepen iets voor elkaar zou kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:14 schreef ElisaB het volgende:
Ik begrijp (uit de toon van je posts) dát je boos en verongelijkt bent. Ik snap alleen nog steeds niet wáárom. Kun je dat uitleggen?
Maar ik zou het raar vinden als Hinkepink wordt aangekeken op de posts van Lobelletje eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En daarmee raak je de achtergrond van mijn vraag. Ik had gehóópt dat lobelletje vandaag de kans zou nemen om op een rustige manier uit te leggen waar de frustratie van de eerdere posts vandaan komt. Ik zou bijvoorbeeld best kunnen snappen dat je je soms zo machteloos voelt als je ziet dat een vriendin het moeilijk heeft en dat je soms zou willen dat je met hard roepen iets voor elkaar zou kunnen krijgen.
Helaas heeft lobelletje dat niet gedaan (in tegendeel) en ik vrees dat hij / zij hiermee meer kwaad dan goed heeft gedaan voor hinkepink. Want helaas is het zo frederik zegt: er is niet veel te eisen in FHF.
Zoals ik het begrijp is lobelletje teleurgesteld dat er nog geen hulp is geboden in het vaatwassertopic van haar vriendin. En heeft ze daardoor het gevoel dat er mensen worden voorgetrokken. Alleen zoals Cat eerder al aangaf is de vraag nogal specifiek en misschien niet zo makkelijk te helpen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De een is bescheiden, de andere inhalig en daar bedoel ik niemand specifiek mee. Maar er is toch niet echt een dermate scheefgroei dat hier gieren zijn die elke prooi mee naar huis nemen of wat is nu het drama?
Dat is het andere uiterste. Maar denk jij dan serieus dat iedereen nu naar het topic van hinkepink gaat hollen, omdat lobelletje hier een grote scheur opentrekt?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:42 schreef tombolafan het volgende:
Maar ik zou het raar vinden als Hinkepink wordt aangekeken op de posts van Lobelletje eigenlijk
Ik heb het niet zo gevolgd eigenlijk. Maar het is hier geen bestel-dienst, afhaal-loket of wensput. Niet iedereen kan altijd geholpen worden en er is niet altijd iemand die net dat kan missen wat een ander zoekt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp is lobelletje teleurgesteld dat er nog geen hulp is geboden in het vaatwassertopic van haar vriendin. En heeft ze daardoor het gevoel dat er mensen worden voorgetrokken. Alleen zoals Cat eerder al aangaf is de vraag nogal specifiek en misschien niet zo makkelijk te helpen.
Nee, maar omdat jij zegt dat lobelletje meer kwaad dan goed doet met die posts dacht ik dat je dat bedoeldequote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is het andere uiterste. Maar denk jij dan serieus dat iedereen nu naar het topic van hinkepink gaat hollen, omdat lobelletje hier een grote scheur opentrekt?
Ik hoop ook heel erg dat dit niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik zou het raar vinden als Hinkepink wordt aangekeken op de posts van Lobelletje eigenlijk
Die post stond in een ander topic (maar had ik ook vanuit het vaatwassertopic hier naartoe gehaald). Omdat het een andere discussie is die de vrager in dat topic niet verder zou helpen. Maar wel een discussie die gerust gevoerd mag worden. Houdt ons ook scherp.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die post was toch hier naar toe gehaald trouwens?
En toch zit die kans er wel in.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar omdat jij zegt dat lobelletje meer kwaad dan goed doet met die peosts dacht ik dat je dat bedoelde
Jammer van die oplossing.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen oplossing, was het maar zo!
Ik zie het zo:
Ik snap best dat het voor nieuwere mensen soms moeilijk is om te zien hoeveel sommigen mensen krijgen. Want JUIST de mensen die zich hier voor aanmelden/ een kloon maken moeten imo een drempel over om om hulp te vragen, itt mensen die op FOK! al vaker hun (verdrietige) verhaal verteld hebben.
En ja, dan lijkt het me lastig als je het idee krijgt dat sommige mensen op alles (of iig veel) snel reageren en daardoor erg veel van het aangebodene krijgen of om dingen vragen in FHF.
En ook ik heb bij sommige dingen dan twijfels, maar gelukkig ben ik in een positie dat ik mezelf kan redden en niet echt iets nodig heb en me daar dus minder druk over maak misschien
Natuurlijk snap ik dat users die het nodig hebben (oud of nieuw) het liefst zoveel mogelijk geholpen wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer van die oplossing.
Wanneer het echt de spuigaten uitloopt bij ontvangers kan je er van uitgaan dat we wel aan de bel trekken. Meer kunnen wij niet doen en ja ik snap dat die drempel hoog is voor nieuwe users en dat die drempel misschien wat meer weg is bij users die hier al even rondlopen maar ook die users hadden natuurlijk in het begin die drempel.
Ik kan alleen maar tegen de nieuwe users zeggen, stap die drempel over en vraag gewoon, en tegen users die al veel hebben mogen krijgen, probeer ook te denken aan de users die die drempel nog overr moeten en gun ze wat tijd.
Kuch!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:47 schreef frederik het volgende:
[..]
En toch zit die kans er wel in.
De drempel om een "asphalt's brommer reparatie" opnieuw te doen (door 1 of meerderen geld voor een andere vaatwasser bij elkaar leggen als reparatie onmogelijk blijkt, veel teveel tijd kost) wordt wel verhoogd
Dat je dat afvraagt snap ik, maar dat is niet aan ons als mods.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik dat users die het nodig hebben (oud of nieuw) het liefst zoveel mogelijk geholpen wordenMaar (ik heb even teruggelezen/-gezocht
) ik snap ook wel dat het je kan ergeren dat iemand die geen geld had voor de operatie van de kat kort daarop wel weer twee andere katten blijkt te hebben, en dan ook nog reageert op een caviakooi-aanbod terwijl diegene geen cavia of wat dan ook heeft en hier nog wel eens dingen claimt nodig te hebben.
Dan vraag ik me toch af waar de prioriteiten van zo iemand liggen
Laat ik het simpel zeggen (en vooral voor mezelf spreken): ik ben gek genoeg om morgen een reparatiedienst te bellen en die bij de betreffende vaatwasser langs te sturen. Ik heb wel gekkere dingen gedaan. Maar het geschreeuw van lobelletje is voor mij absoluut een drempel. Want ik ben een behoorlijke tegenstander van 'buigen voor een grote bek'. Dus ik kijk hinkepink nergens op aan, maar toch...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:47 schreef frederik het volgende:
En toch zit die kans er wel in.
De drempel om een "asphalt's brommer reparatie" opnieuw te doen (door 1 of meerderen geld voor een andere vaatwasser bij elkaar leggen als reparatie onmogelijk blijkt, veel teveel tijd kost) wordt wel verhoogd
Nee dat zouden die users zelf in moeten gaan zien (of de aanbieders zouden daar op in moeten springenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat je dat afvraagt snap ik, maar dat is niet aan ons als mods.
GEEN! inzamelingsacties, alleen deze was zo snel dat ik het te laat zag. n dan kan ik nog wel heel streng roepen van dit mag niet, maar het geld was ongeveer al bij de brommermakert.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:54 schreef tombolafan het volgende:
En dat snap ik sowieso ook niet zo goedwat is de policy nou? Geen geldinzamelingen dacht ik, maar dan is er een brommer stuk en dan wordt het toch wel gedaan? Ik ben het kwijt
Je bent het helemaal niet kwijt, maar je bent nogal rechtlijnig en niet vies van een relletje, maar u vraagt, wij draaien: geld inzamelen mag niet, maar de mods waren er niet snel genoeg bij; het was al gebeurd voor een mod het had gezien (en dat had je zelf kunnen nalezen)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:54 schreef tombolafan het volgende:
En dat snap ik sowieso ook niet zo goedwat is de policy nou? Geen geldinzamelingen dacht ik, maar dan is er een brommer stuk en dan wordt het toch wel gedaan? Ik ben het kwijt
En aanvullend: als het via PM plaatsvindt (en dat kan als een topic een tijdje loopt en een aantal users meegedacht hebben over een non-monetaire oplossing) dan hebben wij er geen zicht op.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
GEEN! inzamelingsacties, alleen deze was zo snel dat ik het te laat zag. n dan kan ik nog wel heel streng roepen van dit mag niet, maar het geld was ongeveer al bij de brommermakert.
Je hebt gelijk, ik reageerde niet zoals ik had moeten doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben heus niet op zoek naar een rel
Maar er postte gewoon een mod mee (okee, geen FHF-mod) en ook genoeg mensen die WISTEN dat het niet de bedoeling wasEn als er dan als eerste reactie van een FHF-mod "zo mooi dit
" staat, en er verder alleen maar "foei" met hartjes staat dan vind ik dat toch een beetje raar.
Ik heb iig niet het idee dat er ook maar één keer echt duidelijk is gezegd dat dit echt niet de bedoeling is. En als mods van andere fora gewoon meedoen geeft dat een rare indruk vind ik.
Want dan ben je imo niet echt duidelijk, ik vind dat er duidelijkheid moet zijn in een forum, want nu lijkt het "als je snel genoeg bent kun je stiekem wel geld inzamelen" en ik vind dat er gewoon één lijn getrokken moet worden
Hoe duidelijk moeten we zijn? Er mag geen geld ingezameld worden voor vragers.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben heus niet op zoek naar een rel
Maar er postte gewoon een mod mee (okee, geen FHF-mod) en ook genoeg mensen die WISTEN dat het niet de bedoeling wasEn als er dan als eerste reactie van een FHF-mod "zo mooi dit
" staat, en er verder alleen maar "foei" met hartjes staat dan vind ik dat toch een beetje raar.
Ik heb iig niet het idee dat er ook maar één keer echt duidelijk is gezegd dat dit echt niet de bedoeling is. En als mods van andere fora gewoon meedoen geeft dat een rare indruk vind ik.
Want dan ben je imo niet echt duidelijk, ik vind dat er duidelijkheid moet zijn in een forum, want nu lijkt het "als je snel genoeg bent kun je stiekem wel geld inzamelen" en ik vind dat er gewoon één lijn getrokken moet worden
En daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:09 schreef tombolafan het volgende:
En nee dat is echt niet om te rellen, het viel me toen al op en ik wilde het toch even feedbacken
Niks ten nadele van elkaar helpen, met goederen of met geld, maar het moet eerlijk en volgens de regels gaan imo
Dat snap ik, maar er mogen ook geen naaktfoto's gepost worden op FOK! en als dat wel gebeurd volgen er sancties, maar dat is in dit geval gewoon totaal niet, en dat viel me op en vond ik apart, that's allquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe duidelijk moeten we zijn? Er mag geen geld ingezameld worden voor vragers.
Punt.
Maar wij zijn niet 24/7 online dus dan glipt een spontane actie er soms doorheen. Volgens mij hebben we het over 2, maximaal 3 'incidenten'. In de 15 maanden dat FHF inmiddels bestaat.
banaanvraag, dus banquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:10 schreef tombolafan het volgende:
Dusssssssssssssssssssssss en ban voor alle mensen die toen geld hebben gegeven aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |