abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106213965
Zat in m'n kerstpakket maar wij hebben er geen moer aan, iemand anders misschien wel.

Voorwaarden die er al op staan:

• uiterlijk 30 maart 2012 boeken

• geldig voor aankomsten van 6 januari t/m 24 september m.u.v. schoolvakanties en feestdagen

• niet geldig i.c.m. andere kortingen, Toppings en Friendsvoordelen.

Wat dat ook moge wezen...........

Meer? voorwaarden en info op www. bungalowcadeaubon.nl

Heb zelf die site niet bekeken omdat de bon sowieso in de schoolvakanties niet geldig is.
Daarom hebben wij er ook niks aan, iemand anders misschien wel?

Gratis iig voor degene die de site heeft bezocht en er daadwerkelijk iets aan heeft.
Is geen spam, maar zou het jammer vinden als degene die em krijgt er niks aan heeft door de mogelijkheden op de site niet te lezen.
Kan ie beter hier bij het oud papier toch? ;)

Dus kom maar op Centerparksliefhebbers! :)

[ Bericht 3% gewijzigd door vannelle op 30-12-2011 18:56:49 ]
pi_106228768
Ik houd mij aanbevolen :)
Sappig !!
pi_106273006
Het loopt niet echt storm hiero en dus ben je de enige. :)
PM je adres maar en ik stuur em op. ;)
  zondag 1 januari 2012 @ 11:47:22 #4
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_106273016
Die zat ook in mijn kerstpakket :D

Eens kijken of wij er wat me gaan doen....
F means you're fucked
pi_106273955
Als je er niks mee doet mag je mijn topic wel kapen hoor. :P
pi_106277217
Ik heb d'r één van 100 Euro van De Roompot (duurder vakantiepark) ook al aangeboden, liep ook niet echt storm. :') M'n ouders zouden ook nog kijken of ze er wat mee konden maar als iemand hier 'm wil, mag je 'm hebben. :)
Hallon!
  zondag 1 januari 2012 @ 15:24:19 #7
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106277243
Volgens mij kan iedereen die bon gebruiken, ook al heb je hem niet. Er staat namelijk geen code op die je moet doorgeven o.i.d.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_106277709
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 15:23 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb d'r één van 100 Euro van De Roompot (duurder vakantiepark) ook al aangeboden, liep ook niet echt storm. :') M'n ouders zouden ook nog kijken of ze er wat mee konden maar als iemand hier 'm wil, mag je 'm hebben. :)
Da's de pest van dit soort bonnen, je krijgt ze bekant als folder in je handen gedrukt.
Er aan komen is niet zo lastig, je komt er alleen niet van af. :P
Maakt ook niet uit, oudpapierbak is groot genoeg maar liever maak ik er iemand blij mee.

quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2012 15:24 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij kan iedereen die bon gebruiken, ook al heb je hem niet. Er staat namelijk geen code op die je moet doorgeven o.i.d.
Staat idd geen code op, bij het boeken moet je aangeven dat je deze korting wilt gebruiken.
Hoe dat precies werkt weet ik niet en ga ik ook niet uitzoeken.
Daarom schreef ik ook al dat degene die deze korting wil eerst zelf de website moet bezoeken voor de voorwaarden.

Het is trouwens nog erger dan ik dacht, heb de bon nog es bekeken.
Ook 150 euro korting bij Sunparks en als slagroom op het toetje ook 25% korting bij Pierre & Vacances.

Begin te denken dat dit een stille hint van de baas is dat ik minder moet gaan werken :+
  zondag 1 januari 2012 @ 19:34:28 #9
63722 z80
I fink you freaky
pi_106284263
op zich wel een leuke actie. alleen de adder onder het gras is een beetje groot.
quote<
Algemene actievoorwaarden
Er geldt een minimale huurprijs van ¤ 99 na verrekening van de korting.
De cottagehuur is exclusief reserveringskosten, toeristenbelasting, bedlinnen (Comfort cottages) en overige gemeentelijke heffingen.
>quote
en dat maakt het alsnog duur.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_106284470
Het kost nou eenmaal geld, heb nooit gezegd dat het een gratis vakantie oplevert.

Wat het wel oplevert is een verschil van 150 euro, vast wel iemand die daar blij mee is. ;)
pi_106284970
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2012 15:24 schreef automatic_ het volgende:
Dit klopt. Wij hadden meerdere dezelfde kerstpaketten met in allemaal dezelfde bon. Het is gewoon een algemene bon. Zelfde ''code'' dus iedereen die interesse heeft, kan het gewoon gebruiken. Je hoeft de bon er niet eens voor te hebben
pi_106308582
Ik heb hem volgens mij gelijk de papierbak in gedaan :@ :o.
pi_106308750
Dat blijft een optie natuurlijk. :)
Komt steeds dichterbij......
pi_106569118
Slotje graag, deze gaat bij oud papier. :(
pi_106569753
Je kan hem toch beter open laten, er kan nog twee maanden geboekt worden en misschien heeft er toevallig iemand (later) wel interesse in.
pi_106570024
Tegen die tijd is er vast wel een andere aanbieding.
Blijkbaar wil niemand deze dus kan ik net zo goed stoppen met aanbieden, een belangstellende had zich anders al wel gemeld denk ik.

Ik geef het nog 24 uur, morgen rond deze tijd ligt ie bij het oud papier of is onderweg naar iemand. ;)
pi_106574725
Ik had mij gemeld maar nog steeds niks gezien.
Sappig !!
pi_106575713
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 20:31 schreef Loontjah het volgende:
Ik had mij gemeld maar nog steeds niks gezien.
ik ook niet want:
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 11:46 schreef vannelle het volgende:
Het loopt niet echt storm hiero en dus ben je de enige. :)
PM je adres maar en ik stuur em op. ;)
Als je dat alsnog doet is ie voor jou. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')