Persoonlijk vind ik het ook geen opmerking die gemaakt hoeft te worden aangezien het bericht gaat om een kind in een bodysock, wat niets met een fetish te maken heeft.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:39 schreef WrappedEuphoria het volgende:
@:Peejtur
Dit bericht: WrappedEuphoria in FHF / Kerstpakkettenactie ‘25 Gevers en ontvangers hier aanmelden
Als je niet weet waar het over gaat blijf er dan aub af met je gastedit.
Dus dat.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het ook geen opmerking die gemaakt hoeft te worden aangezien het bericht gaat om een kind in een bodysock, wat niets met een fetish te maken heeft.
Dus dat hoeft ook niet als voorbeeld gebruikt te worden.
Als het onderwerp kinderen is hoeft dat echt niet.
Ik wist niet dat het om een kind ging in dit geval, ik noemde dat gezien het in de post van Mommychilgrad stond met de google quote.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het ook geen opmerking die gemaakt hoeft te worden aangezien het bericht gaat om een kind in een bodysock, wat niets met een fetish te maken heeft.
Dus dat hoeft ook niet als voorbeeld gebruikt te worden.
Als het onderwerp kinderen is hoeft dat echt niet.
Waarom meteen weg blijven uit het topic?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:46 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het om een kind ging in dit geval, ik noemde dat gezien het in de post van Mommychilgrad stond met de google quote.
Zat verder niets achter. Maar ik blijf wel uit het topic.
Mezelf ervoor behoeden dat ik nog meer debiele dingen daar post. Ik had het niet door, anders had ik dat bericht sowieso niet geschreven.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Waarom meteen weg blijven uit het topic?
Gewoon even context kijken voor je een reactie geeft waarin je begint over een fetish. Even een stapje terug doen voor je op invoeren drukt.
Je bent van harte welkom in het topic.
ik heb de capslock uitgezetquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:19 schreef Sally het volgende:
FHF / AH bioscoop kaartjes
Kan iemand even de titel wat opkalefateren?
Vergeten blokhaken te plaatsen, en 'Vraag en Aanbod zegels' erbij te zetten.
Iets met via mobiel doen.
is geregeldquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:36 schreef laziness het volgende:
Kan iemand het onderste deel van de OP van het KPA topic weer in zo’n mooi blauw blokje zetten?
Vielen dank!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |