nouja dat is precies waarom ik dacht moet het daar niet posten en terecht dus blijkbaar. maakt niet uit, maar daarom vraag ik het hier.quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
vanuit de FAQ
[..]
en ja dat is een heel flauw antwoord, dat weet ik. Heb er ook over nagedacht of ik het milder kan maken, maar eigenlijk is deze tekst gewoon te treffend.
Sorry het antwoord is dus helaas nee.
Was het nog gelukt om 'm te vinden ergens?quote:Op donderdag 4 januari 2024 01:25 schreef Sally het volgende:
FHF / Gezocht: Takkie Knuffel maat L (HEMA)
Mag dicht.
Jaquote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:55 schreef Viv het volgende:
[..]
Was het nog gelukt om 'm te vinden ergens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op maandag 22 september 2025 11:42 schreef DJMO het volgende:
Waar is het kerstpakket Topic?Zit ik ook al op te wachten, heb al wat van dat kerstcadeau lint gehaald bij de action, het is zo weg namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Ik heb me tot nu ingehouden, ik heb alleen drie metalen mini kert brievembusjes gekocht voor de pakketjes voor m'n jongens. Vorig jaar was het echt te gortig, toen had ik b pakketten al bijna compleet en moesten er ontvangers gezocht worden die bij m'n pakketten pastenquote:Op woensdag 24 september 2025 15:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zit ik ook al op te wachten, heb al wat van dat kerstcadeau lint gehaald bij de action, het is zo weg namelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |