deze zit in dezelfde reeks, 2023 2022 etc zitten er ook inquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:25 schreef Ama het volgende:
Heeft er iemand trouwens een linkje naar vorig jaar?
Ah ja duh.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze zit in dezelfde reeks, 2023 2022 etc zitten er ook in
Wauw wat veelquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:25 schreef laziness het volgende:
43 ontvangers en 43 gekoppeld aan een gever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:40 schreef Schanu het volgende:
Lieve lieve grote wensen donateur en Laziness..
Woorden schieten tekort. Mijn vrouw berichtte mij toen ik op mijn werk was dat er een cadeautje was binnengekomen voor Jewel. En wat is ze blij![]()
Ze heeft de bodysock aangedaan en heeft er de rest van de dag in gewoond. Ze trok zich er in terug en rolde er de hele kamer mee door. Ik heb haar nog nooit zó in haar element gezien.
Ik schrijf dit met tranen in mijn ogen. We zijn jullie zó dankbaar dat dit mogelijk is gemaakt voor Jewel en we hopen zo erg dat dit haar wat meer rust in haar hoofd en lijf gaat geven.
Duizendmaal dank![]()
![]()
Plaatje bij het praatje in de spoiler.Wat een gaaf ding! Ik hoop dat ze er veel aan heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik dit als mini ook geweldig had gevonden voor rust. Gewoon letterlijk je eigen cocon.
Woorden schieten tekort. Mijn vrouw berichtte mij toen ik op mijn werk was dat er een cadeautje was binnengekomen voor Jewel. En wat is ze blij![]()
Ze heeft de bodysock aangedaan en heeft er de rest van de dag in gewoond. Ze trok zich er in terug en rolde er de hele kamer mee door. Ik heb haar nog nooit zó in haar element gezien.
Ik schrijf dit met tranen in mijn ogen. We zijn jullie zó dankbaar dat dit mogelijk is gemaakt voor Jewel en we hopen zo erg dat dit haar wat meer rust in haar hoofd en lijf gaat geven.
Duizendmaal dank![]()
![]()
Plaatje bij het praatje in de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ontzettend fijn dat het meteen zoveel deed voor haar. Precies de reden waarom er niet tot kerst is gewacht met deze wens.Ik heb je lief mijn hele leven
Duizendmaal dank![]()
![]()
Plaatje bij het praatje in de spoiler.Wat fantastisch! Ik krijg echt tranen in mijn ogen van de bijgevoegde foto’s! Wat fijn en mooi om te zien dat ze zo in haar element is. Ik hoop dat het haar de rust gaat brengen 🥰SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt het favorietste topic van het jaar dit!
Volgens Google:quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:00 schreef Peejtur het volgende:
Ik ken dat helemaal niet. Wat doet het?
quote:Een bodysock wordt gebruikt om sensorische input te bieden, angst en stress te verminderen en het lichaamsbewustzijn te verbeteren, vooral voor kinderen (en volwassenen) met autisme of ADHD. De constante compressie voelt als een kalmerende knuffel, wat zorgt voor een veilig gevoel en ontspanning.
Ik heb er 57quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:32 schreef Sally het volgende:
en ik weet van sommige mensen hier dat die ze ook hebben).
62 dagen nog maar !?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:12 schreef laziness het volgende:
Laten we die AH uitjes niet in dit topic bespreken. Een nieuw topic om ze aan te bieden lijkt me beter.
[ afbeelding ]
Ik mag shoppen voor Qarrad!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:51 schreef Qarrad het volgende:
Ik wil wel geld geveren maar kan niet shoppen want dan ontploft mijn hoofd. Dus als er iemand wil teamen met mij als shopper, contact me
Ik heb geen idee wat mijn bijdrage hierin is geweest, maar graag gedaanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:29 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik mag shoppen voor Qarrad!
Bedankt voor de ´tip´ @:DJMO ik kan ook wel wat afleiding gebruiken deze weken
Mail enzo komt er zsm aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DJMO op 23-10-2025 17:53:52 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat mijn bijdrage hierin is geweest, maar graag gedaanDat in je spoiler had je eerder verteld, dat je het juist fijn vindt om nu afgeleid te zijn en dat daarom 7 pakketten geen issue zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de reden daarachter..
Sterkte..
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Voor mij zou dat ook echt een onbegaanbaar terrein zijn. Het begint al bij een beetje leuk shoppen en de tijd ervoor vrijmaken, maar vooral het feestelijk en netjes verpakken zou mij echt moordneigingen geven. Donateur zijn ligt mij ook veel beter dan shopper/gever 😵💫quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:51 schreef Qarrad het volgende:
Ik wil wel geld geveren maar kan niet shoppen want dan ontploft mijn hoofd. Dus als er iemand wil teamen met mij als shopper, contact me
Al dat inpakken is heus geen halszaak hoor!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Voor mij zou dat ook echt een onbegaanbaar terrein zijn. Het begint al bij een beetje leuk shoppen en de tijd ervoor vrijmaken, maar vooral het feestelijk en netjes verpakken zou mij echt moordneigingen geven. Donateur zijn ligt mij ook veel beter dan shopper/gever 😵💫
volgend jaar een nieuwe rol hier. Cadeau inpakkerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Voor mij zou dat ook echt een onbegaanbaar terrein zijn. Het begint al bij een beetje leuk shoppen en de tijd ervoor vrijmaken, maar vooral het feestelijk en netjes verpakken zou mij echt moordneigingen geven. Donateur zijn ligt mij ook veel beter dan shopper/gever 😵💫
I see what you did therequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
volgend jaar een nieuwe rol hier. Cadeau inpakker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |