Ik lag lekker te pitten, word ik bij Utrecht aangetikt door een passagier, of ik er niet toevallig uit hoefde hier. Nee eikel, ik moet nog twee uur, ik ga naar het eindpunt van deze treinquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Respect hoor dat je daarmee de trein in gaat.
Gwoon, zodra het klaar is. Duidelijk erop schrijven wanneer het opengemaakt mag wordenquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wat is een beetje de gebruikelijke tijd om te versturen? Ja voor 14 december, maar na sinterklaas ofzo?..
Wat is gebruikelijk?
Natuurlijk ook een optie, maar lijkt me nu nog wat vroegquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gwoon, zodra het klaar is. Duidelijk erop schrijven wanneer het opengemaakt mag worden
Meestal versturen wij het net na de Sinterklaasdrukte. Vorig jaar met een winkelwagentje met 4 grote dozen en we dachten een rustig moment te hebben gekozen en toen ging er daar vanalles mis met de apparatuur en stonden we daar ruim een half uur. Gelukkig hebben we nu een nieuw pakketpunt in de buurt waar je niet tussen de bloemen (hatsjoe) staat te wachtenquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wat is een beetje de gebruikelijke tijd om te versturen? Ja voor 14 december, maar na sinterklaas ofzo?..
Wat is gebruikelijk?
quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik lag lekker te pitten, word ik bij Utrecht aangetikt door een passagier, of ik er niet toevallig uit hoefde hier. Nee eikel, ik moet nog twee uur, ik ga naar het eindpunt van deze trein
Nog een klein half uurtje. Dan ben ik bij de ontvangers. Hoog tijd, want ik snak naar een bak koffie en een peukquote:
Inmiddels een peuk en pleur gehad ?quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nog een klein half uurtje. Dan ben ik bij de ontvangers. Hoog tijd, want ik snak naar een bak koffie en een peuk
Jup. Stap net in de trein terugquote:Op dinsdag 11 november 2025 13:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Inmiddels een peuk en pleur gehad ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |