abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219763695
@Irri-tante Kijk, het is uitgepakt
pi_219765581
Wat een leuk ontvangersbericht O+
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:55:45 #178
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219775724
quote:
Vandaag eindelijk mijn pakket in handen gekregen, het duurde (ook door mijzelf) even voor ik het pakket had. Maar wat was het het wachten waard.
Mijn gulle shopper en gever Sally en aquawoman hebben echt een mooi pakket samengesteld.
Ik weet dat ik lastig ben om voor te zoeken. Ik heb eigenlijk weinig wensen en ik vind het soms lastig om iets te willen omdat Ik soms denk dat ik het niet verdien maar toch is het ze gelukt.

Onder andere wat lekkers, iets praktisch en iets onverwachts wat gewoon heel erg leuk blijkt te zijn.

Pasta en saus, ja wie vind dat nu niet lekker. Ik hou van nieuwe dingen proeven en uitproberen dus hier ga ik snel een keer een lekkere maaltijd van maken en nodig dan mijn moeder uit om mee te genieten!
Vanille is gewoon echt een lekkere geur dus de kaarsen zullen ook altijd van pas komen.
Sokken! Had ik niet direct verwacht maar met het vele wandelen wat ik doe komt dat zeker van pas, en met dit weer zijn een paar lekkere warme sokken altijd welkom toch 😉.
Het warhammer figuurtje was geen verassing meer voor mij daar hadden we al over gesproken. Ik kan niet wachten om hem in elkaar te zetten en een mooi verflaagje te geven.

De bloemen en zaadjes had ik echt niet verwacht, dat vind ik een leuke verassing. Ik ga mijn best doen om ze groot te brengen. Ik heb ergens opgevangen dat je een plant ook een naam moet geven zodat ie dsn beter groeit.... deze zal dan uiteraard Sally komen te heten.

Ik ben de organisatie en in mijn geval de gulle gever en shopper ontzettend dankbaar.

Sally en aquawoman, heel erg bedankt ik ben er erg blij mee!

Ik heb je lief mijn hele leven
pi_219776284
Wandelsokken voor iemand die graag wandelt, dat is er eentje om te onthouden :!
pi_219850774
Heeft nu iedereen zijn pakket??
  zaterdag 17 januari 2026 @ 12:06:03 #181
244125 laziness
pi_219856216
Link naar het nieuwe formulier. Header moet ik nog fixen.

Verschillende antwoorden leiden naar verschillende secties in de vragenlijst dus daar kan je mee spelen om te zien wat het formulier doet.

https://forms.gle/hpKEWfNGmXiQwg3i8
pi_219856566
quote:
Wat superleuk om te zien! Alle judo's voor Sally die al het moeilijke werk heeft gedaan, maar leuk dat ik ook een bijdrage kon leveren. Fijn dat het pakket goed terecht is gekomen en dat Sally er iets moois van heeft gemaakt!!
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_219902240
FHF / Gratis kleding

Ik tag deze even hier, het is niet van de kpa, maar ik kan me voorstellen dat de doelgroep die blij wordt van gratis warme truien, hier wel meeleest/post
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_219902267
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:55 schreef superkimmi het volgende:
FHF / Gratis kleding

Ik tag deze even hier, het is niet van de kpa, maar ik kan me voorstellen dat de doelgroep die blij wordt van gratis warme truien, hier wel meeleest/post
Hopelijk maken we er iemand blij mee! Want het is echt veel :o
Op anoniem
pi_219956004
Oh! En twee NS-dagkaarten kwamen op de post *O*
Super blij mee en ik weet al precies wanneer ik ze ga gebruiken

Twee keer een dagje uit zonder moeilijk rekenen rondom de reis

Heel erg bedankt O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 29 januari 2026 @ 15:49:10 #186
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_219956020
En toen kwam de post!

Hier ook een verrassing door de brievenbus met 2 ns dagkaarten O+

Heel erg dank je wel!

Oeh, luxe! T zijn zelfs eerste klas kaartjes! *O*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_219956054
Hier ook eerste klasse
Reizen in stijl
  Manager PR/Moderator donderdag 29 januari 2026 @ 16:56:10 #188
269689 crew  Viv
pi_219961270
Leuk om hier nog even de laatste berichten te lezen.
Mooie acties en mooi topic!!!
pi_219961468
Wat gaaf, geniet van jullie kaarten (en de reis)! O+
  zaterdag 31 januari 2026 @ 18:49:16 #191
244125 laziness
pi_219971666
quote:
Na een absolute rotdag kwamen we doodmoe thuis. Op de mat vonden we een envelop met een postcode die ons totaal onbekend voorkwam. Vanuit mijn werk kan ik postcodes redelijk aan gebieden koppelen, maar we kennen niemand in dat postcode gebied...
Gauw de envelop opengemaakt en daar bleken twee eerste klas treinkaartjes in te zitten!
Wat ontzettend leuk!
We gaan eens nadenken over een leuke bestemming! Ik heb al iets in mijn hoofd, maar moet dit nog even overleggen met manlief.
Dank je wel voor dit cadeau!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 31 januari 2026 @ 21:08:01 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219972960
Geniet van jullie dagjes weg!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')