abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 2 december 2025 @ 14:30:01 #226
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_219394223
:W

Ik heb hier nog niet of nauwelijks durven posten, want door allerlei randzaken (hetzelfde als de voorgaande jaren, oneindige reis- en wedstrijdstress voor vriendinlief :+ ) liep ik hevig achter :@

Net echter in de lunchpauze de fiets eens gepakt en op pad gegaan, met als resultaat een inmiddels alvast niet onaardig gevulde doos in de woonkamer *O*

Zoals altijd is het weer hopen dat ik een beetje raak schiet, om het zo maar te zeggen, maar ik kan in elk geval beloven dat ik er mijn best voor doe :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 2 december 2025 @ 14:38:29 #227
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219394272
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 14:30 schreef heywoodu het volgende:
:W

Ik heb hier nog niet of nauwelijks durven posten, want door allerlei randzaken (hetzelfde als de voorgaande jaren, oneindige reis- en wedstrijdstress voor vriendinlief :+ ) liep ik hevig achter :@

Net echter in de lunchpauze de fiets eens gepakt en op pad gegaan, met als resultaat een inmiddels alvast niet onaardig gevulde doos in de woonkamer *O*

Zoals altijd is het weer hopen dat ik een beetje raak schiet, om het zo maar te zeggen, maar ik kan in elk geval beloven dat ik er mijn best voor doe :Y
Je hebt nog 12 dagen hoor dus no sweat >:O

Ik zie verschillende ontvangers en gevers in de stress schieten omdat er al verstuurd is door sommigen maar de uiterste verzenddatum is pas de 14e dus neem de tijd als gever. En ontvangers het is dus heel goed mogelijk dat je nog niks gehoord hebt.

Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 2 december 2025 @ 22:42:38 #228
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_219398119
Vandaag was zo´n dag dat je na een uur al weet dat je de dag kunt afschrijven omdat het alleen maar bergafwaarts gaat. En we waren ook heel hard op weg. Tot vanmiddag de deurbel ging en er echt een gi-gan-tisch pakket aan de deur werd afgeleverd. Wow! We hebben even gespiekt en het is echt heel veel! En zo mooi en feestelijk verpakt! Dochter heeft ook al iets met haar naam erop gespot. En ondanks dat we ontzettend nieuwsgierig zijn, hebben we besloten om toch te wachten tot kerstavond.

Mijn kinderen trekken dat soort spanning gelukkig prima. Waar ze nu vooral ontzettend van onder de indruk waren, is het feit dat iemand die we eigenlijk helemaal niet kennen, de moeite neemt om zo iets moois voor een ander te doen. En dat is natuurlijk ook zo. O+

Lieve @Schanu en @Vanyel het pakket is binnen en we zijn nu al ontzettend dankbaar O+ O+ Ik zal met kerst zeker nog een uitpakverslag sturen.
pi_219398221
Wauw, dat jullie met zijn allen vrijwillig wachten tot kerstavond, petje af ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219399126
@Kyara, wat fijn dat hij is aangekomen en wat knap dat jullie zo lang kunnen wachten met uitpakken :D Hopelijk kan je al een beetje genieten van de voorpret O+

Mijn andere 2 pakketten blijven hangen, geen idee waar en of ze überhaupt in het sorteerproces zitten want de track & trace wordt niet ge-update }:| Ik ga er maar eens een chat aan wagen met de klantenservice.
  roze woensdag 3 december 2025 @ 08:52:34 #231
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219399132
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 22:59 schreef Vanyel het volgende:
Wauw, dat jullie met zijn allen vrijwillig wachten tot kerstavond, petje af ^O^
Heb ik iets om naar uit te kijken met kerst. O+
Your beauty never ever scared me.
pi_219399140
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 december 2025 22:42 schreef Kyara het volgende:
Vandaag was zo´n dag dat je na een uur al weet dat je de dag kunt afschrijven omdat het alleen maar bergafwaarts gaat.
Herkenbaar. Daar heb ik ook verschillende van achter de rug gehad de laatste maanden.

Veel voorpretplezier met je kerstpakket alvast :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')