ik geloof van wel. ik wacht even reactie van laziness afquote:Op maandag 5 oktober 2026 20:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Heb je al een shopper? Anders doe ik dat graag voor je.
Ik zal shoppen voor manny maar ik zie meer mensen die willen doneren in dit draadje zoals Vanyel, Heywoodu. Zou leuk zijn als je mee doet want je stopt er altijd veel moeite in volgens mij.quote:Op maandag 5 oktober 2026 20:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Heb je al een shopper? Anders doe ik dat graag voor je.
Sorry, * Vanyel is al een setje met @Vivquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 08:47 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik zal shoppen voor manny maar ik zie meer mensen die willen doneren in dit draadje zoals Vanyel, Heywoodu. Zou leuk zijn als je mee doet want je stopt er altijd veel moeite in volgens mij.
Die mail is er. Ik zal het niet meer uit mijn hoofd doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 09:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sorry, * Vanyel is al een setje met @:viv
Anders heus graag
Mail is ook al (door haar) verstuurd, als je die nog niet gezien hebt zit ie ws ook in je spam.
Ik bied me aan als shopper voor 1 pakket als je nog niemand hebtquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 10:20 schreef laziness het volgende:
[..]
Die mail is er. Ik zal het niet meer uit mijn hoofd doen.
Ik heb ook donaties binnen voor 1,5 pakket dus wie wil shoppen met andermans geld mag zich melden.
Ik zoek ook nog een shopper, mocht je interesse hebben!quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 13:48 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ik bied me aan als shopper voor 1 pakket als je nog niemand hebt
Leuk! Zal ik ons aanmelden?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 14:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog een shopper, mocht je interesse hebben!
Prima idee! Ik zal je later even een DM sturen.quote:
Dank jequote:Op dinsdag 6 oktober 2026 08:47 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik zal shoppen voor manny maar ik zie meer mensen die willen doneren in dit draadje zoals Vanyel, Heywoodu. Zou leuk zijn als je mee doet want je stopt er altijd veel moeite in volgens mij.
@qltel @Rewimoquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dank jeik doe graag mee en was bovenaan begonnen in het topic bij mensen die een shopper zoeken. Dus nu ga ik naar de volgende op zoek.
Edit: ik zie al veel setjes die gemaakt zijn. Mocht iemand een shopper zoeken, ik zoek nog een donateur![]()
Oh, als je voor Rewimo en mij zou willen shoppen, dan willen wij graag doneren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dank jeik doe graag mee en was bovenaan begonnen in het topic bij mensen die een shopper zoeken. Dus nu ga ik naar de volgende op zoek.
Edit: ik zie al veel setjes die gemaakt zijn. Mocht iemand een shopper zoeken, ik zoek nog een donateur![]()
@laziness had me een dm gestuurd met een andere regeling, dus ik wacht haar reactie even afquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:55 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, als je voor Rewimo en mij zou willen shoppen, dan willen wij graag doneren.
okee, dan wacht ik ook af.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:16 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
@:laziness had me een dm gestuurd met een andere regeling, dus ik wacht haar reactie even af
Shop jij maar voor qltel en rewimoquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:16 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
@:laziness had me een dm gestuurd met een andere regeling, dus ik wacht haar reactie even af
Gewoon aanmelden jij! Hop hopquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 16:01 schreef Rafeiro het volgende:
Ik <3 dit topic.
Zelf sla ik buiten het lurken en af en toe posten dit jaar denk ik over.
Ik zit nog maar zo weinig op Fok! dat ik vind dat ander mensen het meer "verdienen".
Daarnaast hoop ik ontzettend dat ik dit jaar nog ga verhuizen.
Die combinatie maakt het dat ik dat ik bang ben dat ik te laat dingen door geef of te veel dingen mis, waardoor er als ontvanger wat mis zou kunnen gaan en dat wil ik natuurlijk echt niet.
Doneren wil ik echt nog heel graag een keer doen, maar omdat ik nu dus heel erg op de centen aan het letten ben en ik niet wil dat een ontvanger het met een "lullig" pakketje moet doen sla ik daarin dit jaar iig ook nog over.
Ik heb het lef nog niet gehad om dit aan Karel mee te delenMaar ook hij zal zich nog wel laten zien
Het gaat verder wel gewoon "goed" hier, dus wou in ieder geval wel een teken van leven vertonen aangezien ik hier toch al heel wat jaartjes kom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |