abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219763695
@Irri-tante Kijk, het is uitgepakt
pi_219765581
Wat een leuk ontvangersbericht O+
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:55:45 #178
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219775724
quote:
Vandaag eindelijk mijn pakket in handen gekregen, het duurde (ook door mijzelf) even voor ik het pakket had. Maar wat was het het wachten waard.
Mijn gulle shopper en gever Sally en aquawoman hebben echt een mooi pakket samengesteld.
Ik weet dat ik lastig ben om voor te zoeken. Ik heb eigenlijk weinig wensen en ik vind het soms lastig om iets te willen omdat Ik soms denk dat ik het niet verdien maar toch is het ze gelukt.

Onder andere wat lekkers, iets praktisch en iets onverwachts wat gewoon heel erg leuk blijkt te zijn.

Pasta en saus, ja wie vind dat nu niet lekker. Ik hou van nieuwe dingen proeven en uitproberen dus hier ga ik snel een keer een lekkere maaltijd van maken en nodig dan mijn moeder uit om mee te genieten!
Vanille is gewoon echt een lekkere geur dus de kaarsen zullen ook altijd van pas komen.
Sokken! Had ik niet direct verwacht maar met het vele wandelen wat ik doe komt dat zeker van pas, en met dit weer zijn een paar lekkere warme sokken altijd welkom toch 😉.
Het warhammer figuurtje was geen verassing meer voor mij daar hadden we al over gesproken. Ik kan niet wachten om hem in elkaar te zetten en een mooi verflaagje te geven.

De bloemen en zaadjes had ik echt niet verwacht, dat vind ik een leuke verassing. Ik ga mijn best doen om ze groot te brengen. Ik heb ergens opgevangen dat je een plant ook een naam moet geven zodat ie dsn beter groeit.... deze zal dan uiteraard Sally komen te heten.

Ik ben de organisatie en in mijn geval de gulle gever en shopper ontzettend dankbaar.

Sally en aquawoman, heel erg bedankt ik ben er erg blij mee!

Ik heb je lief mijn hele leven
pi_219776284
Wandelsokken voor iemand die graag wandelt, dat is er eentje om te onthouden :!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')