Als ik je heel, heel, heel erg lief aankijk he, dan wil je vast wel donateur zijn voor een pakket dat ik voor je shop. Eigenlijk zat ik al aan m'n max pakketten dit jaar, maar voor jou wil ik een uitzondering maken. Maar dan ook echt alleen voor jou.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar ik sla dit jaar echt even over.
Nee, sorry, want ik heb een ander doel in de analoge wereld waar dat geld voor bestemd is dit jaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik je heel, heel, heel erg lief aankijk he, dan wil je vast wel donateur zijn voor een pakket dat ik voor je shop. Eigenlijk zat ik al aan m'n max pakketten dit jaar, maar voor jou wil ik een uitzondering maken. Maar dan ook echt alleen voor jou.
In principe hebben we nog even natuurlijk, maar mocht er echt niemand meer komen wil ik nog wel een halve bijdragenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:26 schreef laziness het volgende:
Ik maak dit jaar zelf geen pakket dus heb al een extra bijdrage gedaan aan het pakket dat Schanu shopt maar ik kan nog wel een bijdrage doen als iemand anders ook een deel op zich neemt?
Dus iemand die een half pakket wil sponsoren?
Zeker waar! Als we dit topic gauw vol posten dan kunnen we het in de TT zetten en het topic weer aan laten kondigen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
In principe hebben we nog even natuurlijk, maar mocht er echt niemand meer komen wil ik nog wel een halve bijdragen
Heerlijk, die eerste voorbereidingen 😎quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:32 schreef Doedezemaar het volgende:
De dozen staan al klaar. Ik herhaal: de dozen staan al klaar
Euh ga nou niet te ver door.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik je heel, heel, heel erg lief aankijk he, dan wil je vast wel donateur zijn voor een pakket dat ik voor je shop. Eigenlijk zat ik al aan m'n max pakketten dit jaar, maar voor jou wil ik een uitzondering maken. Maar dan ook echt alleen voor jou.
Ik heb vorig jaar al een doos weggezet in m'n berging.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:32 schreef Doedezemaar het volgende:
De dozen staan al klaar. Ik herhaal: de dozen staan al klaar
Anders doe je een keer mee als ontvanger voor alle moeitequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar niet mee, maar ik heb volgens mij iets van 10 jaar mee gedaan (als donateur, shoppen moet je mij niet laten doen), en het is wat je wil of kunt missen. Het maakt niet uit wat de prijs van een pakket is, het gaat om de moeite en de aandacht die er in is gegaan. Het is niet zo dat jouw pakket minder is omdat je er minder aan gespendeerd hebt t.o.v. iemand anders.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Anders doe je een keer mee als ontvanger voor alle moeite
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:23 schreef Peejtur het volgende:
Bedoelde meer dat ze door zat te drammen tegen CG.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Maar... maar... hoe zit het dan met de coolguy/Scorpie gesprekken? Die zijn legendarisch en tradiesiequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, die is anoniem gegaan inderdaad. Die is er niet meer.
Heldquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:07 schreef H.Vviv het volgende:
Wil ook voor een tweede pakket donateur worden. Dus mocht iemand willen shoppen voor mij mag je mijn een een pm sturen of gewoon reageren.
Ben je nog op zoek naar een shopper? Want dan houd ik me ook nog aanbevolenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:07 schreef H.Vviv het volgende:
Wil ook voor een tweede pakket donateur worden. Dus mocht iemand willen shoppen voor mij mag je mijn een een pm sturen of gewoon reageren.
Dan mag jij voor mij shoppen. Zal in de middag wel een pm naar je toe toesturen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:07 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ben je nog op zoek naar een shopper? Want dan houd ik me ook nog aanbevolen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |